Jump to content
Shipfriends

Κάρυστος (IMO 6819611)


Recommended Posts

;):D :D

...Μη ξεχνάμε ότι τα πιο πολλά δρομολόγια τα έκανε στο Μαρμάρι και μάλιστα λίγο πριν φύγει από Ραφήνα πήγαινε μόνο Μαρμάρι...

Θυμάστε πριν αρκετά χρόνια το πολύ πετυχημένο ''το Αιγαίο ανήκει

στα ψάρια του''? Θα μπορούσαμε να πούμε ένα αντίστοιχο ''το Κάρυστος

ανήκει στον Νότιο Ευβοικό'' και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

Αλλά είναι κάποια πράγματα που αντικειμενικά δεν στέκουν και ειδικά

όταν εκφράζονται από έναν άνθρωπο με τόσες γνώσεις και τόση αγάπη

για το συγκεκριμένο πλοίο σαν τον ΓιάννηΑ340. Φίλε Γιάννη μπορώ να

δεχτώ ότι για σένα το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του Κάρυστος

είναι συνδεδεμένο με το Μαρμάρι, είναι τελείως υποκειμενικό, αλλά

αυτό το ''τα πιο πολλά δρομολόγια τα έκανε στο Μαρμάρι'', είναι

επίτρεψε μου, τελείως λάθος.

Επι πάρα πολλά χρόνια το Κάρυστος ήταν το μοναδικό πλοίο που

έκανε την γραμμή Κάρυστο-Ραφήνα, την ίδια στιγμή που στο

Μαρμάρι ''μπαινόβγαιναν'' διάφορα άλλα πλοία. Και καθιερώθηκε

σε αυτήν την γραμμή γιατί πολύ απλά ήταν το ιδανικό για

το δύσκολο λιμάνι της Καρύστου. Δύσκολο ως προς την φυσιολογία

του, το μικρό του μέγεθος, το βάθος του, τους πολύ δυνατούς

ανέμους που το καθιστούν δυσπρόσιτο σε μεγαλύτερα σκαριά.

Θυμάμαι ουκ ολίγα πλοία που θέλησαν να μπούνε στην γραμμή

(και όσο ταξίδευε ακόμα το Κάρυστος και μετά) και που όπως λέμε

''φύγανε νύχτα''.

Δεν θα ξεχάσω ένα καλοκαιριάτικο απόγευμα που είχε έρθει στην Κάρυστο

κάποιο καινούργιο πλοίο, (κάτι σχέση με ''Ευβοικό'' είχε το όνομα

του) και μέχρι τα μεσάνυχτα προσπαθούσε να μπει στο λιμάνι. Περιττό

να πω ότι έμεινε όλη νύχτα έξω και το άλλο πρωί έφυγε και ούτε το

ξαναείδαμε.

Θυμάμαι ακόμα όταν είχε μπει για λίγο καιρό στην γραμμή το Εξπρές

Κάρυστος, που συζητιόταν ότι ο καπετάνιος του ήταν από τους πιο

έμπειρους στο Αιγαίο, και ότι η εταιρεία τον είχε πάρει δεν ξέρω με πόσα

χρήματα παραπάνω από ότι θα έδινε σε κάποιον άλλον, μόνο και μόνο

για να βάζει το πλοίο στο λιμάνι.

Για πολλά χρόνια μια τυπική, συνηθισμένη καλοκαιρινή μέρα, τα δρομολόγια του Κάρυστος, ήταν τα εξής :

05.30 Κάρυστος-Ραφήνα-Κάρυστος, 11.00 Κάρυστος-Ραφήνα-Μαρμάρι,

15.00 Μαρμάρι-Ραφήνα-Κάρυστος, όπου και διανυκτέρευε.

Υπολογίστε και τις Κυριακές ένα ακόμα δρομολόγιο,

20.00 Κάρυστος-Ραφήνα-Κάρυστος, και πιστεύω ότι θα έχετε ένα

μέτρο σύγκρισης για το που έκανε τα περισσότερα δρομολόγια.

