Champion Jet_2 Posted June 1, 2019 Posted June 1, 2019 Όπου και ξεκίνησε δρομολόγια!Καλή σεζόν σε πλήρωμα και πλοίο!
Themis Prevenios Posted June 2, 2019 Posted June 2, 2019 Πρώτη αναχώρηση από το λιμάνι του Γαυρίου και πήρε πάνω από 150 επιβάτες και έφερε καμία 30 άρια!!! Το πλοίο είναι σχεδόν στο πρωτόκολλο και βγήκε και ανακοίνωση για τους επιβάτες να μην τοποθετούν αντικείμενα στα καθίσματα για να μπορέσουν να καθήσουν όλοι!!!
basilis89 Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Παρατηρήστε την σημερινή πορεία του πλοίου. Από Νάξο για παρο πέρασε ανάμεσα από τις βραχονησίδες του κόλπου της Νάουσας της Πάρου.
Themis Prevenios Posted June 22, 2019 Posted June 22, 2019 (edited) Στο πλοίο ενώ υπάρχει γκαράζ δεν σου δίνεται η δυνατότητα να βγάλεις εισιτήρια για αυτοκίνητο.Εχει κάποια αυτοκίνητα μέσα στο πήγαινε έλα από εισητηρια που έχουν κάνει κράτηση από καιρό πριν με άλλα πλοία της εταιρείας. Γενικώς έχει κάποια θέματα με την ταχύτητα του και ίσως δεν θέλουν να αργεί στα λιμάνια και να προσθέτουν επιπλέον βάρος! Πάντως με 23-24 μιλια που πηγαίνει της περισσότερες φορές δεν ξέρω εάν δικαιολογεί τα εισητηρια με τιμές ταχύπλοου . Edited June 22, 2019 by Themis Prevenios
pie Posted June 22, 2019 Posted June 22, 2019 Ειναι τακτικη της Seajets αυτη. Και περυσι με το Νάξος δεν σου εδινε διαθεσιμότητα αλλά πάντα ειχε εισιτηρια στα πρακτορεία.
HIGHSPEED 6 Posted June 23, 2019 Posted June 23, 2019 (edited) Το Andros Jet σήμερα τρώει τη σκόνη του Knossos και Festos palace !! Με σχεδόν 29 κομβους και τα 2 σήμερα λόγω Μήλου Edited June 23, 2019 by HIGHSPEED 6
hsw Posted June 27, 2019 Posted June 27, 2019 To πλοίο πρέπει να τα έφτυσε τελείως, εδώ και ώρα πάει με 16 κόμβους και αναμένεται να φτάσει στη Ραφήνα με 2-2,5 ώρες καθυστέρηση..
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2019 Author Posted June 27, 2019 On 9/30/2017 at 11:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Φοράει δυο κύριες μηχανές MTU 20V 1163 TB73L, που του δίνουν 35 κόμβους μέγιστη και 33 κόμβους υπηρεσιακή με 2,46 τόνους κατανάλωση/ώρα. Δεν νομίζω ότι τα έφτυσε τελείως απλώς πρέπει να πηγαίνει με μια μηχανή!!
Alex1987 Posted June 27, 2019 Posted June 27, 2019 Το πλοίο είναι δεμένο ακόμα στη Ραφήνα. Έχει κάποιος ενημέρωση για το τι έχει προκύψει;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2019 Author Posted June 30, 2019 (edited) Το Άνδρος Τζετ βρίσκεται αρκετή ώρα σταματημένο στη Πάρο, κοντά στη παραλία του Κριου. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες από τη Πάρο, το Άνδρος Τζετ έκανε 4 προσπάθειες να δέσει και αφού δεν τα κατάφερε, πήγε στη παραλία του Κριου και το δρομολόγιο του θα μείνει ανεκτέλεστο. Edited August 13, 2019 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 Το Άνδρος Τζετ φαίνεται ότι δεν μπορεί να τηρήσει τα ωράρια του δρομολογίου που κάνει, μιας και φτάνει στη Ραφήνα πάντα μετά την ώρα αναχώρησης του (15:00)!!! Έτσι και το Σάββατο, το Άνδρος Τζετ έφτασε τελευταίο από τα τρία απογευματινά ταχύπλοα της Ραφήνας (15:15), ενώ στο πρόγραμμα είναι πρώτο στην άφιξη του (14:10). Το Άνδρος Τζετ έκανε δεξιά στροφή και έκανε ανάποδα για να δέσει στη προβλήτα 2 του λιμανιού της Ραφήνας. Σε λιγότερο από 5 λεπτά, το Άνδρος Τζετ είχε ξεκινήσει τη φόρτωση του, που μάλλον δείχνει ότι δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση.
