Champion Jet_2 Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 Μα για ποιό λόγο να κάνει την μετασκευή στο 7 για εναν μόνο χρόνο.Εντάξει μπορεί να μην περιμένενε να πωληθεί το 6 αλλά το 7 αν πάει παροναξία δεν θα μπορεί να σταθεί με το garage που έχει!
proud_ionian Posted December 24, 2016 Author Posted December 24, 2016 προσωπικα δεν πιστευω οτι θα παει πουθεναα το 7.
nomikos Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 (edited) Πιστεύω πως το κενό του 6 μπορεί να το καλύψει το Hellenic Highspeed.Λίγα λιμάνια με 33 κόμβους μια χαρά θα είναι.Το 7 πρέπει να μείνει στη γραμμή που είναι για αυτήν άλλωστε μετασκευάστηκε αλλά θα μπορούσε δεδομένου της υψηλήτς ταχύτητας που έχει να καταλήγει μέχρι τη Ραφήνα.Να συνδέει δηλαδη το Ηράκλειο με τη Ραφήνα.Καλύπτοντας με αυτό το τρόπο το κενό του Hellenic στη Ραφήνα. Edited December 24, 2016 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted December 24, 2016 Author Posted December 24, 2016 να πω και εγω τη μπουρδα μου. οσο και αν η hsw ειναι εταιρεια χωρις αφεντικο, θεωρω οτι δεν το εχουν χασει τελειως. το 7 πηγε πολυ καλα στην κρητη (οπως και το 4 περσυ) και δεν θα το κουνησει απο εκει. αν εχουν αποφασισει να πανε με συμβατικο παρο ναξο θηρα, δεν θα εχουν πανω του και ταχυπλοο να τρωνε τις σαρκες τους. οποτε μια λογικη σειρα θα ηταν μυκονος στην παροναξια (αφου θελουν συμβατικο), το vastervik (που πολυ το ακουμε) στην αγονη του μυκονος, το αριαδνη πειχιμυ, γιατι ειναι το μονο που μπορει να σταθει απεναντι στο bs και ενα απο τα ροδος σαμος, πωληση ή ναυλωση εκτος ελλαδος. οσο για την attica και την πιθανη πωληση του bs1, το κενο ανετα καλυπτεται με μετακομιση του ΧΙ στα 12νησα και την επιστροφη του διαγορα λογω prince. (πχ bs2 πειχιμυ, δηλος & πατμος παροναξια, ΧΙ & ΧΙΙ δωδεκανησα, διαγορας πισω στην αγονη plus το υπολοιπο γνωστο καλοκαιρινο προγραμμα)
sg3 Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 8 hours ago, proud_ionian said: οσο για την attica και την πιθανη πωληση του bs1, το κενο ανετα καλυπτεται με μετακομιση του ΧΙ στα 12νησα και την επιστροφη του διαγορα λογω prince. (πχ bs2 πειχιμυ, δηλος & πατμος παροναξια, ΧΙ & ΧΙΙ δωδεκανησα, διαγορας πισω στην αγονη plus το υπολοιπο γνωστο καλοκαιρινο προγραμμα) ενδιαφερον το sf11 στα 12νησα
gpap2006 Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 (edited) Τόσο χάλια πάει η Ανκόνα που θα προτιμούσαν να φέρουν το 11 Αιγαίο για να μη χαθεί η γραμμή Χ-Μ αν πωληθεί το BS1 ? Edited December 24, 2016 by gpap2006
proud_ionian Posted December 24, 2016 Author Posted December 24, 2016 τα μεγεθη της αδριατικης και απο που βγαζει λεφτα η καθε εταιρεια, βλεπουμε στα οικονομικα τους απο τελεσματα. στην αδριατικη και την κρητη η attica ειναι συνολικα σε κοινοπραξια με την ΑΝΕΚ. Μια αλλαγη στα ποσοστα της κοινοπραξιας θα ειναι
Champion Jet_2 Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 51 minutes ago, sg3 said: ενδιαφερον το sf11 στα 12νησα Σε ποιά γραμή να πάει το 11;Αφού το καλοκαιρι ένα είναι στα Δωδεκάνησα χωρίς το πλοίο της άγονης!