Όσο για το ''λίγο πριν φύγει από Ραφήνα πήγαινε μόνο Μαρμάρι'',

αυτό δεν είχε να κάνει με την ιστορία του αλλά με το ότι είχε ανοίξει

ο καινούργιος δρόμος που συνέδεε το Μαρμάρι με την Κάρυστο,

(5 λεπτά αντί μισής ώρας με τον παλιό δρόμο) και κανείς πιά δεν

προτιμούσε να πηγαίνει απευθείας Κάρυστο.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασες το ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ που 20 χρόνια έκανε δρομολόγια Κάρυστο και Μαρμάρι και μέχρι το 1975 και Στύρα. Επίσης σε site μιας τοπικής εφημερίδας της Καρύστου γύρω στο 2000 που σταμάτησε δρομολόγια το ΚΑΡΥΣΤΟΣ είδα μια εχθρικότατη στάση της Καρύστου απέναντι στο πλοίο. Αν το βρω που δε νομίζω θα το βάλω.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια αυτά είναι μόνο για καλοκαίρια από Ιούλιο μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου; Τους άλλους 10 μήνες; 2 δρομολόγια για Μαρμάρι και διανυκτέρευση Κάρυστο. 8 μήνες αυτό. Βάλε και 2 για ετήσια ακινησία. Πάντα Μαρμάρι πήγαινα και έφευγα όλους τους θερινούς μήνες που πήγαινα αυθημερόν. Και μη γελάσεις με αυτό που θα πω. Αν με ρωτήσεις γιατί πήγαινα στη Κάρυστο η απάντηση είναι για να ταξιδέψω με το Κάρυστος. Δεν είχα καμία απολύτως δουλειά στη Νότια Εύβοια. Αλλά ήθελα να νιώσω το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχεις δίκιο ότι το ξέχασα, αλλά να σου υπενθυμίσω ότι το Καστριανή πήγαινε περισσότερο Μαρμάρι και λιγότερο Κάρυστο. Πάντως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το Κάρυστος έκανε πολύ περισσότερα δρομολόγια στην Κάρυστο από ότι στο Μαρμάρι, όπως δεν την αναιρεί και η εχθρική στάση κάποιων Καρυστινών (μην γενικεύουμε ένα άρθρο που στο κάτω-κάτω δεν ξέρουμε τι τυχόν συμφέροντα μπορεί να είχε ο συγγραφέας του) απέναντι σε ένα γερασμένο πλοίο, όπως λες και εσύ εν έτι 2000, και αφού είχε προηγηθεί το ναυάγιο του Σάμινα (φαντάζομαι θυμάσαι τι γινόταν τότε με κάθε τυχάρπαστο δημοσιογράφο που προσπαθούσε να βγάλει σκάρτο κάθε πλοίο άνω των 30 ετών).

Το δεύτερο σου μήνυμα το είδα μετά. Προτείνω να μείνουμε στο ''το Κάρυστος ανήκει στον Νότιο Ευβοικό'', και να προσθέσω ''και σε όσους το αγαπούν''.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να ειμαι ειλικρινης εχω εντυπωσιαστει με την αγαπη και νοσταλγια με την οποια περιβαλλετε το πρωην Καρυστος, δεν ειχα ιδεα οτι ηταν τοσο αγαπητο στην "περιοχη του". Θυμηθηκα σημερα λοιπον οτι εχω 2-3 φωτογραφιες απο την εποχη που ειχε σκασει μυτη στο μωλο της ΔΕΗ και το ειχαν ξεκοιλιασει(στην κυριολεξια) απο τη λαμαρινοδουλεια. Ομως δεν θα ειναι ευχαριστες στην οψη για οσους εξ' υμων το ενθυμειστε οπως το παρουσιαζει στις ομορφες, νοσταλγικες του φωτο ο αγαπητος cortomaltese. Αν τις αντεχετε, Σειριε, Γιαννη και cortomaltese, πεστε μου να τις ανεβασω.

