Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν ο φίλος proud θεωρεί το "Κεφαλονιά" σαν μικρό μέλος της οικογένειας του "Μυτιλήνη" τότε οι πληροφορίες μου λένε ότι ο σκοπος του αντικαταστάτη του "Κεφαλονιά" είναι να έχει τις διαστάσεις του original "Μυτιλήνη".

Και καθότι χωράει σε όλα τα λιμάνια που θα πιάνει, αυτό το σενάριο είναι πολύ πιθανό.

Έκπτωση στο θέμα της ταχύτητας δεν κάνουμε, αφού το πλοίο που αναζητήτε φαίνεται πως θα είναι σαφώς πιο γρήγορο ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η φημολογια δεν ειναι καινουργια. εδω και μηνες ανακυκωνεται μια φημολογια οτι η εταιρεια ψαχνει (κατ' αλλους εχει ηδη κλεισει) γιαπωνεζικο ferry χωρητικοτητας 400+ ΙΧ ταχυτητα 23-24 (maX) και μηκος 130-140 μετρα. δε ξερω κατα ποσο αυτα ειναι τα particulars του διαδοχου ή ειναι αυτο που ψαχνει η εταιρεια.

την αποψη μου την ξερετε απο το φλεβαρη

δυο ειναι τα βασικα κριτηρια. α) γκαραζ (αισθητα μεγαλυτερο του κεφαλονια) και β) ταχυτητα. να πιανει τουλαχιστον τους χρονους του κεφαλονια (απο ντοκο σε ντοκο). το μηκος δεν ειναι το βασικο κριτηριο, αφου και στη σαμη και στο θιακι μπαινουν τα παντα

ολα δειχνουν παντως οτι τα προσφατα (7/7) γενεθλια του κεφαλονια στη γραμμη ηταν και τα τελευταια.

Link to comment
Share on other sites

Το κεντρικό σύνθημα της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας είναι «Βάζουμε πλώρη τις επιθυμίες σας»:D

Είχα ακούσει πριν 2 εβδομάδες ένα ραδιοφωνικό σποτάκι, που έκλεινε με αυτό το σύνθημα. Στις έντυπες καταχωρήσεις των διαφημίσεων, έχουν φωτογραφία το Επτάνησος (Πρωτάθλημα Ιονίου, Επτάνησος-Κεφαλονιά 2-0:D :D ), που αναφέρουν τα ονόματα των πλοίων τους και τον αριθμό αναχωρήσεων για Proud Ionian Νησιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

πολυ καλο!επιτελους!

μονο που οι τιμες εισιτηριων που αναφερονται ειναι οι παλιες πριν την αυξηση. υπολογιστε ενα 8,5%-9% πανω!

Link to comment
Share on other sites

οντως πολυ καλο και πολυ καλες οι φωτο και απο τα δυο πλοια. λιγο στην αναλυση τα χαλανε. θελει βεβαια λιγη δουλεια ακομη το site γιατι καποια κομματια δεν ανοιγουν.

μια που αναφερθηκαμε στην εταιρεια, να πω οτι εχει τυπωσει καρτελακια γιατα αυτοκινητα για οσους αναχωρουν απο το λιμανι (?) του πισαετου με εντονο το λογοτυπο της εταιρειας και το ονομα του πλοιου

post-13-128326958756_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

τελικα φαινεται οτι αυτα που ειχαμε ακουσει ο stratos & η αφεντια μου δεν ειναι απλα φημες.

υψηλοβαθμο κλιμακιο της εταιρειας προκειται να δει (κατ' αλλους ειναι ηδη ιαπωνια) πλοιο μηκους 140 μετρων υπηρεσιακης 21kn και γκαραζ 450-500 ΙΧ. το πλοιο το εχουν ηδη δει μεσαια στελεχη της εταιρειας και αν ικανοποιησει και την τωρινη αποστολη η δουλεια θα κλεισει. δεν ξερω τιμη ουτε και ποιο ειναι το πλοιο.

υποθετω πως θα προκειται για καποιο απο τα 15χρονα ιαπωνεζικα που ειχαμε δει περσυ στον "Ε". θεωρω πως δεν προκειται για καποιο απο τα venus/horus γιατι ειναι αρκετα ακριβα και για τη γραμμη και για τη φιλοσοφια της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η εταιρεια ζητησε απ' τα λιμεναρχεια των νησιων εγκριση τροποποιησης δρομολογιων 15&22 οκτ -τις ημερες των εκλογων- για καλυτερη εξυπηρετηση των επιβατων.

