Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ποιος να πήρε άραγε το πρωήν AutoPremier,μετέπειτα Premier  και νυν Fino με ΙΜΟ 9131943. Στο equasis δεν γράφει  κάποιον,αλλα αν πάς στη σελίδα του πλοίου στον LR ,φαίνεται μια εταιρεία στη Γλυφάδα , η οποία μας έχει απασχολήσει και πέρυσι με μια αγορά που δεν ήρθε Ελλάδα. 😇

Bέβαια είναι καθαρό αυτοκινητάδικο  και μου κάνει εντύπωση αυτό

Edited by Nick the Greek
tag
Posted

Το πλοίο είναι ναυπήγηση 1997 στο Frisian Shipyard Welgelegen(505) του Harlingen της Ολλανδίας με 2 κύριες μηχανές Wartsila 12V32E και υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβους. Μήκος 127 μέτρα, πλάτος 18.8 και βύθισμα λίγο επάνω από 6 μέτρα. Δεν μπόρεσα να βρώ lane metres αλλά βρήκα πως έχει 6 ντέκ φορτίου με συνολική χωρητικότητα 1,150 ΙΧ. Είναι αδελφάκι αυτού εδώ.

 

Υποπτεύομαι πως κάποια από τα deck είναι πτυσσόμενα έτσι ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση φορτηγών. Και τέλος πάντων μετασκευές γίνονται.

Posted

Από την ιστοσελίδα της UECC για το Autopride, βλέπουμε οτι το κεντρικό γκαραζ εχει ύψος 4,80 και η έκταση φόρτωσης είναι 9890m2. Ως γραμμικά αναφέρει N/A (not applicable) προφανώς επειδή πρόκειται για ΙΧ που μετρώνται βάσει RT. (δηλαδή κάθε ΙΧ καταλαμβάνει 4χ1,5 κατά μέση τιμή)

 

autopride.png

Posted (edited)

Η εταιρεία που φαίνεται ότι είναι η UNITED SAILS SA με έδρα τη Γλυφάδα και διευθυντής φαίνεται ο Μάξιμος Καλιμασσιας. Η ίδια εταιρεία μας είχε απασχολήσει πρόσφατα με το Searoad Tamar.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted (edited)

Καλή αγορά αλλά λογικά θέλει μετασκευή από θεμα ύψους γκαράζ στα πιο πάνω υποθέτω , το 4,8 στο κυρίως είναι φοβερό ύψος .

Edited by Petros P
Posted (edited)

Από μηχανές έχει 2 Wartsila  13379 hp,2 προπέλες cpp,2 bow thrusters 736 kw το καθένα,500 lane meters σύμφωνα με το shippax.
Hλικιακά ποιοτικό άλμα γιά τον Καλλιμασιά αλλά κ σε σχέση με ό,τι κυκλοφορεί στην ακτοπλοϊα από ρο-ρό.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Posted
On 3/5/2022 at 11:48 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Από μηχανές έχει 2 Wartsila  13379 hp,2 προπέλες cpp,2 bow thrusters 736 kw το καθένα,500 lane meters σύμφωνα με το shippax.
Hλικιακά ποιοτικό άλμα γιά τον Καλλιμασιά αλλά κ σε σχέση με ό,τι κυκλοφορεί στην ακτοπλοϊα από ρο-ρό.

Από κατανάλωση έχουμε εικόνα;

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στη Τούζλα ακομα το πλοίο , μηπως εκτός απο δεξάμενη... γίνονται αλλαγές και στα ύψη του γκαράζ? Πιο φθηνό είναι το σίδερο στη Τουρκία απο την Ελλάδα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...