Jump to content
Shipfriends

Queen Vergina (IMO 7227451)

(1972, ex- Queen Qoral, later Rif, Hanaa, scrapped as Ana)

Recommended Posts

Posted (edited)

Oι παλιότεροι θα θυμούνται ότι το σκέτο QUEEN CORAL ήταν 1 από τα 3 QUEEN VERGINA της Vegina Lines    δλδ αυτόqueen_coral_1972_1.thumb.jpg.1358cc8d3bac8485f1b77bc159da115b.jpg 

που έφεραν οι κύριοι γνωστοί ως 3Κ το 1987 κ το μετασκευάσαν έτσι

1124172310_QUEENVERGINAss.thumb.jpg.44681bbea897ce00ff7df1214cf3fa0a.jpg

εδώ στη Ρόδο από το shipspotting.15 χρονών βαπόρι (τότε έφερναν κ πιό καινούργια), 130 ΙΧ δεν ήταν καθαρόαιμο ΕΓ/ΟΓ,είχε δρόμο 22.0 κ.και το βάλανε σε ένα δρομολόγιο γαλατά Αγκώνα-Κέρκυρα-Πειραιά-Μύκονο-Ρόδο-Λεμεσσό-Χάιφα (!) κ τανάπαλιν,θα μπορούσε να ήταν κρουαζιέρα.Θυμάμαι απο Πειραιά περνούσε ακανόνιστες ώρες.Δεν μακρομέρευσε γιά πολύ κ τον επόμενο χρόνο το πούλησαν σε Μαροκινούς

Edited by Nick the Greek
tag
  • proud_ionian changed the title to Queen Vergina (IMO 7227451)
Posted

Αμυδρά το θυμάμαι αυτό, όπως είπες έμεινε πάρα πολύ λίγο. Με εντυπωσίασες με το φούλ δρομολόγιο εν τω μεταξύ, θυμόμουν μόνο το κομμάτι της Κύπρου. Μια που το θυμήθηκες όμως, παραθέτω μια φωτογραφία του σαν Rif με τα χρώματα της Comanav, είναι από το flickr και τον χρήστη @Professor S B

15379068393_85dac35339_o.jpg

Προσέξτε τι μετασκευή του έκαναν οι Μαροκινοί στην πρύμη, του άλλαξαν τα φώτα πραγματικά.

 

Για την ιστορία ναυπηγήθηκε το 1972 στο Hayashikane Shipbuilding & Engineering(816) του Nagasaki και είχε 2 κύριες μηχανές Pielstick. Δεν ήταν μικρό σε μέγεθος, 128.5 μέτρα μήκος και 17.3 πλάτος. Στην ιαπωνική του εκδοχή να προσθέσω πως είχε 235 καμπίνες με 631 κλίνες αλλά υποθέτω πως στη συνέχεια της ζωής του πολλά από αυτά ξηλώθηκαν.

Posted

Σίγουρα την κάνανε οι μαροκινοι την μετασκευη; Και σε φωτο του ως queen vergina είχε ένα φούσκωμα πρυμα δεξιά για τον καταπέλτη  

Posted (edited)

K εγώ νομίζω ότι αυτό έγινε επί Κοσμά δλδ το γύρισμα του λοξού καταπέλτη στο άκρο δεξιά  της πρύμης με αυτή την ακαλαίσθητη κατασκευή.

Edited by proud_ionian
Posted

Δε νομίζω, επί 3Κ δεν ήταν έτσι, με επιφύλαξη βέβαια. Βρήκα αυτήν εδώ την φωτογραφία, από το Shipphotos.co.uk που έχει και το copyright:

rif.jpg

 

Βλέπετε πως ήδη φοράει τα σινιάλα των Μαροκινών αλλά η τετραγωνισμένη πρύμη δεν υπάρχει. Και για να διευκρινίσω όταν λέω μετασκευή εννοώ όχι τον καταπέλτη αλλά όλο αυτό το παραλληλόγραμμο κουβούκλιο που είδαμε παραπάνω να έχει συγκολληθεί στην πρύμη.

Posted
13 hours ago, Neptune said:

Σχεδιαστικά δεν θυμίζει σε τίποτα γιαπωνέζικο του 72

Aν το καλοκοιτάξεις έχει κ ειδικά αν το είχες δει από κοντά.
 

