Nick the Greek Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 (edited) Το Αρτεμις γυρισε χτες το βραδι απο το τελευταιο του δρομολογιογια Αργοσαρωνικο στις 0230 μετα τα μεσανυχτα!Πολυ φοβαμαι οτι ο παροπλισμος Ευτυχια/Αποστολου/Οδυσσεα ΙΙκαι καμποσων δελφινιων, θα εχουν επιβαρυνουν πολυ τα πλοιακαι τα πληρωματα που απομενουν. Edited June 13, 2013 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Δεν λες τίποτα Νίκο θα πηγαινοέρχονται ασταμάτητα.Με αυτές τις κινήσεις (παροπλισμός ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π,ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2 και δελφινιών)πιστεύω ότι διευκολύνονται τα ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ,ΦΟΙΒΟΣ , ΑΘΗΝΑ να κερδίσουν εύκολα κάποιο μεταφορικό έργο σε μια γραμμή η οποία ήταν μονοπολιακή και αρκετά προσοδοφόρα. Το καλοκαίρι θα προστεθεί κάποιο δρομολόγιο για Σπέτσες στα κλειστού τύπου πλοία?Πέρυσι πήγαινε το ΝΕΦΕΛΗ 5 φορές την εβδομάδα 1 φορά το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2 και μία το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ. Τα ΦΟΙΒΟΣ ΑΘΗΝΑ σίγουρα δεν θα πηγαίνουν.Αυτά θα φτάνουν μέχρι Πόρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Θα έχουν FC3 όμως...να μην μιλάνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 to artemisia tha pianei mono aigina ,an den kano lathos .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 Το γραφω εδω γιατι δεν νομιζω οτι αξιζει ξεχωριστου τοπικ. Γνωριζει κανεις που βρισκεται το Κεραυνος? Το τελευταιο που ηξερα ηταν οτι στις 25/01 ειχε παθει καποια βλαβη στην Αιγινα. Τον τελευταιο καιρο ομως βλεπω μονο το Κεραυνος ΙΙ και αναρωτιεμαι αν επισκευαζεται ακομα η πουληθηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Το ΚΕΡΑΥΝΟΣ 1 πουλήθηκε και μου είπαν που αλλά δεν θυμάμαι.Πάντως πουλήθηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 Ελλαδα, εξωτερικο, μηπως θυμασαι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Καθόλου δεν θυμάμαι θα ψάξω να μάθω και θα το γράψω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Το ΚΕΡΑΥΝΟΣ 1 πουλήθηκε και μου είπαν που αλλά δεν θυμάμαι.Πάντως πουλήθηκε. Μόλις πρίν λίγο επέστρεψα από βόλτα στην Αίγινα.Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ 1 βρίσκεται δεμένος στο λιμάνι,δίπλα σε κάτι μικρά σκάφη καί είναι ακόμη βαμμένος κανονικά καί με το όνομά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Λοιπον ,και μια ειδηση τηs τελευταιαs στιγμηs.Το Αρτεμισια ΔΕΝ παει Αργοσαρωνικο.Παραμενει Ραφηνα. Αντ αυτου το Μαρμαρι Εξ. παει για μετασκευη απο Δευτερα.Το που θα παει αγνωστον.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Αμφιβάλω αν του κάνουν καμία μετασκευή (ΜARMARI EXPRESS), διότι εδώ δυο χρόνια το έχουν για πούλημα (www.maritimesales.com) στη τιμή 6.500.00€ (τόσα του λείπουν!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 31, 2005 Author Share Posted March 31, 2005 Hastaroth, ευχαριστω για την πληροφορια σχετικα με τον Κεραυνο. Γνωριζεις μηπως(η καποιος αλλος) αν τελικα πουληθηκε οπως ειπε ο Ηλιας και αν θα επαναδρομολογηθει στη γραμμη? Επισης αν υπαρχει καμια φωτο του στην Αιγινα...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Δυστυχώς δέν γνωρίζω άν πουλήθηκε.Το γεγονός οτι ακόμα διατηρεί το όνομα καί τα "χρώματα" τής εταιρείας που το είχε στην γραμμή τού Αγκιστρίου μέ κάνει να υποθέτω οτι ακόμα δέν έχει συμβή κάτι τέτοιο.