ΝΗΡΕΑΣ Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Δε νομίζω ότι πρόκειται για σχέδιο διευκολύνσεων μηδενικού αθροίσματος, απλά πιστεύω ότι επιβεβαιώνει την άποψη μου, καθώς δεν χωράνε 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη, ιδιαίτερα σε τέτοια ζητήματα. Και εντάξει να μιλήσουμε να πουληθεί στους Ρώσους μια κονσερβοποιία ροδάκινων στην Νάουσα...αλλά ναυπηγείο στη Σύρο? ΥΓ Και μην ξεχνάμε ότι η υπόθεση του 1979 συνέβη ενώ είχαμε αποχωρήσει από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, και εν όψει επανεισόδου μας και παρόλα αυτά πνίγηκε εν τη γενέσει της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Σήμερα το MAPLE 3 έκοψε κάβους και έφυγε χωρίς καν πιλότο, πέρασε από ράδα για πετρέλαια και πουλάκια λένε πως μέσα στο βαπόρι υπάρχει και εξοπλισμός του ναυπηγείου. να αναφέρω επίσης πως στο νεώριο "απεκλεισμένα" είναι και τα ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σ που είναι ανεβασμένο στην μικρή δεξαμενή και ένα Bourbon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gioannis Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 .....σύμφωνα με δικες μου πηγες μεσα στις επομενες 10-15 ημερες θα ξεκαθαρίσει ποιος τελικά και αν θα πάρει να δουλέψει το ναυπηγείο,παντως αν το παρει το ονομα που ξερω (μεγαλο εφοπλιστικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ νομα,οχι παπατζής !!!!)θα ειναι Ευχής Έργον.................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Συναυλία αλληλεγγύης στους απεργούς του Νεωρίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση για το ναυπηγείο...ας δούμε ένα καλό αφιέρωμα στο Νεώριο από την Huffington Post. Κια με πολλές ιστορικές φωτογραφίες, από τις οποίες δεν θα μπορούσε να λείψει και η καθέλκυση του θρυλικού ρυμουλκού ΥΒ ΥΒ ΥΓ Δεν πιστεύω να διανοηθεί κανένας να ρωτήσει τι σημαίνει ΥΒ ΥΒ...γιατί θα εισηγηθώ την διαγραφή του και την διαπόμπευσή του [...]Η ιστορία του Νεώριου είναι μια ιστορία που ξεπέρασε τα όρια της ακτοπλοΐας και κατάφερε να επηρεάσει ολόκληρη την κοινωνία της Σύρου, όπως και την συνολική ιστορία της Ελλάδας. Για αυτό και η HuffPost Greece απευθύνθηκε στον πλέον κατάλληλο άνθρωπο για να μάθει πώς ήταν το Νεώριο όταν βρισκόταν στο απόγειο της δόξας του, φτάνοντας μάλιστα μέχρι και στην παραγωγή των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο κος. Κούλης Φιλιππάκος ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του Νεώριου επί ιδιοκτησίας αδερφών Γουλανδρή, το άτομο που είχε την ευθύνη να εξοπλίσει και να εκμοντερνίσει το Ναυπηγείο. Αν και ο όρος «διευθύνων σύμβουλος» δεν φτάνει για να καλύψει τις αρμοδιότητες που είχε αναλάβει και το έργο που παρήγαγε όσο καιρό εργάστηκε στο ιστορικό ναυπηγείο. Στα 82 του πλέον, μένει μόνιμα σε ένα όμορφο σπίτι με αυλή στο Παλαιό Φάληρο απ' όπου μπορείς να δεις τη θάλασσα από το παράθυρο, ενώ γκραβούρες από τη χρυσή εποχή του Νεωρίου κρέμονται σε έναν τοίχο στο σαλόνι. Το μυαλό του πηδά από τη μία ιστορία στην άλλη, ιστορίες που δε χορταίνεις να ακούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Υπάρχει μια πιθανότητα