Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλήρωμα νομίζω είναι που κάνει την διαφορά και όχι η σημαία ή ο πλοιοκτήτης

Εάν πρόσεξες, δεν διαφωνούμε. Απλώς όταν δεν έχει ελληνική σημαία είναι πολύ πιό εύκολο και σιγά-σιγά να "αφελληνισθεί" το πλήρωμα. Νομίζω ότι αυτά είναι βασικά πράγματα και τα γνωρίζουν πολύ καλά οι Ιταλοί, και νομίζω ότι δεν θα σκέφτονταν ποτέ να "αφελληνίσουν" τα πληρώματα των πλοίων της Κρήτης. Και κατά συνέπεια δε νομίζω ότι έχουν λόγο να τους αλλάξουν και σημαία, όσο είναι στις γραμμές της Κρήτης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μια μικρη διορθωση.Αmsicora ονομαστηκε το ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και Bonaria το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ

παντως οτι ονομα και να τα βαλανε, κριμα για τα πλοια και τους ναυτικους τους....

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

ανεξαρτητα απο το ποια θα ειναι η τελικη μοιρασια των γραμμων και η τελικη μορφη των εταιρικων σχηματων, η τυχον πωληση του ΧΙΙ δε σημαινει και αμεση αποχωρηση της attica απο τη γραμμη. το κενο μπορει καλλιστα να καλυφθει ειτε απο το ενα απο τα δυο κοκκινα της ancona (ετσι και αλλιως το τριτο πλοιο στην ουσια περισσευει εκει), ειτε απο το ενα μεγαλο bs (τουλαχιστον για το χειμωνα οπως ειδαμε σε προηγουμενο ποστ).

Link to comment
Share on other sites

Nils Holgersson, μα δεν διαφωνησα ποτε σε αυτο και ειπα απο την αρχη οτι επρεπε να ειχαν μπει απο περισυ... Το ΣΑΣ ομως δε συμφωνει μαζι μας :mad:

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι άλλο του καταλογίζουν του Γκριμάλντι.

τα παντα απο την εισβολη των περσων και τις αλωσεις της κωνσταντινουπολεως, μεχρι το βιασμο της καρολαιν στην τολμη και γοητεια και το διαζυγιο της αλεξις με τον ντεξ ντεξτερ στη δυναστεια.

απο εκει φτασαμε να φταιει για το μνημονιο, τη χρεωκοπια της ελλαδας και την καταστροφη του μινωικου πολιτισμου.

.

Για να διαφωτισουμε λιγο παραπανω τον φιλο ΝΗΡΕΑ και αρκετους ακομα ας δουμε ενα αρθρο απο τα δεκαδες που ανεβηκαν αυτες τις μερες με αφορμη τις δηλωσεις αυτες

Απομονωνω μερικες φρασεις ενδεικτικες τις''σοβαροτητας'' και της αμεροληψιας που διεπει τοσο τον συντακτη του αρθρου οσο και των υπευθυνων του Νο1 σε επισκεψιμοτητα ειδησεογραφικου site στην Κρητη του Flashnews

..Έτσι κάποια στιγμή πριν από μερικά χρόνια - και υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες - φτάσαμε στο σημείο η νούμερο ένα Ελληνική ναυτιλιακή εταιρία να περάσει στα χέρια του Ναπολετάνου κ. Γκριμάλντι, οι Μινωϊκές να γίνουν Μinoan, η ελληνική σημαία να κατέβει απ' τα καράβια τους και ν΄ανέβει η τρικολόρε, να λήξει η ελληνική ναυτιλιακή κυριαρχία στην Αδριατική και να βάλουν πόδι οι Ιταλοί στο Αιγαίο για πρώτη φορά μετά τον Β' Παγκ .Πόλεμο ..

