Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7205063)


Recommended Posts

Όπως είπε κι ο proud το έφερε ο καπτα Μάκης και μέσα σε ένα χρονο το (Μοσχό)πούλησε στον Βαγγέλη Βεντούρη. Οι κεφαλονίτικες τότε αγοραπωλησίες ήταν που έκαναν τον καπτα Μάκη διάσημο, μιας και το 1995 αν δεν κάνω λάθος μοσχοπούλησε το ΔΗΜΗΤΡΑ στον Αγαπητό ο οποίος το μετονόμασε σε ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ.

Τότε ο Βαγγέλης Βεντούρης είχε διαπιστώσει την απήχηση που είχε ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ στην Παροναξία και το αδερφό του έμοιαζε ως πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γίνει ο κυρίαρχος της Παροναξίας. Το αγόρασε λοιπόν του πρόσθεσε και βολβό και το έβγαλε στην Παροναξία στην οποία ταξίδεψε το περισσότερο καιρό με πλοίαρχο τον Γιάννη Υψηλάντη στα χειριστήριά του αλλά και τον Γιώργο Μπαφαλούκο για μικρό διάστημα.

Το 1995 με την κατάρρευση της εταιρείας μαζεύτηκε όλος ο στόλος σε πλαγιοδέτηση στο σημερινό ντοκ 3. Τον Ιούνιο του 1996 πουλήθηκε ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ στον Κώστα Αγαπητό και τον Αύγουστο ο ξάδερφός του Τώνυ Αγαπητός αγόρασε το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 2. Ήταν η εποχή που οι Αγαπητοί αν και με ξεχωριστές εταιρείες παρελαμβαναν τα ηνία της Κυκλαδικής ακτοπλοίας από τους Βεντούρηδες. Μετά από μια πολύ καλή επισκευή τον Νοέμβριο του 1996 ετοιμάστηκε και με το όνομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ πήγε στην Πάρο για τον αγιασμό του. Πλοίαρχος ήταν ο Δημήτρης Παούρης(σημερινός πλοηγός Πειραιά) στην πρώτη του πλοιαρχία γι αυτό καιστα πρώτα ταξίδια έστειλε η εταιρεία μαζί του τον Βασίλη Γιαννακή. Ύπάρχος ήταν ο Νίκος Κωνσταντινίδης (σημερινός αρχιπλοίαρχος κατασκευών του Λασκαρίδη) υποπλοίαρχος ο Κώστας Χαρμουσίζης, ανθυποπλοίαρχοι ο Γιώργος Καρυοφίλλης (σημερινός υποπλοίαρχος του BLUE STAR 2)κι ο Μιχάλης Λυγνός (σημερινός πλοίαρχος του ΑQUA MARIA).Α μηχανικός ήταν ο Νίκος Τσουμίδης (τέως αρχιμηχανικός της Hellenic Seaways), αρχιλογιστής ο Δημήτρης Κουρεμένος, Β λογιστής ο Μανώλης Πούλος κι αρχικαμαρώτος ο μεγάλος Στέλιος Πασσάκος (σήμερα στο RUZGAR).

Αμέσως μετά τα εγκαίνια το βαπόρι μπήκε στην Ικαρία Σάμο αντικαθιστώντας το GOLDEN VERGINA το οποίο έδεσε για την ετήσιά του. Κάθισε περίπου 4 μήνες μέχρι τον Μάρτιο του 1997 κι έπειτα μπήκε στην Παροναξία διπλώνοντας το ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ που είχε ήδη περιέλθει στην ίδια εταιρεία.Το 1998 ήταν δίδυμο με το SUPERNAIAS που είχε αγοράσει η Agapitos Lines.Μέχρι και το τέλος του 1999 που πουλήθηκε στην τότε HFD έκανε Παροναξία με πλοίαρχο πάντα τον Δημήτρη Παούρη.

Η νέα του πλοιοκτησία είχε την ατυχή έμπνευση να το ονομάσει ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΤΕΜΙΣ αλλά όλοι το έλεγαν Π100.Μετά από ένα χρόνο ξαναπήρε το όνομά του αλλά στην συνέχεια άλλαξε πλοίαρχο. Ο Δημήτρης Παούρης πήγε στο BLUE STAR ITHAKI , τον αντικατέστησε για λίγο ο Κώστας Παπαδημητρίου (εδώ και χρόνια πλοίαρχος του FILIPPOS της Χαλκηδών) κι έπειτα ο Τάσος Τρέσος.Ασυρματιστές ήταν ο Γιάννης Τριτσαρώλης μέχρι το 2000 κι έπειτα ο μεγάλος Κώστας Λογοθέτης ο μαρκόνης με την καλύτερη φωνή στο Αιγαίο.