Link to comment
Share on other sites

Για να ειμαι ειλικρινης εχω εντυπωσιαστει με την αγαπη και νοσταλγια με την οποια περιβαλλετε το πρωην Καρυστος...

Φίλε Nick για να είμαι και εγώ ειλικρινής, κι εγώ έχω εντυπωσιαστεί, όσο κι αν σου ακούγεται οξύμωρο. Ενα μικρό καράβι, σαν εκατοντάδες ίσως άλλα που έχουν περάσει σαν ''τοπικά'' απο τα νησιά μας, και παρ' όλα αυτά γίνεται τόση κουβέντα, όση δεν γίνεται ίσως μέσα από το forum μας για μεγαλύτερα και πιο διάσημα καράβια. Εχεις ακούσει ποτέ ότι ένα τραγούδι δεν το αγαπάς αμέσως μόλις το πρωτακούσεις αλλά όταν πια έχει περάσει καιρός και το έχεις συνδέσει με διάφορες στιγμές της ζωής σου ? Ετσι για μένα είναι και το Κάρυστος. Δεν είναι ένα απλό καράβι που το αγαπάω απλά και μόνο επειδή είμαι καραβολάτρης (εξάλλου όλα τα καράβια τα αγαπάω). Είναι το καράβι που με ταξίδευε πάντα στην αγαπημένη μου Κάρυστο στις παιδικές μου διακοπές, που έκανα μακροβούτια στην θάλασσα και άκουγα τον βόμβο από τις μηχανές του ενώ απείχε κανα μισάωρο πριν δέσει στο λιμάνι, που όταν τα χαράματα πιτσιρικάς πήγαινα για ψάρεμα στο λιμάνι ήταν εκεί και σε λίγο έλυνε κάβους για το πρωινό του δρομολόγιο, που αργότερα, νεαρός πια, έφερνε στο ''νησί'' την κοπελιά μου και την παρέα μου, που, που, που...... αλλά μην σε ζαλίζω, καραβολάτρης είσαι και εσύ και μπορείς να νοιώσεις στο πετσί σου φαντάζομαι αυτά που προσπαθώ να σου εξηγήσω.

Οσο για τις φώτο του Κάρυστος εμένα προσωπικά θα με ενδιέφεραν παρα πολύ όσο ευχάριστες και να μην είναι.

Link to comment
Share on other sites

Στατιστικά από όσο έχω δει στο φόρουμ τα περισσότερα μέλη έχουν στραμένο το ενδιαφέρον τους περισσότερο προς πλοία παλιά κι αγαπημένα τα οποία περιβάλουν με ένα αίσθημα ρομαντισμού παρά στα καινούρια.

Αν δούμε τα περισσότερα γραφώμενα υπάρχουν σε τόπικ που αφορούν για παράδειγμα το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ή εδώ στα παλιά το ΚΑΡΥΣΤάκι η το ΣΑΠΦΩ παρά σε τόπικ που αφορούν πλοία κολοσούς όπως τα παλάτια ή τα Σούπερφαστ.

Υπάρχουν πλοία που αγαπήσαμε είτε επειδη ταξιδεύαμε από μικροί ,είτε επειδή περάσαμε τα όμορφα εφηβικά μας χρόνια,είτε επειδή πάνω σε αυτό βρήκαμε το έτερον ήμισυ(Γαρδέλης-Εφη Πίκουλα γίνεται το θέμα:D )είτε ...

Ένα από αυτά ήταν το Καρυστάκι ένα πλοίο που κέρδιζε την συμπάθεια από την εξωτερική του εμφάνιση,που μεγάλωσε γενιές Μαρμαριωτών και Καρυστινών (όχι τον καπτα Λευτέρη:D ) και εξυπηρέτησε εκατομύρια παραθεριστές.Ήταν ουσιαστικά το πρώτο πλοίο που βασιστηκε η τουριστική ανάπτυξη της νότιας Ευβοιας και του οφείλονται πολλά.;)

Link to comment
Share on other sites

Προς Nick the Greek και όχι μόνο:

Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια και περιμένουμε τις φωτογραφίες σου. Και μετά, με το καλό, θα συνεχίσουμε και πάλι με άλλες παλιές φωτογραφίες του και γιατί όχι και με τωρινές και μελλοντικές.

