Jump to content
Shipfriends

Κάρυστος (IMO 6819611)


Recommended Posts

Αν γνωρίζει άλλος κάποια άλλα σημεία της μετασκευής αυτής θα ήθελα

να τα μάθω.

Αφού θες να μάθεις έπεσες στον πρύτανη του ΚΑΡΥΣΤΟΣ που ξέρω και την τελευταία ηλεκτροκόλληση . Ξεκινάμε. Ακριβώς πίσω από την πόρτα του σαλονιού εκεί στο πίσω λοξό , ήταν 2 φιλιστρίνια από τις τουαλέτες του πάνω σαλονιού .Αυτές φυσικά έφυγαν και βούλωσαν με στρογγυλή λαμαρίνα τα φιλιστρίνια. Μετά ήταν ακριβώς κάτω από το φουγάρο μια πόρτα σιδερένια από αυτές με το χ σαν του μηχανοστασίου. Πάντα ανοιχτή και έβλεπες τον καπναγωγό τυλιγμένο με κάτι θερμομωνοτικά, αλουμινόχαρτα, αμίαντο , κάτι τέτοιο γκρι και γυαλιστερό. Τα φουγάρα ήταν δύο και έβγαζαν καπνό , οπότε εννοείται δεν υπήρχαν οι πλαινές εξατμίσεις . Όταν λεγόταν ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ είχαν σήμα ένα δελφίνι με το κεφάλι κάτω και την ουρά πάνω το οποίο διακοπτόταν στη μέση από τα αρχικά PL .Όταν το πήρε ο Γούτος το σήμα ήταν η άγκυρα με ένα σκοινί ( δεν είχε αλυσίδα:D) )τυλιγμένο γύρω της και τα γράμματα ΓΓ το ένα καβάλα στο άλλο . Δηλαδή το κάθετο του ενός Γ ήταν ακριβώς στη μέση του οριζόντιου του άλλου Γ. Τα δύο φουγάρα συνδέονταν στο πάνω μερος τους με μια χοντρή σιδερένια γέφυρα πάνω στην οποία ήταν κολλημένο το κατάρτι. Τώρα μέχρι εκεί που έχεις το πράσινο βέλος ήταν μόνο καμπίνες πληρώματος και όχι τουαλέτες. Το πίσω μέρος τέλειωνε επίσης λοξά όπως η γέφυρα , με την ίδια κλίση και είχε 2 παράθυρα ακριβώς με κουρτίνες κλειστές και πάνω από καθένα μια λάμπα φθορισμού. Επειδή οι τοίχοι ήταν πιο μέσα κατά το φάρδος που είχαν οι σκάλες, χωρούσαν παγκάκια. Αυτά ήταν 7 και ήταν δεμένα στα κάγκελα και κοιτάγαν δηλαδή προς τα μέσα. όχι προς τη θάλασσα. Το καλοκαίρι βάζαν πάντα τέντες στο πίσω μέρος αυτό . Όλο αυτό το μέρος ξηλώθηκε εντελώς και φτιάχτηκε όπως είναι τώρα με καινούργιες λαμαρίνες. Μόνο οι σκάλες ήταν οι παλιές. Στο πάνω κατάστρωμα δεν υπήρχε το ντεπόζιτο πίσω από τη δεξιά βάρκα και οι σωλήνες που κατεβαίνουν από αυτό στο μπαρ. Η μαρκίζα στα πλαινά της γέφυρας και πίσω δεν υπήρχε.Κάτω εκεί που είναι η άγκυρα πίσω ήταν τα 4 φιλιστρίνια από κάθε μεριά τουαλέτες του κάτω σαλονιού και η κουζίνα η πρώτη δεξιά. Αυτές έγιναν αποθηκούλες και μια είδα να έχει ακόμα την τούρκικη τρύπα. Η πρώτη αριστερά. Στη δεύτερη πόρτα αριστερά είδα μια σκαλίτσα καταφόρυφη σαν και αυτή στη γέφυρα μπροστά και έγραφε πηδαλιοστάσιο και φαίνονταν τα έμβολα που κούναγαν το πηδάλιο. Δε θυμάμαι αν ήταν έτσι πριν τη μετασκευή αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιάννη οφείλω να ομολογήσω ότι πράγματι είσαι πρύτανης

