Neptune Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 14 minutes ago, HIGHSPEED 4 said: Εντελώς παράλογη η πιθανή δρομολόγησή του στην γραμμή αυτή. Από τα συμβατικά της HSW μόνο τα Ν. Χίος/Μύκονος ταιριάζουν. η καποιο που δεν εχει ακομα αγορασει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν τα σενάρια πώλησης του BS1 στο Γκριμάλντι, θα έβλεπα ως πιθανότερη την παραμονή του ΣΑΜΟΣ στο Β.Αιγαίο για να καλύψει το κενό. Στην Παροναξία θα έχει πολλές δυσκολίες τόσο εμπορικές όσο και ναυτικές (δύσκολες προβλήτες, βυθίσματα, μικρή ταχύτητα κλπ). Απο κει κ πέρα από πέρσυ συζητείται πως η HSW άνετα θα έδινε ένα από τα μεγάλα της αν βρεθεί σωστό τίμημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 (edited) 20 minutes ago, gpap2006 said: Σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν τα σενάρια πώλησης του BS1 στο Γκριμάλντι, θα έβλεπα ως πιθανότερη την παραμονή του ΣΑΜΟΣ στο Β.Αιγαίο για να καλύψει το κενό. Δεν νομιζω να την αφησει την γραμμη η blue star! Edited December 23, 2016 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Πιστευω πως η εταιρεια θα μετρησει πολυ τις κινησεις της και θα αποφασισει συναρτησει των παντων.Απο εξελιξεις σε ανταγωνιστριες εταιρειες μεχρι προσφυγικο και αναμενομενη κινηση τουρισμου διοτι πολλα γινονται μεχρι το καλοκαιρι στην ευρυτερη περιοχη. Και σιγουρα τα λεφτα που δοθηκαν για το Σαμος θα τα σκεφτονται ακομα. Αρα θα μπορουσε πχ να αφησει το Σαμος Χιο -Μυτιληνη το Ροδος στη θεση του Νησος Μυκονος το οποιο με τη σειρα του θα ταν αυτο που θα εκανε Παρο Ναξο κτλπ , χωρις εν τελει να γινει καποια αγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sg3 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟ ΤΑΧΥΠΛΟΟ: >> HIGHSPEED 4 : ΙΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ >> HIGHSPEED 7 : ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ - ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ - ΑΜΟΡΓΟΣ >> HELLENIC HIGHSPEED : ΚΡΗΤΗ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Μα για ποιό λόγο να κάνει την μετασκευή στο 7 για εναν μόνο χρόνο.Εντάξει μπορεί να μην περιμένενε να πωληθεί το 6 αλλά το 7 αν πάει παροναξία δεν θα μπορεί να σταθεί με το garage που έχει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 προσωπικα δεν πιστευω οτι θα παει πουθεναα το 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 (edited) Πιστεύω πως το κενό του 6 μπορεί να το καλύψει το Hellenic Highspeed.Λίγα λιμάνια με 33 κόμβους μια χαρά θα είναι.Το 7 πρέπει να μείνει στη γραμμή που είναι για αυτήν άλλωστε μετασκευάστηκε αλλά θα μπορούσε δεδομένου της υψηλήτς ταχύτητας που έχει να καταλήγει μέχρι τη Ραφήνα.Να συνδέει δηλαδη το Ηράκλειο με τη Ραφήνα.Καλύπτοντας με αυτό το τρόπο το κενό του Hellenic στη Ραφήνα. Edited December 24, 2016 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superspeed 1 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 που θα τους βρει τους 33; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 να πω και εγω τη μπουρδα μου. οσο και αν η hsw ειναι εταιρεια χωρις αφεντικο, θεωρω οτι δεν το εχουν χασει τελειως. το 7 πηγε πολυ καλα στην κρητη (οπως και το 4 περσυ) και δεν θα το κουνησει απο εκει. αν εχουν αποφασισει να πανε με συμβατικο παρο ναξο θηρα, δεν θα εχουν πανω του και ταχυπλοο να τρωνε τις σαρκες τους. οποτε μια λογικη σειρα θα ηταν μυκονος στην παροναξια (αφου θελουν συμβατικο), το vastervik (που πολυ το ακουμε) στην αγονη του μυκονος, το αριαδνη πειχιμυ, γιατι ειναι το μονο που μπορει να σταθει απεναντι στο bs και ενα απο τα ροδος σαμος, πωληση ή ναυλωση εκτος ελλαδος. οσο για την attica και την πιθανη πωληση του bs1, το κενο ανετα καλυπτεται με μετακομιση του ΧΙ στα 12νησα και την επιστροφη του διαγορα λογω prince. (πχ bs2 πειχιμυ, δηλος & πατμος παροναξια, ΧΙ & ΧΙΙ δωδεκανησα, διαγορας πισω στην αγονη plus το υπολοιπο γνωστο καλοκαιρινο προγραμμα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sg3 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 8 hours ago, proud_ionian said: οσο για την attica και την πιθανη πωληση του bs1, το κενο ανετα