Το 2003 η εταιρεία είχε πλάνο να μειώσει τα πλοία. Το σχέδιο προέβλεπε το ΑΘΗΝΑ στην Ραφήνα, το ΑΦΡΟΔΙΤΗ στην Σύρο-Τήνο-Μύκονο , το ΠΗΓΑΣΟΣ στις δυτικές, το ΟΛΥΜΠΙΑ στην Ικαρία Σάμο και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ μπαλαντέρ και παροναξία το καλοκαίρι. Έτσι το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ βγήκε εκτός πλάνων και τέθηκε προς πώληση.Το σχέδιο της εταιρείας δεν προχώρησε γιατί στο μεταξύ άλλαξε διοίκηση αλλά η παλιά πρόλαβε και πούλησε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α στον Μίμη Αγούδημο και το Π100 στον Βαγγέλη Βεντούρη.

Ο τελευταίος στην αρχή το πήγε Ραφήνα όπως είπε κι ο proud με πλοίαρχο τον Νίκο Σάρδη κι έπειτα από ένα καλοκαίρι μπήκε στις δυτικές όπου και παραμένει μέχρι τώρα. Ενδοιάμεσα πλοίαρχος έκανε για ελάχιστα δρομολόγια ο Τάσος Τρέσος , για λίγους μήνες ο Ισίδωρος Μαμίδης για να επιστρέψει ο Νίκος Σάρδης ο οποίος μέχρι και σήμερα είναι πλοίαρχος του πλοίου.

Το βαποράκι αισίως φτάνει τα 39 του χρόνια. Την ταχύτητά του την διατηρεί, έχει άριστη πλεύση στον καιρό όπως είχε κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ άλλωστε, τα stabilizers δουλεύουνε και διατηρείται εσωτερικά σε πολύ καλή κατάσταση. Τα σαλόνια είναι πανέμορφα και πέρυσι ο Βαγγέλης Βεντούρης πρόσθεσε επιπλέον μονάδες κλιματισμού γιατί ο υπάρχον δεν επαρκούσε.

Είναι σε μία γραμμή στην οποία υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού (για συμβατικά πάντα) , η οποία δεν έχει πολλά περιθώρια κέρδους κι επειδή οι εποχές απαγορεύουν τα ανοίγματα θα το βλέπουμε για χρόνια ακόμη να σουλατσάρει στο Αιγαίο. ΄Μακάρι ο Βαγγέλης Βεντούρης να; συνεχίσει να το διατηρεί σε καλή κατάσταση και να προσφέρει στιγμές καραβολατρείας σε εμάς τους ρετρόκαραβολάτρες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το θυμάμαι στα Λεμονάδικα τo 1993 όταν άλλαζε όνομα από Ρομίλντα σε ΑΕ2, έχοντας ήδη φορέσει τα σινιάλα της VSL και έχοντας εξ αριστερών του την Απολλωνάρα και εκ δεξιών του κάποιο Στριντζόπλοιο που ξεχειμώνιαζε, μάλλον το Ionian Sun.

Επίσης, εάν θυμάμαι καλά, τον Σεπτέμβριο του 1995 το είχα πετύχει στις Δυτικές Κυκλάδες (ως Απόλλων Εξπρές 2) μαζί με το ΜΗΛΟΣ. Επειδή δεν είδα να αναφέρεται αυτό, μήπως δεν τα θυμάμαι καλά και ήταν η Απολλωνάρα? Εάν υπάρχει κανένας Δυτικοκυκλαδίτης με καλό μνημονικό :rolleyes: ας μας το επιβεβαιώσει. Και να το διαψεύσει, δεν θα παρεξηγηθούμε. :D

Link to comment
Share on other sites

Παρον. :D Ειχε περασει και τοτε απο τα λημερια μας πριν τη χρεωκοπια της εταιριας (Πασχα 95 μεχρι να παροπλιστει) με καπετανιο το "φωνακλα" Θοδωρη Μαθιουδακη. (καλη του ωρα οπου και να ναι) Αντικατασταθηκε για λιγο απο το Ανεμος και μετα απο την Πηγασαρα

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Το θυμάμαι στα Λεμονάδικα τo 1993 όταν άλλαζε όνομα από Ρομίλντα σε ΑΕ2, έχοντας ήδη φορέσει τα σινιάλα της VSL και έχοντας εξ αριστερών του την Απολλωνάρα και εκ δεξιών του κάποιο Στριντζόπλοιο που ξεχειμώνιαζε, μάλλον το Ionian Sun.

και γω το θυμαμαι να αλλαζει χρωματα (για καποιες μερες δεν φαινοταν καν ονομα).