του Κάρυστος. Και αυτό όχι μόνο λόγω του τελευταίου σου

μηνύματος αλλά και προηγούμενων. Αλλά βρε φίλε...... μου

φαίνεται ότι ...κάτι μας κρατάς κρυφό :D. Τόσες πολλές λεπτομέρειες,

πως είναι δυνατόν να τις θυμάσαι τόσα χρόνια που έχουν περάσει ;

Θέλω να πω, ...μήπως (λέω μήπως), μας κρατάς τίποτα φωτογραφιούλες

του Πόρτο Λάφια κρυμμένες ;:D Απ' όσο θυμάμαι δεν έχεις ανεβάσει μέχρι

τώρα καμμία φώτο του πλοίου ούτε ως Πορτο Λάφια ούτε καν ως Κάρυστος.

Πως λοιπόν δικαιολογείται ο τίτλος του πρύτανη ; Ούτε μία φώτο ;:confused::confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Τις λεπτομέρειες τις θυμάμαι γιατί το έφτιαχνα σε μοντέλο μαζί με το άλλο το Καστριανή Κέας. Οπότε όταν κάτι μετράς πόσα παράθυρα έχει , πόσα παγκάκια, πόσα σκαλοπάτια, πόσα κάγκελα, και πόσες πόρτες και σε ποια θέση ακριβώς επί χρόνια ατελείωτα κάτι σου μένει μετά από 23 χρόνια. Παλιότερ;α θυμόμουν και πόσα ξύλα είχε το κάθε παγκάκι. πχ. 7 οριζόντια και 8 στην πλάτη. Τώρα δε βάζω και στοίχημα γι 'αυτό. Φωτό είχα πάμπολλες καμιά 200 αριά σε όλες τις φάσεις .Επειδή όμως δεν είχα καλή μηχανή όταν ήμουν παιδάκι ήταν αλλοιωμένες στα χρώματα και τις διαστάσεις,

Δηλαδή κάθε φορά που το έβλεπα ζωντανά απογοητευόμουν από τις φωτό γιατί ήταν τελείως διαφορετικό ζωντανά και στο τέλος πέταξα τη μηχανή και έσκισα τις φωτό. Γι ' αυτό δεν έχω. Ήταν βλακείες. Αφύσικες. Δεν ήταν σαν τις σύγχρονες που βάζετε όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε αυτό μην το ξανακάνεις. Κάθε φωτογραφία έχει τη δική της αξία. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παλιές φωτογραφίες, τραβηγμένες μάλιστα από κάποιον που αγαπούσε τόσο πολύ το καράβι αυτό. Σήμερα με τις ψηφιακές είναι πολύ εύκολο, αλλά η φωτογραφία έχει χάσει μεγάλο μέρος από τη γοητεία της και την ψυχή της. Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι υπάρχουν σήμερα προγράμματα που τις φτιάχνουν τις φωτογραφίες. Πάντως, αυτό που έκανες με τα μοντέλα είναι πραγματικά πολύ όμορφο.

Link to comment
Share on other sites

Επανερχομενοι στο σημερα, το πλοιο παραμενει κατασχεμενο στη ραδα του Περαματος.

γνωριζουμε αν υπαρχει καποια κινητικοτητα σχετικα με πλειστηριασμους κλπ. εχει γινει μεχρι τωρα κανενας πλειστηριασμος; υπηρξε ενδιαφερον;

μετα τις επισκευες που ειχαν γινει προπερσυ, μπορει (δυνητικα) να ξαναταξιδεψει ή θα εχει τη μοιρα των περισσοτερων (αταλαντη ή aliaga)?

Link to comment
Share on other sites

Και λέει ρε παιδιά..... (άκου τώρα τι σκέφτηκα ο καραβόπληκτος), λέει να το

αγοράσει κάποιος και να το βάλει σε μια οποιαδήποτε γραμμή. Λαύριο - Τζιά

που λέει ο λόγος. Και να καλέσουν ως επίσημους ;) επιβάτες στα εγκαίνια της

γραμμής, την αφεντιά μου, τον ΓιάννηΑ340, και τον cortomaltese σαν

ανταμοιβή για την αφοσίωση που του δείξαμε.

