Nick the Greek Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 (edited) Ανοίγουμε ένα θέμα που θα χρησιμεύσει στην κουβέντα γύρω από το επόμενο πλοίο που έχει πάρει σειρά στη Visentini, κομμάτι του οποίου μπορούμε να δούμε εδώ. Απ' ότι κατάφερα να μάθω είναι ένα πλοίο που είναι πλοιοκτησίας Visentini και χτίζεται για τη spot αγορά. Φημολογείται δε ότι επάνω του επισυνάπτεται ήδη ναύλωση από Βορειοευρωπαίο operator. Περισσότερα εν καιρώ. Edited January 11 by proud_ionian name Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 10, 2022 Author Share Posted July 10, 2022 Απ' ότι με πλεροφόρησαν οι έχοντες και παρακολουθούντες τα σόσιαλ μύδια, ο Γκάρυ ο Άντριουζ ανέβασε την παραπάνω φωτογραφία από το υπό ναυπήγηση πλοίο με το σχόλιο ότι προορίζεται μάλλον για την Polferries. Αναπαράγω κι εγώ το σχόλιο του, πρός ενημέρωσιν των ελαχίστων που δεν παρακολουθούν τα σόσιαλ. Και τον ευχαριστώ γιατί αντίθετα με πολλούς άλλους, ο άνθρωπος είναι κύριος και ακομπλεξάριστος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 Για την ωρα φαίνεται ότι θα βγει αδερφό του A Galeotta....... Εξωτερικά τουλάχιστον ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2022 Share Posted August 11, 2022 Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο 2024 και θα ναυλωθει για 10 χρόνια από τη Polferries με option αγοράς από τον 6ο χρόνο. Το πλοίο θα έχει μήκος 216 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα, 3000 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ και 1000 άτομα πρωτόκολλο με 230 καμπίνες. Ενώ αναμένεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Swinoujscie-Ystad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 22, 2023 Share Posted February 22, 2023 Mια πρώτη εικόνα του νέου Βισεντινίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2023 Share Posted February 22, 2023 Λογικά πρόκειται για το Visentini 237 με IMO No: 9990480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2023 Share Posted March 2, 2023 Αρχίζει να φοράει τα σινιάλα της Polferries. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted March 2, 2023 Share Posted March 2, 2023 Όμορφα σκαριά αυτό και της Corsica που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 9, 2023 Author Share Posted May 9, 2023 Οκτασφράγιστο μυστικό το όνομα του νεότευκτου με τα σινιάλα της Polferries που κατασκευάζει η Visentini, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα ονομαστεί Στρατηγός Γιαρουζέλσκυ. Η πινελιά πάντως στα πλευρά του με το Green Baltic φέρνει πάαααρα πολύ σε Stena Lines, εδώ πιστεύω θα μπορούσαν να έχουν κάνει κάτι πιο πρωτότυπο. Η πλωριά άποψη είναι η γνωστή, δωρική ομορφιά της Visentini, ο καθρέφτης είναι πια κλασσικός ενώ μια διαφορά που βλέπω με παλαιότερες εκδόσεις είναι πως το ρεμέτζο της πλώρης φαίνεται να είναι ως ένα σημείο καλυμμένο. Αυτό πιθανόν να είναι και απαίτηση του πλοιοκτήτη, λαμβανομένων υπ' όψιν των κλιματικών συνθηκών στη Βαλτική τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους. Βλέποντας την πλώρη από πιο κοντά διαπιστώνουμε πώς έχει στοιχεία x-bow ενώ αξιοσημείωτος είναι και ο μικρός βολβός. Δεν ξέρω εδώ αν είναι θέμα υδροδυναμικής το συγκεκριμένο σχήμα ή απλά το μήκος του υπαγορεύτηκε από την ανάγκη να μην ξεπεραστεί ένα συγκεκριμένο ολικό μήκος. Εδώ θέλουμε