Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έχετε παρατηρήσει ότι η HSW έχει διαφορετικές τιμές στα ταχύπλοα της (Highspeed)? Οι αναχωρήσεις από Πειραιά/Ραφήνα κάθε Παρασκευή και Σάββατο και από Νησιά προς Πειραιά/Ραφήνα κάθε Κυριακή και Δευτέρα ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΕΣ κατά 4 ευρώ(στην οικονομική θέση) περίπου. Προτότυπη μια τέτοια τιμολόγηση πάντως....:( ! Πάντως τα εισιτήρια είναι πανάκριβα και φέτος...δυστηχώς!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προτότυπη μια τέτοια τιμολόγηση πάντως....:( ! Πάντως τα εισιτήρια είναι πανάκριβα και φέτος...δυστηχώς!

Δεν διεκδικεί κανένα τίτλο πρωτοτυπίας, η διαφοροποίηση στις τιμές ανάλογα με την ημέρα, είναι κλασική μέθοδος τιμολόγησης, απλά δεν την έχουμε συνηθίσει στην ακτοπλοΐα.

Οι τιμές πάντως των Highspeed σε σχέση με πέρσι (οικονομική θέση) είναι 10%-20% φθηνότερες για τις περισσότερες ημέρες και 5%-10% φθηνότερες για τις ημέρες που αναφέρεις στο μήνυμα σου. Στις υπόλοιπες θέσεις οι μειώσεις είναι μεγαλύτερες, κυμαίνονται από 15% έως και 30%.

Link to comment
Share on other sites

Ναι δε λέω ότι είναι ακριβότερα από πέρυσι απλά με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί θεωρώ ότι είναι πανάκριβα. Πάντως θεωρώ ότι είναι σωστό μεσοβδόμαδα τα εισιτήρια να είναι φτηνότερα...θα μπορούσε να είναι και ακόμα πιο κάτω βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Η Aegean Flying Dolphins είναι κατά 1,00 Ευρώ φθηνότερη από τη Hellenic Seaways στα δρομολόγια των ταχύπλοων στη γραμμή της Αιγινας. Η Hellenic Seaways έχει το εισιτήριο 14,00 Ευρώ και Aegean Flying Dolphins το έχει 13,00 Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, απ' ό,τι φαίνεται μάλλον έχουν αλλάξει οι τιμές και πλέον οι τιμές των Αίολων είναι σχεδόν ίδιες με των Blue Star. Ευχάριστο, που έστω και κάπως αργά κάποιοι αντελήφθησαν το πρόβλημα και κατανόησαν τι σημαίνει άγονη γραμμή.
Ναι είναι αλήθεια και δυστυχώς ξέχασα να σας ενημερώσω πως οι τιμές μειώθηκαν...
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ χθες έγραφε ότι ο Νομάρχης Κυκλάδων έστειλε επιστολή στο ΥΕΝ και διαμαρτύρεται γιατί πρόσφατα αυξήθηκαν τα τιμολόγια στους Αίολους και ζητάει επαναφορά τους στα προηγούμενα επίπεδα. Γνωρίζει κανείς εάν πράγματι αυξήθηκαν οι τιμές στα επιδοτούμενα δρομολόγια και πόσο?
Link to comment
Share on other sites

Ε οχι,θελουμε να ξερουμε Λευτερη γιατι οπως τονιζει και ο ΝΗΡΕΑΣ,προκειται για επιδοτουμενα δρομολογιαB)(με ταχυπλοα που παιζουν τον ρολο των συμβατικων...)

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν με εχουνε ενημερωσει λαθος ενα εισητηριο απο Σαντορινη για Λαυριο κοστιζει 50 ευρω και απο Σαντορινη για Συρο 36 ευρω.

Απο Συρο για Μηλο 25 ευρω και απο Συρο για Σιφνο 18 ευρω

Δυστυχως δεν ξερω καθολου τις παλιες τιμες για να γινει μια συγκριση

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

..εδω εχουμε χειροτερα.Δεν κανεις λαθος για τις τιμες polmyt,τις ειδα κι εγω στο site της ΝΕΛ.Ποιος αποφασιζει ρε παιδια τα τιμολογια στις επιδοτουμενες γραμμες:confused:Ξυπναει μια μερα ο Υπουργος κ λεει 'ας ανεβασουμε τις τιμες' η ξυπναει ο εφοπλιστης-πλοιοκτητης και λεει 'αφου εχουμε καλοκαιρακι ας ανεβασουμε τα εισητηρια να βγαλουμε κατιτις γιατι δεν μας βλεπω καλα'...