Και λέει μετά, να μαζευτούμε 10 - 20 - 30 shipfriends και να πάμε ένα βράδυ

Αυγουστιάτικο με πανσέληνο στη Τζιά όπου θα διανυκτερεύει και να το

ναυλώσουμε λέει, για μια νυχτερινή κρουαζιέρα. Και να σαλπάρουμε λέει

για Κάρυστο όπου θα ανεβάσουμε πάνω τους παλιούς του καπεταναίους

και όσους από το παλιό πλήρωμα του θέλουν, και μετά να βάλουμε πλώρη

για Μαρμάρι, και να χρυσίζει η θάλασσα έξω από τους Πεταλιούς, και πίσω

μας να διαγράφεται στο φως του φεγγαριού το Κάβο Μαντέλο, και μετά

λέει, να περάσουμε κι από την Ραφήνα, και να στέκονται λέει οι μαθητές

του cortomaltese στο φανάρι, και να μας χαιρετάνε. Κι ο καπετάνιος μας

να σφυρίζει ξέφρενα με την μπουρού από όποιο λιμάνι περνάμε, και εμείς

λέει να πίνουμε μπύρες και να ακούμε στα μεγάφωνα τον Λουκιανό να

τραγουδάει ''Θέλω ένα βράδυ να κάνω ένα πάρτυ, πάρτυ από εκείνα τα

παλιά, και να καλέσω σε κείνο το πάρτυ να 'ρθουν τα πιο καλά παιδιά''.

Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ !!! Ζητάω πολλά ρε παιδιά ;

Link to comment
Share on other sites

Υπέροχη ιδέα!!! Άλήθεια πόσο λες να κάνει; Αλλά το κάβο μαντέλο δεν είναι στο δρόμο μας. Έκανες λάθος. Δεν είναι η παξιμάδα πριν την Κάρυστο με το φάρο επάνω αν εννοείς αυτό. Εκεί που έστριβε και φαινόταν μετά η Κάρυστος. Το κάβο μαντέλο είναι πριν βγούμε στο κάβο ντόρο που βούλιαξε η Χρυσή Αυγή.

Link to comment
Share on other sites

Άλήθεια πόσο λες να κάνει;

Να μια καλή ερώτηση. Για ένα πλοίο στα μέτρα του Κάρυστος δεν πιστεύω

να είναι τόσο πολλά τα λεφτά. Εχω ακούσει για διάφορα μικρά καράβια

που κάνουν κάποια γραμμή, που τα νοικιάζουν για ένα βράδυ σύλλογοι

για μια βραδυνή κρουαζιέρα. Έχω και προσωπικό παράδειγμα μάλιστα λόγω

της δουλειάς μου, όταν ένα ζευγάρι στην Γλύφα το οποίο ήθελε να βαφτίσει

το παιδί της σε ένα εκκλησάκι σε ένα νησάκι ανάμεσα Γλύφας και Ευβοιας,

είχε νοικιάσει μια παντόφλα της γραμμής Γλύφας - Αγιόκαμπου (το Τριάδα

θυμάμαι μάλιστα), και μπήκαμε όλοι μέσα, μας πήγε στο νησάκι, έγινε η

βάπτιση και μας γύρισε πάλι πίσω. Δεν θα ξεχάσω την σκηνή που δύο

συγγενείς κατεβάζανε στα βράχια από την παντόφλα την ...κολυμπήθρα,

αφού το εκκλησάκι δεν είχε δικιά του. Το ζευγάρι δε, απλοί άνθρωποι,

δημόσιοι υπάλληλοι, όχι τίποτα ματσό.

