Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μετανοίας και συγνώμης σαφώς όχι. Ενημέρωσης όμως ναι. Οκ για το Θιάκι η επιλογή είναι μονόδρομος. Αλλά για την Κεφαλονιά; Δεν πρέπει να πείσουν (αν έχουν σκοπό να έρθουν αλλά και να μείνουν) για τις προθέσεις τους; Και ειδικά με την αβεβαιότητα που επικρατεί αυτήν τη στιγμή.

Συμφωνώ ότι ένα Δελτίο Τύπου που θα ανακοινώνει την επιστροφή (;) είναι αυτό που μπορεί να κάνουν. Αλλά κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προαναγγείλουν την επιστροφή και να αποδώσουν την καθυστέρηση με τη δίμηνη ακινησία σε "εξωγενείς" παράγοντες. Αλλιώς εγώ περισσότερο πιστεύω ότι δεν θα επιστρέψουν..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να κάνω μια πρόβλεψη.... :huh:

 

Τους βλέπω να φεύγουν νύχτα πάλι...και κάτι off the record, για το πλοίο έχουν ενδιαφερθεί από Σκανδιναβική χώρα για ναύλωση.. ;) για να δούμε 

Link to comment
Share on other sites

superspeed μιλας για κατι καινουργιο ή για τα καλοκαιρινα πηγαινελα στη ραδα; (και τοτε λεγαν για επισκεψεις ναυλωτων).

 

για τα περι ενημερωσης τα εχω ξαναπει πολλες φορες. δεν περιμενει κανεις μελουρες και συγνωμες, αλλα μια πειστικη ανακοινωση (δεν ζητα κανεις πολλες λεπτομερειες) για το λογο της αποχωρησης, αλλα και για τις προθεσεις τους (ποτε θα επιστρεψει το πλοιο κλπ). το χρωστανε στον κοσμο που τους στηριζε τα προηγουμενα χρονια και κυριως σε οσους στηριξαν την επανοδο τους (αναφερομαι σε επιβατες και επαγγελματιες).

Link to comment
Share on other sites

περσυ η εταιρεια ειχε αποδεδειγμενα οικονομικα προβληματα και συγκεκριμενες οικονομικες εκκρεμοτητες, που οφειλονταν περισσοτερο σε λανθασμενες κινησεις του παρελθοντος (τα εχω πει και αναλυτικοτερα παρα πισω). δεν ξερω αν  λυθηκαν αυτα μονο και μονο επειδη πουληθηκε το κεφαλονια και μαλλιστα σε τιμη πολυ χαμηλοτερη απο οση ζητουσαν αρχικα.

ειτε υπηρχαν αλλα προβληματα, που δεν επετρεπαν την αμεση επαναδρομολογηση ;)

 

μηπως υπηρχαν ακομη εκκρεμοτητες απο το παρελθον; εκτος και αν περιμεναμε την οριστικη απαντηση καποιου ενδιαφερομενου για το πλοιο

 

εν πασει περιπτωσει θα ειναι θετικο το γεγονος αν η εταιρεια επιστρεψει αμεσα στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

οχι τπτ αλλο, αλλα ηδη καποια παπαγαλακια διαδιδουν οτι δεν ειναι ειλικρινης η προθεση επαναδρομολογησης

 

Αλλιώς εγώ περισσότερο πιστεύω ότι δεν θα επιστρέψουν..

 

Να κάνω μια πρόβλεψη.... :huh:

 

Τους βλέπω να φεύγουν νύχτα πάλι...