Συγνωμη αλλα αρχιζει και γινεται ολιγον ξεφτιλα το σκηνικο.

  • Α.Πηραν τις συγκεκριμενες γραμμες με ταχυπλοα που τα πανε κομμενα για να μην καινε πετρελαια και μες τον χειμωνα ειδαμε σε καποιες περιπτωσεις να εχουν προβληματα στα λιμανια που προσεγγιζουν.
  • Β.Την ιδια στιγμη,οι αλλες εταιριες που δεν παιρνουν επιδοτηση και κανουν τα ιδια πανω κατω δρομολογια,εχουν φτηνοτερα εισητηρια:eek:(π.χ με Blue Star 26.00 Συρος-Πειραιας και 33.50 Σαντορινη Πειραιας...)

Τι γινεται,μας δουλευουν ψιλο γαζι η μου φαινεταιB)

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές έχουν ανέβει 70-80% !!! Παράδειγμα Θήρα -Ανάφη 8,80 πριν 14,60 τώρα...

Η πλάκα είναι ότι αν έγινε για να αυξηθούν τα έσοδα της εταιρείας μάλλον απέτυχαν,Σε άλλο σημείο έχω αναφέρει ότι όλα τα οχηματαγωγά πέφτουν σχεδόν μαζί.Οπότε γιατί να πάρει κάποιος τον Αίολο να πάει Φολέγανδρο (από Σαντορίνη μιλάω) και να μήν πάρει τον Κοραή που με μισά λεφτά θα κάνει την ίδια ώρα???Η πτ'ωση του Αίολο (τουλάχιστον στο νησί μου) είναι της τάξης του 60%.Παράδειγμα ομάδας τουριστών που ζήταγε να πάει Ανάφη και μόνο που δεν με έβρισαν μη πιστεύωντας την τιμή του εισιτηρίου για Ανάφη (15,20 με το λεμβουχικό).Ακόμα και όταν τους έδειχνα την οθόνη του υπολογιστή κατηγορώντας με ότι έχω "πειράξει" τις τιμές για να τους κλεψω:eek:

Link to comment
Share on other sites

Νέα αιτία κόντρας της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας.

Αυτή τη φορά με την XRTC και με αντικέιμενο την πρόσφατη μελέτη για την Ελληνική ακτοπλοϊα που μεταξύ άλλων περιείχε και σχόλιο για την διαφορά των εισιτηρίων των πλοίων με τα αεροπορικά.

Περισσότερα στο:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/24/1680715.htm

Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι λογικά εισιτήρια που κυμαίνονται γυρω από αυτά του ανταγωνισμού+οτι ειναι ταχυπλοο ,ο απλός επιβατης ετσι το βλέπει, θα μαζευε μπολικο κοσμο.

Τώρα αν τον πεταλώσεις τον αλλον και εχει και ταυτοχρονες αφιξοαναχωρησεις με αλλα πλοια δυσκολα θα παει

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς τα τιμολόγια έχουν μια παράλογη κλιμάκωση...εάν εξαιρέσεις κάποιες σοβαρές εταιρείες που έχουν ανακοινώσει εδώ και καιρό τα τιμολόγια τους και τα τηρούν. Γενικώς δεν υπάρχει καμιά λογική κλιμάκωση, ανάλογα το πλοίο, την εταιρεία ή την επδότηση της γραμμής.

