.voyager Posted November 2, 2016 Posted November 2, 2016 H εταιρεία σκοπεύει να παραγγείλει νέο πλοίο και μάλιστα σε ναυπηγείο εκτός Φιλανδίας, αφού μέχρι το 2024 δεν υπάρχουν διαθέσιμες ναυπηγικές κλίνες στο Turku. Το νέο πλοίο θα ναυπηγηθεί με κονδύλια από το "Motorways of the seas", ενώ θα είναι μεγαλύτερο και περισσότερο eco friendly από το Viking Grace, το οποίο και θα διπλώσει στο Stockholm-Mariehamn-Turku, αντικαθιστώντας το καλλίγραμμο Amorella. Με το καλό, να ευχηθούμε...
.voyager Posted February 17, 2017 Author Posted February 17, 2017 H Viking Line την ερχόμενη σεζόν, πέρα από το μοντέλο που ακολούθησε με τα πλοία του Στοκχόλμη-Ελσίνκι στο Ελσίνκι-Τάλιν τα τελευταία τρία καλοκαιριά και θα επαναλάβει και φέτος από το διάστημα 1/7 έως 6/8, θα προσθέσει ακόμη στη γραμμή και ταχύπλοο με το όνομα Viking FSTR (Faster) από 10/04 έως 22/10. Πρόκειται για καταμαράν 850 επιβατών και 120 αυτοκινήτων που θα εκτελεί το δρομολόγιο σε 1:45. Την υψηλή περίοδο η εταιρεία θα πραγματοποιεί Δευτέρα με Σάββατο 6 κυκλικά δρομολόγια και 7 την Κυριακή. Στη γραμμή υπάρχουν το καλοκαίρι και τα ταχύπλοα επιβατικά καταμαράν της Linda Line Express. Πρόκειται για ναύλωση του Exrpess.
Ariadne Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Εάν δεν απατώμαι, είχαν και παλαιότερα ταχύπλοο στη γραμμή ή μόνο η Tallink;
.voyager Posted February 18, 2017 Author Posted February 18, 2017 (edited) Απ' ότι βρήκα στον Σουηδό, η Viking είχε ναυλώσει το 1995 για τους τρεις καλοκαιρνούς μήνες το παρακάτω αδερφάκι δικών μας γνώριμων για το Τάλιν-Ελσίνκι. Edited February 18, 2017 by .voyager
Ariadne Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Καλά θυμόμουνα Σε ευχαριστώ! Πάντως, η γραμμή έχει τρομερή κίνηση. Τόσα μεγάλα πλοία συν τα ταχύπλοα το καλοκαίρι ...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2017 Posted April 9, 2017 Η Viking Line ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο για τη ναυπήγηση ενός πλοίου στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding Industry Co στη Κίνα, με κόστος 194 εκ ευρώ και παράδοση το 2020 για τη γραμμή Turku (Φιλανδία)– Νησιά Åland– Στοκχόλμη (Σουηδία). Το πλοίο θα έχει μήκος 218 μέτρα και χωρητικότητα 63000 tons, με χωρητικότητα σε επιβάτες 2800 και 1500 γραμμικά μετρά στο γκαράζ.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Η Viking Line ανακοίνωσε ότι θα ανακαινίσει τα δυο πλοία της στη γραμμή Turku Στοκχόλμη, δηλαδή το Viking Grace και Amorella.
.voyager Posted March 1, 2018 Author Posted March 1, 2018 Έντομα στο menu της εταιρείας από 5/4! Μια χαρά, φουλ πρωτεΐνη!
Nick the Greek Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Στα ίδια πάνω-κάτω τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2019 σε σχέση με το 2018. Από τα πιο ευπαρουσίαστα και ξεκάθαρα annual reports.
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Και η Viking Line πρέπει να έχει φάει μεγάλη ήττα με την πανδημία, οι γραμμές της φαίνονται να είναι ιδιαιτέρως επηρεασμένες. Να τι κυκλοφορεί: To Gabriella ανάμεσα σε Tallinn και Helsinki Το Viking Grace ανάμεσα σε Stockholm και Turku Το Amorella στην ίδια γραμμή με το Viking Grace Το Rosella στη γραμμή Mariehamn - Kapellskar Παροπλισμένα είναι τα Viking Cinderella στο Mariehamn, το Mariella και το Viking XPRS στο Helsinki. Βέβαια και αυτά τα 3 που ταξιδεύουν, το ερώτημα είναι με τι πληρότητες. Γιατί όπως έχετε δεί αυτά τα πλοία είναι πρωτίστως φτιαγμένα για να προσφέρουν κρουαζιέρες και όχι για να γεμίζουν φορτηγά. Οπότε παίζει σοβαρά να μπαίνουν μέσα.
