polmyt Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 (edited) Πριν λιγο καιρο ειδαμε το PALOMA,σημερα θα δουμε το SILVER PALOMA το οποιο ειχε παρομοια πορεια Ναυπηγηθηκε το 1959 και αφου ταξιδεψε για πολλα χρονια απο Σουηδια για Γερμανια,ηρθε στη χωρα μας το 1986 για λογαριασμο της Afroessa Lines και μετονομαστηκε σε SILVER PALOMA ταξιδευοντας απο Πειραια για Κυπρο και Ισραηλ με προσεγγισεις στο Ηρακλειο,τη Ροδο αλλα και την Τηνο. Το 1990 φοραει τα σιναλα της Arkadia Lines συνεχιζοντας τα ιδια δρομολογια.Πιθανον και εδω να είχαμε ναυλωση στην Afroessa απο την Arkadia Το 1994 περνει το ονομα MEGISTANAS .Το πλοιο κοπηκε στην Αλανγκ το 2000 Εμεις το βλεπουμε σε προσεγγιση στη Ροδο.Διακρινεται και το φουνταρισμα της αριστερης για τους λατρεις του ειδους Edited December 2, 2021 by Nick the Greek
marittimo Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 Αγαπητέ polmyt έχω την εντύπωση ότι δεν υπήρξε ναύλωση στην Afroessa από την Arkadia, όπως νομίζεις, αλλά η Arkadia υπήρξε το διάδοχο σχήμα της Afroessa. Δεν συνυπήρχαν οι δύο εταιρείες.
Annivas Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 Έχεις δίκιο αγαπητέ φίλε , οι δυο εταιρείες δεν συνυπήρχαν και φαινομενικά η Arkadia Lines ήταν η διάδοχη πλοιοκτησία των πλοίων. Όμως τόσο το Paloma όσο και το Silver Paloma είχαν αγοραστεί από την Έφη Κούλουθρου και τον Κώστα Μουλόπουλο και ο Ηλίας Τροχίδης της Afroessa Lines τα διαχειριζόταν. Η ακτοπλοική σύνδεση μεταξύ Πειραιά - Ρόδο - Λεμεσό - Χάιφα με τα δύο αυτά πλοία ,ήταν δική του έμπνευση και πιθανόν να ήταν και μικρομέτοχος στα πλοία χωρίς να είμαι σίγουρος για το τελευταίο.
miko mission Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 η μετασκευη του ειχε γινει στην Πολωνια λογω διασυνδεσεων που ειχε ο πλοιοκτητης και ξανα πηγε στην πολωνια για να αλλαξει μηχανες.Ηταν ενα καταπληκτικο πλοιο ισχυρης κατασκευης που ομως ειχε αρκετες αδυναμιες στον εξοπλισμο καθως δεν ηταν διαθεσιμα πολλα πραγματα της <Δυσης> στους <Ανατολικους> Αυτα που εχουν γραφει για συστηματα παρακολουθησης ισχυαν αλλα εν μερη καθως δεν ηταν ολο το πλοιο <καλωδιωμενο> αλλα μονο στις ενδιαιτησεις πληρωματος και καλων καμπινων(αξιωματουχων δλδ) Αυτα απο φιλο καραβολατρη της πρωην Ανατολικης Γερμανιας καθως και πολλες αλλες σημειωσεις για αυτο το πλοιο
nomikos Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 (edited) Εδώ υπάρχουν πλάνα από τα νιάτα του όμορφου αυτού σκαριου. Edited December 2, 2021 by Nick the Greek Link
