Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

αν ισχυει αυτο τοτε ισως να είναι κατι τετοιο στις προθέσεις τους . οποτε πλεον αφου εχουν δικαιώμα να δρομολογήσουν + ενα πλοιο να κανουν κατι τετοιο...

sea - 1.jpg

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Τα δρομολόγια αυτά είναι από το 2018 όπως αναφέρεται. Δε νομίζω να βάλει ταχύπλοο από Βόλο. Αρκετά μεγάλο ρίσκο μιας και θα κόψει κίνηση από το Sporades

Posted
5 hours ago, wysiwid said:

Blue Star Paros και Εξπρες Σκιάθος 

Sporades Star και Champion Jet 2 απο Βόλο

Καθε χρονο ερχεται.B)

5 hours ago, cyclades_shipping said:

να επιστρέψει το bs1

Διαβαζετε shipfriends. Κανει επισκευη στη Δουνκερκη. Εκει θα μεινει

Posted
On 11/8/2022 at 3:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star Paros σίγουρα δεν θα βρίσκεται στο Βόλο μαζί με το Εξπρές Σκιάθος. Τώρα από τη Seajets δεν θα αποκλείω ένα ενδεχόμενο για τη δρομολόγηση ενός άλλου ταχύπλοου στη γραμμή, μιας και θα πρέπει να αναζητήσει κάποια νέα γραμμή σύντομα για κάποιο από τα ταχύπλοα της, εάν τα βγάλει όλα την επόμενη χρονιά.

δεν θεωρω οτι ηα βαλει ενα τοσο πολύτιμο πλοιο όπως το Blue Star Paros σε οποιαδηποτε γραμμη απο Βόλο .. δεν το εχει κανει νομίζω ( αν δεν κανω λαθος ) ποτε και δεν θα το κανει τωρα μπαινωντας σε λιμέρια με εταιρεία που δεν θελει τσιγκλισματα . Πόσο μαλλον που το Blue Star Paros εχει το δρομολόγιο του και οταν δνε το εχει εχει να καλύψει πολυ πιο δυνατα δρομολογια 

Posted (edited)
On 10/22/2022 at 6:16 PM, Strofalos said:

Ή να προτείνω κάτι φιλόδοξο... 

Το Blue Star Paros κάθε πρωί στις 8:00 από Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο-Σκύρο-Ραφήνα και το Blue Star Naxos από Ραφήνα στις 7:30 στο ανάποδο δρομολόγιο. Και οπωσδήποτε κάθε πρωί ένα flyingcat από Αλόννησο για Βόλο στις 7:00 και επιστροφή το βράδυ. Τα καλοκαίρια το καθημερινό ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη είναι επιβεβλημένο. Έτσι πιστεύω τα νησιά είναι καλυμμένα ποικιλοτρόπως.

Φαίνεται πως μας διαβάζουν εκεί στην Αττικα..! Αν, βέβαια, στέκουν οι φήμες.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
  • 2 weeks later...
Posted

Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό θέμα... Αλλά μια πεντάδα πλοίων στο Σαρωνικό με Φοίβο, Αθηνά, Νεφέλη, Πανόραμα και Ιονίς, θα είχε σημαντικά υψηλότερο λειτουργικό κόστος από την τωρινή πεντάδα με Ποσειδών Ελλάς, Απόλλων Ελλάς, Αχαιό, Φοίβο και Άγιο Νεκτάριο; Ρωτώ γιατί τα πλοία εκείνα μοιάζουν να έχουν περισσότερους χώρους από τα τωρινά και ίσως και μεγαλύτερη ταχύτητα. 

Posted

Το ερώτημά σου είναι λίγο επιστημονική φαντασία υπό την έννοια πως μόνο ένα από αυτά που ανέφερες είναι στη γραμμή και για τα υπόλοιπα δεν προκύπτει από κάπου πως υπάρχει περίπτωση να βρεθούν σε αυτήν τη γραμμή και μάλιστα όλα μαζί. Όπως και να έχει, μεγαλύτερη ταχύτητα σημαινει μεγαλύτερη κατανάλωση οπότε καταλαβαίνεις την απάντηση. Ο περισσότερος χώρος είναι πλεονέκτημα σε μια γραμμή που τα πλοία ταξιδεύουν με εξαιρετικά μεγάλες πληρότητες, άρα ο έξτρα χώρος θα προσελκύσει επιπλέον πελάτες και έσοδα γιατί υπάρχει μεγάλος αριθμός πελατών που δεν βρίσκει χώρο στο πλοίο. Αν τα υπάρχοντα πλοία δεν γεμίζουν όμως, δεν υπάρχει και λόγος να φέρεις μεγαλύτερη χωρητικότητα. Η όποια έξτρα ζήτηση σε περιόδους μεγάλης αιχμής καλύπτεται από έξτρα δρομολόγια.

Posted
28 minutes ago, Strofalos said:

Αυτά τα Bithia&Janas, άμα τα χτυπούσε κάνας δικός μας για Αιγαίο, καλά θα'ταν... 

Σποραδες τα βλεπω.

15 minutes ago, Petros P said:

Εγω έχω την εντύπωση πως θα τα δούμε στην Αδριατική .😎

Γινε πιο συγκεκριμενος

Posted
1 hour ago, proud_ionian said:

Σποραδες τα βλεπω.

Μπορούν φίλε Proud να δρομολογηθούν στις Σποράδες 215 μέτρα πλοία και με τεράστια δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων?? Όχι βέβαια!!!

Για Αδριατική ή Κρήτη είναι ιδανικά  

Posted
3 minutes ago, spiroszante said:

Μπορούν φίλε Proud να δρομολογηθούν στις Σποράδες 215 μέτρα πλοία και με τεράστια δυνατότητα μεταφοράς επιβατών και οχημάτων?? Όχι βέβαια!!!