Όπου και εάν πρόκειται να πάτε ακόμα και στον πιό κοντινό προορισμό...ρωτήστε αλύπητα τον πράκτορα σας. Δεν μπορείτε να φαντασθείτε πόσο μεγάλες μπορεί να είναι οι διαφορές. Ρωτήστε αλύπητα και κρίνετε μόνοι σας τι σας συμφέρει. Εάν βεβαίως έχετε πρόσβαση στο ιντερνετ...ψάξτε μόνοι σας...και μετά πηγαίνετε στον πράκτορά σας...για να μην τον βασανίζετε άδικα.:rolleyes:

Και για προπόνηση σας έχω 2 ασκησούλες.;)

1) Εάν υποθέσουμε ότι θέλετε να πάτε τον Αύγουστο Σποράδες...ποιό πλοίο θα προτιμούσατε...από Άγιο Κωνσταντίνο...και ποιό από Βόλο. Στην λύση της άσκησης να ληφθούν υπ' όψη η κλάση του πλοίου, οι τιμές, οι ώρες του ταξιδιού και το σέρβις της εταιρείας.

2) Εάν υποθέσουμε ότι βρίσκεσθε στην Άνδρο και θελήσετε να πάτε να ανάψετε ένα κεράκι στη Βαγγελίστρα...ποιό πλοίο θα προτιμούσατε? Στην λύση να ληφθούν υπ' όψη η κλάση του πλοίου, οι τιμές, οι ώρες του ταξιδιού και το σέρβις της εταιρείας. Να σημειώσουμε ότι η γραμμή εξυπηρετείται από 7 πλοία εάν δεν απατώμαι, 4 ελεύθερης δρομολόγησης και 3 δημόσιας υπηρεσίας.

Δεν είναι ανάγκη να αρχίζουμε να λέμε τις απαντήσεις, καθώς μπαίνουν και υποκειμενικά κριτήρια σε αυτές.

Απλώς, είναι μια καλή ευκαιρία να προπονηθούμε και να φερθούμε πλέον σαν ώριμοι καταναλωτές.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρο παραδειγμα σε αυτά που αναφέρει ο ΝΗΡΕΑΣ πιο πάνω:

ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΙΟΣ <4,25:

ΡΟΔΑΝΘΗ: ΕΥΡΩ 70,00 (ώρες ταξιδ: περιπου 10:00)

ΚΟΡΑΗΣ : ΕΥΡΩ 85,00 (ώρες ταξιδ: περιπου 12:00)

SPEEDRUNNER II: ΕΥΡΩ 85,00 (ώρες ταξιδ: περιπου 4:00)

ΗIGHSPEED 3: ΕΥΡΩ 98,00 (ώρες ταξιδ: περίπου 5:45)

Link to comment
Share on other sites

Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ χθες έγραφε ότι ο Νομάρχης Κυκλάδων έστειλε επιστολή στο ΥΕΝ και διαμαρτύρεται γιατί πρόσφατα αυξήθηκαν τα τιμολόγια στους Αίολους και ζητάει επαναφορά τους στα προηγούμενα επίπεδα.
Σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τον ΥΕΝΑΝΠ κατέθεσε και ο βουλευτής Κυκλάδων Π. Ρήγας.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι παρακατω τιμες ειναι απ το online booking των εταιριων και αφορουν το δρομολογιο Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη.Οι θεσεις με τις αναλογες τιμες ειναι

  • deck * κρεβατι σε AB εσωτερικη τετρακλ * αυτοκινητο< 4,25

ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

  • ΧΙΟΣ 32.50 * 55.50 * 87.00
  • ΜΥΤ 36.50 * 61.50 * 99.00

ΜΥΤΙΛΗΝΗ

  • ΧΙΟΣ 25.00 * 44.00 * 85.00
  • ΜΥΤ 27.00 * 49.00 * 98.00

ΛΙΣΣΟΣ

  • ΧΙΟΣ 30.00 * 55.00 * 85.00
  • ΜΥΤ 37.00 * 70.00 * 98.00

Στα υποψην οτι το Ν.ΧΙΟΣ φευγει παντα μια ωρα αργοτερα απο Πειραια και φτανει πρωτο απο τα αλλα;)Επισης παρατηρηστε ποσο τσιμπαει τις τιμες το ΛΙΣΣΟΣ για Μυτιληνη(σου λεει αφου θελουν κρεβατι θα το χρυσοπληρωσουν....B))

Επειδή ο Nissos Chios φαντάζομαι ότι θα επιλέξει το Λισσος για να πάει στη Χίο το καλοκαίρι