καλυπτεται με μετακομιση του ΧΙ στα 12νησα και την επιστροφη του διαγορα λογω prince. (πχ bs2 πειχιμυ, δηλος & πατμος παροναξια, ΧΙ & ΧΙΙ δωδεκανησα, διαγορας πισω στην αγονη plus το υπολοιπο γνωστο καλοκαιρινο προγραμμα) ενδιαφερον το sf11 στα 12νησα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 (edited) Τόσο χάλια πάει η Ανκόνα που θα προτιμούσαν να φέρουν το 11 Αιγαίο για να μη χαθεί η γραμμή Χ-Μ αν πωληθεί το BS1 ? Edited December 24, 2016 by gpap2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 τα μεγεθη της αδριατικης και απο που βγαζει λεφτα η καθε εταιρεια, βλεπουμε στα οικονομικα τους απο τελεσματα. στην αδριατικη και την κρητη η attica ειναι συνολικα σε κοινοπραξια με την ΑΝΕΚ. Μια αλλαγη στα ποσοστα της κοινοπραξιας θα ειναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 51 minutes ago, sg3 said: ενδιαφερον το sf11 στα 12νησα Σε ποιά γραμή να πάει το 11;Αφού το καλοκαιρι ένα είναι στα Δωδεκάνησα χωρίς το πλοίο της άγονης! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 (edited) 3 συνολικά είναι στα Δωδεκανησα το καλοκαίρι, 1 στην άγονη, 1 στον κορμό και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο. Edited December 24, 2016 by Blue Star Delos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 (edited) 7 minutes ago, Blue Star Delos said: και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο. Μπορεί να μην επαναληφθεί το δρομολόγιο αυτό .. ή να μπεί μόνο το Κρήτη στο δρομολόγιο που είχε το καλοκαίρι! Edited December 24, 2016 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 (edited) 48 minutes ago, Cruise Europa said: Μην είσαι και τόσο απόλυτως, γιατί απο τα γραφεία βγαίνει και όνομα ταχυπλόου που κοιτάνε....... Ο,τι πεις....αν θες,πες μας και το ονομα τοτε...γιατι οι υπευθυνοι ,ακομα δεν ξερουν οτι τελικα θα αντικατασταθει.....λοιπον...Αυτη την στιγμη με τα τωρινα δεδομενα δεν θα αντικατασταθει.Αν αλλαξει κατι στα θεματα της εταιρεας αργοτερα... Edited December 26, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 26, 2016 Author Share Posted December 26, 2016 χαλαρα παιδες ολα ειναι τοσο ρευστα αλλωστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Χαλαροι ειμαστε !!!!....ΜΑΚΑΡΙ να παρουν σκαφος.Αλλα τωρα,αυτα ειναι τα δεδομενα για τη ωρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsw Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω.. Από τη στιγμή που ο λόγος για να μην πάρουν άλλο ταχύπλοο είναι οικονομικός, από που κι ως που υπάρχει το ενδεχόμενο να αγοράσουν συμβατικό; Δηλαδή λεφτά για συμβατικό έχουν ενώ για ταχύπλοο όχι; Και αφού πρόκειται να δώσουν λεφτά για κάποιο νέο πλοίο δεν θα είχε περισσότερο νόημα να τα δώσουν για ταχύπλοο ώστε να υπάρχει άμεσος αντικαταστάτης του 6 και ώστε να μην δώσουν χώρο στους άμεσους ανταγωνιστές; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Υπαρχει λετε περιπτωση η Hellenic Seaways να ασχοληθει με το Αιολος Κεντερης 1 και τον επικειμενο πλειστηριασμο του? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sg3 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 6 hours ago, svo said: Υπαρχει λετε περιπτωση η Hellenic Seaways να ασχοληθει με το Αιολος Κεντερης 1 και τον επικειμενο πλειστηριασμο του? Για Κρητη Σαντορινη μια χαρα δεν ειναι?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 γιατι το 7 δεν τους κανει; ή περισσευουν και αλλα λεφτα, για να κανουν βαπορι το κουρελι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sg3 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 On 24/12/2016 at 9:47 PM, Blue Star Delos said: 3 συνολικά είναι στα Δωδεκανησα το καλοκαίρι, 1 στην άγονη, 1 στον κορμό και 1 (Σαντορίνη, που μάλλον δε θα πιάνει φέτος) Κω, Ρόδο. Να βαλουμε στο παιχνιδι κ το ΔΙΑΓΟΡΑ (αν γυρισει κ συνεχισει Ελλαδα) κ το ΚΡΗΤΗ Ι? (Για το Παρος μου φαινεται αδυνατον να μεινει αγονη -αν φυγει τελικα το 1- γιατι ποιος θα κανει συροτηνομυκονια?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Αν φύγει το 1 είπαμε οτι δεν θα αφήσουν την Χίο και την Μυτιλήνη αλλα το Σαντορινη Κω Ρόδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now