Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ειναι προσφορα στον ελληνικο λαο, που εποδοτει το συγκεκριμενο πλοιο με τους φορους που πληρωνει. Εκτος πια κι αν βγει κανεις σε 2-3 χρονια στον Εφοπλιστη και πει "Ευχαριστω Νονα Μαιρη που χαλασες, γιατι γνωρισα τον αντρα της ζωης μου, το Μητσο απο το ρυμουλκο που μας τραβουσε(κι ας κλαιγαμε)", οποτε χαλαλι τους :eek::D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, πέρα από την πλάκα (όσο μπορεί να θεωρηθεί αστείο να καταστρέφεις τις διακοπές του ενός ή να χάνει το ψωμί του αυτός που ζεί από τον τουρισμό) στις Σποράδες έχουν αγριέψει τα πράγματα με το πλοίο της ταλαιπωρίας, όπως το αποκαλούν.

Δεν ξέρω τι θα γίνει ή τι θα κάνουν, αλλά ότι και να πούν και να κάνουν έχουν δίκαιο.

Έχω την αίσθηση ότι αυτό δεν έχει προηγούμενο, τουλάχιστον στα χρόνια της εκσυγχρονισμένης ακτοπλοϊας μας.

Link to comment
Share on other sites

Προσεξτε την επισυναπτομενη φωτο απο το Νονα Μαιρη σημερα. Δεν ξερω αν εχει να κανει με τη χτεσινη βλαβη η κατι αλλο, αλλα δεστε το καλυμμα που εχει βγει απο τη θεση του. Κρατιεται απο πανω με καποιο ιμαντα και εχει σφηνωσει στα ρελια που περνουν απο κατω. Οσο γι αυτους που περνανε στον απο κατω διαδρομο, υπαρχει το ερυθρολευκο πανι.

post-22-128326955182_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν υπάρχει ακόμα ανακοίνωση από το ΥΕΝ για την τύχη του πλοίου, γνωρίζει κανένας αν το πλοίο βρίσκεται ακόμα στο Πειραιά, αν αποκαταστάθηκε η βλάβη ή αν ξανάρχισε δρομολόγια?

Η μήπως το πήραν απόφαση ότι δεν πάει άλλο πια και ότι το πλοίο δεν αντέχει τέτοια εξοντωτικά δρομολόγια?

Πάντως εάν ισχύσουν όσα είπε ο Υπ.Ε.Ν., το πλοίο δεν έχει κανένα μέλλον:

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, οι συμβάσεις μίσθωσης πλοίων για την άγονη γραμμή θα είναι πενταετίας, ενώ μεταξύ των κριτηρίων για τα επιδοτούμενα πλοία θα είναι η ηλικία, το ιστορικό του πλοίου και οι παρεχόμενες υπηρεσίες στους επιβάτες.
Από την ΕΡΤ (1/8/2005)

Μόνο το ιστορικό του πλοίου να ληφθεί υπ' όψη, δεν πρόκειται να ξαναπάρει επιδοτούμενη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ήταν ακόμα δεμένο μπροστά από το ΥΕΝ και δεν φαινόταν καθόλου κινητικότητα. Αν είδα καλά και οι καταπέλτες (επιβατών και τουτου) δεν ακουμπούσαν στην προβλήτα.

Έχω την εντύπωση πως αγανάκτησε και η ίδια η ΣΑΟΣ με το πλοίο και το έδεσε. Το ότι ήρθε στον Πειραιά με βάζει σε σκέψεις για την τύχη του.

Link to comment
Share on other sites

Που το είδες ρε Γιώργο, γιατί δεν το είδα εγώ χθες που πέρασα!! Πιο συγκεκριμένα στη θέση που είχε δέσει τη Παρασκευή χθες ήταν το Ταξιάρχης!! Δε πρόσεξα μην μεθόρμισε στη θέση του που ήταν το Ροδανθή τη Παρασκευή!! Δηλαδή στη πλώρη του Ταξιάρχη!!

Link to comment
Share on other sites

Για χθες μίλαγα και εγώ!! Μπορεί να μην το είδα γιατί φόρτωνε το Blue Star 2 και όπως καταλαβαίνεις γινόταν ένας χαμός εκείνη των ώρα!! Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί μεθόρμισε το πλοίο???

