Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανοίγουμε ένα θέμα που θα χρησιμεύσει στην κουβέντα γύρω από το επόμενο πλοίο που έχει πάρει σειρά στη Visentini, κομμάτι του οποίου μπορούμε να δούμε εδώ. Απ' ότι κατάφερα να μάθω είναι ένα πλοίο που είναι πλοιοκτησίας Visentini και χτίζεται για τη spot αγορά. Φημολογείται δε ότι επάνω του επισυνάπτεται ήδη ναύλωση από Βορειοευρωπαίο operator. Περισσότερα εν καιρώ.

Edited by proud_ionian
name
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απ' ότι με πλεροφόρησαν οι έχοντες και παρακολουθούντες τα σόσιαλ μύδια, ο Γκάρυ ο Άντριουζ ανέβασε την παραπάνω φωτογραφία από το υπό ναυπήγηση πλοίο με το σχόλιο ότι προορίζεται μάλλον για την Polferries. Αναπαράγω κι εγώ το σχόλιο του, πρός ενημέρωσιν των ελαχίστων που δεν παρακολουθούν τα σόσιαλ. Και τον ευχαριστώ γιατί αντίθετα με πολλούς άλλους, ο άνθρωπος είναι κύριος και ακομπλεξάριστος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο 2024 και θα ναυλωθει για 10 χρόνια από τη Polferries με option αγοράς από τον 6ο χρόνο. Το πλοίο θα έχει μήκος 216 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα, 3000 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ και 1000 άτομα πρωτόκολλο με 230 καμπίνες. Ενώ αναμένεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Swinoujscie-Ystad.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • proud_ionian changed the title to Visentini TBN (IMO 9990480)
  • 2 months later...

Οκτασφράγιστο:D μυστικό το όνομα του νεότευκτου με τα σινιάλα της Polferries που κατασκευάζει η Visentini, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα ονομαστεί Στρατηγός Γιαρουζέλσκυ:D. Η πινελιά πάντως στα πλευρά του με το Green Baltic φέρνει πάαααρα πολύ σε Stena Lines, εδώ πιστεύω θα μπορούσαν να έχουν κάνει κάτι πιο πρωτότυπο. Η πλωριά άποψη είναι η γνωστή, δωρική ομορφιά της Visentini, ο καθρέφτης είναι πια κλασσικός ενώ μια διαφορά που βλέπω με παλαιότερες εκδόσεις είναι πως το ρεμέτζο της πλώρης φαίνεται να είναι ως ένα σημείο καλυμμένο. Αυτό πιθανόν να είναι και απαίτηση του πλοιοκτήτη, λαμβανομένων υπ' όψιν των κλιματικών συνθηκών στη Βαλτική τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους. Βλέποντας την πλώρη από πιο κοντά διαπιστώνουμε πώς έχει στοιχεία x-bow ενώ αξιοσημείωτος είναι και ο μικρός βολβός. Δεν ξέρω εδώ αν είναι θέμα υδροδυναμικής το συγκεκριμένο σχήμα ή απλά το μήκος του υπαγορεύτηκε από την ανάγκη να μην ξεπεραστεί ένα συγκεκριμένο ολικό μήκος. Εδώ θέλουμε κάποιον ναυπηγό να μας διαφωτίσει.

 

Κατά τα άλλα, όπως βλέπουμε και από μια πιο πλευρική άποψη, η σχεδιαστική φιλοσοφία της Visentini παραμένει η ίδια. Όλα για το φορτίο, με ελάχιστους κοινόχρηστους χώρους που κατά τα φαινόμενα περιορίζονται σε ένα deck. Το deck κάτω από τη γέφυρα φαίνεται να είναι καμπίνες ενώ δυστυχώς διαπιστώνω και πολύ περιορισμένους ανοιχτούς χώρους. Εκτός αν πια αφήσουν ανοιχτό το πίσω κομμάτι του ντέκ που είναι επάνω από τη γέφυρα, κάτι που μου φαντάζει δύσκολο. Όπως βλέπουμε και εδώ, οι δεξαμενές του φυσικού αερίου δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη. Εντυπωσιακός όταν τον δείτε και από κοντά ο βαρύς και μονοκόμματος καταπέλτης, προσέξτε στο δεξί του άκρο πως είναι κομμένος για να εφαρμόζει σε κάποιο linkspan της γραμμής. Αυτό με τον ένα καταπέλτη είναι ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό στο οποίο επιμένει η Visentini, εικάζω πως έχει να κάνει με λόγους οικονομίας, υποθέτω πως η συντήρηση ενός καταπέλτη είναι φθηνότερη από δύο αλλά και εδώ θα καλοδεχόμουν διόρθωση από κάποιον γνώστη.

 

Τέλος πάντων, όπως βλέπετε έχει δρόμο ακόμη το πλοίο, ελπίζω προσεχώς περισσότερα από αυτό. Παρεμπιπτόντως οι δύο κύριές του μηχανές είναι MaK.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανό, μόνο που στα δύο άλλα ο χώρος με τις δεξαμενές δεν αποτελεί προέκταση του άνω γκαράζ, είναι ξεχωριστός.

Σε αυτό μου φαίνεται πως το κατάστρωμα είναι ενιαίο, δεν κάνει σκαλοπάτι.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • polmyt changed the title to Warsaw (IMO 9990480)
  • proud_ionian changed the title to Varsovia (IMO 9990480)
  • 2 months later...

Με μια πρώτη ματιά βλέπω 2 κύριες μηχανές MaK με καύσιμο το LNG. Χωρητικότητα 920 επιβατών με 230 καμπίνες. Ολικό μήκος 216.2 μέτρα, πλάτος 28.2 και βύθισμα 6.70 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι,ετσι κ αλλιως η Ανγκωνα δε θελει βαπορια πανω απο 220.μετρα γιατι με το βορια δυσκολευονται στο Ζ την ωρα που μπαινουν απο το κοκκινο φαναρι!

Κ 2 μηχανες για να μην καινε πολυ κ μια ταχυτητα 24 μιλιων κ ειναι κουφετο,ετσι κ αλλιως εκει θα παει το πραγμα σε 22 με 24 ωρες παλι λογω καυσαεριων ρυπων

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...