να ανοίξει τη Δευτέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Πρέπει να άνοιξε σήμερα από ότι άκουσα!! Το ωραίο είναι ότι έστειλαν στην ΑΝΕΚ να φέρει τα δυο πλοία της που είναι για δεξαμενισμό στο εξωτερικό, να δεξαμενιστούν στη Σύρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Η μεγάλη δεξαμενή έχει θέματα και την επισκευάζουν, γενικά υπάρχει μια αισιοδοξία και περιμένουν βαποράκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 δεξαμενισθηκε κανενα βαπορι αυτον τον μηνα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 δεξαμενισθηκε κανενα βαπορι αυτον τον μηνα; Όχι,έπεσε το Χρυσούλα και ήρθε ένα άλλο φορτηγό το οποίο τελικά έφυγε χωρίς να κάνει κάτι.Γενικά υπάρχει περίπτωση να έχουμε τα ίδια αν και από ότι έμαθα τους πλήρωσαν 1 μήνα περίπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergosom Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Απο 3 Αυγουστου που εληξε η απεργια οι εργαζομενοι εχουν πληρωθει εναντι του μηνα Αυγουστου ενω τους οφειλουν τον μισο γεναρη ολο τον φλεβαρη ,μαρτη και τον Απριλη μεχρι τις 20 που ξεκινησε η απεργια .Επισης το επιδομα της αδειας και συμβατικες υποχρεωσεις που εχουν που φτανουν συνολικα το υψος των 3500 χιλιαδων στο καθε ενα . Δηλαδη απο την ημερα που λειτουργησε εκ νεου (μετα την απεργια) το ναυπηγειου και την ελευση 10 πλοιων οι εργαζομενοι εχουν λαβει εναντι του Αυγουτσου και οφειλεται ακομα ο σεπτεβρης και ο οκτωβρης μεχρι σημερα . Γυρω στα 8.500 ευρω στον καθενα .....επι συνολου 250 εργαζομενων συν τα χρηματα των 100 εκτακτων συνολο γυρω στα 40 εκκατομυρια σε δημοσιο ,προμηθευτες και εργαζομενους καθως και σε οποιον περναει εξω απο την πυλη του ναυπηγειου ...... Κατα τα αλλα φταινε οι εργαζομενοι .........για τα συσσωρευμενα χρεη και οχι η κακοδιαχειρηση . ήρθε ένα άλλο φορτηγό το οποίο τελικά έφυγε χωρίς να κάνει κάτι Δηλαδη ερχονται και πλοια στο ναυπηγειο χωρις να κανουν κατι ; Να υποθεσω οτι και τα 30 σχεδον πλοια που περασαν απο το ναυπηγειο το πρωτο τριμηνο του 2015 ηρθαν για τον ιδιο λογο (χωρις να κανουν κατι) με αποτελεσμα την 3μηνη απεργια των εργαζομενων............Ο νοων ....νοειτω !!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Διακοπη ηλεκτροδοτησης του ναυπηγειου λογω μη πληρωμης των ρυθμισεων της οφειλης προς τη ΔΕΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 To ναυπηγείο αυτή την στιγμή δουλεύει και αν ναι υπο ποιες συνθήκες ? Είδα σήμερα φωτογραφίες με το Eurogargo Valencia να φτάνει στην Σύρο, απο την άλλη βλέπουμε ειδήσεις όπως αυτή και αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιου είδους αποφυγή των ελληνικών ακτοπλοϊκών μετά τα γεγονότα με την απεργία Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Έχει έλθει άλλη φορά στο Νεώριο πλοίο του Grimaldi, εκτός των πλοίων των Μινωικών? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Παλιοτερα ειχε περασει και το Eurocargo Napoli να και η σχετικη φωτο απο τον Π100. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 30, 2015 Author Share Posted December 30, 2015 ενα ρεπορταζ της καθημερινης για το νεωρειο και γενικοτερα για τα προβληματα της ναυπηγοεπισκευης στην Ελλαδα, (συνοδευομενο απο οπτικο υλικο), με αφορμη τη συντομη επισκευη του πλοιου Χαλανδριανη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 o μητροπολιτης συρου τηνου μυκονου και... πασης ελλαδος παιρνει πρωτοβουλια για το Νεωριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 (edited) Αν δεν ήταν ο Δωρόθεος να πιέσει τον Αρχιεπίσκοπο κι εκείνος με τη σειρά του τον Πρωθυπουργό θα είχε χαθεί η δουλειά των δύο πλωτών δεξαμενών του Πολεμικού Ναυτικού. Μακάρι και τώρα να βρεθεί μια λύση και να μην κοπεί πάλι το ηλεκτρικό ρεύμα στο ναυπηγείο. Edited January 23, 2016 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superspeed 1 Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Να ζητησει να μη κοπει κ το ρεύμα στο σπίτι μου που το εχω απληρωτο. Παιζει κανα μεηλ να του στειλω διεύθυνση κτλ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 ολα αυτα ειναι αποσπασματικες λυσεις και εχει αποδειχτει οτι δεν λειτουργουν. δουλειες του ναυτικου με παρεμβαση του δεσποτη ή του βουλευτη απλα δινουν μικρες ανασες. πρεπει να αναζητηθουν πιο δυναμικες λυσεις, για να ξαναγινει η ελληνικη ναυπηγικη βιοηχανια παικτης, τουλαχιστον σε επισκευες/μετασκευες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Εάν μπορούσαν να λυθούν τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας με ευχολόγια και άνωθεν παρεμβάσεις....δεν θα είμασταν τώρα στο 3ο μνημόνιο. Όλα αυτά αποτελούν τις μορφίνες που δίνουν σ'ένα ετοιμοθάνατο, μέχρι να βγει η ψυχή του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Έληξε στις 29/1 η προθεσμία που είχε δώσει η ΔΕΗ για την τακτοποίηση των οφειλών και μιάς και αυτές δεν πληρώθηκαν, χθες κόπηκε πάλι το ρεύμα στο ναυπηγείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Ημουν σίγουρος οτι κάτι τέτοιο θα συμβαίνει, αφου για 3η μέρα βλέπουμε το Celestyal Olympia να περιμένει εξω αγκυροβολημένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 4, 2016 Author Share Posted February 4, 2016 Έληξε στις 29/1 η προθεσμία που είχε δώσει η ΔΕΗ για την τακτοποίηση των οφειλών και μιάς και αυτές δεν πληρώθηκαν, χθες κόπηκε πάλι το ρεύμα στο ναυπηγείο. Και ως αποτέλεσμα αυτών... Destination : Besiktas... Μπράβο σε όλους για άλλη μια φορά o μητροπολιτης συρου τηνου μυκονου και... πασης ελλαδος παιρνει πρωτοβουλια για το Νεωριο. γιατι δεν πληρωνει η Μητροπολη τον λογαριασμο της ΔΕΗ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Ξανά έχουν ρεύμα τα ναυπηγεία!! Με άνωθεν εντολή και με την υπόσχεση καταβολής χρημάτων εντός του Μαρτίου, συνδέθηκε χθες το απόγευμα το ρεύμα στο ναυπηγείο Άλλη μία παρέμβαση από τα ψηλά για την επανατροφοδότηση του Νεωρίου, χωρίς σύμφωνα με πληροφορίες, να πληρωθεί έστω και μία ληξιπρόθεσμη δόση προς τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού. Σημειωτέον, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ναυπηγείου προς τη ΔΕΗ ανέρχονται στο ποσό των 196.380, ενώ το συνολικό ποσό που οφείλεται αγγίζει το 1.199.712,66 ευρώ Πηγη: Syrostoday Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now