Προσωπικά, σας το δηλώνω ότι αγαπώ πολύ αυτά τα παλιά και "ταπεινά" καράβια και είναι μεγάλη χαρά να μοιράζεσαι τόσο τα βιώματά όσο και τις φωτογραφίες και με τους άλλους. Και ζώντας στη Ραφήνα, καταλαβαίνεις καλά ότι μερικά βαπόρια είναι σαν να μην έφυγαν καθόλου από εδώ, αλλά συνεχίζουν να ταξιδεύουν. Και τέτοια καράβια είναι κατά τη γνώμη μου το πρώτο μεταπολεμικό "Κάρυστος", το δικό μας το "Κάρυστος", το "Χρυσή Άμμος το 2" (το λευκό), το "Μπάρι Εξπρες" και το "Επτάνησος". Αυτή είναι προσωπική μου εκτίμηση και σίγουρα ξεχνάω κάποια αγαπημένα για κάποιους άλλους πλοία. Όμως, δεν υπάρχει μέρα που να περάσει, χωρίς κάποιος να αναφέρει και κάτι για κάποιο από τα παραπάνω πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκιναμε λοιπον με την πρωτη φωτογραφια τραβηγμενη στις 20 Φεβρουαριου του 2005. Προσωπικα ειχα χασει -αν οχι ξεχασει- το συγκεκριμενο πλοιο και λογω απουσιας μου απο τα εγκοσμια για καποιο χρονικο διαστημα, ειχα μαλιστα την εντυπωση οτι ειχε προ πολλου κανει το τελευταιο του ταξιδι για την Τουρκια. Οταν λοιπον το ειδα με το στομα ανοιχτο στη Δραπετσωνα, επαθα ενα καρδιογραφημα!

Να και η δευτερη φωτογραφια που -ασχετα με το τι αναφερεται στην φωτογραφια- ειναι τραβηγμενη στις 5 Μαρτιου του 2005. Αν δεν με απατα η μνημη μου, η 5 και 6 Μαρτιου ηταν Σαββατοκυριακο και περνωντας απο το μωλο της ΔΕΗ, πραγματικα δεν πιστευα στα ματια μου το πως ειχε ξεκοιλιαστει τοσο το συγκεκριμενο πλοιο. Πραγματικα τετοια ποσοτητα λαμαρινοδουλειας σε αναλογια με το μεγεθος του πλοιου, δεν εχω δει ουτε σε φορτηγα η τανκερ ανω των 20 ετων. Το πλοιο ειναι σαν τηγανισμενο ψαρι που το ξεκοιλιαζεις για να το φας.

Να και μια πιο κοντινη φωτογραφια τραβηγμενη την επομενη μερα απο την παραπανω. Προσεξτε "τα σπλαχνα" του πλοιου, ειναι πραγματικα εντυπωσιακο.

Η σεμνη τελετη λαμβανει τελος με μια καταπλωρη φωτογραφια η οποια οπως βλεπετε δεν ειναι κι ο,τι καλυτερο αλλα τελος παντων οσον αφορα την τεχνικη της φωτογραφιας, ειμαι ενας φτωχος Μπατσινιλας;). Για αρχειακους λογους ομως καλη ειναι. Επανερχομενοι στο σημερα, το πλοιο παραμενει κατασχεμενο στη ραδα του Περαματος μετα την καταρρευση του τελευταιου του πλοιοκτητη ονοματι Τραιου, εξ' ου και Τρα-carrier.

post-22-128326965614_thumb.jpg

post-22-128326965617_thumb.jpg

post-22-128326965619_thumb.jpg

post-22-128326965622_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε είναι εξαιρετικές.

Εκτός, όμως, από τις φωτογραφίες το σημαντικό, για μένα, είναι αυτό που λες για τη στιγμή που το πρωτοαντίκρυσες ενώ το θεωρούσες χαμένο ..........