Αλλά καθώς δέν έχω επαφές μέ ναυτιλιακούς παράγοντες δέν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες. Φωτογραφία δυστυχώς δέν έβγαλα διότι μόλις βγήκαμε από τον Πειραιά διαπίστωσα οτι η μπαταρία τής φωτογραφικής μου μηχανής είχε εξαντληθεί και έτσι η μηχανή ήταν άχρηστη. Αν ξαναπάω το Σάββατο στην Αίγινα καί εφ'όσον ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ βρίσκεται ακόμα εκεί,θά τον..απομνημονεύσω στη φωτογραφική μηχανή μου-ίσως να είναι καί η τελευταία φωτογραφία του σε Ελληνικά νερά... Εχω πάντως μιά φωτογραφία όπου απεικονίζονται αμφότεροι οι ΚΕΡΑΥΝΟΙ,δεμένοι εκατέρωθεν τής προβλητούλας τού Αγκιστρίου (εκείνη την μέρα είχε απαγορευτικό καί ήταν ακόμη άγνωστο άν ο "μικρός" ΚΕΡΑΥΝΟΣ-δηλαδή αυτός που είναι τώρα στην Αίγινα-θά έκανε το δρομολόγιο τής επιστροφής πρός Πειραιά,τελικώς όμως όλα επήγαν κατ'ευχήν καί έτσι δέν έμεινα αποκλεισμένος στο νησί..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Είναι τρελή αυτή στην HSW!!! Έχουν ένα δρομολόγιο με συμβατικό πλοίο για Ύδρα τον Απρίλιο και Μαΐου (μέχρι 27/05) κάθε Δευτέρα και το καλοκαίρι το καταργούν και αυτό!! Κάποτε υπήρχε πάντα το ένα πρωινό δρομολόγιο των 08:00 για Ύδρα Σπέτσες (αρχές της HSW), και μέσα δεκαετίας 90 υπήρχε πάντα το πρωινό και απογεύματα με το Αγ. Νεκταριος (το μακαρίτη)!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Ναι κι αυτό το πρωινό δρομολόγιο με το συμβατικό εξυπηρετούσε αρκετά και κυρίως αυτούς που πήγαιναν Σπέτσες και έπερναν μηχανάκι. Τώρα ο άλλος είναι αναγκασμένος να αφήσει το μηχανάκι του σπίτι και να πληρώσει διπλό εισιτρήριο να πάει με ταχύπλοο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Εκτός αν πας οδικώς μέχρι τη Κόστα!!! Και να περάσεις με τη παντόφλα!!! Μου φαίνεται ότι τους χρειάζεται βρεγμένη παντόφλα-σανίδα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Με δεδομένο ότι τα ΦΟΙΒΟΣ και ΑΘΗΝΑ θα πηγαίνουν μέχρι Πόρο συμβατικό για Υδρα και Σπέτσες δεν προβλέπεται. Πέρυσι έκανε αυτό το δρομολόγιο των 8 το πρωί 5 φορές την εβδομάδα το ΝΕΦΕΛΗ μία το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ και μία το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 Τελικα η παντοφλα ALBI HELLAS που ειχε μεθορμησει προχτες στον Πειραια, ξεκινα αυριο δρομολογια απο Πειραια για Σουβαλα. Δωστε παντοφλα στο λαο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Βλέπω πως όλες οι παντόφλες Ρίου - Αντιρρίου σιγά σιγά βρίσκουν δουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 Α, ξεχασα να πω οτι σημερα ηρθε και ο Κεραυνος στον Πειραια, οποτε εχουμε πια και τους δυο Κεραυνους σε δραση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Με δεδομένο ότι τα ΦΟΙΒΟΣ και ΑΘΗΝΑ θα πηγαίνουν μέχρι Πόρο συμβατικό για Υδρα και Σπέτσες δεν προβλέπεται.Πέρυσι έκανε αυτό το δρομολόγιο των 8 το πρωί 5 φορές την εβδομάδα το ΝΕΦΕΛΗ μία το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ και μία το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2. Ετσι θά γίνη καί τώρα το καλοκαίρι απ'ότι είδα. Τελικα η παντοφλα ALBI HELLAS που ειχε μεθορμησει προχτες στον Πειραια, ξεκινα αυριο δρομολογια απο Πειραια για Σουβαλα. Δωστε παντοφλα στο λαο! Α, ξεχασα να πω οτι σημερα ηρθε και ο Κεραυνος στον Πειραια, οποτε εχουμε πια και τους δυο Κεραυνους σε δραση. Αυτό δέν είναι παντόφλα,τσόκαρο είναι... Είναι που γκρίνιαζαν οι παντοφλάδες οτι η γέφυρα τούς έκανε χαλάστρα... Προφανώς λοιπόν τον μικρό Κεραυνό τον είχαν δέσει γιά να ξεχειμωνιάση στην Αίγινα,καί όχι επειδή τον προόριζαν γιά πούλημα. Οπως είπα καί σέ μήνυμά μου σέ άλλο topic,επέστρεψε δριμύτερο καί το ΥΔΡΑ ΚΑΤ στην γραμμή Πειραιά-Αγίας Μαρίνας Αίγινας (έκανα σχετική εκδρομή εχθές). Τό πλοίον υπέστη καί μιά...