Τωρα Π100,θα κλεισω αμεσως απ το site της ΑΝΕΚ:DΜην σου πω θα παρω καμπινα μεχρι Μυτιληνη...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

1+1=11

...στο δια ταύτα και για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα / επικαιρότητα,

Οι εταιρείες προσφέρουν εκπτώσεις τις καθημερινές και στα ημερήσια

Μια τετραμελής οικογένεια πληρώνει συνήθως περισσότερα για τη μεταφορά της σε κάποιο νησί, από το ό,τι πληρώνει συνολικά για διακοπές μιας εβδομάδας σε ένα ξενοδοχείο ή σε ένα πολυτελές ενοικιαζόμενο δωμάτιο. Ανεξάρτητα πάντως, από το γεγονός ότι το εισιτήριο με πλοίο έχει γίνει ακριβό, το δίμηνο Ιούλιος – Αύγουστος, τα εισιτήρια είναι δυσεύρετα και απαιτείται «μέσο» για να τα εξασφαλίσεις. Εκτός, βέβαια, αν τα εισιτήρια τα έχεις προκρατήσει και τα έχεις πληρώσεις αμέσως μετά τις γιορτές του Πάσχα! Πάντως, υπάρχουν και φθηνά εισιτήρια. Μόνο που τα φθηνά εισιτήρια – «κράχτες» είναι ελάχιστα και εξαφανίζονται μέσα σε λίγες ώρες. Οι «μυημένοι» είναι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών και οι νεαροί. Οι υπόλοιποι, οι πολλοί επιβάτες, που συνήθως δεν προλαβαίνουν τα φθηνά εισιτήρια, έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στα ημερήσια δρομολόγια, στα συμβατικά πλοία, στα νυκτερινά δρομολόγια και στα ταχύπλοα πλοία. Οι διαφορές ανάμεσα στα εισιτήρια των ακτοπλοϊκών εταιρειών είναι σημαντική. Κυμαίνεται από 10 ευρώ και φθάνει και τα 200 ευρώ, αν είναι να ταξιδέψεις με την οικογένεια και το Ι.Χ. αυτοκίνητό σου για κάποιο δρομολόγιο που απαραίτητα πρέπει να κοιμηθείς πάνω στο πλοίο!

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών λειτουργεί σε ελάχιστες δρομολογιακές γραμμές, εκεί που δραστηριοποιούνται πάνω από δύο εταιρείες. Οι γραμμές αυτές περιορίζονται στις γραμμές Πειραιάς – Ηράκλειο. Ραφήνα – Άνδρος, Τήνος, Μύκονος. Πειραιάς – Σύρος – Τήνος – Μύκονος. Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Σαντορίνη. Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και Πειραιάς – Αίγινα. Πειραιάς – Σίφνος, Σέριφος, Μήλος. Οι υπόλοιπες γραμμές εξυπηρετούνται συνήθως από μία εταιρεία και δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Να επισημανθεί ότι υπάρχουν και 85 δρομολόγια τα οποία είναι επιδοτούμενα και τα εισιτήρια ελέγχονται από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Βέβαια, στις γραμμές αυτές διακινούνται ελάχιστοι επιβάτες και εξυπηρετούν ενδονησιωτικά συμπλέγματα ή απομονωμένα νησιά του Αιγαίου και των Δωδεκανήσων.