κάποιον ναυπηγό να μας διαφωτίσει. Κατά τα άλλα, όπως βλέπουμε και από μια πιο πλευρική άποψη, η σχεδιαστική φιλοσοφία της Visentini παραμένει η ίδια. Όλα για το φορτίο, με ελάχιστους κοινόχρηστους χώρους που κατά τα φαινόμενα περιορίζονται σε ένα deck. Το deck κάτω από τη γέφυρα φαίνεται να είναι καμπίνες ενώ δυστυχώς διαπιστώνω και πολύ περιορισμένους ανοιχτούς χώρους. Εκτός αν πια αφήσουν ανοιχτό το πίσω κομμάτι του ντέκ που είναι επάνω από τη γέφυρα, κάτι που μου φαντάζει δύσκολο. Όπως βλέπουμε και εδώ, οι δεξαμενές του φυσικού αερίου δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη. Εντυπωσιακός όταν τον δείτε και από κοντά ο βαρύς και μονοκόμματος καταπέλτης, προσέξτε στο δεξί του άκρο πως είναι κομμένος για να εφαρμόζει σε κάποιο linkspan της γραμμής. Αυτό με τον ένα καταπέλτη είναι ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό στο οποίο επιμένει η Visentini, εικάζω πως έχει να κάνει με λόγους οικονομίας, υποθέτω πως η συντήρηση ενός καταπέλτη είναι φθηνότερη από δύο αλλά και εδώ θα καλοδεχόμουν διόρθωση από κάποιον γνώστη. Τέλος πάντων, όπως βλέπετε έχει δρόμο ακόμη το πλοίο, ελπίζω προσεχώς περισσότερα από αυτό. Παρεμπιπτόντως οι δύο κύριές του μηχανές είναι MaK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 Δεν είμαι σίγουρος αν είναι κοντός ο βολβός, ή λόγω το x bow είναι απλά χτισμένος από πάνω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 Οι δεξαμενές LNG ξέρουμε πού θα τοποθετηθούνε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 10, 2023 Author Share Posted May 10, 2023 Πρύμα νομίζω, όπως και στα άλλα 2 LNG που έχτισαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 Το πιο πιθανό, μόνο που στα δύο άλλα ο χώρος με τις δεξαμενές δεν αποτελεί προέκταση του άνω γκαράζ, είναι ξεχωριστός. Σε αυτό μου φαίνεται πως το κατάστρωμα είναι ενιαίο, δεν κάνει σκαλοπάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11 Share Posted January 11 Η Polferries ανακοίνωσε ότι το όνομα του πλοίου θα είναι Warsaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoffHamer Posted January 11 Share Posted January 11 The name will be VARSOVIA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 9 Author Share Posted April 9 Σε φάση seatrials στην Αδριατική το πλοίο, αναμένεται να παραδοθεί στην Polferries τον Ιούλιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 15 Author Share Posted April 15 Το τελικό στάδιο του fitting out του γίνεται εδώ και λίγες ημέρες στην Τεργέστη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 15 Share Posted April 15 1 τετοιο για την Ανγκωνα θα ηταν φοβερο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 15 Author Share Posted April 15 Με μια πρώτη ματιά βλέπω 2 κύριες μηχανές MaK με καύσιμο το LNG. Χωρητικότητα 920 επιβατών με 230 καμπίνες. Ολικό μήκος 216.2 μέτρα, πλάτος 28.2 και βύθισμα 6.70 μέτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 15 Share Posted April 15 Μια χαρα ειναι,ετσι κ αλλιως η Ανγκωνα δε θελει βαπορια πανω απο 220.μετρα γιατι με το βορια δυσκολευονται στο Ζ την ωρα που μπαινουν απο το κοκκινο φαναρι! Κ 2 μηχανες για να μην καινε πολυ κ μια ταχυτητα 24 μιλιων κ ειναι κουφετο,ετσι κ αλλιως εκει θα παει το πραγμα σε 22 με 24 ωρες παλι λογω καυσαεριων ρυπων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now