Με την ευχή να ξαναταξιδέψει σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες φώτο. Θα ήταν πάντως πολύ ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να μαθαίναμε που θα πήγαινε το πλοίο μετά απο μια τέτοια μετασκευή-επισκευή, και για τι δρομολόγια το προόριζαν οι νέοι του πλοιοκτήτες. Οσο για το μέλλον θα μπορούσε κάποιος ''ειδικός'' σε ζητήματα κατασχέσεων να μας πει τι ίσως να περιμένουμε απο εδώ και πέρα ? Είναι χρονοβόρες τέτοιες διαδικασίες, μπορεί να το δούμε να ξαναταξιδεύει ? Κι ας μην ξεχνάμε ότι αυτές οι εργασίες γίνανε στο πλοίο πριν δύο χρόνια, τι γίνεται με ένα πλοίο που σε δύο χρόνια θα κλείσει 40ετία. Υπάρχει περίπτωση κατά την γνώμη σας να ενδιαφερθεί κάποιος νέος πλοιοκτήτης ?

Υ.Γ. Ευχαριστούμε ...μπαμπά, Nick !!!;) ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Αχχχχχ!!! Στάσου να συνέλθω από τη λιποθυμία.B)

Συνήλθα. Δηλαδή ήταν σάπιο; Όλο σάπιο; Αλλάξανε το μισό καράβι. Στα ύφαλα έκαναν αλλαγές όταν το έβγαλαν σε δεξαμενή; Πάντως το 1982 όταν είχε κατασχεθεί ,είχε μείνει ασυντήρητο για καιρό. Και το θυμάμαι μισό άσπρο και μισό καφέ από τις σκουριές που τρέχανε. Φαίνεται ήταν κακοσυντηρημένο για να μαζέψει τόση σκουριά. Απλά το βάφανε πάνω στη σαπίλα.

Link to comment
Share on other sites

...Αλλά και για το Κάρυστος λέγανε τα ίδια...

Συμφωνώ ότι και για το Κάρυστος λέγανε τα ίδια , με την διαφορά όμως ότι για το Καστριανή τα λέγανε πάντα, ενώ για το Κάρυστος στα ''στερνά του''. Και να λάβουμε υπόψη μας ότι αλλιώς βλέπαμε εμείς το Κάρυστος που ταξιδεύαμε μαζί του 5-10 φορές τον χρόνο και τις περισσότερες φορές για λόγους αναψυχής, και αλλιώς οι μόνιμοι κάτοικοι της Καρύστου, που αυτό το πλοίο ήταν το μέσο επικοινωνίας τους, που πηγαινοερχόντουσαν Ραφήνα για τις δουλειές τους (π.χ. οι φορτηγατζήδες με πέτρα Καρύστου, ή τα φορτηγά ψυγεία με τα ψάρια που φέρναν τα καίκια), που με αυτό το πλοίο πήγαιναν και έρχονταν τα παιδιά τους στην Αθήνα όπου σπούδαζαν καταχείμωνο. Σίγουρα μετά από τόσα χρόνια παρουσίας του ίδιου πλοίου θέλανε πια κάτι πιο μεγάλο, πιο ασφαλές, πιο σύγχρονο. Ειπαμε, δεν είναι όλος ο κόσμος (δυστυχώς) καραβολάτρες, οι περισσότεροι θέλουν να μετακινούνται όλο και πιο γρήγορα, πιο σίγουρα, πιο άνετα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θυμάται κανείς σας που το ΚΑΡΥΣΤΟΣ είχε καπετάνιο τον Περουλάκη τον ψηλό αδερφό των ταβερνιάρηδων; Ήταν ο μόνος που φόραγε στολή .Και είχε βάλει και το πλήρωμα να φορά για μερικά φεγγάρια.