ετσι....

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ:

15/10 &22/10: αναχωρηση απο βαθυ για σαμη 07.30

σαμη -πατρα 11.00

πατρα-σαμη:14.15

σαμη-πισαετο:17.30

πισαετο-πατρα:18.00

πατρα-σαμη:00.00

σαμη-βαθυ:00.45

ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ:

15/10&22/10: Ληξ-Αργοστολι: 08.00

αργ-κυλ:08.45 (ολα τα υπολοιπα κανονικα)

Link to comment
Share on other sites

καθε φορα στις εκλογες τροποποιουνται τα δρομολογια, απο εποχης κεφαλληνια και αινος. η πολυωρη παραμονη στη σαμη το πρωι ειναι για να ψηφισει το πληρωμα που ειναι κεφαλονιτες.

παντως τα δρομολογια του κεφαλονια ειτε εχουν υπολογισθει με την ταχυτητα του bs ithaki ειτε θα κανει turnaround στη σαμη και την πατρα σε 10 λεπτα.

τεσπα σταματω εδω γιατι βγηκα off topic.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το επτανησος θα συνεχισει στην ιδια γραμμη και τον Γεναρη, με διανυκτερευση στην Κυλληνη, αν βρεθει ενα αρκετα καλο και ισαξιο καραβι προς ενοικιαση ωστε αυτο να αντικαταστησει το κεφαλονια οσο θα λειπει για συντηρηση. αν δεν βρεθει, τοτε το επτανησος θα εκτελει την γραμμη πατρα- σαμη- ιθακη στην θεση του κεφαλονια, οπως γινοταν δηλαδη ως περσι.

Link to comment
Share on other sites

σοβαρα μιλας; θα μας κανουν τετοιο δωρο οι στριντζαιοι. ψαχνουν να ναυλωσουν βαπορι και θα στερηθει η πατρα τις ομορφες γραμμες του ΤΑΝΙ;

περαν της πλακας (που κανω) η εταιρεια και περσυ και προπερσυ δεν ειχε και ιδιαιτερη χαρα που επρεπε αφησει την κυλληνη για μεγαλο διαστημα. προπερσυ που το κεφαλονια εκατσε 3 μηνες λογω της γνωστης ανασκαφης και αλλους δυο το τανι λογω της πλαστικης η ετιρεια ειχε προβλημα να επαναπροσελκυσει τους πελατες που εχασε στην κυλληνη λογω της 5μηνης απουσιας.

το ιδιο και περσυ που λογω της καθυστερησης του κεφαλονια απο την απεργια το επτανησος εκατσε μονο 3 εβδομαδες περαμα.

λογικα το πλοιο που θα ναυλωθει θα ερθει για τις επισκευες και των 2. θα κανει πρωτα την ετησια του κεφαλονια (θα εχει δουλεια αρκετη φετος) και μετα αυτη του επτανησος.

υποθετω πως θα δουμε δελφινια στην πατρα. καμια σαντορινη, κανενας πηγασος που εχει και δρομο και γκαραζ.

φανταστειτε λοιπον οσοι δεν ειστε απο τα μερη μας (εμεις εχουμε ιδιαν αντιληψη) ποσο μεταφορικο εργο υπαρχει και το χειμωνα, ωστε η εταιρεια δε θελει να αφησει καμια απο τις δυο γραμμες. μετα πειτε ενα μπραβο στην εταιρεια που ειχε παρουσια και στην πατρα και στην κυλληνη και την εκανε γιατι δεν απεδιδε η επενδυση

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
το επτανησος θα συνεχισει στην ιδια γραμμη και τον Γεναρη, με διανυκτερευση στην Κυλληνη, αν βρεθει ενα αρκετα καλο και ισαξιο καραβι προς ενοικιαση ωστε αυτο να αντικαταστησει το κεφαλονια οσο θα λειπει για συντηρηση. αν δεν βρεθει, τοτε το επτανησος θα εκτελει την γραμμη πατρα- σαμη- ιθακη στην θεση του κεφαλονια, οπως γινοταν δηλαδη ως περσι.

Μάλλον βρέθηκε το πλοίο για ναύλωση!! Και πρόκειται για αρκετό γνωστό πλοίο των Κυκλάδων!!

