Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Τί σχέση έχει το ένα με το άλλο; Δηλαδή το σινιάλο σε κάνει και πιο γρήγορο, ή το βέλος προσθέτει στο ROT? Θέμα πλοιάρχου είναι.. Δηλαδή τί θα λέμε, τα μπλέ Mini Cooper πάνε πιο γρήγορα από τα κόκκινα;
  3. Είναι μόνο του πλέον στη γραμμή, οπότε κάτι τέτοιες μέρες φαίνεται η έλλειψη δεύτερου πλοίου. Οι καθυστερήσεις γίνονται ντόμινο. Τώρα το απόγευμα έφτασε Ραφήνα στις 7:30, ώρα δλδ που κανονικά ήταν η αναχώρησή του....
  4. Μπορώ να προσπαθήσω να σου απαντήσω σε καποια . 1) Ο Σαρωνικος ειναι ο νουμερο 1 στοχος και ο ανταγωνισμός εκει ναι μεν μεγαλος αλλα 7 μηνες το χρονο τουλάχιστον υπαρχει ζητηση . Επισης ειναι το μονο ισως μερος που εχει προσημφωνηθει οτι δεν θα ενοχληθει και εχει και τις ευλογίες του να αναπτυχθεί στο επακρο . 2) Η εταιρεία καθε χρονο ανεβαζει τον πήχη σε διάφορους τομεις . Ας πουμε οτι το 1 ηταν το σχολειο τους στα μικρα και πλεον με τους στοχους και την εξέλιξη που θελουν δεν ειναι μεσα . Επισης μεσα στην χρονιά ισως δουμε αντικαταστάτη του 3) Ο λογος που επιλέχθηκε το πλοιο ειναι περίπλοκος και μετα απο συγκυρίες (κοβιντ) , (στροφαλος) αργησε πολυ να το αξιοποιησει με ηδη επενδεδυμενα λεφτα 4) δεν εχει οριστικοποιηθεί το μεγεθος αυτο ειναι που θελουν . Αν τα βαλουν κατω στο τελος και τα νουμερα δεν βγαινουν μπορει να τα αλλαξουν 5) υπαρχει μια ας το πούμε σχεση μεταξυ δυο εταιρειών οπου τα πρωτα χρονια οτι του έλεγαν γινοταν . Πλεον ειναι πιο αυτονομη σαν εταιρεία αλλα ακομα υπαρχει μια επαφη η οποια τους έχει οφελήσει με τις πρακτορευσεις Η επιθετική πολιτική ειναι το μοτο τους .
  5. Με 28,5 με 29 πάει σήμερα γεμάτο!
  6. Κάποιες απορίες: 1) τα Magic 2 & 3 δεν έχουν κλείσει ούτε μια χρονιά δρομολόγησης, ούτε καν καλοκαίρι δεν έχουνε δουλέψει, πώς μπορούμε να τα κρίνουμε από τώρα; Έχουμε ολοκληρωμένα δεδομένα κίνησης; Ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία που δε μπορούσε για καιρό να αναρτήσει δρομολόγια, μια εταιρεία που δοκιμάζει κάτι καινούριο στο Σαρωνικό (έσπασε την Ύδρα από τις Σπέτσες και χρησιμοποιεί δύο ταχύπλοα στη γραμμή) και μάλιστα σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον ... Μήπως βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα; 2) το Magic 1 δε βλέπω που θα χωρούσε στις Σποράδες το καλοκαίρι αλλά θυμάμαι πέρσι δούλεψε στο Σαρωνικό μέχρι Δεκέμβρη. Σε μήνες όπως ο Νοέμβρης δε θα ήταν πιο αποδοτικό στο Σαρωνικό σε σχέση με τα Magic 2 & 3 όπως έγραψε ο @Annivas; Νομίζω βιάζονται να το ξαποστείλουν ... 3) Cat I ... τα είπανε όλα οι φίλοι, λάθος επένδυση, λάθος πλοίο, πολλά λεφτά ανακαίνισης, μεγάλες χασούρες και λάθος σχεδιασμένα δρομολόγια (πέρσι ειδικά). Το μόνο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο "ταχύπλοο" είναι να ξυπνήσει ακτοπλοϊκά την Κύθνο αλλά με δυσανάλογο κόστος ... Απορώ τι όνειρο είδανε ... 4) διαβάζω για νεότευκτα στα 2/3 του Cat I ... Σε ποιές γραμμές θα μπορούσαν να δρομολογηθούν όλα αυτά τα πλοία; Απέναντι σε ποιά πλοία και σε ποιούς ανταγωνιστές; 5) διακρίνω αρκετά επιθετική πολιτική από την εταιρεία χωρίς να βλέπω ανάλογη προεργασία σε επίπεδο οργάνωσης. Μπήκανε στις Σποράδες χωρίς προεργασία, μπήκανε επιθετικά στο Σαρωνικό αρκετά ξαφνικά, μπήκανε στις Δυτικές Κυκλάδες σε εντελώς καινούρια σύνδεση από Λαύριο, κινήσεις στις οποίες πρέπει να ματώσανε πάρα πολύ οικονομικά για να πάρουν ό,τι μερίδιο πήρανε ... Πώς συνεχίζουν να παίζουν τόσο επιθετικά και να βγάζουν εξαγγελίες για νεότευκτα όταν έχουν απέναντι ανταγωνισμό που δραστηριοποιείται χρόνια και έχει ένα ήδη καλά αναπτυγμένο δίκτυο πρακτορεύσεων;
  7. Απο την μικρή δεξαμενή κατέβηκε το GAZ SERENITY, σειρά του AFRICAN LILY. Στο ναυπηγείο μπήκε το bulker ABK TIGER. Στην μεγάλη δεξαμενή προχωράνε οι εργασίες
  8. Today
  9. Gaz Serenity at Neorion Shipyard
  10. Tο πλοίο σήμερα έφυγε με 30 λεπτά καθυστέρηση από Μαρμάρι δηλαδή αντί τις 18:00 έφυγε στις 18:30.Στην live camera που το έβλεπα είδα το καταπέλτη των επιβατών γεμάτο απο άτομα ,ακόμα είχε πολλά αμάξια ουρά και ακόμα ερχόντουσαν και άλλα.