...Και να 'ταν μόνο αυτά;

Η οργάνωση αισχρή, τα καράβια να φεύγουν ό,τι ώρα γεμίσουν

..Το ερώτημα είναι ένα και παραμένει ακόμη αναπάντητο:

Θα μας πει κάποιος,ο κ. Κληρονόμος ας πούμε που διετέλεσε και πρόεδρος της εταιρίας για πάρα πολλά χρόνια, το πώς και το γιατί πέρασαν οι Μινωικές σε ξένα χέρια; Και μάλιστα σε Ιταλικά,δηλαδή ενός λαού εχθρικού και με αντικρουόμενα με μας συμφέροντα στη Μεσόγειο;

Θα περάσει κι αυτή η ιστορία έτσι στο "ντούκου", όπως για παράδειγμα η χρεοκοπία της Ελλάδας,που κανείς ακόμη δε μας έχει δώσει εξηγήσεις;

Σαν πολύ χαλαρά δεν τις παίρνουμε τις ήττες τώρα τελευταία στην πατρίδα μας;

Λέτε να μας ψεκάζουν στ'αλήθεια;

Link to comment
Share on other sites

Για να διαφωτισουμε λιγο παραπανω τον φιλο ΝΗΡΕΑ και αρκετους ακομα ας δουμε ενα αρθρο απο τα δεκαδες που ανεβηκαν αυτες τις μερες με αφορμη τις δηλωσεις αυτες

Απομονωνω μερικες φρασεις ενδεικτικες τις''σοβαροτητας'' και της αμεροληψιας που διεπει τοσο τον συντακτη του αρθρου οσο και των υπευθυνων του Νο1 σε επισκεψιμοτητα ειδησεογραφικου site στην Κρητη του Flashnews

Ο τελευταιος ελληνας εφοπλιστης που ειχε τις Μινωικες ηταν ο ΙΣΒ μεσω sea star. Το κακο για την εταιρεια ειχε ξεκινησει πολυ πριν "καταντησει" στον ΙΣΒ. Για την ιστορια ο κος Κληρονομος ειναι αντιπροεδρος της HSW.

Σε μια απο τις τελευταιες φορες που παραβρεθηκε σε συμβουλιο των Μινωικων, ειχε εντονη λογομαχια με τον καπτεν Αντωνη Μανιαδακη και λιγο καιρο αργοτερα επιτελους απεχωρησε οριστικα

Link to comment
Share on other sites

Για να διαφωτισουμε λιγο παραπανω τον φιλο ΝΗΡΕΑ και αρκετους ακομα ας δουμε ενα αρθρο απο τα δεκαδες που ανεβηκαν αυτες τις μερες με αφορμη τις δηλωσεις αυτες

Αφού ευχαριστήσω για την διαφώτιση :D , να επισημάνω ότι σωστά τίθεται το ερώτημα πως έφθασε οι Μινωικές ή ΜΙΝΟΑΝ (το logo προϋπήρχε του Γκριμάλντι) σε ιταλικά χέρια. Αλλά στο δια ταύτα μας τα χαλάει το δημοσίευμα, καθώς ο Γκριμάλντι απλώς αγόρασε κάτι που πούλησαν κάποιοι άλλοι και μάλλον προς τα εκεί θα πρέπει να στραφεί όλη η κριτική.

Ανεξάρτητα όμως από αυτού του είδους τα δημοσιεύματα...είναι και κάτι που κάπως με ενοχλεί. Και αναφέρομαι στην χρήση από τον ιταλικό όμιλο της έκφρασης "mare nostrum", είτε αναφέρεται σε περιοδικό του ομίλου είτε σε δημοσιογραφικό διαγωνισμό. Έντάξει μπορεί να είναι μια κοινή έκφραση, αλλά όπως και να το κάνεις πρόκειται για μια ιστορικά φορτισμένη έκφραση και πιστεύω ότι καλό θα ήταν να αποφεύγεται η χρήση της, ιδιαίτερα από ναυτιλιακές εταιρείες της Μεσογείου.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη η Grimaldi Lines, αφότου θα έχει "εξασφαλίσει στις ιταλικές οικογένειες σίγουρες διακοπές", θα συνεχίσει στο Brindisi;... :ph34r:

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

φρεσκα νεα (back stage) απο την Γαληνοτατη...ακουγεται οτι συντομα θα αποχωρησει η Ανεκ απο την Ανκονα,θα ανεβασει μονιμα το OC&HS στην Βενετια κ θα κατεβει παλι καποιο απο τα ΚρητηΙ-ΙΙ στην γραμμη της Κρητης.