Το Εξπρές Αθηνά.:confused: :confused:

Link to comment
Share on other sites

παντως, στο τελευταιο μου ταξιδι στο νησι το προηγουμενο σαββατοκυριακο, εμαθα οτι το καραβι-ionian καμαρι- δεν παει πουθενα, δεν αντικαθισταται, δεν πωλειται, δεν χαριζεται(!), δεν δανειζεται(!), κοινως δεν φευγει απ' τη γραμμη. η πληροφορια βεβαια δεν ειναι επισημη αλλα η πηγη μου ειναι αξιοπιστη.
ετσι και αλλιως το βαπορι Στοκχολμη δεν περνα. θελει αρκετες μετατροπες (ακομη και αν οριστει χαμηλο μεσο υψος κυμματος) οποτε τι 2007 τι 2010.

οτι αλλαγες και μετατροπες ειναι να γινουν θα τις αναλαβουν οι εμπειροι ινδοι τεχνιτες του Alang (ξανα κλαψ).

οι πηγές μου λενε, οτι παρ'όλο το ψαξιμο δεν εχει βρεθει κανενα καραβι αρκετα καλο και κοντα στα κριτηρια που η εταιρεια εχει θεσει ωστε να αντικαταστησει τα πλοια της τις μερες απουσιας τους.
Εξπρες Αθηνα: Τον pullman

Το Εξπρές Αθηνά φημολογείται ότι είναι κοντά και αυτό στη πώληση:mad:.

Κάποιοι που το έχουν δει τους αρέσει και έχουν σχετικά μικρή διάφορα στην οικονομική πρόσφορα τους.

Μάλλον βρέθηκε το πλοίο για ναύλωση!! Και πρόκειται για αρκετό γνωστό πλοίο των Kυκλάδων!!

Το Εξπρές Αθηνά.:confused: :confused:

επαναληψις μητηρ μαθησεως. ξερουμε παναγια μου τους ορους της ναυλωσης; για ενα μηνα; για δυο; μετα την επισκευη του κεφαλονια θα παει κυληνη; γιατι το κεφαλονια στον πορο αν μπει θα μεινει εκει.:D

το ερωτημα ειναι αλλο ομως. τι εχει αποφασισει να κανει η strintzis ferries? θα εναρμονισει το κεφαλονια με το Ελσ... ουπς τη στοκχολμη εννοουσα και το solas 90. τι χρειαζεται για κατι τετοιο; αξιζει το εξοδο;

το tani ειναι stockholm & solas 90 compliant? τι χρειαζεται για να γινει;

το express athina με το "γνωστο" γκαραζ του αποτελει μακροπροθεσμη λυση για πατρα σαμη ιθακη; δεν αρκει μονο η καλη ταχυτητα του.

θυμιζω τα κρητηρια αντικαταστασης του kefalonia που εχει θεσει γνωστος (και ταπεινοφρων) συγκοινωνιολογος του ιονιου:D

δυο ειναι τα βασικα κριτηρια. α) γκαραζ (αισθητα μεγαλυτερο του κεφαλονια) και β) ταχυτητα. να πιανει τουλαχιστον τους χρονους του κεφαλονια (απο ντοκο σε ντοκο). το μηκος δεν ειναι το βασικο κριτηριο, αφου και στη σαμη και στο θιακι μπαινουν τα παντα
Link to comment
Share on other sites

ξέρουμε παναγία μου τους όρους της ναύλωσης; για ένα μήνα; για δυο; μετά την επισκευή του Κεφαλονιά θα πάει Κυλλήνη; γιατί το Κεφαλονιά στον πόρο αν μπει θα μείνει εκεί.

Προς το παρόν μιλάνε για 2 μήνες ναύλωση, όσο περίπου η διάρκεια των ακινησιών των δυο πλοίων της Strinztis Ferries. Δε ξέρω εάν πρώτα θα είναι Πάτρα και μετά Κυλλήνη, αλλά από το λεγόμενα σου καταλαβαίνω αναγκαστικά θα πάει στη Κυλλήνη το Εξπρές Αθηνά

το ερώτημα είναι άλλο όμως. τι έχει αποφασίσει να κάνει η strintzis ferries?

