Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Ακριβώς το ίδιο θεωρώ. Σχεδιάστηκε μόμο για αυτή τη μεριά του πλανήτη και μόνο για αυτό κοινό.
  4. Έχει βγει σε δοκιμαστικό εδώ και κάνα δίωρο.
  5. Ιδού για το αληθες https://soudaport.gr/2025/06/08/με-σινιάλα-algerie-ferries-πλέον-το-ελ-βενιζελος/
  6. Τα συρματοσχοινα πρέπει να αλλάζονται κάθε 5ετια, ετήσια επιθεωρηση και πιστοποίηση της σκαλας και των συρματοσχοινων, συχνο γρασαρισμα και συντήρηση (από τη στιγμή που είναι εξοπλισμος του πλοίου, πρεπει να είναι πλήρως λειτουργική). Όλα αυτά είναι κόστη.
  7. Να κανω μια πολυ χαζη ερωτηση? Αναμεσα στα δυο κομοδεσια, υποθετω πως υπηρχε και εσωτερικος διαδρομος η μονο απο εξω?
  8. Να υπενθυμίσω απλά, πως δεν υπήρξε πλοίο με όνομα ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ Ι, όχι τίποτ' άλλο αλλά να μην ψάχνει να βρει κανείς ποιό ήταν !!! 🙄
  9. Το πέρασμα στην γραμμή είναι 30 λεπτά,εδώ και πολλά χρόνια ! Τα δρομολόγια και φέτος είναι συχνότητας κάθε μισή ώρα. Εποχές 2004 η γραμμή ήταν πεδίο μάχης από την κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ . Τα νεοεισερχόμενα στη γραμμή Πρωτοπόρος Ι και θεολόγος Ελένη άλλαξαν τα δεδομένα (μετά ήρθαν τα υπόλοιπα αμφίδρομα,2006 και μετά) Από την μια το Πρωτοπόρος Ι που το πρώτο εξάμηνο έκανε τη γραμμή 15 λεπτά,αλλά δεν συνεχίστηκε γιατί πήραν τις IVECO στα χέρια! Από την άλλη το Θεολόγος Ελένη που έχανε χρόνο στη μανούβρα αλλά το κέρδιζε στη ταχύτητα...το Πρωτοπόρος Ι & ΙΙ τα πέρναγε από πάνω σε θέμα ταχύτητας.
  10. Μην την λες φτωχή,ωραία κατάπλωρη είναι Διακρίνεται κ το Ν ΡΟΔΟΣ
  11. Αν θυμάμαι καλά εδώ υπάρχει επίσης στα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ κ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι διαφορετική δίοδος γιά το πλήρωμα αφού γιά τους επιβάτες υπάρχει μπαρκαρίζο όπου έπεφτε η φυσούνα Υποθέτω ότι τα έξοδα είναι ότι γιά την επιθεώρηση πρέπει να είναι λειτουργική αλλά στο Ν ΡΟΔΟΣ από τα στρώματα μπογιάς πολύ αμφιβάλλω αν ξεκολλάει Eνημερωτικά γκάγκουε, λέγαμε κ στα παλιά γκαζάδικα τον διάδρομο που "γεφύρωνε" το καμπούνι ( πρόστεγο) με το ακομοντέσιο στη μέση κ αυτό με το ομώνυμο της πρύμης Όροι σαν αυτοί έχουν περάσει από τα αγγλικά κ ιταλικά στην ελληνική ναυτική αργκό Κάτω το Δ/Ξ ΕΛΕΝΗ Μ (1953) ένα κομμάτι από τη ζωή μου Τα παλιά βαπόρια ήταν πραγματικά σχολεία γιά τον νέο ναυτικό
  12. O δρόμος της Χαλκίδας δεν έχει ολοκληρωθεί. Και έχει κίνηση στον κύκλο του Αγίου Στεφάνου. Ετσι έχει κίνηση τις Κυριακές το βράδυ από Ερέτρια και Παρασκευή - Σάββατο από Ωρωπό. Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. Από την άλλη για να πας Ωρωπό πληρώνεις και τα διόδια, οπότε ένα ζευγάρι με το αμάξι του, θέλει 5 ευρώ παραπάνω για το πέρασμα και αν δεν είναι πηγμένη η Χαλκίδα, θέλεις και 10-15 λεπτά παραπάνω με το φέρρυ. Ουσιαστικά μόνο όσοι πάνε προς την Κύμη, ενδιαφέρονται να κόψουν την διαδρομή και θα βόλευε το φέρρυ, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει μέλλον. Αν μάλιστα σε 3 χρόνια γίνει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας και του Βασιλικού, κανείς δεν θα πηγαίνει με το φέρρυ, αφού στην μία ώρα από την Αθήνα, θα είναι στην Ερέτρια, ενώ μεγάλο πρόβλημα είναι και το πέρασμα μέσα από τις καφετέριες του Ωρωπού. Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα. Αν και όπως έχει προτείνει και η επιτροπή Εύβοια Μετά, θα πρέπει να γίνει γραμμή Αγία Μαρίνα Μαραθώνα με το Μακρυλαίμι που είναι εύκολο να γίνει ο ντόκος και είναι η μισή διαδρομή από τα Στύρα, οπότε η κεντρική Εύβοια θα πήγαινε σίγουρα από εκεί.
  13. Από την στιγμή που μιλάμε για Ιαπωνία, μήπως υπήρχαν (και) ως ένας πρόσθετος τρόπος διαφυγής - αποβίβασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ??? Ευχαριστούμε για την επεξήγηση της λέξης "γκάγκουες". Αυτές οι απλοϊκές μεταφορές ξένων όρων στην ελληνική έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Να ρωτήσω όμως, τι έξοδα θα μπορούσε να έχει η διατήρηση αυτής της σκάλας ???
  14. Yesterday
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...