Αυτά γύρω στο 1984 όταν έκανε τις μετασκευές. Θυμάμαι σαν τώρα όταν ταξίδεψα με το μετασκευασμένο και βαμμένο πράσινο ΚΑΡΥΣΤΟΣ την Κυριακή των ευρωεκλογών τον Ιούνιο 1984 από Μαρμάρι και το έβλεπα με τις καινούργιες του αλλαγές. Όσο έλειπε το Κάρυστος για κανά τρίμηνο ,το πλήρωμά του όλο είχε πάει στο ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΙΙ. Μόλις είχε έρθει αυτό το κακάσχημο που ήταν ανοιχτό πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Που το θυμήθηκες φίλε Γιάννη το Κάρυστος ΙΙ ; Πράγματι άσχημο,

και όπως λέω και σε ένα άλλο post μου, ένα από τα πολλά πλοία

που προσπάθησαν να αντικαταστήσουν το Κάρυστος (το ένα και

μοναδικό !!!), και έφυγαν νύχτα.

Οσο για τον Περουλάκη, αν τον θυμάμαι λέει..... Τρία μέτρα άνθρωπος,

δέσποζε πάνω στην γέφυρα. Για το θέμα της στολής πάντως, γνωρίζω

καλά ότι δεν την φόραγε τόσο από σεβασμό στους κανονισμούς, όσο

για το προσεγμένο του look...

To γραφικό στην υπόθεση του Περουλάκη ήταν ότι από σύμπτωση

το Κάρυστος έδενε πάντα ακριβώς μπροστά στην ταβέρνα των

αδελφών του και δεν ήταν λίγες οι φορές (επί πλοιαρχίας του πάντα),

που τα ίδια του τα αδέλφια δένανε στις μπίντες τους κάβους.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης θυμάμαι κάποια πρόσωπα από το πλήρωμα που ήταν τα ίδια από τότε που πήγαινα με αυτό στα Νέα Στύρα. Όπως ο ναύκληρος στην άγκυρα πίσω και ο ανθυποπλοίαρχος .Τον ανθυποπλοίαρχο όταν πήρε σύνταξη τον αντικατέστησε ο άλλος με το μουστάκι ο ψηλός που ήταν επί πολλά χρόνια στο Καστριανή Κέας και ήταν στην άγκυρα πάντα στο Καστριανή. Μετά τον είδα στο SUPERFERRY II όταν μας τέλειωσε το ΚΑΡΥΣΤΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Που το θυμήθηκες φίλε Γιάννη το Κάρυστος ΙΙ ; Πράγματι άσχημο,

και όπως λέω και σε ένα άλλο post μου, ένα από τα πολλά πλοία

που προσπάθησαν να αντικαταστήσουν το Κάρυστος (το ένα και

μοναδικό !!!), και έφυγαν νύχτα.

Σύμφωνα με το Σουηδό το Κάρυστος ΙΙ έμεινε τουλάχιστον 2 χρόνια 85-86 με το Γούτο. Άντεξε 36 χρονάκια πάντως πρωτου καταλήξει στην παραλία της Αλιάγα...

Το Κάρυστος πότε ταξίδεψε τελευταία χρονιά, τέλη του 2001?

Link to comment
Share on other sites

Το Κάρυστος πότε ταξίδεψε τελευταία χρονιά, τέλη του 2001?

Nooooooo. Ακριβώς μετά το ναυάγιο του Σάμινα έδεσε. Σαν τώρα θυμάμαι ρεπορτάζ στην τηλεόραση για τα << σαπιοκάραβα>> τους << σκυλοπνίχτες>> και έδειχνε το Μιλιλή να διαμαρτύρεται πάνω στο πάνω κατάστρωμα του Κάρυστος που ήταν δεμένο στο λιμάνι της Καρύστου ,γιατί του απαγόρευσε το λιμεναρχείο να ταξιδέψει τάχατες γιατί είχε πρόβλημα στο πηδάλιο.

Link to comment
Share on other sites

το Κάρυστος ΙΙ έμεινε τουλάχιστον 2 χρόνια 85-86 με το Γούτο.