τροποποιησούλα,αφού τού άλλαξαν μηχανές καί αφαίρεσαν τίς τέσσερεις ακαλαίσθητες,δίκην "εξατμίσεων",εξαγωγές (δύο μικρές καί δύο μεγάλες) από την πρύμνη του.Πλήν όμως καί με αυτό δέν έγινε λιγώτερο θορυβώδες-απλώς άλλαξε η χροιά τού θορύβου. Πάντως,όπως αποδείχτηκε καί πέρυσι (που υπήρχε καί το συμβατικό ΔΕΣΠΟΙΝΑ),η γραμμή αυτή μπορεί μέν το χειμώνα νά νεκρώνη,το καλοκαίρι όμως δέν επαρκεί το ένα πλοίο γιά να την εξυπηρετήση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c3po Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 καλο ειναι να αποφευγουμε τις απανωτες δημοσιευσεις. υπαρχει και η επεξεργασια μυνηματος (edit). το ιδιο ισχυει και για τις αυτουσιες παραθεσεις προσφατων μηνυματων Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Τρελοκομειο με τα δρομολογια του ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ , ειχα 2 χρονια να κατεβω προς τα κει , και τα ειδα κανονικα , κοντραρονται (χαλαρα) ολοι μαζι , απανωτα δρομολογια και ολα γεματα .... Ψωνιο ειναι , που να δουμε τοσα πλοια και δρομολογια στα δωδεκανησα , δεν θες να φυγεις απο το λιμανι και να πας μετρας πλοια (αχ αυτες οι γυναικες ) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Πύρ,γυνή καί θάλασσα,έτσι δέν λένε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την αναβάθμιση και βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της Αίγινας κατέθεσε με επιστολή του προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη ο νομάρχης Πειραιά, Γιάννης Μίχας. Ο νομάρχης, αφού έλαβε υπόψη σχετικό υπόμνημα του Συλλόγου Επιβατών Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας Αίγινας, επισημαίνει με την επιστολή του προς τον υπουργό την ανάγκη να εναρμονισθούν οι υπηρεσίες των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στις πραγματικές ανάγκες κατοίκων και επισκεπτών, ενώ ζητεί και τη βελτίωση των υποδομών του νησιού, το οποίο αποτελεί δημοφιλή τόπο προορισμού σε όλη τη διάρκεια του έτους. «Καταθέτουμε τις προτάσεις μας για τη βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της Αίγινας γιατί θεωρούμε ότι με το υπάρχον σύστημα λειτουργίας δεν αξιοποιούνται ορθολογικά οι υφιστάμενες υποδομές, ενώ υπάρχουν έργα που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα για να δώσουν το έναυσμα για περαιτέρω ανάπτυξη στην τοπική οικονομία» δήλωσε σχετικά ο Νομάρχης Πειραιά. Οι προτάσεις Ο Γιάννης Μίχας που ζητεί από τον υπουργό να συμπεριλάβει τις προτάσεις του στα θέματα προς συζήτηση κατά την προσεχή σύσκεψη του ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) προτείνει : - Την επέκταση των βραδινών δρομολογίων κατά τους χειμερινούς και θερινούς μήνες και τη σωστή κατανομή των υπαρχόντων. - Την καθιέρωση ναυλολογίου με βάση τη μιλιομετρική απόσταση. - Την αποσυμφόρηση του κεντρικού λιμένος με την αξιοποίηση και των άλλων λιμανιών του νησιού, όπως είναι η Σουβάλα και η Αγία Μαρίνα. - Την κατασκευή του νέου λιμανιού στο Λεόντι για το οποίο ήδη η Νομαρχία Πειραιά έχει καταθέσει ώριμη μελέτη στο ΠΕΠ Αττικής Γ' ΚΠΣ . πηγη: η ναυτεμπορικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now