pathfinder Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 (edited) θα υποθέσω λοιπόν ότι η ναυλωση του νυν FADIQ ( ex EC BRINDIZI) θα λήξει. Να δούμε αν το άλλο NB αντικαταστήσει κάποιο από τα τωρινά ή έχουν άλλα πλάνα για αυτό. __________________________________- (2010, ex- Bering Stait, Eurocargo Brindisi, Fadiq, Qubra, Giuseppe Lucchesi) Edited January 16 by proud_ionian stena shipper
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Το Fadiq (IMO No: 9503639) από την 1η Ιουλίου 2017 έχει μετονομαστεί σε Qubra και δουλεύει στη γραμμή Topcular (Τουρκία) - Τεργέστη. Αυτό είναι το τέταρτο όνομα στα 5 χρόνια λειτουργίας του!! Το πρώτο του όνομα ήταν Bering Strait για 10 μήνες του 2012, τον Οκτώβριο του 2012 πήρε το Eurocargo Brindisi μέχρι το Φεβρουάριο του 2015, μετά πήρε το όνομα Fediq από το Μάρτιο του 2015 μέχρι τον Ιούνιο του 2017, που πήρε το όνομα Qubra.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Ας δούμε μερικές φωτογραφίες του σαν Bering Strait (που δεν πρέπει να ταξίδεψε καθόλου με αυτό το όνομα γιατί ήταν παροπλισμένο στο Avvomouth του Bristol), μετέπειτα σαν Eurocargo Brindisi και στη δεξαμενή και τέλος σαν Fadiq.
Nick the Greek Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Το πλοίο εδώ και 5 ημέρες βρίσκεται στο Cagliari, μετά τον τελευταίο του απόπλου από το Λαύριο. Περίεργο, μια και η εταιρεία του δεν κάνει δρομολόγια για εκεί. Ο Σουηδός νωρίτερα σήμερα έγραψε πως το πλοίο μετονομάζεται σε Giuseppe Lucchesi. Στο AIS ακόμα δε βλέπω κάτι τέτοιο αλλά μάλλον εδώ έχουμε ναύλωση από τη Moby.
Nick the Greek Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Άλλαξε και στο AIS το όνομα του πλοίου, μπορούμε να πούμε πια με σιγουριά πως μετονομάστηκε, παίρνοντας το 5ο του όνομα σε 8 χρόνια ζωής. Οι πρώτες πλεροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν πως πρόκειται για μακροχρόνια ναύλωση της Moby με option αγοράς, εξ' ού και η άμεση μετονομασία. Υποθέτω λοιπόν πως πρόκειται για 1+ κάποια χρόνια, άλλωστε αυτό είχε γίνει και με την περίπτωση του Louise Russ/Eliana Marino. Η φήμη είναι πως η μόνιμη γραμμή του πλοίου πρόκειται να είναι το Catania - Malta. Εντυπωσιακό ομολογουμένως μια και πρόκειται για πλοίο μεγάλης χωρητικότητας, σημάδι ότι η γραμμή όντως πάει πολύ καλά για την Moby. Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται κι από το γεγονός ότι στα δρομολόγια της Moby, μπορεί κανείς να κλείσει θέση επιβάτη από και πρός τη Μάλτα μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, από εκεί και πέρα η γραμμή δεν είναι διαθέσιμη.
Nick the Greek Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Πρώτη αναχώρηση απόψε για τον Pepe το Lucchesi από το Cagliari. Προορισμός η Civitavecchia στη γραμμή της οποίας συνεπικουρεί απόψε το Moby Corse που κάνει την επιβατική αναχώρηση. Πολύ μικρό το γκαράζ του τελευταίου γι αυτή τη γραμμή, εξ' ού και το roro από δίπλα. Δηλαδή όχι ακριβώς από δίπλα, γιατί το Giuseppe Lucchesi πάει λίγο πάνω από 20 μίλια ενώ το Moby Corse λίγο πάνω από 19, με συνέπεια το roro να προηγείται του cruise ferry.
Nick the Greek Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Αυτό εδώ το άρθρο, δίνει λίγο φώς στη σημερινή αναχώρηση του πλοίου από Civitavecchia για Livorno. Αυτή φαίνεται με λίγα λόγια πως θα είναι η γραμμή του, ένα τριγωνικό δρομολόγιο ανάμεσα σε Cagliari - Civitavecchia και Livorno.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Σήμερα έγιναν τα εγκαίνια του Giuseppe Lucchesi στη Catania. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της Tirrenia στο Facebook.
Nick the Greek Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 Αντίθετα με το άρθρο που είδαμε παραπάνω, το τελευταίο δεκαήμερο το πλοίο κινείται ανάμεσα σε Livorno, Genova και Catania. Πλήν όμως θα δούμε τι θα γίνει όταν επιστρέψει και το Giuseppe Sa από το δεξαμενισμό του.
proud_ionian Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 On 5/2/2018 at 7:05 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Giuseppe Lucchesi πως προφερεται Nick?
