Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Μα για ποιό λόγο να κάνει την μετασκευή στο 7 για εναν μόνο χρόνο.Εντάξει μπορεί να μην περιμένενε να πωληθεί το 6 αλλά το 7 αν πάει παροναξία δεν θα μπορεί να σταθεί  με το garage που έχει!

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Πιστεύω πως το κενό του 6 μπορεί να το καλύψει το Hellenic Highspeed.Λίγα λιμάνια με 33 κόμβους μια χαρά θα είναι.Το 7 πρέπει να μείνει στη γραμμή που είναι για αυτήν άλλωστε μετασκευάστηκε αλλά θα μπορούσε δεδομένου της υψηλήτς ταχύτητας που έχει να καταλήγει μέχρι τη Ραφήνα.Να συνδέει δηλαδη το Ηράκλειο με τη Ραφήνα.Καλύπτοντας με αυτό το τρόπο το κενό του Hellenic στη Ραφήνα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted

να πω και εγω τη μπουρδα μου.

οσο και αν η hsw ειναι εταιρεια χωρις αφεντικο, θεωρω οτι δεν το εχουν χασει τελειως.

το 7 πηγε πολυ καλα στην κρητη (οπως και το 4 περσυ) και δεν θα το κουνησει απο εκει.

αν εχουν αποφασισει να πανε με συμβατικο παρο ναξο θηρα, δεν θα εχουν πανω του και ταχυπλοο να τρωνε τις σαρκες τους.

οποτε μια λογικη σειρα θα ηταν μυκονος στην παροναξια (αφου θελουν συμβατικο), το vastervik (που πολυ το ακουμε) στην αγονη του μυκονος, το αριαδνη πειχιμυ, γιατι ειναι το μονο που μπορει να σταθει απεναντι στο bs και ενα απο τα ροδος σαμος, πωληση ή ναυλωση εκτος ελλαδος.

οσο για την attica και την πιθανη πωληση του bs1, το κενο ανετα καλυπτεται με μετακομιση του ΧΙ στα 12νησα και την επιστροφη του διαγορα λογω prince.

(πχ bs2 πειχιμυ, δηλος & πατμος παροναξια, ΧΙ & ΧΙΙ δωδεκανησα, διαγορας πισω στην αγονη plus το υπολοιπο γνωστο καλοκαιρινο προγραμμα)

Posted
8 hours ago, proud_ionian said:

οσο για την attica και την πιθανη πωληση του bs1, το κενο ανετα καλυπτεται με μετακομιση του ΧΙ στα 12νησα και την επιστροφη του διαγορα λογω prince.

(πχ bs2 πειχιμυ, δηλος & πατμος παροναξια, ΧΙ & ΧΙΙ δωδεκανησα, διαγορας πισω στην αγονη plus το υπολοιπο γνωστο καλοκαιρινο προγραμμα)

ενδιαφερον το sf11 στα 12νησα 

Posted (edited)

Τόσο χάλια πάει η Ανκόνα που θα προτιμούσαν να φέρουν το 11 Αιγαίο για να μη χαθεί η γραμμή Χ-Μ αν πωληθεί το BS1 ?

Edited by gpap2006
Posted

τα μεγεθη της αδριατικης και απο που βγαζει λεφτα η καθε εταιρεια, βλεπουμε στα οικονομικα τους απο τελεσματα.

στην αδριατικη και την κρητη η attica ειναι συνολικα σε κοινοπραξια με την ΑΝΕΚ. Μια αλλαγη στα ποσοστα της κοινοπραξιας θα ειναι

Posted
51 minutes ago, sg3 said:

ενδιαφερον το sf11 στα 12νησα 

Σε ποιά γραμή να πάει το 11;Αφού το καλοκαιρι ένα είναι στα Δωδεκάνησα χωρίς το πλοίο της άγονης!

Posted (edited)

3 συνολικά είναι στα Δωδεκανησα το καλοκαίρι, 1 στην άγονη, 1 στον κορμό και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο.

Edited by Blue Star Delos
Posted (edited)
7 minutes ago, Blue Star Delos said:

και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο.