Τώρα όσο για το Κάβο Μαντέλο, ξαναδιάβασε το μήνυμα μου και θα δεις

ότι δεν κάνω λάθος. Λέω ''πίσω μας να διαγράφεται το Κάβο Μαντέλο''

πηγαίνοντας από Κάρυστο για Μαρμάρι. Οταν πηγαίνεις από Κάρυστο για

Μαρμάρι ή για Ραφήνα αν αυτό σε βοηθάει περισσότερο, το Κάβο Μαντέλο

δεν είναι πίσω σου ; ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οταν πριν λίγο καιρό έγινα μέλος στο shipfriends, και μετά από κάποιο σχετικό ψάξιμο

(δεν ήξερα ότι είχε μετονομαστεί σε Tracarrier), βρήκα το thread με το Κάρυστος, θυμήθηκα

ότι κάποιο καλοκαίρι το είχα τραβήξει βίντεο στην Κάρυστο. Έλα όμως που οι κασέτες από

παλιές διακοπές ήταν πολλές :P, το απόσπασμα με το Κάρυστος (όπως αποδείχθηκε) μικρό,

και έπρεπε να ψάχνω με τις ώρες. Όποιος όμως ψάχνει, βρίσκει κύριοι !!!

Υπερήφανα λοιπόν σας παρουσιάζω, το

,

καλοκαίρι του 1994, φτάνοντας στο λιμάνι της Καρύστου.

Ζητώ βέβαια την κατανόηση σας για την όχι και τόσο καλή ποιότητα του βίντεο. Λάβετε υπόψη

σας ότι είναι τραβηγμένο με μία ερασιτεχνική κάμερα προ 13 ετών, και όλα αυτά τα χρόνια ήταν

''αποθηκευμένο'' σε μία κασέτα ...VHS (απομαγνητισμός κλπ.)

Edit

Να προσθέσω για την ιστορία, ότι το βίντεο έχει τραβηχτεί την Τετάρτη, 20 Ιουλίου 1994,

περίπου στις 7 παρά 10 το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστουμε Σειριε,πολυ ομορφο καραβι,κριμα που ειναι δεμενο στα αζητητα...Α και πολυ πιο ωραιο να το βλεπεις με το πρασινο-ασπρο,οχι αυτο το καταθλιπτικο μπλε που εχει τωρα.Αν εχεις και αλλα δωσε...:P

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ναυτικέ να υπογραμμήσω εδώ ότι χωρίς την βοήθεια σου θα είχα δυσκολευτεί πολύ να το ανεβάσω ;).

Εγώ ευχαριστώ λοιπόν :confused:.

Όσο για το χρώμα ούτε συζήτηση ότι είναι πολύ πιό όμορφο έτσι. Εγώ όμως το προτιμούσα με τα χρώματα

του ως Πόρτο Λάφια, ξέρεις λευκό με τον θαλασσί ''ρόμβο''.

Τώρα για άλλα βίντεο προς το παρόν δεν έχω. Αλλά όπως είπα και πρίν όποιος ψάχνει βρίσκει. Που ξέρεις,

έχω κάποιες ακόμα σκονισμένες κασέτες :).

Link to comment
Share on other sites

:confused::confused:

FRANK SHIPBROKERS LTDA

CAR CARRIERS FOR SALE - SUB OPEN/ PRICE CONFIRMATION / DETAILS WOG

-------------------------------------------------------------------

UPDATED 27.JULY.2007

TRACARRIER_____________ PRESENTLY PERAMA/GREECE WHR INSP.

TWINSCREW DAYPASSENGER/CAR FERRY (BRS CL/SS+DD 2005P/BOW DOOR+RAMP)

350 1.80 68 GRE 4 35 50 0 GL0 2MA 14 OFFS

Το Frank Shipbrokers έχει το Tracarrier (Κάρυστος) στην λίστα του με τα προς πώληση πλοία.

Προσέξτε την ημερομηνία (UPDATED 27.JULY.2007). Να υποθέσω ότι έληξε η δικαστική πλευρά

της κατάσχεσης άρα το πλοίο μπορεί να πωληθεί, ή μπορεί να διατίθεται προς πώληση έστω και κατασχεμένο ; :):confused:;)

Εδώ θα βρείτε όλη τη λίστα, το Tracarrier για να βοηθήσω βρίσκεται στο κάτω - κάτω μέρος της σελίδας,

και συγκεκριμένα, 18 ονόματα πλοίων πριν το τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Και για να μην ξεχνιόμαστε: το πλοίο μας φθάνει στο λιμάνι.

Όλοι στις θέσεις τους και οι επιβάτες ετοιμάζονται για την αποβίβασή τους....