υπαρχει μεγαλη δυσφορια απο την δρομολογιση των δεινοσαυρων που σερνουν αβερτα καθυστερησεις.ολοι λενε οτι δεν ειναι εικονα σοβαρης εταιρειας αυτη!

Πιθανον να κοντευει η ωρα οπου ο Ιταλος θα κανει το ονειρο πραγματικοτητα κ θα εχει μονοπωλιο την Ανκονα.

επισης αν λαβουμε υπόψιν την πωληση του ενος κοκκινου κ το κατεβασμα του αλλου απο την Αδριατικη μαλλον καπου υπαρχει βαση κ καπνος....ειδωμεν... B)

Link to comment
Share on other sites

Έχω επιβεβαιωμένα νέα, ο παγκοσμίου εμβελείας τουρκικός Όμιλος "Latebreaks" μέ έδρα ένα κιόσκι στην προβλήτα της Αντιφύλλου (Kas) της Τουρκίας και με την βοήθεια του προγράμματος Paint της Microsoft, αγόρασε ήδη ένα από τα δύο Ολλανδικά Blue Star από την Attica και τα δρομολογεί από Ρόδο μέχρι όπου βάλει ο νους σας εντός Ελλάδος.

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Αν πουλησει και ενα μεγαλο(κατι ακουσα κι εγω)και ΤΟ μεγαλυτερο(ολοι ξερουμε ποιο ειναι αυτο :rolleyes: )τι θα εχει μετα στη βασικη της γραμμη??

Link to comment
Share on other sites

ισως η μια πωληση να μη σοκαρει και τοσο...ειδωμεν...αν γινει..αναμενομενη θα τη χαρακτηριζα...το μεγαλυτερο δεν μπορω να καταλαβω ποιο ειναι...το email που μας εστειλαν ελεγε ξεκαθαρα το ενα...

Link to comment
Share on other sites

φρεσκα νεα (back stage) απο την Γαληνοτατη...ακουγεται οτι συντομα θα αποχωρησει η Ανεκ απο την Ανκονα,θα ανεβασει μονιμα το OC&HS στην Βενετια κ θα κατεβει παλι καποιο απο τα ΚρητηΙ-ΙΙ στην γραμμη της Κρητης.

υπαρχει μεγαλη δυσφορια απο την δρομολογιση των δεινοσαυρων που σερνουν αβερτα καθυστερησεις.ολοι λενε οτι δεν ειναι εικονα σοβαρης εταιρειας αυτη!

Πιθανον να κοντευει η ωρα οπου ο Ιταλος θα κανει το ονειρο πραγματικοτητα κ θα εχει μονοπωλιο την Ανκονα.

επισης αν λαβουμε υπόψιν την πωληση του ενος κοκκινου κ το κατεβασμα του αλλου απο την Αδριατικη μαλλον καπου υπαρχει βαση κ καπνος....ειδωμεν... B)

Αρα πουλανε Ελυρο-Ελ.Βενιζελο

ανεβαζουν τα Φοσσεν στην Βενετια ;)

κ κατεβαζουν τους δεινοσαυρους στην Κρητη,

Link to comment
Share on other sites

οπως ελεγε και ο σχωρεμενος Andy Griffith στο Matlock, you're jumbing to conclusions. ;)

απο το οτι καποια πλοια της ΑΝΕΚ, τα καλα της πλοια, εχουν δωθει σε brockers μπας και βρεθει αγοραστης (αντιστοιχη βασιμη φημολογια υπαρχει και για τα μεγαλα πλοια τς attica), μεχρι το οτι θα μεινουν τα Χανια με το Κρητη Ι & ΙΙ, υπαρχει πολυς δρομος να διανυθει.