Σωστά, 215 μέτρα για Σποράδες είναι μεγάλα, αλλά για Ραφήνα-Α-Τ-Μ είναι ο,τι πρέπει !! 😁

Τρέμε για το στέμα σου νέα βασίλισσα της Άνδρου 😂

(νταξει, προφανως αστειευόμαστε, εννοείται ! Πάντως για Αιγαίο φαίνεται να είναι μάλλον λίγο μεγάλα για αρκετές γραμμές χωρίς όμως να λέμε και δογματικά "δεν κάνουν", όλα γίνονται και το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια !! ) 

Posted

Όταν λέμε (και συγκεκριμένα λέω) Αιγαίο, προφανώς και δεν εννοώ λιμάνια τύπου Φολεγάνδρου. Για Κρήτη όμως ή για Δωδεκάνησα ή (πολύ extreme) για Χίο-Μυτιλήνη νομίζω πως κάνουν. 

Posted (edited)

Μονοπροπελο -μονοτίμονο στη Χίο συγνώμη που το λέω ,αλλά πλέον ακούγεται αστείο !

Edited by Aqua_blue
Posted
56 minutes ago, Strofalos said:

 ή (πολύ extreme) για Χίο-Μυτιλήνη νομίζω πως κάνουν. 

Για Χίο-Μυτιλήνη δεν κάνουν γιατί δεν χωράνε για να δέσουν στην Χίο. 

Posted
1 hour ago, spiroszante said:

Για Χίο-Μυτιλήνη δεν κάνουν γιατί δεν χωράνε για να δέσουν στην Χίο.

Ε μα γι αυτό λέω extreme. Με ζόρι αλλά νομίζω πως μπορεί και να χωράει. Και στο τέλος τέλος η Χίος έχει δυο λιμάνια, μπορεί να εξυπηρετεί στο βασικό και όταν ο καιρός είναι φουσκωμένος (πχ από 7 και πάνω) ας πηγαίνει Μεστά. 

Posted (edited)

Αμα παει πιο μεγαλο βαπορι μπορει να παει κ στα Μεστα αμα το διαφημισουν σωστα,λιγοτερος χρονος νεοτερο κ ομορφοτερο κ πιο γρηγορο πλοιο!εδω πηγαιναν 6.30 ωρες σε αεροπορικο  καθισμα κ νυκτα

Edited by margaritis24
Posted
7 hours ago, Annivas said:

Το κακό για την εταιρεία είναι ότι επένδυσαν τεράστια ποσά σε ένα παλιό βαπόρι με συγκεκριμένο σκοπό και τώρα που αυτός ο σκοπός στραβώνει θα πρέπει να προσανατολιστεί αλλού . Όμως η Levante δεν είναι ούτε Attica ούτε Seajets , είναι μια εταιρεία εσωστρεφής που έχει μάθει να παίζει μπάλα εντός έδρας χωρίς ανταγωνισμό και κάτι τέτοιο φαντάζει δύσκολο.

 

2 hours ago, Strofalos said:

Λογικά θα την δουμε και άλλου πέρα από τα συνηθισμένα. 

Αν καποιος ηθελε να σπασει το μονοπωλιο του ιονιου, τωρα ειναι η ευκαιρια.

Οτι εχει βγαλει τα τελευταια δυο χρονια η Levante, το εριξε στη μαυρη τρυπα του Smyrna και της Σμυρνης.

Αν καποιος με γερη τσεπη και περισσευουμενα πλοια εχει ορεξη, ιδου πεδιον δοξης λαμπρον;).

Θα  μπορουσε η Attica να ζητησει να περνανε απο Σαμη τα fast του Bari και να βαλει 30% κατω απο τους κιτρινους ολες τις κατηγοριες. (η αγονη και η αποκλειστικοτητα ειναι το Πατρα - Ιθακη, οχι η Σαμη).

Θα μπορουσε η Seajets να φερει το τ.Superferry II. Ειτε να χτυπησει την επιδοτηση του ΠΣΙ, ειτε να ζητησει Κυλληνη Αργοστολι & Κυλληνη Πορο (και καλα αναβιωση της γραμμης του Αργοστολιου) και να βαλει το Αργοστολι 10% κατω απο τον Πορο και τον Πορο 30% κατω απο τους κιτρινους.

Ακομη και τη Ζακυνθο μπορει να σπασει κανεις. Ενα δρομολογιο Πατρα Ζακυνθος (και καλα λογω των εργων στην Πατρων Πυργου) και δυο Κυλληνη Ζακυνθος. 

Εννοειται οτι, ως ειθισται, το Σεπτεμβρη θα κοπουν οι καλοσυνες (κυλληνη αργοστολι και πατρα ζακυνθος) και θα μεινει το ζουμι.

Οι τρεις γραμμες (κυλληνη ζακυνθος, κυλληνη πορος και ΠΣΙ) εχουν ετησιο τζιρο 25 με 30εκ έουρωζ. (πιο κοντα στο 30 αν αθροισουμε καυσιμα κλπ).

Posted
21 hours ago, Strofalos said:

Λογικά θα την δουμε και άλλου πέρα από τα συνηθισμένα. 

Άντε τώρα να επεκταθεί και στο Ιόνιο(Κυλλήνη-Ζακυνθο και Πόρο)  με το SuperStar ο Ηλιόπουλος.

Posted (edited)

Να δουμε αρχικα αν γινει η ναυλωση του ΤΕΡΑ ΤΖΕΤ πως θα διαμορφωνει το προγραμμα της μιας και οι γραμμες που εχει ανοιξει πλανα ειναι αρκετες.

Edited by cyclades_shipping

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...