Link to comment
Share on other sites

Είχες δίκιο George!! Πάντως το βράδυ κλείνουν και τις ηλεκτρομηχανές για οικονομία!! Στη θέση του θα ναυλώσουν το Ζάκυνθος 1!! Άρα για φέτος το καλοκαίρι ας το ξεχάσουμε το πλοίο!! Κρίμα γιατί ήθελα να δω στις πόσες βλάβες θα σταμάταγε στο τέλος του χρόνου!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το απογευμα το Νονα Μαιρη εδειχνε φρεσκοβαμμενο, ειδικα γυρω απο τα οκια. Ρε λες να αναστηθουν οι αποθαμενοι? Γιατι, μηπως δεν θα' χει ξαναγινει?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και κάτι ψιλοαναμενόμενο, από το ΥΕΝ

http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=28464

Βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή παρουσίασε σήμερα το πρωί το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» Ν.Π. 9282 ενώ εκτελούσε δρομολόγιο από Σαμοθράκη για Αλεξανδρούπολη, με 171 επιβάτες. Το παραπάνω πλοίο κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης όπου και του απαγορεύτηκε ο απόπλους.

Οι βλάβες που βιντεοσκοπήσατε είσαστε σίγουροι πως διορθώθηκαν, Κύριοι?

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2005

Κατά την προετοιμασία απόπλου σήμερα το μεσημέρι του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ‘’ Ν.Π.9282, από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με προορισμό την Σαμοθράκη, παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή.

Από την Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης του και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα

Από το ΥΕΝ

Αυτή είναι διαφορετική βλάβη από την προηγούμενη, γιατί το openseas έδινε δρομολόγια για 14-15-16/10,

ενώ για 13/10(προηγούμενη βλάβη) δεν έδινε.

Απλώς δεν ενημέρωσαν για την αποκατάσταση (?) της βλάβης.

Ειλικρινά δεν κατανοώ την στάση της εταιρείας και του ΥΕΝ.

Τι περιμένουν δηλαδή? Την βλάβη μεσοπέλαγα με 9 Μποφώρ?

.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και πως βλέπουν τα πράγματα οι Εβρίτες, σχετικά με το πλοίο και τις βλάβες του.

Να σημειώσουμε ότι το πλοίο δεν έχει ούτε 1 εβδομάδα στην γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης.

Η αρχή:

Αγανάκτηση για την καθυστέρηση του Νονα Μαίρη

13 Οκτωβρίου 2005

Με την αγανάκτηση να χτυπάει στο κόκκινο έφτασαν νωρίς το μεσημέρι στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης οι επιβάτες του Νόνα Μαίρη. Το πλοίο σύμφωνα με το πρόγραμμά του θα έπρεπε να αναχωρήσει από τη Σαμοθράκη στις οκτώ το πρωϊ. Μετά από τέσσερις ώρες ταλαιπωρίας οι ταξιδιώτες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους λέγοντας πως οι συνθήκες που ταξιδεύουν δεν διαφέρουν σε τίποτα με αυτές πού ίσχυαν και πριν από 40 χρόνια. Πολλοί ήταν αυτοί που λόγω της καθυστέρησης, έχασαν το ραντεβού που είχαν με γιατρούς. Όπως είπαν οι επιβάτες οι ανακοινώσεις που τους έγιναν από το πλήρωμα για το τι ακριβώς συνέβαινε ήταν ασαφής. Οι επιβάτες του Νόνα Μαίρη χαρακτήρισαν το ταξίδι αυτό ως ταξίδι στον χρόνο λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η κατάσταση, τους θύμισε ούτε λίγο ούτε πολύ την δεκαετία του 60.Μεταξύ των επιβατών ήταν και ο δήμαρχος του νησιού Γιώργος Χανός οποίος προσπάθησε με τη σειρά του να εξηγήσει τους λόγους για την πολύωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι ταξιδιώτες. Παράλληλα ευχήθηκε αυτό να είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό και στο μέλλον να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. Το ίδιο εύχονται όλοι αλλά οι ευχές μόνο δεν φτάνουν.

Και η σημερινή συνέχεια:

Δρομολόγιο ταλαιπωρίας

16 Οκτωβρίου 2005

Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Σαμοθράκης. Στο παλιό σε ηλικία, αλλά καινούργιο στη γραμμή Νόνα Μαίρη για Τρίτη (?) συνεχόμενη φορά παρουσιάστηκε βλάβη με αποτέλεσμα μια ακόμα πολύωρη καθυστέρηση. Το Νόνα Μαίρη δρομολογήθηκε πριν λίγες μέρες για να αντικαταστήσει το ΑΡΣΙΝΟΗ το οποίο από τις 31 του προηγούμενου μήνα δεν πληρεί τους όρους πυρασφάλειας. Φαίνεται όμως ότι η αλλαγή πλοίων όχι μόνο δεν έλυσε τα προβλήματα αλλά τα ενέτεινε.