το express athina με το "γνωστό" γκαράζ του αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση για Πάτρα Σάμη Ιθάκη; δεν αρκεί μόνο η καλή ταχύτητα του

Εάν ισχύουν αυτά που άκουσα, το Εξπρές Αθηνά θα πάει δοκιμαστικό και εάν πιάσει στα δοκιμαστικά 21 μιλιά, θα υπάρξει option αγοράς. Όπου τότε θα υποστεί μια μετασκευή στο γκαράζ, για να παίρνει φορτηγά δεξιά και αριστερά, όπως το Super ferry II

Link to comment
Share on other sites

οι δεστρες της πατρας, οι γλαροι της κυλληνης και η τσεπη της strintzis ferries ισχυριζονται οτι το Express Athina θα παει στην κυλληνη για οσο λειπουν κεφαλονια/επτανησος και το Επτανησος θα ερθει πατρα-σαμη-ιθακη για την επισκευη του κεφαλονια.

ο λογος ειναι απλος. το επτανησος εχει σχεδον διπλασια χωρητικοτητα σε φορτηγα απο το express athina. ετσι στην πατρα που ειμαστε μονοπωλιο (και παμε γεματοι φορτηγα συνεχεια) φερνουμε το επτανησος και στην κυλληνη που εχουμε μοιρασει την πιττα στελνουμε το athina. αντε να δουνε και κανενα ομορφο καραβι στον πορο γιατι με εξαιρεση το ιονις τα αλλα ειναι...

ΥΓ να υποθεσω πως στο ολο deal εχει βοηθησει και η συγγενικη σχεση του CEO της HSW με τους ιδιοκτητες της strintzis

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν μιλάνε για 2 μήνες ναύλωση, όσο περίπου η διάρκεια των ακινησιών των δυο πλοίων της Strinztis Ferries. Δε ξέρω εάν πρώτα θα είναι Πάτρα και μετά Κυλλήνη, αλλά από το λεγόμενα σου καταλαβαίνω αναγκαστικά θα πάει στη Κυλλήνη το Εξπρές Αθηνά

ναι κυλληνη πρεπει να πηγαινει,γιατι στο προγραμμα της εταιρειας φαινεται το επτανησος να ξεκιναει σαμη/ιθακη-πατρα στις 08/01.

Link to comment
Share on other sites

μπαινει οπως εχουν μπει το superferryII, το ionian sun & το επτανησος (το τωρινο). το κεφαλονια δεν μπαινει λογω τουμπαριστων και ενος τιμονιου.

βγαινω λιγο εκτος τοπικ αλλα θυμιζω οτι τα 4 (αθηνα, superferyII, sun & tani) γυριζουν σχεδον γυρω απο τον εαυτο τους, ενω το κεφαλονια για να μανουβραρει γυριζει γυρω απο τον ηλιο.

πιστευω ομως οτι βασικος λογος που το στελνει η strintzis πορο ειναι το γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

Tυχερή η Κυλλήνη που θα έχει ένα κλασικά κυκλαδίτικο βαπόρι!

Μα ακόμα πιο τυχερή η Πάτρα που έστω και λίγο θα χαρεί την πολυτέλεια και την άνεση του Επτάνησος.;)

Όπως και την ευκολία στην φόρτωση, με τους διπλούς καταπέλτες και το πολύ άνετο και πρακτικό γκαράζ..:confused: :confused:

Πλάκα πλάκα πάντως όσο και όμορφο και εύκολο να είναι το Αθηνά,δεν νομίζω ότι είναι κατάλληλο για την γραμμή και ίσως ασύμφορο να μετασκευαστεί, και αρκετά μεγάλης ηλικίας επίσης..

Αυτά για την πιθανότητα να έρθει..και να μείνει..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Τρίτον, κάτι που δεν έχει θιχτεί, μπορεί τα σινιάλα του πλοίου να παραπέμπουν σε άλλες θρυλικές εποχές, πλην όμως εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου. Φτωχά από όλες τις απόψεις. Σε κάτι τέτοια θέματα (brand name, σινιάλα, εντυπώσεις) ο θείος Μάκης ήταν αυθεντεία.

η strintzis ferries ειναι μια σοβαρη και αξιοπρεπη περιφερειακη εταιρεια, σε καμια περιπτωση ομως δεν ειναι η συνεχεια της strintzis lines οπως προσπαθει να πεισει. μπορει να την ιδρυσε ο πυρηνας των παλιων μετοχων της strintzis lines, αλλα διαφερουν σε πολλα. οχι τοσο σε μεγεθος εταιρειας και αριθμο πλοιων, οσο σε φαντασια και διορατικοτητα.