ακομη και αν πουληθουν και ο ελυρος και ο λευτερης και το λατω, θεωρω αυθαιρετο συμπερασμα και αντιθετο στη λογικη να πανε τα fossen στη βενετια να μεταφερουν φορτηγα, φορτηγατζηδες και μυγες (τους 11 μηνες του χρονου) και να ειναι τα κρητη (με το περιορισμενο ξενοδοχειακο) στα χανια με τον κοσμο να συνωστιζεται οπως στην προκυμαια της σμυρνης B)

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα πωλούντε και λίγα αγοράζοντε! Εδώ και 2 χρόνια έχουν δώσει σε brockers η ΑΝΕΚ τα fossen-άκια και 3 χρόνια η Attica τα μεγάλα Βlue Star! Δεν λέει όμως κάτι αυτό. Όπως λέει κι ο proud έχουμε ακόοομα πολύ δρόμο απο το ''θα'' στο ''τώρα''!

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ δεν εχει πλοια καταλληλα για τα Χανια περα των προαναφερθεντων(Ελυρος/Λατω και Βενιζελος-για τη θερινη περιοδο και μονο ο Μπεν-).

Ουτε τα Κρητη κανουν στα Χανια ουτε ομως και τα Fossen..Και τα τεσσερα αυτα ειναι ro/pax που εξ αρχης ειχαν σχεδιαστει και αγοραστει για τις αναγκες της Αδριατικης και εν συνεχεια βρηκαν ρολο(τα Κρητη)στο Ηρακλειο οπου μετεφεραν φορτηγα και καθε λογης αθιγγανο και της γης κατατρεγμενο(αντε και κανενα καραβολατρη''εποχης'' που ειχε τρελα με τα βασιλοβαπορα η' ειχε αλλεργια στους Ιταλους :lol: )στον Πειραια.Οποτε τα Κρητη τουλαχιστον περα απο το Ηρακλειο(σαν υποβαθμιση πλεον και εκει φυσικα )δεν χωρουν πουθενα αλλου κατα τη γνωμη μου.Και μη βιαστειτε οι φιλοι τους να με''λιθοβολησετε''λεγοντας οτι ειναι οικονομικα,οποτε ειναι και οι γκουρου της κρισης..Θυμηθειτε την ηλικια τους,ρωτηστε καποιον που ερχεται απο Βενετια και ρωτηστε μετα και καποιον που χρησιμοποιει τα πλοια της κοινοπραξιας στο Πειραιας-Ηρακλειο αν θα χρησιμοποιουσε τα Κρητη σε περιπτωση επιστροφης τους.Ασε που και δια της κοινης λογικης θα δεχοταν η Αττικα να εχει διπλα στο σουπερ-ντουπερ ΧΙΙ ενα Κρητη ως ταιρι της στη γραμμη?? :ph34r: Εκτος εαν περασουμε σε αλλη διασταση και διαλυθει και η κοινοπραξια στο τελος..

Τα δε fossen ειναι πανεμορφα και θαυματα της ναυπηγικης,αλλα και επι του πρακτεου το 2007 που ειχε μπει το Τσαμπιον στα Χανια φανηκε οτι οι κοινοχρηστοι χωροι που εχει ειναι πληρως ανεπαρκεις για τη γραμμη.

Οποτε εν κατακλειδι..Θεωρω απιθανο να πουληθει και το Ελυρος και ο Βενιζελος μαζι.Θεωρω πιο πιθανο αν μιλαμε οντως για 2 πλοια να σπρωξουν το Βενιζελο μαζι με καποιο Κρητη και να ανεβασουν στη Βενετια το Σπιριτ μαζι το εταιρο Κρητη και στο εσωτερικο τα πραγματα να κυλησουν με Τσαμπιον,Λατω,Ελυρο στις γραμμες της Κρητης στις γνωστες τους θεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...