Ariadne Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 Για να δείτε τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης στις σοβαρές εταιρείες και χώρες. Viking Line's captain invited inspectors to dinner – convicted of bribery Μια μικρή περίληψη στα ελληνικά: Ο πλοίαρχος του Cinderella και δύο επιθεωρητές της Σουηδικής ναυτικής εποπτικής αρχής καταδικάστηκαν για απόπειρα και αποδοχή δωροδοκίας έκαστοι. Οι δύο επιθεωρητές ταξιδεύανε προσωπικά στο πλοίο, δεν εκτελούσαν επιθεώρηση, και ο πλοίαρχος που τους γνώριζε τους κάλεσε για δείπνο στο εστιατόριο του πλοίου, το οποίο ανέλαβε αυτός. Κόστος ανά άτομο περίπου 45 Ευρώ. Αυτό μαθεύτηκε, το θέμα κατέληξε στα δικαστήρια και ο πλοίαρχος καταδικάστηκε σε πρόστιμο 450 Ευρώ, οι δε δύο επιθεωρητές απολύθηκαν από την υπηρεσία! Φαντάζεστε κάτι τέτοιο εδώ ......;;;
Nick the Greek Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 Εδώ φίλε Ariadne, θα έπρεπε να έχουν χτίσει ένα ξεχωριστό σωφρονιστικό κατάστημα που να δέχεται μόνο καταδίκους για εγκλήματα σχετικά με το λιμάνι και τα πλοία . Εντάξει, το συγκεκριμένο για μένα είναι υπερβολικό και ιδιαίτερα τραβηγμένο. Αλλά όπως και να έχει, καλύτερο από την πλήρη ασυδοσία.
Ariadne Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 Συμφωνώ μαζί σου, και εγώ το βρίσκω πολύ τραβηγμένο. Αλλά, έτσι κρατάνε τα ηνία σφιχτά σε αντίθεση με εδώ ή την Ιταλία ...
Ariadne Posted August 7, 2022 Posted August 7, 2022 Με την πώληση της Amorella, η γραμμή Στοκχόλμη-Ελσίνκι θα μείνει με ένα πλοίο το χειμώνα. Για το μέλλον, σε σημερινή συνέντευξη το αφεντικό της Viking αφήνει ανοιχτά δύο ενδεχόμενα: Αγορά ενός μεταχειρισμένου, μικρής ηλικίας ή ναυπήγηση νέου εντός των επόμενων 3 ετών. Για του χρόνου, φαίνεται να ξαναμπαίνει το Cinderella σε τακτικά δρομολόγια. Σε περίπτωση ναυπήγησης νέου πλοίου, πολύ ενδιαφέρον θα έχει και η αντίδραση της SIlja. Τα Serenade και Symphony εξακολουθούν να αποτελούν καταπληκτικά πλοία, αλλά δεν παύουν να έχουν μια ορισμένη ηλικία και η μητρική Tallink δεν έχει απολύτως κανένα πλοίο στο στόλο της που θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα με ένα νέο του στυλ Glory και Grace. Για νεοναυπηγούμενο βεβαίως ούτε λόγος, με τίποτα ... Ενδιαφέρον έχει που κοιτάνε και για μεταχειρισμένα. Μόνο που δε βλέπω απολύτως κανένα που να μπορεί να ανταποκριθεί στα δεδομένα της γραμμής και τις απαιτήσεις της Viking.