τα σινιαλα παντως επελεγησαν για να θυμιζουν το παρελθον και το θρυλικο "Σ". αλλωστε και η strintzis lines στις παντες λευκα γραμματα ειχε.

να πουμε ομως και εναν καλο λογο. την ωρα που σε αλλες γραμμες παρακαλανε για μια επιπλεον προσεγγιση την εβδομαδα και στη σαντορινη βλεπουν να κοβεται η μια προσεγγιση του blue star, βλεπουμε εδω την εταιρεια να ναυλωνει πλοιο για να κανει τις ακινησιες των δικων της. δεν το κανει βεβαια για αγαθοεργια, αλλα για να διατηρησει το μεριδιο της και για να προστατευσει την εικονα της στο νησι. δεν παυει ομως να ειναι μια κινηση που δεν τη βλεπουμε ευκολα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
φημες λένε οτι πουλάνε το πλοιο και ψαχνουν ένα με μεγαλυτερο γκαραζ για τη γραμμη.

για ολους εμας που ασπαζομαστε τις κρεολικες και αφροαμερικανικες δοξασιες και υιοθετουμε το τελετουργικο τους:eek::D , αποτελει δικαιωση η φημη για ενδεχομενη πωληση του ΤΑΝΙ. Η φημη δεν ειναι καινουργια. Το αναφερει και ο Εφοπλιστης το τελευταιο τευχος του, αλλα ηδη απο το χειμωνα υπηρχε σχετικος ντορος. Με αφορμη την ναυλωση του (τοτε) Express Athina και τη σχετικη φημολογια περι ενδεχομενου option αγορας, ειχε ακουστει οτι η strintzis ferries θελει να αντικαταστησει ενα απο τα πλοια της.

Το προβλημα του επτανησος δεν ειναι οτι εχει μικρο γκαραζ για τη γραμμη της Κυλληνης. Μια χαρα ειναι και καλυπτει τις αναγκες με το παραπανω (ετσι και αλλιως πολυ λιγα δρομολογια το χρονο εχει 100% πληροτητα). Αυτο που καιει τη strintzis ειναι οτι το γκαραζ του Kefalonia ειναι μικρο πλεον για τις αναγκες της πατρας, (δεν επεκτεινομαι, τα εχουμε ξανα πει και σε αυτο το thread και σε αυτα των 2 πλοιων και στο thread της γραμμης). Παλιοτερα υπηρχε η σκεψη για "αμοιβαια μεταθεση" κεφαλονια και επτανησος, αλλα αυτο σκονταφτε στη δυσκολια του κεφαλονια στον πορο και στις καθυστερησεις του Επτανησος οταν κανει την πατρα. Οπως τα βλεπω εγω (και αν βεβαια πουληθει σε αξιοπρεπη τιμη το επτανησος), σε πρωτη φαση θα ερθει (του χρονου εννοειται), ενα μεγαλυτερο βαπορι στην πατρα, τωρα που το κεφαλονια θα μπορει να δενει στο νεο λιμανι του πορου και αργοτερα βλεπουμε (νε) για την κυλληνη.

μερικες υπενθυμισεις. α) αν το κεφαλονια εναρμονιστει με τη στοκχολμη θα μειωθει η χωρητικοτητα του γκαραζ (κυριως σε φορτηγα). β) η εταιρεια (& ολες οσες προηγηθηκαν στη γραμμη) θελει να σπρωχνει κινηση προς την πατρα, γιατι ειναι πιο αποδοτικη η γραμμη [και πιο ακριβα ειναι τα ναυλα και περισσοτερα περιθωρια εκμεταλλευσης υπαρχουν (καμπινες, bar)].

προσωπικα πιστευω οτι ενα βαπορι σαν το "Θεολογος Π" ( λιγο παλιοτερο ισως, για να ειναι και πιο οικονομικο), θα ηταν ιδανικο για την πατρα. εχει γκαραζ, δρομο, ειναι πιο ευελικτο απο το κεφαλονια. η μονη αλλαγη που θα του εκανα (σωπα ρε μεγαλε proud:p ), θα ηταν ενας δευτερος καταπελτης πρυμα, ωστε να φορτωνει ανεξαρτητα το πανω γκαραζ (οπως στο Επτανησος και το Ionian Star). Oσο για τον πορο, η συχνοτητα δρομολογιων ειναι τετοια που το μικροτερο γκαραζ του κεφαλονια δε "θα φαινοταν".