θυμαμαι επισης οτι για μηνες συζητιοταν η τιμη αγορας απο τον βεντουρη. αν θυμαμαι καλα γυρω στα $12εκ εσκασε στον καπτα μακη, που το ειχε αγορασει γυρω στα $8,5. πολλοι ελεγαν οτι η επισημη τιμη ηταν φουσκωμενη, για τραπεζικους λογους. αλλα οπως και να εχει ο βαγγελης βεντουρης, απο οτι ακουγοταν, το ηθελε πολυ το αδελφο.

ΥΓ1: στις πρωτες σελιδες του thread, οποιος δε βαριεται να διαβασει:P, θα βρει περιγραφες του neptune απο την επισκεψιμοτητα της γεφυρα επι πλοιαρχιας μαμιδη.

ΥΓ2: υπαρχουν διαφοροι λιμανισιοι θρυλοι για ζημιες και αβαριες που επαθε το βαπορι, μετα την απομακρυνση του αντιγραφου της εικονας της εκατονταπυλιανης, που του ειχε γινει δωρο το '96

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν διαφοροι λιμανισιοι θρυλοι για ζημιες και αβαριες που επαθε το βαπορι, μετα την απομακρυνση του αντιγραφου της εικονας της εκατονταπυλιανης, που του ειχε γινει δωρο το '96

για πες μας κανενα λιμανισιο θρυλο ενδιαφερον ακουγεται

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το θυμάμαι στα Λεμονάδικα τo 1993 όταν άλλαζε όνομα από Ρομίλντα σε ΑΕ2, έχοντας ήδη φορέσει τα σινιάλα της VSL και έχοντας εξ αριστερών του την Απολλωνάρα και εκ δεξιών του κάποιο Στριντζόπλοιο που ξεχειμώνιαζε, μάλλον το Ionian Sun.

και γω το θυμαμαι να αλλαζει χρωματα (για καποιες μερες δεν φαινοταν καν ονομα).

Για να πάμε λοιπόν στο μακρινό 1993, για να θυμηθούν οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι. :rolleyes:

Ο Άγιος Γεώργιος χωρίς όνομα ακόμα, περιμένοντας να μετονομασθεί από Ρομίλντα σε Απόλλων Εξπρές 2 και δίπλα του η Απολλωνάρα πριν γίνει Απόλλων Εξπρές Ι. Και είναι σημαδιακό ότι το μόνο πλοίο που επιζεί είναι αυτό που δεν έχει όνομα. Ας μνημονεύσουμε τιμής ένεκεν και τα υπόλοιπα συχωρεμένα: Ionian Sun, Απολλωνάρα, Eξπρές Ολύμπια, Γεώργιος Εξπρές και στη γωνία ο Ποσειδώνας.

gallery_1833_36_140503.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Και στα 5 πλοία που διακρίνονται στην φωτογραφία έχει υπηρετήσει είτε ως πλοίαρχος είτε ως αξιωματικός ο Τάσος Τρέσος.

Καθαρά και μόνο συγκυριακά επιζεί το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Ήταν ένα πλοίο που στην Ελλάδα άλλαζε τις πλοιοκτησίες σαν τα κουστούμια αλλά στο τέλος είχε την τύχη να πέσει σε μια εταιρεία η οποία θα το φρόντιζε και θα στόχευε σε μακροχρόνια εκμετάλλευση του.

Αλλιώς αν παρέμενε σε κάποιο μεγάλο σχήμα τώρα δεν θα υπήρχε.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως τους πρώτους του μήνες εν Ελλάδι το πλοίο τους πέρασε ντάνα στον προλιμένα(ντόκ Ξυλείας) μαζί με το ro-ro Αετός του Ευγενίδη κι ένα car carrier της Neptune. Τω καιρώ εκείνω θυμάται κανείς πως ξεχώριζε από τα αδέλφια του? Από το γεγονός ότι στα πλευρικά του καταστρώματα -στο ύψος των σαλονιών- είχε το βράδυ ένα πολύ έντονο φωτισμό φθωρίου, πολύ διαφορετικό από τα αδέρφια του. Θα εκτιμούσα επίσης αν κάποιος είχε στο αρχείο του τα δρομολόγια του επί Αγούδημου. Θυμάμαι μια αναχώρηση 1700 κάθε Παρασκευή για Μύκονο - Φώκλαντς - Δωδεκάνησα αν δεν με απατά η μνήμη μου.

Link to comment
Share on other sites

, αυτό πως έγινε?