  11. Εγώ θα πω ότι πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θες να το κάνεις ένα βαπόρι και μετά το παραγγέλνεις ή το αγοράζεις . Προσωπικά πιστεύω ότι το magic 1 είναι ιδανικό για Σαρωνικό . Μπορεί να έχει μικρότερη ταχύτητα , αλλά έχει πολύ χαμηλότερη συντήρηση και κατανάλωση και σίγουρα θα είναι πιο αποδοτικό . Αν το θες να γυρνάνε το Αιγαίο όπως τα μικρά του Ηλιοπουλου τότε τα δύο αλλά είναι πιο ιδανικά . Σχετικά με το CAT1 τα έχουν πει πολλοί φίλοι στο φόρουμ . Είναι αποτυχημένη 100% επιλογή , επενδύθηκαν πάρα πολλά λεφτά για να αναστηθεί που δεν θα έπρεπε . Είναι ένα ταχύπλοο σε κατανάλωση και συντήρηση με ταχύτητα συμβατικού . Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να απαλλαγεί παντοιοτρόπως από αυτό το πλοίο .
  12. Σε επιβατες σιγουρα. Και σε οχηματα έχει αρκετά. Ειδικά στη Μυκονο μπηκαν τουλαχιστον 60-70 αμάξια έβλεπα, σιγουρα ειχε και από τα προηγουμενα νησια.
  13. Αν μπορούσαν να ναυπηγησουν δύο πλοία με μέγεθος ίδιο με το κατ 1 και δυνατότητα ταχύτητας 33 34 κόμβους θα ήταν το ιδανικό για την εταιρεία . Διότι σεν υπάρχουν αρκετά τέτοιου στιλ ταχύπλοα και αν μείνει και σε αυτή τη γραμμή θα κερδίσει αρκετό κόσμο από την sea jet γιατί θα είναι πιο σύντομο το ταξίδι
  14. Το ταχύπλοο σήμερα που ειναι με πρωτόκολλο πάει με 29-30..
  15. Πάμε να δούμε την κίνηση των δύο ανταγωνιστών της γραμμής Πειραιάς - Κυκλάδες - Ηράκλειο, σήμερα, στο το λιμάνι της Σαντορίνης. Πρώτα έχουμε την άφιξη του Worldchampion Jet στις 15:35, ερχόμενο από Πειραιά, Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο και Νάξο. Πραγματικά, πρέπει να άδειασε όλο το πλοίο στη Σαντορίνη. Αποβιβάστηκαν τουλάχιστον 700 επιβάτες (ίσως λέω και λίγους), μαζί με 10 ΙΧ. Τον καταπέλτη προς τα μέσα πέρασαν άλλοι περίπου 900 επιβάτες και 20 ΙΧ, με προορισμό το Ηράκλειο. Αναχώρηση ώρα 15:47, με περίπου 20 λεπτά καθυστέρηση. Λίγα λεπτά αργότερα, ρίχνει καταπέλτη αριστερά του το Highspeed 4, ερχόμενο από Πειραιά, Μύκονο, Νάξο και Ίο. Όπως ήταν αναμενόμενο, λίγα πράγματα από κίνηση. Αποβιβάστηκαν καμιά 50αριά επιβάτες και 12 ΙΧ, ενώ επιβιβάστηκαν άλλοι 15 και 5-6 οχήματα. Αναχώρηση 15:45, ακριβώς στην ώρα του. ΥΓ: Να σημειωθεί πως το HS4 περίμενε να σηκώσει καταπέλτη πριν φύγει (ο οποίος ανέβαινε και απελπιστικά αργά), ενώ το World έφυγε ντουγρού για Ηράκλειο.
  16. Έχουμε καμία εικόνα από το πως τα πάει το πλοίο από κίνηση μέχρι στιγμής ;
  17. Φέτος παει καλύτερα με ταχύτητες 25-26 μιλίων (περσυ 22-23) αλλά δυνατότητες για παραπάνω χωρίς διαφορετικές μηχανές/jet δεν υπάρχουν .
  18. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτή τη πληροφορία @Man0lero. Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις σχετικά με τη ναυπήγηση νεότευκτων. Αν όντως καταλήξουν σε ένα μέγεθος 2/3 του CAT I,προσωπικά θεωρώ πως θα είναι λίγο μικρά σε σχέση με τα ταχύπλοα που έχει ο ανταγωνισμός αλλά η εταιρεία, αν όντως γίνονται διαδικασίες για new buildings, φαίνεται πως έχει ένα πλάνο στο μυαλό της, δηλαδή γνωρίζει τι ναυπηγήσεις θέλει να κάνει και που σκοπεύει να τα δρομολογήσει. Μακάρι να δούμε νέες κατασκευές που τόσο πολυ χρειάζεται η χώρα μας. Έχουμε πήξει στα Secondhand και τις μετασκευές. Με το καλό να ευχηθώ και σύντομα να έχουμε νεώτερα με το όλο project.
  19. Σωστά, γύρω στους 22 ήταν η υπηρεσιακή του.
  20. Ζητημα αν είχε πιασει σε δρομολογιο τους 24 κομβους
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...