Jump to content
Shipfriends

Νήσος Θήρα (ΙΜΟ 7052090)


Recommended Posts

Το Νήσος Θήρα πλέον πρέπει να εκτελεί δρομολόγια ως Φ/Γ-Ο/Γ και όχι ως Ε/Γ-Ο/Γ στη γραμμή Χίο Ψαρά.

Σύμφωνα με αυτή τη σχετική απόφαση

Τροποποίηση της υπ.αριθμ. 90/31-10-2008 Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας κατά το μέρος χαρακτηρισμού των πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ» Ν.Π.3565.και του αντιστοίχου μισθώματος μειωμένου κατά το εν τρίτον (1/3 )

1.Τροποποιούμε την υπ.αριθμ. 90/31-10-2008 Σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ναυτικής Εταιρίας «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΗ Ι» Ν.Ε. από 17 Νοεμβρίου 2011 έως εκδόσεως νέου Π.Γ.Ε. για το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ» Ν.Π.3565 που θα το χαρακτηρίζει ως Ε/Γ-Ο/Γ και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 15-12-2011, αντικαθιστώντας τον χαρακτηρισμό Ε/Γ- Ο/Γ όπου αναγράφεται, ως «Φ/Γ-Ο/Γ», καθώς και το στοιχείο «αντί μισθώματος έξη χιλιάδων τριακοσίων είκοσι τριών (6.323,00) Ευρώ» ,το οποίο έχει ήδη αναπροσαρμοσθεί σε έξη χιλιάδες επτακόσια ενενήντα εννέα Ευρώ και εβδομήντα τρία λεπτά.(.6799,73) με τις ως άνω(υπό 6.) αποφάσεις, με το στοιχείο «αντί μισθώματος τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων τριάντα τριών Ευρώ και δέκα λεπών (4.533,10)»

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ετοιμαζεται το πλοιαριο για τα λημερια του selim.απο τις 29/12 εχει παει στα μεστα και μαλλον το αδειαζουν απο οτιδηποτε μπορει να φανει χρησιμο στον αντικαταστατη του(δοξα).οι βαρκες που ειχε,εχουν εξαφανιστει ενω στον ντοκο βρισκονται τα κρενια τους.γενικη εικονα εγκαταλειψης απο πανω μεχρι κατω.

post-2049-0-37865500-1325633833_thumb.jp post-2049-0-50665500-1325633942_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Eάν έχω καταλάβει καλά, το πλοίο μετά το σκάνδαλο του ρώσικου νηογνώμονα δεν ξαναπήρε χαρτιά σαν εγ/ογ...και τώρα πάει για μοντέλο του σελίμ. Kαι η απορία μου είναι....ποιό θα ήταν το μέλλον του, εάν δεν είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφού και αυτό το πλοίο μας άφησε χρόνους, για να μεταλαχθεί στις γιάρδες της ( ή του) Aliaga σε κάποιο άλλο προιόν της χαλυβουργίας, ας το θυμηθούμε σε διάφορες φάσεις της καριέρας του στα ελληνικά νερά.

Δεξαμενισμός στου Βασιλειαδη, μετασκευή μικρής κλίμακας ως Νησος Κυθηρα και τράβηγμα στο καρνάγιο για καθαρισμό και βάψιμο.

post-1854-0-89660200-1329502869_thumb.jp

post-1854-0-96345800-1329503542_thumb.jp

post-1854-0-85709300-1329503667_thumb.jp

post-1854-0-97958900-1329503738_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Παραμονή 15αύγουστου του 1999 στα Κύθηρα και το Μαρία Πά δεν εκτελεί δρομολόγιο, καθηλωμένο με βλάβη στο Καστέλλι. Το Νήσος Κύθηρα αναπληρώνει μερικώς το κενό ενώ οι περισσότεροι περιμένουν να έρθει ο Σαρωνικός(!!!) από τον Πειραιά για να περάσουν απέναντι. Άλλο ένα διαμάντι από το τοπικό κανάλι των Κυθήρων. Πολλά πλάνα από το Νήσος Κύθηρα όπως και φόρτωση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Κι εδώ πολλά εξωτερικά πλάνα του Νήσος Κύθηρα, το οποίο δεν κατάφερε να δέσει στα Βάτικα. Υπάρχει και συνέντευξη του προέδρου της εταιρείας τότε που υπόσχεται μεγαλύτερο πλοίο για το καλοκαίρι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...