Champion Jet_2 Posted August 7, 2022 Posted August 7, 2022 (edited) Ο σωστός τρόπος σκέψης.Δε γνωρίζω πολύ τα στοιχεία κίνησης για τις εταιρείες της βαλτικής και γενικά της λοιπής βόρειας Ευρώπης,άλλα όσα χρήματα και να έχουν, βάζουν συνεχώς νέα πλοία στο νερό ενώ υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ δυο και τριών εταιρειών.Εδώ στην Ελλάδα κοιτάμε πως θα μετασκευάσουμε πλοία του 70-80-90.Αρχίζω να πιστεύω ότι οι εδώ εταιρείες,στην Ελλάδα, κάτι κάνουν λάθος Edited August 7, 2022 by Champion Jet_2
WARTSILA Posted August 8, 2022 Posted August 8, 2022 Εδω στην ελλάδα κοιτάμε πολύ μακριά! Με το να έχουμε συμφωνίες με υπουργεία και επιτροπές ανταγωνισμού...και να κάνουμε αν είναι δυνατόν τις δέκα εταιρείες δύο....βαράτε μας αλύπητα! !
Petros P Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 Οπως λένε οι συνασθενείς στο theferryforums στην εφημερίδα Ålandstidningen του Aland αναφέρεται πως η Viking θέλει να αγοράσει/βρισκεται κοντά στο να αγοράσει ενα ferry με 48 εκατομμύρια ευρώ. Οι συνασθενείς τόσο εκεί οσο και στο Landgangen (το γκρουπ στο φβ - οχι το φορουμ) αναρωτιούνται ποιο μπορεί να ειναι αυτό,απο το Bretagne της Britanny μέχρι το "δικό μας" Cruise Smeralda.
Ariadne Posted April 15, 2023 Posted April 15, 2023 Οι φίλοι μας το απορρίπτουν όμως ως αβάσιμο, γιατί ποιος ο λόγος να πουλήσουν το Rosella με μηδενικά κόστη και να αγοράσουν για 48(!!!) εκ. ένα νέο πλοίο για Kapellskär-Mariehamn;
Diagoras Posted April 15, 2023 Posted April 15, 2023 Υπάρχει περίπτωση να αφορά τη γραμμή Στοκχόλμη-Ελσίνκι;
Strofalos Posted April 15, 2023 Posted April 15, 2023 Η φιλοσοφία του είναι εκτός γραμμής. Πιο πολύ κολάει πλοίο σαν τον πρώην Βοναπάρτη.
Nick the Greek Posted August 16, 2024 Posted August 16, 2024 Η σημερινή Tradewinds αναφέρει πως η Viking Line ανάμεσα στις 29 Αυγούστου και τις 4 Σεπτεμβρίου, προτίθεται να κάψει αντί για LNG, liquefied biogas(LBG) στα πλοία της Viking Glory και Viking Grace που καλύπτουν τη γραμμή Stockholm – Turku. Η κίνηση αυτή θα μειώσει κατά 90% τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα και θα είναι στην ουσία το πρώτο green corridor στην Βαλτική. Να σημειώσω πως όταν κλείνεις εισιτήριο με τη συγκεκριμένη εταιρεία, υπάρχει η επιλογή του να πληρώσεις παραπάνω, καλύπτοντας το κόστος του CO2 που σου αναλογεί στο συγκεκριμένο ταξίδι. Σε άλλα νέα οι αριθμοί τους για το πρώτο μισό της χρονιάς είναι πεσμένοι σε σχέση με το 2023, κάτι που κατ’ αυτούς έχει να κάνει με το ότι η Φινλανδική οικονομία βρίσκεται σε ύφεση. Όπως φυσικά και στο ότι με την εγκαθίδρυση της Gotland Alandia Cruises υπήρξαν πολλά και διάφορα κόστη που χρειάστηκε να καλυφθούν για να ξεκινήσει το εγχείρημα. Και εκεί όμως ομολογούν πως οι πληρότητες είναι μακριά από αυτό που υπελόγιζαν. Οπότε η εταιρεία έχει μια δύσκολη χρονιά πίσω και μπροστά της, κατά τα φαινόμενα.
Nick the Greek Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Η δύσκολη χρονιά της Viking Line κορυφώνεται με την αλλαγή στη θέση του CEO. Τον απερχόμενο Jan Hanses μετά από 36 χρόνια στην εταιρεία, θα διαδεχθεί ο Marcus Risberg, ο οποίος είναι ο τωρινός CEO της Destination Gotland αλλά και πρώην στέλεχος της Tallink Silja. Προφανώς έχει gardening leave μπροστά του γιατί η Viking Line ανακοίνωσε πως η τοποθέτησή του θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now