Link to comment
Share on other sites

Η όλη σεναριολογία που αναφέρει ο(η) χρήστης blue μου φαίνεται περίεργη.

Δεν την γνωρίζω αλλά και δεν την αμφισβητώ.

Όμως κάτι δεν μου δένει καλά..

Οι πηγές σου δεν κατονομάζουν τον ακριβή λόγο κατ΄εμέ για τον οποίο πωλείται το πλοίο(εάν πωλείται).

Δηλαδή δεν κάνει για τον Πόρο και κάνει ο Α.Κάλβος και το Ιονίς?

Εκτός εάν συμβαίνει κάτι άλλο,

ή έχει κάποιο πραγματικό πρόβλημα το Επτάνησος.

Γιατί ειδικά για την Κυλλήνη (και όχι μόνο)οι διαστάσεις και η χωρητικότητα του είναι φαινομενικά ιδανικές..

Η πρόταση του proud αν και στέκει, δεν μου λύνει το πρόβλημα της αντικατάστασης του παλαιότερου Κεφαλονιά, που σύμφωνα με το σενάριο πώλησης του Επτάνησος, δεν θα λυθεί..

Αν έχεις κάτι να προσθέσεις,

ίσως μου έλυνες τις απορίες..

Link to comment
Share on other sites

to be honest, ο blue δεν εκανε σεναριολογια. μια πληροφορια μας μετεφερε. ο proudinho εκανε λιγο τον νικο φωσκολο.

μαλλον θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε κατα ποσο ευσταθει η πληροφορια (ετσι και αλλιως ο blue δε θυμαμαι να εχει πεσει εξω αλλη φορα).

οπως ειπαμε, εχουν ακουστει αρκετες φημες κατα καιρους για τη strintzis ferries. μια αναγνωση αυτου του thread αρκει. (αμοιβαια μεταθεση, νεο μεγαλο πλοιο κλπ). δεν εχουν ακουστει μονο εδω βεβαια, εχουν κυκλοφορησει και στα νησια τετοιες φημες απο ανθρωπους γυρω απο την εταιρεια (πρακτορες, πληρωματα κλπ).

υπομονη λοιπον να δουμε. παντως αυτο που λεει ο στρατος εχει λογικη. οταν εχεις ενα πλοιο 18 ετων που καλυπτει πληρως τη γραμμη (με οριζοντα αρκετων ετων μπροστα) και με προσφατη μετασκευη και ενα 32 ετων που το γκαραζ του ειναι μικρο για τις δυσκολες μερες και που εχει να παει "σουηδια", συνηθως ξεκινας την αντικατασταση απο το δευτερο.

Link to comment
Share on other sites

η blue, παιδια!!!θηλυκον, θηλυκοτατον!

η πληροφορια προερχεται απο αξιοπιστη πηγη, που δεν μπορω να κατονομασω και ζητω συγγνωμη γι' αυτο. ειναι ομως πολυ αξιοπιστη (η πηγη), και ο, τι μου εχει πει στο παρελθον έχει πραγματοποιηθει. δεν μου ειπε γιατι πωλειται το επτανησος , απλα μου το μετεφερε ως γεγονος, οπως επισης και το οτι οι διαδικασιες θα παρουν χρονο γιατι ,οπως ειναι αυτονοητο, δεν ειναι ευκολο να βρεθει αναλογο καραβι.

εξαλλου οπως εχει ηδη πει και ο σχεδον συντοπιτης proud , το ιδιο πραγμα αναφερεται πιο εμπλουτισμενο, νομιζω, στον εφοπλιστη.

το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι ...." υπομονη λοιπον να δουμε. παντως αυτο που λεει ο στρατος εχει λογικη. οταν εχεις ενα πλοιο 18 ετων που καλυπτει πληρως τη γραμμη (με οριζοντα αρκετων ετων μπροστα) και με προσφατη μετασκευη και ενα 32 ετων που το γκαραζ του ειναι μικρο για τις δυσκολες μερες και που εχει να παει "σουηδια", συνηθως ξεκινας την αντικατασταση απο το δευτερο" (για καποιο λογο :mad: δεν μπορω να κανω quote την τελευταια απαντηση του proud, γι' αυτο την γραφω ετσι:eek: )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...