speedrunner Posted July 15, 2019 Posted July 15, 2019 (edited) Απο αύριο το Andros Jet στα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια του Aqua Jewel. Edited July 15, 2019 by speedrunner
Alex1987 Posted July 16, 2019 Posted July 16, 2019 Και την θέση του Andros Jet ποιο ταχύπλοο θα παρει; Το naxos;
rafina-lines Posted July 16, 2019 Posted July 16, 2019 Ακριβώς! Από αύριο το NAXOS JET στο απογευματινό του Ηλιόπουλου από το λιμάνι μας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2019 Author Posted July 16, 2019 Eχουμε γράψει όλες μαζεμένες τις τράμπες που κάνει σήμερα η Sea jets με τη δρομολόγηση του Sifnos Jet!!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2019 Author Posted July 16, 2019 Το Άνδρος Τζετ ετοιμάζεται για τη τελευταία του αναχώρηση από τη Ραφήνα στη γραμμή Άνδρο Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 18, 2019 Author Posted July 18, 2019 Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ Άνδρος Τζετ στη Πάρο Quote Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πάρου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ ''ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ'' σημαίας Κύπρου, για περιστατικό τραυματισμού 37χρονου ναυτικού, ειδικότητας Γ' Μηχανικού. Συγκεκριμένα, ενώ το ανωτέρω πλοίο βρισκόταν εν πλω από το λιμένα Πάρου στο λιμένα Σύρου, ο 37χρονος κατά τη διάρκεια τυπικού ελέγχου στο χώρο δεξαμενών καυσίμου του πλοίου, παραπάτησε και τραυματίστηκε στο αριστερό άνω άκρο. Κατά τον κατάπλου του ''ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ'' στο λιμένα Σύρου, ο ανωτέρω ναυτικός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου, όπου παραμένει νοσηλευόμενος, ενώ το πλοίο συνέχισε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του για Κύθνο – Κέα – Λαύριο.
Mad Pax Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Αφού δεν μπορούν να τηρήσουν τις ώρες τι το ταλαιπωρούν; Ταχύπλοα my ass...
Αναερόβιος Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Ότι πληρώσεις παίρνεις. Νόμιζαν πως ταχύπλοα 20 και 25 ετών με πολλές αλλαγές ιδιοκτητών και χρόνια ακινησίας θα είχαν την αξιοπιστία καινούργιων. Άλλα φιστίκια πληρώνεις μαϊμούδες αγοράζεις.
.voyager Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Tο συγκεκριμένο πάντως έναν ιδιοκτήτη είχε στο παρελθόν, αν δεν απατώμαι. Ή το World, ή τα Champion ή τo Tera.
Mad Pax Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Με αναχώρηση από τη Νάξο 11.20 έφτασε στις 12.25 η επιβίβαση άρχισε στις 12.30 και άλλο ένα μισάωρο καθυστέρηση για να πάρει πετρέλαια, φύγαμε στις 13.00...την ίδια στιγμή τα υπόλοιπα πλοία ερχόταν και έφευγαν στην ώρα τους στο λιμάνι. Ωραία οργάνωση, αν ταξίδευα τζάμπα δεν θα με ένοιαζε καθόλου, αλλά με ολόκληρο εισιτήριο και όχημα θα το σκεφτώ πολύ αν θα ταξιδέψω μαζί τους ξανά...απαράδεκτοι.
pie Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Εξαρτάται και πως το εκματελευόντουσαν οι Τούρκοι. Δε νομίζω ότι μπορεί να γυρνάει το μισό Αιγαίο.
.voyager Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Δεν γνωρίζω, απλώς απάντησα μόνο στο παρακάτω σκέλος. 57 minutes ago, Αναερόβιος said: με πολλές αλλαγές ιδιοκτητών που δεν ισχύει για το συγκεκριμένο και τα μεγάλα της εταιρείας
Champion Jet_2 Posted July 26, 2019 Posted July 26, 2019 Πάντως εκεί στην Seajets πρέπει να κοιτάξουν το πως να βελτιώσουν την ταχύτητα του πλοίου από τα 24 μίλια!Θα μπορούσαν,μιας και δεν παίρνει ποτέ πολλά ΙΧ,να αφαιρούσαν τις ράμπες και το πάνω γκαράζ ώστε να χάσει λίγο βάρος και να τοποθετούσαν πιο δυνατές μηχανές.Από τεχνικής άποψης βέβαια γίνεται να αφαιρεθεί το πάνω γκαράζ ή όχι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now