Jump to content
Shipfriends

Λαίδη (ΙΜΟ 9244398)


Recommended Posts

Με εξαιρεση την αποληξη στη πρυμνη που φαινεται να γινεται πιο ομαλη και διαγωνια (σαφεστατα πιο ωραια), μεχρι τωρα ολα τα υπολοιπα φαινονται ιδια με τη μακετα...

Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις την μακέτα, από την τσιμινιέρα έως την πρυμννη, είναι κενή χωρίς παράθυρα....μέχρι και τα παλιά <<κουτιά>>φαίνονται τα οποία αφαιρέθηκαν.....προφανώς παει να γίνει εσωτερικό σαλόνι εκείνο το διάζωμα ,μέχρι σχεδόν τέρμα πίσω και πιθανόν στο πάνω εξωτερικο ντεκ,θα μπουν τα εξωτερικά σαλόνια από την γέφυρα μέχρι την τσιμινιέρα....θα δούμε....μακάρι να βγει κάτι καλό!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

image.thumb.jpeg.55b2784dc5c29422b57803da00ca7839.jpeg

Πιθανως να εχεις καποια σχετικη πληροφορηση... Εγω παντως δεν βλεπω κατι τετοιο... Με βαση τις φωτογραφιες που εχουν δημοσιευθει, σε γενικες γραμμες ακολουθειται η μακετα με εξαιρεση το κομματι πρύμα που εχω σε μαυρο κυκλο. Αυτο πλευρικα φαινεται να κλεινει. Ομως το κομματι μεταξυ τσιμινιερας και του ασπρου κουτιου στη πρυμνη φαινεται να παραμενει κενος και χωρις "στεγη".

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στο Λαίδη στο Ν.Μ. Δραπετσώνας, όπου φαίνεται η επέκταση του ανοικτού καταστρώματος πίσω από τη γέφυρα μέχρι τη τσιμινιέρα και η κάλυψη της πρύμης με λαμαρίνες στις μπάντες

Link to comment
Share on other sites

Και ξεκίνησε αρκετά καλά, πήγαινε για ωραίο αποτέλεσμα! Ήταν ανάγκη να γίνει όλο αυτό το άσκοπο χτίσιμο? 😟

Επίσης βλέπω ότι οι περατζάδες δεξιά-αριστερά τρώνε χώρο από το γκαράζ, πως και δεν αφαιρούνται για να είναι το πλοίο πιο λειτουργικό? 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί προφανώς δεν θέλει να μεγαλώσει το γκαράζ του πλοίου και να υποστεί το κόστος με την διαπλάτυνση και την επέκταση προς το πλώρα του γκαράζ του (δεν φτάνει μέχρι τη πλώρη εάν θυμάμαι καλά)

Link to comment
Share on other sites

θλίψη γιατί είναι ομορφο το σκαρί που αγόρασε ο ιδιοκτήτης του πιο σύγχρονου οινοποιείου/αποσταγματοποιειου του νησιου των καβειρθων μυστηριων..

η πρύμη καταστρέφει το υπόλοιπο του πλοίου που ειναι ωραιο

κριμα 

Edited by Rafinioths
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις όμως Παναγία μου να υπερβω τις διδαχές σου και να τολμήσω να πω πως είτε επειδή υπάρχει έλλειψη χρημάτων,  είτε επειδή ο Μαν την έχει δει αλλιώς,  πλέον πάμε σε πολύ πιο μετρημένες μετασκευες... που μάλλον σέβονται πιο πολύ την αρχική σχεδιαστική προσέγγιση του πλοίου...

 

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Αν αληθεύει αυτό που ακούγεται ότι ο Μαν το ετοιμάζει για Σαμοθράκη ,δεν νομίζω να μπορεί να ξεπεράσει τον Κοραή σε κάτι άλλο εκτός από την μικρότερη ηλικία που έχει και να μπορεί να ανταπεξέλθει σε καθημερινές ανάγκες του νησιού κατά την καλοκαιρινή περίοδο.Οι ανάγκες πλέον έχουν αλλάξει , κάποτε χτίσανε το 84μ Σάος 2 με βάση τις ανάγκες του νησιού,πλέον το καλοκαίρι ο Διαμαντής που είναι μεγαλύτερος και ευρύχωρος σχετικά πηγαινοέρχεται με γεμάτο γκαράζ και πολλές φορές και κόσμο. Κατα τα άλλα φαίνεται ωραίο βαπόρι, όμορφο και πρακτικό για πολλά λιμάνια της χώρας μας 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Από τη τσιμινιέρα και πίσω δε χρειάζονταν το σκεπαστό ντεκ.Ας έβαζαν τέντες.

Το βαποράκι ήταν πολύ καλό,να δούμε πως θα βγει από τη μετασκευή αλά Σουμελά.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβαινω η εδω "αεροτομη" οπως ευστοχα το λετε εχει γινει για να εφαρμωζει η ραμπα. Δεν ειμαι σιγουρος αν γινεται για γεωμετρικους λογους (πχ υπαρχει καποιο στοιχειο της ραμπας που πρεπει να μπει τοσο ψηλα) ή απλα για αισθητικους (ωστε να μην προεξεχει η ραμπα)...

Προσωπικα θεωρω οτι ειναι η πιο επιτυχημενη μετασκευη (εξωτερικα) της Σαος... Αν εχω μια ενσταση, αυτη ειναι η πλαγια κλιση των λαμαρινων της "αεροτομης" οταν τη βλεπεις εγκαρσια απο πισω (οπως φαινεται σε φωτογραφιες στο διαδικτυο)... Μου θυμιζει εντονα το σημα των tranformers!!! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...