Από το τηλεοπτικό κανάλι ΔΕΛΤΑ της Θράκης.

Και όλα αυτά μετά από 2 μήνες ακινησία και επισκευή!

Link to comment
Share on other sites

Σημειωτέων πάλι στην αριστερή μηχανή την έπαθε την βλάβη. :)

Κάποιο σοβαρό πρόβλημα θα έχει και προσπαθούν να την βγάλουν με μπαλώματα :confused:

Η στάση του ΥΕΝ και όλων των υπηρεσιών που επιτρέπουν συνεχώς την πραγματοποίηση δρομολογιών από το συγκεκριμένο πλοίο μετά από τόσες βλάβες λείαν επειεικώς θα την χαρακτήριζα αποκρειατικη. :mad:

Δεν γίνετε κύριοι να τυχαίνει πάντα η βλάβη στο λιμάνι κάποτε ο διάολος θα το φέρει έτσι και θα είναι μεσοπέλεγα με θάλασσα και τότε τι θα κάνετε?

Μετάνοιες στον Άη Νικόλα? :mad:

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υπάρχουν ΝΟΜΟΙ σε αυτό το κρατος !!?? :)

Με αυτή την επιμονή δρομολόγησης ενός προβληματικού πλοίου,το κράτος το ίδιο καταστρατηγεί τους νόμους του και φαίνεται πλέον φανερά κυβερνητική εύνοια..

Ο κος πρωθυπουργός προχτές στην Βουλή μίλησε και επέμεινε για την αδιάλλακτη μάχη τού με τα διαπλεκόμενα αλλά πρώτα πρέπει να νοικοκυρέψει κάποιους εκ των έσω.. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Και ειναι γνωστο πως ο Μιστερ-Σαος ειναι κι αυτος γαλαζιο παιδι απο την εποχη που ασχολουνταν με την τηλεοραση. Λοιπον ξεπερασαμε καποια ορια. Οταν φερει ενα βαπορα εγω ειμαι ο πρωτος που θα του πω μπραβο. Και μαγκια του. Αλλα με το Νονα Μαιρη φανταζομαι ουτε ο ιδιος δεν θα ταξιδευει... Ας βαλουν ενα συνεργειο αφου δε βλεπει προκοπη με τους δικους του.. Εχει δικιο ο Ηλιας..

Αμα συμβει καμια πατατα μετα θα φταει το πηδαλιο που κολλησε ο τιμονιερης που δεν ειδε και ο υποπλοιαρχος που εβλεπε γκομενες.. Το βαπορι που ειναι πλωτο φερετρο θα ειναι αψογα συντηρημενο και τα χαρτια του ολα οκ. Γι αυτο οι περισσοτερες γεφυρες θυμιζουν εικονοστασι πλεον

Link to comment
Share on other sites

Βλάβη υπ'αριθμόν 11!

Αυτή τη φορά δεν ξεκίνησε καθόλου.

Από το Υπουργείο μας, http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=28473

Κατά την προετοιμασία απόπλου σήμερα το μεσημέρι του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ‘’ Ν.Π.9282, από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με προορισμό την Σαμοθράκη, παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή. Από την Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης του και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Προανάκριση δεν διενεργείται.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος ανώτερος βλέπει αυτό το φόρουμ, θα κάνω ένα ρεζουμέ των βλαβών των ετών 2003, 2004 και 2005:

Αριστερή μηχανή: 1/9/2004, 5/9/2004, 28/10/2004 (νερό στην ελαιολεκάνη της αριστερής ), 30/10/2004, 26/11/2004, 31/1/2005, 23/3/2005, 16/05/2005, 15/7/2005, 29/7/2005, 13/10/2005, 16/10/2005

Δεξιά μηχανή: 21/6/2005, 16/7/2005

Λοιπές βλάβες: 3/12/2003 (βαρούλκο αγκυρών), 16/6/2004 (προσάραξη έξω από την Κίμωλο), 12/7/2004 (έμεινε ακυβέρνητο λόγω βλάβης και στις δύο μηχανές), 17/7/2004 (εργάτης αγκυρών), 12/2/2005 (εργάτης άγκυρας), 24/5/2005 (διαπίστωσης παρατηρήσεων μηχανολογικού τομέα κατά την προγραμματισμένη επιθεώρηση), 29/9/2005 (στο περιβόητο δοκιμαστικό αλλά δεν ξέρω σε ποια μηχανή ήταν)

21 απαγορευτικά απόπλου δηλαδή!! :):confused: Το να πω τα συμπεράσματα δικά σας δεν έχει νόημα γιατί όλοι νομίζω έχουμε ψιλοκαταλήξει σε ένα κοινό... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...