Nick the Greek Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 Εξαιρετικό κειμήλιο το παραπάνω βιντεάκι, με πολλά πλάνα και από το Trelleborg/Όμηρος. Και βλέπει κανείς και πόσο σημαντικό γεγονός ήταν για τις τοπικές κοινωνίες η ναυπήγηση ενός καινούριου πλοίου, συνέρρεε ο κόσμος πραγματικά. Προφανώς με τα δυο φουγάρα στη σειρά δεν μπορούσες ποτέ να κάνεις λάθος στην αναγνώριση. Ένα χαρακτηριστικό που μου έκανε εντύπωση στην Ελλάδα και υποψιάζομαι πως προσετέθη κατά τη μετασκευή του, είναι τα καπελλάκια στις τσιμινιέρες και η εξύψωση των εξαγωγών. Σε όσες φωτογραφίες έχω δεί από τον καιρό του σαν Sassnitz δεν υπάρχουν αυτά, αντίθετα υπάρχουν στις μετέπειτα φωτογραφίες του σαν Silver Paloma. Υποθέσεις μόνο μπορώ να κάνω γιατί έχει συμβεί αυτό, φαντάζομαι όμως ότι ο λόγος ήταν για να εμποδίζεται η πτώση μαυρίλας από το πετρέλαιο στα ανοιχτά καταστρώματα. Άλλο χαρακτηριστικό βέβαια που άλλαξε, ήταν η πρύμη που αρχικά ήταν σαν του Trelleborg/Όμηρος και τελικά έγινε όπως το είδαμε στην Ελλάδα. Από μένα μια χαρακτηριστική του εικόνα μέσα από carte postale εποχής, όπου μπορεί να δεί κανείς την χαρακτηριστική του πρύμη.
stathis Posted December 10, 2021 Posted December 10, 2021 Εντωμεταξύ το πλωριό φουγάρο πρέπει να ήταν ψεύτικο ωστόσο η αλλαγή έγινε και στα δύο.
Dimitris Egglezopoulos Posted March 5, 2022 Posted March 5, 2022 (edited) Όχι, απ' ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες του Σουηδού, βλέπω να βγαίνει καπνός κι από τις δύο.. Απλώς οι βάσεις της σιδηροκατασκευής φαίνεται να είναι μαύρες στη μία και άσπρες στην άλλη Edited March 5, 2022 by proud_ionian quote
polmyt Posted April 26, 2024 Author Posted April 26, 2024 Αλλη μια φωτο απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ με το πλοιο δεμενο στην ακτη Ξαβερίου Νηολογιο Πειραια αλλα η γραφη στην πρυμη στα Αγγλικα ,κατι που δεν πολυσυνηθιζοταν εκεινη την εποχη ,οπου πολλα ξενα ονοματα γραφονταν στα ελληνικα
nomikos Posted April 26, 2024 Posted April 26, 2024 (edited) Πανέμορφο βαπόρι ακομα και μετα τη μετασκευη!!!Εσωτερικά πως ήταν; Edited April 26, 2024 by nomikos
pilot Posted April 27, 2024 Posted April 27, 2024 19 hours ago, polmyt said: Νηολογιο Πειραια αλλα η γραφη στην πρυμη στα Αγγλικα ,κατι που δεν πολυσυνηθιζοταν εκεινη την εποχη ,οπου πολλα ξενα ονοματα γραφονταν στα ελληνικα Ίσως επειδή έκανε διεθνείς πλοες προς Κύπρο/Ισραήλ εκείνα τα χρόνια να προτίμησαν το λατινικό αλφάβητο. Βοηθούσε βέβαια και η λέξη silver (ασήμι) στο όνομά του πλοίου
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 28, 2024 Posted April 28, 2024 On 4/26/2024 at 5:26 PM, nomikos said: Πανέμορφο βαπόρι ακομα και μετα τη μετασκευη!!!Εσωτερικά πως ήταν; Ωραίο βαπόρι πριτσινωτό Επειδή έχω δει φωτο επί Ανατ.Γερμανίας μάλλον σπαρτιάτικο εσωτερικά Στην μετασκευή που έγινε Πολωνία λόγω πάρε δώσε του Τροχίδη με τους ανατολικούς,βελτιώθηκε αρκετά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now