8 hours ago, Nick the Greek said:

Δε νομίζω, επί 3Κ δεν ήταν έτσι, με επιφύλαξη βέβαια. Βρήκα αυτήν εδώ την φωτογραφία, από το Shipphotos.co.uk που έχει και το copyright:

rif.jpg

 

Βλέπετε πως ήδη φοράει τα σινιάλα των Μαροκινών αλλά η τετραγωνισμένη πρύμη δεν υπάρχει. Και για να διευκρινίσω όταν λέω μετασκευή εννοώ όχι τον καταπέλτη αλλά όλο αυτό το παραλληλόγραμμο κουβούκλιο που είδαμε παραπάνω να έχει συγκολληθεί στην πρύμη.

Έτσι ακριβώς ήταν κ επί Κοσμά.Δεν μπήκαν στον κόπο να φέρουν τον καταπέλτη στη μέση.Απλώς τον έκαναν να κοιτάει προς τα πρύμα.Όλη την μετασκευή την έκαναν εδώ τα 3Κ κ αυτό με τις βάρκες παντού ακόμα κ στην πλώρη, άλλη αηδία. Αυτές είναι ελληνικές δουλειές!

13 hours ago, Neptune said:

Σχεδιαστικά δεν θυμίζει σε τίποτα γιαπωνέζικο του 72

Η αλήθεια είναι ότι ξέφευγε από τα συνηθισμένα αλλά πρόσεξε πλώρη,άλμπουρο,πρύμη.

Posted

Το ειπα γιατι οσα ηρθαν ελλαδα ηταν λες και εχουν μαγουλαδες. (Μιλενα σουπερναιας κτλ)

ειχαμε βεβαια και περιπτωσεις οπως το Απολλων το κρουαζιεροπλοιο ή του Καζαντζακης που ηταν πανεμορφα.

Posted

Η μετασκευη ειχε γινει επι Κοσμα , στην Ιαπωνια αρχικα δεν ειχε γκαραζ αλλα μετα διαμορφοσανε εναν χωρο στην πρυμνη μονο για αυτοκινητα με καταπελτες στα πλαγια επισης με λιγο παραπανω ψαξιμο βρικα τα σχεδια του 

Screenshot_20220405-190539_Chrome.jpg

Πηγη www.wakamatsu.com

Screenshot_20220405-191031_Chrome.jpg

Ειδου η αποδιξη οτι ειχε την μετασκευη απο την Ελλαδα Πηγη Faergelejet.dk

Επισης καμια φορα επιανε και Πατρα αλλα και Ηρακλειο σιμφονα με τον Δημητρη Λαδα που το ταξιδεψε την μοναδικη τπυ σεζον στα νερα μας

Posted
On 4/3/2022 at 11:27 PM, Neptune said:

Το ειπα γιατι οσα ηρθαν ελλα όπδα ηταν λες και εχουν μαγουλαδες. (Μιλενα σουπερναιας κτλ)

ειχαμε βεβαια και περιπτωσεις οπως το Απολλων το κρουαζιεροπλοιο ή του Καζαντζακης που ηταν πανεμορφα.

Aυτά που αναφέρεις με τις "πλακουτσωτές" πλώρες έκαναν γραμμές σε προστατευμένα νερά βασικά.Στην Ελλάδα ξεκίνησαν να έρχονται ως τα μετέπειτα ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ/EPIRUS του Πολέμη κ αν πάμε σε μεγαλύτερα,ανάμεσά τους ήταν το πρώτο long distance ferry όπως τα έλεγαν στην Ιαπωνία το FERRY HANKYU μετέπειτα ΙEPAΠΕΤΡΑ,ΑΡΙΑΝΗ,RAFFAELLO κλπ
Όμως στο αρχιπέλαγος Ρύου Κύου,πιό γνωστό νησί η Οκινάουα,αρκετά νότια από την κυρίως Ιαπωνία,πάνε  ιδιαίτερα σκαριά με θαλασσινές πλώρες σαν του QUEEN CORAL 8  επειδή μεσολαβεί ωκεανός κ έχει χοντρό κύμα.

 

Posted

Από ότι είχα ακούσει ο λόγος του σύντομου περάσματος του από τα νερά μας ήταν το μεγάλο κόστος μιας μετασκευής και προσαρμογής του στα δικά μας στάνταρ και έτσι έφυγε πολύ νωρίς.