Τα εισιτήρια που γίνονται στην κυριολεξία ανάρπαστα είναι τα εισιτήρια 10 ευρώ για τα νησιά των Κυκλάδων, 20 ευρώ για τα μεγάλα νησιά των Δωδεκανήσων και των 19 ευρώ για το Ηράκλειο. Τα εισιτήρια αυτά σου εξασφαλίζουν θέση στο κατάστρωμα, αλλά δεν ξεπερνούν τα 100 εισιτήρια ανά δρομολόγιο και τα προσφέρουν δύο – τρεις μεγάλες ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Στη γραμμή του Αργοσαρωνικού, ανταγωνισμός υπάρχει μόνο για τη γραμμή της Αίγινας. Για τα υπόλοιπα νησιά ( Πόρος, Ύδρα, Σπέτσες) και τα λιμάνια ( Ερμιόνη, Πόρτο Χέλι) επιλογές δεν υπάρχουν με συμβατικά πλοία, επειδή είναι δρομολογημένα ταχύπλοα πλοία, τα οποία διαθέτουν εισιτήρια στην τριπλάσια τιμή των συμβατικών πλοίων. Όσον αφορά τη γραμμή Πειραιάς – Αίγινα, δραστηριοποιούνται τρεις – τέσσερις εταιρείες και προσφέρουν διαφορετικές τιμές, ανάλογα με την ημέρα ( Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή) και τα δρομολόγια. Η εταιρεία ΑΝΕΣ που διαχειρίζεται το πλοίο «Άγιος Νεκτάριος» δίνει το εισιτήριο προς 8,5 ευρώ και το Ι.Χ. προς 23 ευρώ. Το εισιτήριο με την Nova Ferries έχει 9,5 ευρώ και το Ι.Χ. 28 ευρώ. Η Hellenic Seaways δίνει, ανάλογα με τις ημέρες, το εισιτήριο 8-ή 9 ευρώ και το Ι.Χ αυτοκίνητο από 23 μέχρι και 27,8 ευρώ.

Για τη Χίο, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου δίνει το εισιτήριο καταστρώματος, προς 25 ευρώ, με αριθμημένο κάθισμα προς 26 ευρώ, σε καμπίνα με 56 ευρώ και το Ι.Χ. προς 85 ευρώ. Προσφέρει επίσης εισιτήριο προς 44 ευρώ, σε 4κλινη καμπίνα. Για τη Μυτιλήνη, το εισιτήριο καταστρώματος είναι 27 ευρώ, ενώ 32 ευρώ κάνει το εισιτήριο με αριθμημένο κάθισμα. Σε εξωτερική καμπίνα το άτομο πληρώνει 65 ευρώ, σε εσωτερική καμπίνα 57 ευρώ. Το εισιτήριο του ΙΧ κάνει 98 ευρώ, ενώ σε 4κλινη καμπίνα το άτομο πληρώνει 49 ευρώ.

Το ταξίδι για τη Ρόδο, για μια τετραμελή οικογένεια, άνδρας, γυναίκα και δύο παιδιά, για να πάει και να γυρίσει μαζί με το Ι.Χ. αυτοκίνητό της στοιχίζει 594 ευρώ. Ένα ανδρόγυνο με το Ι.Χ του πηγαίνει και επιστρέφει από τη Ρόδο με 562 ευρώ. Ένας μοναχικός επιβάτης το αλέ – ρετούρ το πληρώνει 106 ευρώ. Το ίδιο θα πληρώσει και ο ταξιδιώτης με προορισμό το Καστελόριζο. Για την Κω, το ταξίδι για ένα άτομο στοιχίζει 91 ευρώ, για ένα ανδρόγυνο με Ι.Χ. φθάνει τα 528 ευρώ και μια τετραμελής οικογένεια καταβάλλει 562 ευρώ. Τα ίδια θα πληρώσει το ανδρόγυνο για την Πάτμο και την Κάλυμνο. Διαφορά υπάρχει στον μοναχικό επιβάτη που πληρώνει 87 ευρώ, να πάει και να γυρίσει, για την Κάλυμνο και 67 ευρώ για την Πάτμο.

Στις Κυκλάδες υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στις τιμές, αφού δραστηριοποιούνται περισσότερες εταιρείες και με διαφορετικούς τύπους πλοίων. Συμβατικά και ταχύπλοα. Στην Πάρο με την Blue Star, ένα άτομο για να πάει και να γυρίσει πληρώνει 58 ευρώ, ενώ με το ταχύπλοο της Hellenic Seaways πληρώνει 105 ευρώ. Με την ίδια εταιρεία για να πας με ταχύπλοο στη Σύρο πληρώνεις 40,50 ευρώ, ενώ με συμβατικό πλοίο της ίδιας εταιρείας πληρώνεις 33,50 ευρώ. Για την Νάξο ένα άτομο πληρώνει 60 ευρώ να πάει και να γυρίσει, ενώ με καμπίνα δύο άτομα και Ι.Χ πληρώνουν 460 ευρώ. Για την Σαντορίνη το άτομο με επιστροφή πληρώνει 67 ευρώ, για την Αμοργό 60 ευρώ. Από τον Πειραιά για την Τήνο το εισιτήριο έχει 56 ευρώ και για την Μύκονο 61 ευρώ. Πιο φθηνά είναι από την Ραφήνα. Το εισιτήριο για την Άνδρο έχει 24 ευρώ, για την Τήνο 38 ευρώ και για την Μύκονο 42 ευρώ.