Και φυσικά ένα ακόμα τρακάρισμα στην πλώρη φαίνεται φρέσκο μια και είναι άβαφτο.:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχουμε πολλές φορές αναφερθεί στο ότι το Κάρυστος, ξεκίνησε να κατασκευάζεται για παντόφλα, και μετά κλείστηκε.

Θα ήταν ενδιαφέρον, πέρα από εικασίες, να μαθαίναμε κάποτε και ποιός ήταν ο λόγος που άλλαξαν τα πλάνα του.

Προς το παρόν πάντως να αναφέρω, κάτι που άκουσα για πρώτη φορά, ότι δηλαδή μάλλον ήταν αδελφό του Αφαία.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν πάντως να αναφέρω, κάτι που άκουσα για πρώτη φορά, ότι δηλαδή μάλλον ήταν αδελφό του Αφαία.

Τελικα φιλε Σειριε,αμα ''ριξουμε'' μια ματια στην παρακατω φωτο του ΑΦΑΙΑ οπου διακρινεται η χαρακτηριστικη του πρυμνη,

τοτε σιγουρα θα πουμε οτι ηταν αδελφακι του:)

post-76-128326967491_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

E βέβαια, ε βέβαια !!! Ευχαριστώ πολύ ναυτικέ για την επιβεβαίωση, όπως ευχαριστώ και τον φίλο miko mission για την συγκεκριμένη πληροφορία.

Και για όσους θέλουν να συγκρίνουν, ιδού η απόδειξη από μία φώτο του cortomaltese

Link to comment
Share on other sites

Μία φωτογραφία, δύο ιστορίες.

Το Κάρυστος, αν θυμάμαι καλά το 1997, καθ' οδόν προς Κάρυστο, με φόντο την ''Πελαγίτισσα'', όπως αποκαλούν οι Καρυστινοί

το νησί της Αγίας Πελαγίας, στον κόλπο της Καρύστου.

Για την ιστορία να αναφέρω ότι το εκκλησάκι έχει χτιστεί πριν πολλά χρόνια από την οικογένεια των Τογαίων, οι οποίοι και πήγαιναν

εκεί τα καράβια τους στο πρώτο ταξίδι τους για να ευλογηθούν, όπως αναφέρει και σε σχετικό δημοσίευμα του το περιοδικό Εφοπλιστής,

αλλά και όπως γνωρίζω και πιο πριν από το δημοσίευμα από ''πρώτο χέρι'', μιας και ο παππούς μου ήταν κουμπάρος με τον Γιάννη Τόγια,

και είχε όλες τις ξυλουργικές εργασίες τόσο στα καράβια του, όσο και στα καράβια του Βαγγέλη Τόγια.

Να σημειωθεί ότι η κακή ποιότητα της φώτο οφείλεται στην πολύ μεγάλη απόσταση που την έχω τραβήξει,

και στα χρόνια που μεσολάβησαν (αλλοίωση αρνητικού).

post-929-128326967509_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

;) Ουδέν νεώτερον από το ...Περαμαικόν μέτωπον.:confused:

Το καραβάκι μας εξακολουθεί να παραμένει στα αζήτητα, έρμο και μόνο στη ράδα του Περάματος.

Εξακολουθεί δε να δίνεται προς πώληση από το γνωστό site FRANK SHIPBROKERS LTDA, με ημερομηνία 24-Σεπτ-07.

Από ότι φαίνεται κανείς δεν ενδιαφέρεται να το αγοράσει, και έχω αρχίσει πια να έχω σοβαρές υπόνοιες ότι μάλλον θα καταλήξει στην καλύτερη των περιπτώσεων σαν το Αιγεύς και το Σκόπελος, να σκουριάζει δεμένο σε κάποιο μόλο, ή ακόμα χειρότερα ότι θα έχει την τύχη του Καστριανή Κέας. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μιας και εχουμε καιρο να αναφερθουμε:confused:, το βαπορακι εξακολουθει να βρισκεται στην ιδια θεση που ειναι εδω και μηνες

Εδω σε φωτογραφια απο το περασμενο Σαββατο

post-15-128326969477_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...