Εδώ ένα πρωινό του Αυγούστου 1987 στον Πειραιά κατά την άφιξη του

 

QV A001.jpg

  • 1 year later...
  • 1 year later...
Posted

Να το δουμε και σαν QUEEN VERGINA δεμενο το 1987 στην παγοδα

Η μετασκευη αφησε πισω της μια τρομερα ασχημη πρυμη με τον καταπελτη να μην τοποθετηται στη μεση αλλα οσο πιο δεξια γινοταν 

Πολυ πιο ομορφο παντως οταν το κοιτας απο το πλαι

Οι φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Posted (edited)

Και συμπληρωματικά, το εφοδιαστικό είναι το ΕΙΡΗΝΗ (IMO 5416694) των Λεωνίδα και Βασιλείου Φακανά, πρώην ΜΑΡΚΟΙΛ / ΜΑΡΚ ΙΙ του Μάρκου Κιοσέογλου. Κλασική φιγούρα τη δεκαετία του '80 στον Πειραιά.

Edited by Nektarios Papadakis
Posted

Ήτανε απλό επιβατικό.  Οι Ιάπωνες του φτιάξανε ενα μικρό γκαράζ μόνο για ιχ (καταπέλτες πρυμα στις μπάντες κάτω από τα 2 φινιστρινια). Όταν το φέρανε Ελλάδα,  τους κλείσανε και ανοιξανε τον πρυμιο καταπέλτη,  και μπορούσε πλέον εκτως από ιχ να φορτώνει 2-3 λεωφορεια

Posted

Το πλοίο δεν ήταν καθαρόαιμο εγ/ογ ¨Εβαζε ΙΧ κ λίγα φ/γ ή λεωφορεία Φαίνεται από το πλάι ότι το γκαράζ δεν είχε σε όλο το μήκος ύψος γιά φορτηγά Υπάρχει διαφορά από το να λέμε απλό επιβατηγό

Posted
On 4/2/2022 at 10:59 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

queen_coral_1972_1.thumb.jpg.1358cc8d3bac8485f1b77bc159da115b.jpg 

 

On 10/21/2023 at 4:50 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Mιά ακόμη φωτο του πλοίου από το photoship ως QUEEN CORAL.

Queen Coral-02.jpg

Η πρώτη φωτογραφία είναι του 1972 , στην αρχή της καριέρας , φαίνεται ότι πρυμα δεν καταπέλτη (άρα ούτε γκαράζ). Η δεύτερη μάλλον τελη δεκαετίας 70, οι Ιάπωνες του ανοίξανε χώρο για γκαράζ όπως είπα 

Φαίνεται καλύτερα σε αυτές 

Eq-K6AOUUAERmeO.jpg_large (1).jpg

E8r2vJiVIAM_6WA (1).jpeg

Posted

Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται ότι προστέθηκαν όχι ένας αλλά δύο καταπέλτες ένας σε κάθε μπάντα πρύμα.

Η πλώρη του ήταν πανέμορφη και γενικά σαν σκαρί ήταν πολύ όμορφο.

Και με πολύ καλό δρόμο 22+.

Posted

Είχε δρόμο γιατί το ταξίδι ήταν μακρυνό κ έπιανε πολλά νησάκια Το στυλ αυτό του βαποριού δεν περπάτησε κ αντικαταστάθηκε από φορτηγοποστάλια του τύπου Κοντέσας 

Posted
9 hours ago, ΚΡΗΤΗ said:

 

Η πρώτη φωτογραφία είναι του 1972 , στην αρχή της καριέρας , φαίνεται ότι πρυμα δεν καταπέλτη (άρα ούτε γκαράζ). Η δεύτερη μάλλον τελη δεκαετίας 70, οι Ιάπωνες του ανοίξανε χώρο για γκαράζ όπως είπα 

Φαίνεται καλύτερα σε αυτές 

Eq-K6AOUUAERmeO.jpg_large (1).jpg

 

Αρχικά έβαζα 80 ΙΧ από τή πόρτα που είχε δεξιά αριστερά κ φαίνεται προς τα πρύμα Το 1978 έγινε η μετασκευή με τους καταπέλτες 130 ΙΧ ή κάποια φ/γ + ΙΧ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...