94867 Posted February 14, 2018 Posted February 14, 2018 (edited) Τζιουζέπε Λουκέζι Edited February 14, 2018 by 94867
Nick the Greek Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Έπεσε και ο Giuseppe στα δίχτυα του φακού του Shipfriends, τον βλέπουμε εδώ το περασμένο ΣΚ στο Λιβόρνο. Παρά το γεγονός ότι στα πλάγια γράφει Tirrenia Cargo, το φουγάρο του είναι Moby αν και τουλάχιστον πρός το παρόν δουλεύει σε γραμμή που ξεκίνησε μετά από την εξαγορά. Η συγκεκριμένη άφιξη είναι από τη Γένοβα, με σκοπό να φορτώσει και να αναχωρήσει για την Catania. Όπως βλέπουμε έχει αρκετή κίνηση και φαντάζομαι πως από Livorno θα γέμισε, πράγμα συμβατό με τη γενικότερη εικόνα που έχουμε για τη γραμμή, με βάση τα ιταλικά δημοσιεύματα. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει την ιδιαιτερότητα να έχει υπηρετήσει τους 2 απο τους 3 μεγάλους ανταγωνιστές της Τυρρηνικής, μια και παλαιότερα είχε δουλέψει ορισμένα χρόνια για την Grimaldi Lines με το όνομα Eurocargo Brindisi. Με αυτό το όνομα το βλέπουμε δεμένο να φορτώνει στη Γένοβα, καλοκαίρι του 2013. Πολύ όμορφο το μπλέ του θα έλεγα.
Nick the Greek Posted November 5, 2018 Posted November 5, 2018 Το παπόρο παραμένει σταθερά στη γραμμή Livorno - Genova - Catania.
Nick the Greek Posted May 18, 2019 Posted May 18, 2019 Εδώ και λίγο καιρό το πλοίο έχει πάρει μετάθεση στη γραμμή Ravenna - Brindisi - Catania.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2020 Posted January 5, 2020 Το Giuseppe Lucchesi βρίσκεται δεμένο στο ναυπηγείο Palumbo στη Μεσσινα από τις 30 Δεκεμβρίου.
Nick the Greek Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 On 1/28/2018 at 6:29 PM, Nick the Greek said: Οι πρώτες πλεροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν πως πρόκειται για μακροχρόνια ναύλωση της Moby με option αγοράς, εξ' ού και η άμεση μετονομασία. Υποθέτω λοιπόν πως πρόκειται για 1+ κάποια χρόνια, άλλωστε αυτό είχε γίνει και με την περίπτωση του Louise Russ/Eliana Marino. Είμαστε πια στα 2 χρόνια που το πλοίο βρίσκεται στη ναύλωση της Moby, πλήν όμως αλλαγή ιδιοκτησίας δεν είχαμε. Είτε γιατί δεν υπήρχε option αγοράς τελικά, είτε γιατί κι αν υπήρχε η Moby δεν την άσκησε. Σαν πλοιοκτήτης πάντως εξακολουθεί να φαίνεται η Cobelfret, όπως συμβαίνει από το 2015. Κάτι άλλο ενδιαφέρον που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι πως προσωρινά το AIS του εξέπεμψε σαν Qubra, που είναι το προηγούμενό του όνομα. Δεν ξέρω όμως αν αυτό σημαίνει απαραίτητα κάτι, τώρα έχει επανέλθει σε Giuseppe Lucchesi.
Nick the Greek Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 Το πλοίο επέστρεψε στα δρομολόγια που έκανε τον τελευταίο καιρό, δηλαδή Ravenna - Brindisi - Catania.
Nick the Greek Posted August 17, 2020 Posted August 17, 2020 Και εκεί παραμένει με παρέα το Eliana Marino
Nick the Greek Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Τέλος η συγκεκριμένη γραμμή και το πλοίο στο Livorno, σε θέση φόρτωσης για Olbia.
Nick the Greek Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 Το Giuseppe Lucchesi μαζί με το Pietro Manunta είναι τα μοναδικά roro της Moby που βρίσκονται στην κυκλοφορία στην Ιταλία αυτήν τη στιγμή. Το Giuseppe Lucchesi κάνει -τις περισσότερες φορές- ένα τριγωνικό δρομολόγιο ανάμεσα σε Livorno - Olbia - Cagliari - Livorno. Βέβαια, από την περασμένη Κυριακή είναι ακίνητο στο Cagliari οπότε δεν ξέρω αν είχαμε τίποτα δυσάρεστες εξελίξεις.
Nick the Greek Posted July 6, 2022 Posted July 6, 2022 Πέμπτη νωρίς το βραδάκι και αναχώρηση με το Corfu από το Cagliari για τη Napoli. Και είμαστε αρκετά τυχεροί ώστε να συναντήσουμε το Giuseppe Lucchesi λίγο έξω από το Cagliari. Εξακολουθεί να κάνει δρομολόγια ανάμεσα σε Livorno - Olbia - Cagliari.
proud_ionian Posted September 13, 2022 Posted September 13, 2022 Σύμφωνα με το ferries!, Πάει 12 μήνες COTUNAV
Nick the Greek Posted October 10, 2022 Posted October 10, 2022 Για την ακρίβεια 12 + 12 και με ημερήσιο τίμημα 20 χιλιάδες ευρώ.
Nick the Greek Posted November 10, 2022 Posted November 10, 2022 Στα πλαίσια της ναύλωσής του στην Cotunav η χάρις του Giuseppe Lucchesi φτάνει και στη Μασσαλία, λιμάνι για το οποίο πλέει απόψε. Εμείς όμως το βλέπουμε νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι όταν και έκανε ακόμη δρομολόγια στο τρίγωνο Livorno - Olbia - Cagliari. Είναι η πρωινή του άφιξη στην Olbia και τοποθετημένοι στο κατάλληλο σημείο βλέπουμε στιγμιότυπα όπως αυτό, επάνω στη μανούβρα του πλοίου.
Diagoras Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Πλαγιοδετημένο στο Livorno το πλοίο, δίπλα στο ναυπηγείο και σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνες των ro-ro. Αναρωτιέμαι μήπως με την επιστροφή του Elyssa από δεξαμενισμό και την επαναδραστηριοποίηση του Salammbo διακόπηκε η ναύλωση από τη Moby αλλιώς η CoTuNav θα μετράει συν ένα πλοίο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now