Δεν ξέρω πως έγινε αυτό, αλλά το βίντεο γράφει εσφαλμένα ότι είναι του 1991, καθώς το πλοίο πήρε αυτό το όνομα το 1993. Πάντως πρέπει να είναι σπάνιο γεγονός, ίσως και μοναδικό, πλοίο με το σινιάλο της VSL να δένει στην έδρα της τετιμημένης τριήρους. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί κάπου παλιότερα στο forum, ότι ο λόγος της επίσκεψης του Απόλλων Εξπρές 2 στη Μυτιλήνη εκείνη τη περίοδο (αλλά δεν το βρίσκω τώρα), ήταν να μεταφέρει ψηφοφόρους στο νησί για τις βουλευτικές εκλογές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποκοπή κάβου Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» στην Ίο

Πηγή: ΥΕΝ

Χθες στις 15:55, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν.Π. 9913 στον λιμένα Ίου και λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, αποκόπηκε ο κάβος του πλοίου.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ούτε παρατηρήθηκαν υλικές ζημιές και οι 152 επιβάτες του πλοίου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.

Το «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» απέπλευσε στις 16:15, αφού επιβιβάστηκαν σε αυτό 77 επιβάτες, για συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Υπό τον Ρώσικο νηογνώμονα πλέον, ξεκινά δρομολόγια Δευτέρα μεσημέρι.
Κάτι πήρε το αυτί μου πριν από λίγα λεπτά ότι κάποιο πρόβλημα προέκυψε με τα χαρτιά του νηογνωμονα και θα αναγκαστεί να σταματήσει! Επειδή είχε πολύ φασαρία, όταν μου το έλεγαν, μήπως πήρε κανενός το αυτί τίποτα?
Link to comment
Share on other sites

Όντως έτσι είναι, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα χαρτιά του πλοίου και γι αυτό έχουν εξαφανιστεί όλα τα δρομολόγια από το σύστημα!!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο,στίς 31/8 που είχα κατεβεί στον Πειραιά,το είδα να φεύγη κανονικά στο δρομολόγιό του.

Αφού είναι από τον Μάρτιο στον Ρώσικο νηογνώμονα,πώς και προέκυψε τώρα το πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι μαλλον πολυπλοκο και δυσκολο... Ο ρωσικος νηογνωμονας εστειλε ενα χαρτι στο υπουργειο συμφωνα με το οποιο δεν αναγνωριζει αυτον που εκδιδει πιστοποιητικα στην Ελλαδα στο ονομα του και ως εκ τουτου ολα τα πλοια με ρωσικο (μεσα σ αυτα και το Γεωργιος) ειναι σαν να μην εχουν χαρτια νηογνωμονα οποτε πλεον δεν εχουν ελευθεροπλοια.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ είχα ακούσει πριν το καλοκαίρι ότι το πλοίο θα μπορεί να ταξιδεύει μέχρι τον Οκτώβριο και μετα τέλος, δεν μπορεί να πάρει πια τα απαραίτητα χαρτιά, πράγμα που άκουσα και σήμερα. δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο ισχύει αυτό απλά το αναφέρω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν ξεκαθαρισει το θεμα με το νηογνωμονα και οντως εχει γινει απατεωνια τοτε το μονο που θα χρειαζεται ειναι να προσαρμοστει με καποιον αλλο. Αλλα τι κοστος και τι επισκευες θα εχει μια τετοια κινηση?

Link to comment
Share on other sites

πολυ φοβαμαι οτι δεν μιλαμε για ναυλωση απο την VENTOURIS SEA LINES,αφου τα οικονομικα της εταιριας δεν την βοηθανε να προχωρησει σε τετοιο εγχειρημα.τα λεφτα που χρειαζονται για τα πιστοποιητικα του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ανερχονται σε εκατομμυρια αλλα και τα λεφτα για την ναυλωση δεν ειναι λιγα.

Υποθέτω πως αναφέρεσαι σε "εκατομμύρια" που χρειάζονται για εργασίες που πρέπει να γίνουν στο πλοίο ώστε να πάρει "καινούργια" πιστοποιητικά (απαραίτητη νομίζω η διευκρίνιση). Σε κάθε περίπτωση πάντως, ματα-υποθέτω ότι ήταν εν γνώσει της εταιρείας του και όχι κεραυνός εν αιθρία.

μηπως ειχε προσωρινα χαρτια για εξι μηνες και θα δινονταν οριστικη κλαση με την προϋποθεση να εχει φτιαξει καποια πραγματακια;

Πάντως εγώ είχα ακούσει πριν το καλοκαίρι ότι το πλοίο θα μπορεί να ταξιδεύει μέχρι τον Οκτώβριο και μετα τέλος, δεν μπορεί να πάρει πια τα απαραίτητα χαρτιά, πράγμα που άκουσα και σήμερα. δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο ισχύει αυτό απλά το αναφέρω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...