All Activity
- Past hour
-
Σ.Α.Σ. || Γενική Συζήτηση
express skiathos replied to enas chiotis's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Συνεδρίαση του ΣΑΣ στις 10 Ιουνίου.- 899 replies
- Today
-
Asterion II (ΙΜΟ 8922163)
Nick the Greek replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Περί gangway, εδώ.- 830 replies
-
- ishikari
- grand spring
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Ακριβώς το ίδιο θεωρώ. Σχεδιάστηκε μόμο για αυτή τη μεριά του πλανήτη και μόνο για αυτό κοινό.
- 5 replies
-
- nippon maru
- mitsui
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Έχει βγει σε δοκιμαστικό εδώ και κάνα δίωρο.
- 295 replies
-
- sea jet
- iliopoulos
-
(and 8 more)
Tagged with:
-
Ιδού για το αληθες https://soudaport.gr/2025/06/08/με-σινιάλα-algerie-ferries-πλέον-το-ελ-βενιζελος/
- 1,389 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Asterion II (ΙΜΟ 8922163)
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Τα συρματοσχοινα πρέπει να αλλάζονται κάθε 5ετια, ετήσια επιθεωρηση και πιστοποίηση της σκαλας και των συρματοσχοινων, συχνο γρασαρισμα και συντήρηση (από τη στιγμή που είναι εξοπλισμος του πλοίου, πρεπει να είναι πλήρως λειτουργική). Όλα αυτά είναι κόστη.- 830 replies
-
- ishikari
- grand spring
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Το πλοίο έχει ήδη φορέσει τα σινιάλα της Algerie Ferries.
- 1,389 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Ναυτικοί όροι, λέξεις, φράσεις, και η σημασία τους
Ermenegildo replied to papeiths's topic in Τεχνικά Ζητήματα
Να κανω μια πολυ χαζη ερωτηση? Αναμεσα στα δυο κομοδεσια, υποθετω πως υπηρχε και εσωτερικος διαδρομος η μονο απο εξω? -
Έχουμε κανένα νέο για το πλοίο;
- 1,389 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Να υπενθυμίσω απλά, πως δεν υπήρξε πλοίο με όνομα ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ Ι, όχι τίποτ' άλλο αλλά να μην ψάχνει να βρει κανείς ποιό ήταν !!! 🙄
-
Το πέρασμα στην γραμμή είναι 30 λεπτά,εδώ και πολλά χρόνια ! Τα δρομολόγια και φέτος είναι συχνότητας κάθε μισή ώρα. Εποχές 2004 η γραμμή ήταν πεδίο μάχης από την κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ . Τα νεοεισερχόμενα στη γραμμή Πρωτοπόρος Ι και θεολόγος Ελένη άλλαξαν τα δεδομένα (μετά ήρθαν τα υπόλοιπα αμφίδρομα,2006 και μετά) Από την μια το Πρωτοπόρος Ι που το πρώτο εξάμηνο έκανε τη γραμμή 15 λεπτά,αλλά δεν συνεχίστηκε γιατί πήραν τις IVECO στα χέρια! Από την άλλη το Θεολόγος Ελένη που έχανε χρόνο στη μανούβρα αλλά το κέρδιζε στη ταχύτητα...το Πρωτοπόρος Ι & ΙΙ τα πέρναγε από πάνω σε θέμα ταχύτητας.
-
Μην την λες φτωχή,ωραία κατάπλωρη είναι Διακρίνεται κ το Ν ΡΟΔΟΣ
-
Ναυτικοί όροι, λέξεις, φράσεις, και η σημασία τους
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ replied to papeiths's topic in Τεχνικά Ζητήματα
Αν θυμάμαι καλά εδώ υπάρχει επίσης στα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ κ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι διαφορετική δίοδος γιά το πλήρωμα αφού γιά τους επιβάτες υπάρχει μπαρκαρίζο όπου έπεφτε η φυσούνα Υποθέτω ότι τα έξοδα είναι ότι γιά την επιθεώρηση πρέπει να είναι λειτουργική αλλά στο Ν ΡΟΔΟΣ από τα στρώματα μπογιάς πολύ αμφιβάλλω αν ξεκολλάει Eνημερωτικά γκάγκουε, λέγαμε κ στα παλιά γκαζάδικα τον διάδρομο που "γεφύρωνε" το καμπούνι ( πρόστεγο) με το ακομοντέσιο στη μέση κ αυτό με το ομώνυμο της πρύμης Όροι σαν αυτοί έχουν περάσει από τα αγγλικά κ ιταλικά στην ελληνική ναυτική αργκό Κάτω το Δ/Ξ ΕΛΕΝΗ Μ (1953) ένα κομμάτι από τη ζωή μου Τα παλιά βαπόρια ήταν πραγματικά σχολεία γιά τον νέο ναυτικό -
O δρόμος της Χαλκίδας δεν έχει ολοκληρωθεί. Και έχει κίνηση στον κύκλο του Αγίου Στεφάνου. Ετσι έχει κίνηση τις Κυριακές το βράδυ από Ερέτρια και Παρασκευή - Σάββατο από Ωρωπό. Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. Από την άλλη για να πας Ωρωπό πληρώνεις και τα διόδια, οπότε ένα ζευγάρι με το αμάξι του, θέλει 5 ευρώ παραπάνω για το πέρασμα και αν δεν είναι πηγμένη η Χαλκίδα, θέλεις και 10-15 λεπτά παραπάνω με το φέρρυ. Ουσιαστικά μόνο όσοι πάνε προς την Κύμη, ενδιαφέρονται να κόψουν την διαδρομή και θα βόλευε το φέρρυ, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει μέλλον. Αν μάλιστα σε 3 χρόνια γίνει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας και του Βασιλικού, κανείς δεν θα πηγαίνει με το φέρρυ, αφού στην μία ώρα από την Αθήνα, θα είναι στην Ερέτρια, ενώ μεγάλο πρόβλημα είναι και το πέρασμα μέσα από τις καφετέριες του Ωρωπού. Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα. Αν και όπως έχει προτείνει και η επιτροπή Εύβοια Μετά, θα πρέπει να γίνει γραμμή Αγία Μαρίνα Μαραθώνα με το Μακρυλαίμι που είναι εύκολο να γίνει ο ντόκος και είναι η μισή διαδρομή από τα Στύρα, οπότε η κεντρική Εύβοια θα πήγαινε σίγουρα από εκεί.
-
Ναυτικοί όροι, λέξεις, φράσεις, και η σημασία τους
ΣΕΙΡΙΟΣ replied to papeiths's topic in Τεχνικά Ζητήματα
Από την στιγμή που μιλάμε για Ιαπωνία, μήπως υπήρχαν (και) ως ένας πρόσθετος τρόπος διαφυγής - αποβίβασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ??? Ευχαριστούμε για την επεξήγηση της λέξης "γκάγκουες". Αυτές οι απλοϊκές μεταφορές ξένων όρων στην ελληνική έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Να ρωτήσω όμως, τι έξοδα θα μπορούσε να έχει η διατήρηση αυτής της σκάλας ??? -
Asterion II, Knossos Palace & Blue Star 2 @ Piraeus 07/06/2025
Axilleas Tzathas posted a gallery image in Άλλα ferries
- Yesterday
-
Apollon Hellas Arriving @ Piraeus 07/06/2025 1
Axilleas Tzathas posted a gallery image in Apollon Hellas
-
Apollon Hellas Arriving @ Piraeus 07/06/2025
Axilleas Tzathas posted a gallery image in Apollon Hellas