Από τον Πειραιά στη Σάμο, με την HSW το άτομο στοιχίζει 48 ευρώ, ενώ ένα ανδρόγυνο με Ι.Χ. πληρώνει 169 ευρώ και 337 ευρώ με επιστροφή.( σ.σ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ 22 ΩΡΕΣ)

Με τα τρία ταχύπλοα πλοία της Aegean Speed Lines, το απλό εισιτήριο από τον Πειραιά για την Φολέγανδρο κάνει 50 ευρώ και για το Ι.Χ. 91 ευρώ. Για την Κίμωλο 48 ευρώ και το Ι.Χ 63 ευρώ. Για την Μήλο το εισιτήριο του επιβάτη 51 ευρώ και το αυτοκίνητο 69 ευρώ. Για την Σέριφο 40 ευρώ και το Ι.Χ 64 ευρώ. Για τη Σίφνο 45 ευρώ και το Ι.Χ. 65 ευρώ. Για την Ίο το εισιτήριο του επιβάτη 48 ευρώ και του Ι.Χ 85 ευρώ. Για την Σαντορίνη 50 ευρώ και το Ι.Χ. 85 ευρώ και για την Σίκινο 48 ευρώ και του Ι.Χ 85 ευρώ.

Η μεγάλη μάχη των προσφορών γίνεται στη μάχη της Κρήτης. Στα Χανιά η ΑΝΕΚ είναι μόνη της και προσφέρει το οικονομικό εισιτήριο 30 ευρώ, ενώ με αριθμημένο κάθισμα 36 ευρώ. Η δίκλινη εσωτερική καμπίνα στοιχίζει 78 ευρώ, η δίκλινη εξωτερική 85 ευρών, η 4κλινη εσωτερική 75 ευρώ και η 4κλινη εξωτερική 65 ευρώ το άτομο.

Για το Ηράκλειο, οι τρεις εταιρείες, Μινωϊκές Γραμμές, ΑΝΕΚ και η Superfast Ferries, διαθέτουν ποικιλία εισιτηρίων που ξεκινούν από 19 – 20 ευρώ σε περιορισμένο αριθμό. ( 100 στα ημερήσια και 100 στα βραδυνά δρομολόγια). Οι Μινωικές Γραμμές, , στα ημερήσια δρομολόγιά τους παρέχουν έκπτωση 20% στην οικονομική και VIP θέση, 30% στις καμπίνες και τα οχήματα και 50% στα δίκυκλα. Επιπλέον, στα τέσσερα άτομα το ένα ταξιδεύει δωρεάν, αρκεί οι δύο να πληρώνουν κανονικό εισιτήριο. Η ΑΝΕΚ προσφέρει ετράκλινη καμπίνα, που πληρώνουν οι τρεις στα βραδινά δρομολόγια και ο ένας ταξιδεύει δωρεάν. Αντίστοιχα ελκυστικά πακέτα προσφέρει και η Superfast.

πηγή:www.mediashipping.gr

Δώς μας αγόρι μου τα φώτα σου ,να δούν και οι τυφλοί;

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
πηγή άρθρου
Link to comment
Share on other sites

Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ χθες έγραφε ότι ο Νομάρχης Κυκλάδων έστειλε επιστολή στο ΥΕΝ και διαμαρτύρεται γιατί πρόσφατα αυξήθηκαν τα τιμολόγια στους Αίολους και ζητάει επαναφορά τους στα προηγούμενα επίπεδα.
Σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τον ΥΕΝΑΝΠ κατέθεσε και ο βουλευτής Κυκλάδων Π. Ρήγας.

Ήρθε και η απάντηση του ΥΕΝΑΝΠ ... κανονικές και με τον νόμο οι αυξήσεις στους Αίολους ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...