Jump to content
Shipfriends

iord

eMembers
  • Posts

    295
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σωστά, αν και πάλι το κράτος δεν έχει μεριμνήσει να τον αναγκάσει να βάλει αντικαταστάτη, παρόλο που στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ητνα το μόνο εύκολο.
  2. Το ότι αφήνει τα νησιά ξεκρεμαστα, ναι. Αλλά δεν φεύγει οπότε γουστάρει, φεύγει όταν τελειώνει η σύμβαση του υπουργείου. Ο κύριος υπεύθυνος για το μπαχαλο αυτό τα τελευταία χρόνια είναι άλλος.
  3. Πάρε από τον μόνιμο κάτοικο του λιμανιού για την φετινή σεζόν, Power Jet, σήμερα στο Ρέθυμνο είναι και το Silver Whisper. Αν μπορεί κάποιος να με διορθώσει, αλλά νομίζω πρώτη φορά μπαίνει πλοίο τέτοιου μεγέθους (182*24) στο λιμάνι.
  4. Ηράκλειο έχουν βγάλει κανονικά τουλαχιστον στο ferry hopper μπορείς να κλείσεις.
  5. Καλά το ότι από τα 1600 κρεβάτια δουλεύουν τα 700-800 καλοκαίρι και 400 χειμώνα δεν πάει να πει ότι δεν έχει δυναμική. Το γκαράζ μόνο της πλάκας δεν είναι από άποψη χωρητικότητας, αλλά όντος δεν είναι βολικό και πρακτικό για φορτηγά. Τον δρόμο για την σωστη αξιοποίηση του πλοίου τον είχε δείξει με τα αδέλφια του η ΣΤΕΝΑ η οποία αφαιρέσε τις καμπίνες που εποιανα χώρο στο πάνω γκαράζ και τους αύξησε χωρητικότητα και πρακτικότητα. Βέβαια όταν η ΑΝΕΚ έπρεπε να το κάνει αυτό το 17, που απόφασησε να το δουλέψει Χανιά, δεν πρέπει υπήρχε μια. Τώρα 8 χρόνια μετά, δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα, καθώς δεν μπορεί να ποντάρει σε κάποια απόσβεση.
  6. Νομίζω ότι όλα τα παραπάνω έφυγαν στην ώρα τους από τις ΜΙΝΩΙΚΈΣ. Καζαντζάκης/ Αριάδνη / Φαίδρα με τα νεότευκτα μπλου σταρ Κυκλάδες τα ταχύπλοα δεν είχαν λογο ύπαρξης στα πλάνα της εταιρίας. Δαίδαλος έκατσε μέχρι το 2005 αν δεν κάνω λάθος, απλά εκεί έπαιξε ρόλο ότι η γραμμή δεν ήταν αυτό που ήταν κάποτε και δεν μπορούσε να το υποστηρίξει. Γενικά μπορεί να είχαν να δώσουν στην ακτοπλοΐα αλλά από τις μινωικές έφυγαν στην ώρα τους
  7. Εεε καλά, μην τα μηδενίζουμε και όλα. Τα ριγκελ 2/3 του Βεντούρη ίδιας και παλαιότερης ηλικίας βαπόρια είναι. Δηλαδή μπορεί το Πρέβελης να δουλέψει πέρσι αντί του άνεμος δυτικές, αλλά αντί του ριγκελ 3 όχι; Υπάρχουν αρκετές γραμμές που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο Αιγαίο, απλά η αττικά δεν έχει κάποια χρήση για αυτό. Από πέρσι είναι παντός σε πολύ καλή κατάσταση και δεν υστερεί σε σχέση με άλλα πλοία εκτός αττικά.
  8. Από ταχύτητα στην αττικά εποχή του είναι πάρα πολύ καλός, και από άποψη άνεσης ειναι έτη φωτός μπροστά από το Κίσσαμος. Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί τώρα τέτοιο σενάριο για το Ελ Βενιζέλος, παρόλα αυτά ίσως διασταυρώνεται με την μη δήλωση του Λευκά Όρη στην Αδριατική το καλοκαίρι.
  9. Στα πάνω κάθε λόγος έχει και αντίλογο, ωστόσο ότι συζήτηση έχει γίνει είναι στα πλαίσια δρομολόγησης όλο το χρόνο συμβατικού. Εδώ μιλάμε για εντελώς αλλά δεδομένα, και προφανώς θα κρίνουν τα αποτελέσματα. Αλλά πραγματικά δεν βρίσκω λόγο να μην πάει καλά.
  10. Ουσιαστικά κάνει τα περσινά ωραία που είχε για Χανιά, Παρασκευή / Κυριακή για Πειραιά, και Τρίτες / Σάββατα τα γνωστά από Ρέθυμνο για Σαντορίνη. Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έβαλε παραπάνω Πειραιάς Ρέθυμνο η Ρέθυμνο Σαντορίνη για Δευτέρα / Τετάρτη / Πέμπτη που το πλοίο θα "κάθεται", αλλά σιτζετ είναι οπότε μπορει να αλλάξει αυτό.
  11. Μπορείς να εξηγήσεις το σκεπτικό; Γιατί με 2 δρομολόγια στις μέρες με pick κίνηση, στο high season, χωρίς ουσιαστικά ανταγωνισμό στο Ρέθυμνο...εμένα μου φαίνεται ότι μόνο ακλαυτο δεν θα πάει
  12. Η sea jet από 20 Ιουνίου, διαφημίζει δρομολόγια από Πειραιά για Ρέθυμνο κάθε Παρασκευή και Κυριακή. Αν κρίνω από τις δηλώσεις και στο διαφημιστικό θα είναι το Power Jet Edit: Το superrunner jet έχει στο σάιτ για τα δρομολόγια.
  13. Σχετίζονται όμως με το operating cost του βαποριου. Το οποίο εφόσον επιβαρύνεται μέσο ETS, μπορεί να μειωθεί με την χρήση σκραμπερς.
  14. Μέχρι το 2029 έχουν εξαίρεση από το EU ETS όλα τα νησιά του Αιγαίου πέρα από Κρήτη, οπότε αν κάπου πρέπει να ρίξει βάρος για μείωση ρύπων, μέχρι το 2030 θα είναι εκεί.
×
×
  • Create New...