Blue Star Delos Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 (edited) 3 συνολικά είναι στα Δωδεκανησα το καλοκαίρι, 1 στην άγονη, 1 στον κορμό και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο. Edited December 24, 2016 by Blue Star Delos
Champion Jet_2 Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 (edited) 7 minutes ago, Blue Star Delos said: και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο. Μπορεί να μην επαναληφθεί το δρομολόγιο αυτό .. ή να μπεί μόνο το Κρήτη στο δρομολόγιο που είχε το καλοκαίρι! Edited December 24, 2016 by Champion Jet_2
valencay Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 (edited) 48 minutes ago, Cruise Europa said: Μην είσαι και τόσο απόλυτως, γιατί απο τα γραφεία βγαίνει και όνομα ταχυπλόου που κοιτάνε....... Ο,τι πεις....αν θες,πες μας και το ονομα τοτε...γιατι οι υπευθυνοι ,ακομα δεν ξερουν οτι τελικα θα αντικατασταθει.....λοιπον...Αυτη την στιγμη με τα τωρινα δεδομενα δεν θα αντικατασταθει.Αν αλλαξει κατι στα θεματα της εταιρεας αργοτερα... Edited December 26, 2016 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 26, 2016 Author Posted December 26, 2016 χαλαρα παιδες ολα ειναι τοσο ρευστα αλλωστε
valencay Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 Χαλαροι ειμαστε !!!!....ΜΑΚΑΡΙ να παρουν σκαφος.Αλλα τωρα,αυτα ειναι τα δεδομενα για τη ωρα..
hsw Posted December 27, 2016 Posted December 27, 2016 Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω.. Από τη στιγμή που ο λόγος για να μην πάρουν άλλο ταχύπλοο είναι οικονομικός, από που κι ως που υπάρχει το ενδεχόμενο να αγοράσουν συμβατικό; Δηλαδή λεφτά για συμβατικό έχουν ενώ για ταχύπλοο όχι; Και αφού πρόκειται να δώσουν λεφτά για κάποιο νέο πλοίο δεν θα είχε περισσότερο νόημα να τα δώσουν για ταχύπλοο ώστε να υπάρχει άμεσος αντικαταστάτης του 6 και ώστε να μην δώσουν χώρο στους άμεσους ανταγωνιστές;
Svo Posted January 2, 2017 Posted January 2, 2017 Υπαρχει λετε περιπτωση η Hellenic Seaways να ασχοληθει με το Αιολος Κεντερης 1 και τον επικειμενο πλειστηριασμο του?
sg3 Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 6 hours ago, svo said: Υπαρχει λετε περιπτωση η Hellenic Seaways να ασχοληθει με το Αιολος Κεντερης 1 και τον επικειμενο πλειστηριασμο του? Για Κρητη Σαντορινη μια χαρα δεν ειναι??
proud_ionian Posted January 3, 2017 Author Posted January 3, 2017 γιατι το 7 δεν τους κανει; ή περισσευουν και αλλα λεφτα, για να κανουν βαπορι το κουρελι;
sg3 Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 On 24/12/2016 at 9:47 PM, Blue Star Delos said: 3 συνολικά είναι στα Δωδεκανησα το καλοκαίρι, 1 στην άγονη, 1 στον κορμό και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο. Να βαλουμε στο παιχνιδι κ το ΔΙΑΓΟΡΑ (αν γυρισει κ συνεχισει Ελλαδα) κ το ΚΡΗΤΗ Ι? (Για το Παρος μου φαινεται αδυνατον να μεινει αγονη -αν φυγει τελικα το 1- γιατι ποιος θα κανει συροτηνομυκονια?)
Champion Jet_2 Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 Αν φύγει το 1 είπαμε οτι δεν θα αφήσουν την Χίο και την Μυτιλήνη αλλα το Σαντορινη Κω Ρόδο.
proud_ionian Posted January 3, 2017 Author Posted January 3, 2017 ή την ancona μενοντας στα πλαισια της κοινοπραξιας
Champion Jet_2 Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 (edited) Δεν νομίζω proud,δεν θα αφήσουν την Αδριατικη με την καμία! υπαρχει κοινοπραξια εκει ουτε την παρουσια τους στα 12νησα θα υποβαθμισουν Edited January 3, 2017 by proud_ionian
Cruise Europa Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Τώρα που ήμουν εξωτερικό για δουλειές, άκουσα σε γνωστό ναυλομεσιτικο γραφείο ότι ο κος Αγγελόπουλος Α. (ACA Shipping) κοιτάει για κρουαζιεροπλοιο και μου φάνηκε "κάπως "!! Έχει κανείς ακούσει κάτι σχετικό??
margaritis24 Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 4 hours ago, Orestis said: Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το δρομολόγιο της Blue Star θα είναι μέσω Σύρου όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή όμως η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα εάν το δρομολόγιο θα γίνεται μέσω Σαντορίνης όπως τα προηγούμενα χρόνια ή μέσω Σάμου όπως έχει αιτηθεί στις φετινές δρομολογήσεις. Οσο θα δουλεψει το SAMOS παροναξια αλλο τοσο θα δουλεψει κ το Blue star στην σαμο!!! βεβαια η hellenic μπορει να φοβαται,λογικο..
Orestis Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW. Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now