Φίλε Aris αν σκεφτείς ότι το Κάρυστος έμεινε στην γραμμή ....32 χρόνια,

τότε πιστεύω θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι το Κάρυστος ΙΙ ...έφυγε νύχτα.

Να πω επίσης ότι ο Σουηδός αναφέρει ότι έμεινε 2 χρόνια στην γραμμή

Ραφήνα-Καρυστος-Μαρμάρι, όχι μόνο Κάρυστο. Να θυμίσω ότι η αναφορά

μου σχετικά με τα πλοία που προσπάθησαν να αντικαταστήσουν το Κάρυστος,

έχει να κάνει με τις συνθήκες του λιμανιού της Καρύστου, ισχύει μόνο για

το δρομολόγιο Ραφήνα - Κάρυστος, και όχι για το Ραφήνα - Μαρμάρι.

Θυμάμαι και εγώ το σχετικό ρεπορτάζ που αναφέρει ο ΓιάννηςΑ340, με τον

Γιάννη τον Μιλιλή. Αναμφισβήτητα το Κάρυστος (αν και τα είχε τα χρονάκια

του) έπεσε ''θύμα'' του Σάμινα. Απλά επισπεύσθηκαν οι διαδικασίες απόσυρσης.

Link to comment
Share on other sites

Μια και αναφερεστε στον Περουλακη,τωρα ειναι στον Απολλωνα σαν επιβαινων καθοτι συνταξιουχος,ως Port captain του Αρκουμανη.

Link to comment
Share on other sites

Επανερχομενοι στο σημερα, το πλοιο παραμενει κατασχεμενο στη ραδα του Περαματος μετα την καταρρευση του τελευταιου του πλοιοκτητη ονοματι Τραιου, εξ' ου και Τρα-carrier.
Δεν ειναι απο τις τρακες στα συνεργεια δηλαδη; (Τρακα rrier):confused:
Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολύς λόγος έχει γίνει σχετικά με την μετασκευή του Κάρυστος

το 1982-83, και αυτές τις μέρες έπεσε στα χέρια μου μια φώτο του πλοίου

ως Πόρτο Λάφια (πρό μετασκευής δηλαδή), την οποία όμως δεν μπορώ να

σας δείξω αφού δεν είναι δικιά μου, σκέφτηκα να σας δείξω τα κυριότερα

σημεία της μετασκευής αυτής (τουλάχιστον αυτά που είναι ορατά).

Δανείστηκα λοιπόν μία φώτο του cortomaltese με την άδεια του βέβαια,

και με την βοήθεια τόξων σας δείχνω αυτά τα σημεία.

Μπλέ τόξο :

Τα παράθυρα αυτά (10) τα έχω προσθέσει εγώ στο Photoshop και είναι

η μόνη παρέμβαση στην φώτο. Εκεί υπήρχε το κάτω σαλόνι του πλοίου

που ξηλώθηκε για να γίνει επέκταση του γκαράζ, και μεταφέρθηκε στο

επάνω ντεκ.

Κόκκινο τόξο :

Εδώ ήταν η σκάλα (και από τις δυό μεριές του πλοίου) που οδηγούσε

στο επάνω κατάστρωμα. Δεν υπήρχαν οι σκάλες στην πρύμνη.

Πράσινο τόξο :

Στο σημείο περίπου που τελειώνει το βέλος ξεκίναγε ο ανοιχτός χώρος

της πρύμνης. Αν προσμετρήσετε και τον χώρο που κατέλαβαν οι σκάλες

που μπήκαν μετά, ήταν μία πρύμνη για καραβολάτρες. Συνεπάγεται βέβαια

ότι το πάνω ανοιχτό κατάστρωμα ήταν μικρότερο και στενότερο (πίσω από

την τσιμινιέρα).

Κίτρινο και μαύρο τόξο :

Εδώ υπήρχαν παράθυρα (πίσω μεριά της γέφυρας και στον καθρέφτη)

τα οποία κλείστηκαν.

Αν γνωρίζει άλλος κάποια άλλα σημεία της μετασκευής αυτής θα ήθελα

να τα μάθω.

post-929-128326966045_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...