Μπορεί να μην επαναληφθεί το δρομολόγιο αυτό .. ή να μπεί μόνο το Κρήτη στο  δρομολόγιο που είχε το καλοκαίρι!

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)
48 minutes ago, Cruise Europa said:

Μην είσαι και τόσο απόλυτως, γιατί απο τα γραφεία βγαίνει και όνομα ταχυπλόου που κοιτάνε.......

Ο,τι πεις....αν θες,πες μας και το ονομα τοτε...γιατι οι υπευθυνοι ,ακομα δεν ξερουν οτι τελικα θα αντικατασταθει.....λοιπον...Αυτη την στιγμη με τα τωρινα δεδομενα δεν θα αντικατασταθει.Αν αλλαξει κατι στα θεματα της εταιρεας αργοτερα...

 

Edited by proud_ionian
Posted

Χαλαροι ειμαστε !!!!:rolleyes:....ΜΑΚΑΡΙ να παρουν σκαφος.Αλλα τωρα,αυτα ειναι τα δεδομενα για τη ωρα..

Posted

Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω.. Από τη στιγμή που ο λόγος για να μην πάρουν άλλο ταχύπλοο είναι οικονομικός, από που κι ως που υπάρχει το ενδεχόμενο να αγοράσουν συμβατικό; Δηλαδή λεφτά για συμβατικό έχουν ενώ για ταχύπλοο όχι; Και αφού πρόκειται να δώσουν λεφτά για κάποιο νέο πλοίο δεν θα είχε περισσότερο νόημα να τα δώσουν για ταχύπλοο ώστε να υπάρχει άμεσος αντικαταστάτης του 6 και ώστε να μην δώσουν χώρο στους άμεσους ανταγωνιστές;

Posted

Υπαρχει λετε περιπτωση η Hellenic Seaways να ασχοληθει με το Αιολος Κεντερης 1 και τον επικειμενο πλειστηριασμο του?

Posted
6 hours ago, svo said:

Υπαρχει λετε περιπτωση η Hellenic Seaways να ασχοληθει με το Αιολος Κεντερης 1 και τον επικειμενο πλειστηριασμο του?

Για Κρητη Σαντορινη μια χαρα δεν ειναι??

Posted
On 24/12/2016 at 9:47 PM, Blue Star Delos said:

3 συνολικά είναι στα Δωδεκανησα το καλοκαίρι, 1 στην άγονη, 1 στον κορμό και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο.

Να βαλουμε στο παιχνιδι κ το ΔΙΑΓΟΡΑ (αν γυρισει κ συνεχισει Ελλαδα) κ το ΚΡΗΤΗ Ι? (Για το Παρος μου φαινεται αδυνατον να μεινει αγονη -αν φυγει τελικα το 1- γιατι ποιος θα κανει συροτηνομυκονια?)

Posted (edited)

Δεν νομίζω proud,δεν θα αφήσουν την Αδριατικη με την καμία!

υπαρχει κοινοπραξια εκει

ουτε την παρουσια τους στα 12νησα  θα υποβαθμισουν

Edited by proud_ionian
  • 2 months later...
Posted

Τώρα που  ήμουν  εξωτερικό για δουλειές,  άκουσα  σε γνωστό  ναυλομεσιτικο γραφείο ότι  ο κος Αγγελόπουλος  Α. (ACA Shipping) κοιτάει  για κρουαζιεροπλοιο και μου φάνηκε  "κάπως "!!

Έχει  κανείς  ακούσει  κάτι  σχετικό??

Posted
4 hours ago, Orestis said:

Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το δρομολόγιο της Blue Star θα είναι μέσω Σύρου όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή όμως η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα εάν το δρομολόγιο θα γίνεται μέσω Σαντορίνης όπως τα προηγούμενα χρόνια ή μέσω Σάμου όπως έχει αιτηθεί στις φετινές δρομολογήσεις.

 

Οσο θα δουλεψει το SAMOS  παροναξια αλλο τοσο θα δουλεψει κ το Blue star στην σαμο!!! βεβαια η hellenic μπορει να φοβαται,λογικο..

Posted

Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW.

Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...