επεσες εξω :P  ουτε νυχτα φευγουν ουτε μερα. απλα δεν ηρθαν

 

προσωπικα για ενα πραμα απορω μετα απο το τελευταιο φιασκο (μια μικρη επιφυλαξη μεχρι να το δουμε και επισημως): το ονομα τους δεν τους απασχολει; για δεκαετιες ειχαν φτιαξει (οι προγονοι τους και ο μακης) ενα ονομα στα νησια και με ολα αυτα που εγιναν (κυριως με τον τροπο που κρεμασαν οσους πηραν θεση επισημως φετος υπερ της επαναδρομολογησης του επτανησος) το απαξιωσαν πληρως.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Έμμεση διαφήμιση σήμερα στο Ληξούρι. Ανάμεσα στις νταλίκες που μετέφεραν βοήθεια, ήταν και μια με τους τίτλους και το λογότυπο της εταιρείας ;) Υφίσταται ακόμη;

Link to comment
Share on other sites

τυπικα ναι. δεν εχει διαλυθει. εχει ακομη το τανι στην ιδιοκτησια της και, μεχρι προσφατα τουλαχιστον, υπηρχαν και τα γραφεια.

 

τωρα η ρεκλαμα στο φορτηγο μαλλον εχει ξεμεινει απο παλια και ο φορτηγατζης δεν μπηκε στον κοπο (και το εξοδο) να την αλλαξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

αυτη ειναι η επικρατουσα φημη, γιατι υπαρχει και αλλη που λεει οτι ο Mr 11880, εχει αγορασει το ποσοστο οσων ηθελαν να αποχωρησουν απο τη Γραμμαι Επτανησου N.E. και ειναι πλεον συμπλοιοκτητης

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

επισημως, γιατι δεν τα βρηκαν στη ναυλωση (ετσι λεει το kefaloniapress)

περα απο την τυχη της γραμμης της πατρας, πραγματικα απορω που εναμισυ χρονο τωρα δεν εχουν κανει κατι για να εκμεταλλευθουν το πλοιο τους (οσοι εχουν απομεινει εν πασει περιπτωσει).

δεν τους ενδιαφερει ουτε να το ναυλωσουν οπουδηποτε;

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι η διαφωνια των μετοχων της εταιρειας!!! Αλλιως θα ειχε δρομολογηθει το χειμωνα απο την ιδια την εταιρεια!! πχ καποιοι ηθελαν να πουληθει, οι υπολοιποι ηταν αρνητικοι!! Μου θυμιζει λιγο της συνεδριασης στη Βουλη, που η αντιπολιτευση οτι και να προτεινουν (και ας ειναι τελειο σχεδιο) θα αντιδρασουν και θα πουν οχι!!

Link to comment
Share on other sites

απο οσα εχουν "ακουστει" κατα καιρους, η βασικη αιτια της διαμαχης μεταξυ των μετοχων ειναι οικονομικες διαφορες και κυριως απαιτησεις απο τους μετοχους μειοψηφιας που δεν ασκουσαν διοικηση  και θεωρουν οτι ζημιωθηκαν.

δεν ξερει κανεις που σταματα η αληθεια και που αρχιζει η "σαλτσα" αλλα δεν νομιζω  οτι εχει να κανει μονο με "διαφωνια για τη διαφωνια"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

στα τελη του 2012 με αρχες του 2013, αφου δηλαδη ειχε σταματησει και το επτανησος και πριν πουληθει το κεφαλονια, ειχε κυκλοφορησει οτι η εταιρεια ειχε ρυθμισει τραπεζικες και ασφαλιστικες υποχρεωσεις για δυο χρονια (τελειωνει η διετια).

 

μηπως η ανακινηση του θεματος για πωληση του επτανησος, εχει να κανει και με τις υποχρεωσεις της εταιρειας που παραμενουν;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

οτι τα στυλωσε ενας απο τους μετοχους της SF θεωρωντας την τιμη χαμηλη.

 

 

καποιος/οι  απο την "μπλε" πλευρα στηλωσαν τα ποδια...

απορω ξανα. το πλοιο δυομισυ χρονα καθεται και δεν εχει εσοδα ενω εξακολουθει να εχει υποχρεωσεις. οσες φορες υπηρξε καποια πιθανοτητα επανενεργοποιησης (ππολυ λιγες ηταν, οχι οσα εχουμε ακουσει κατα καιρους), την τελευταια στιγμη παντα μπλοκαρε γιατι (κατα τη φημολογια παντα) ασκησε βετο καποιος μετοχος.

 

δεν εχει λογικη το ζητημα οπως παρουσιαζεται

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Aπλά όταν έχεις χρήμα για πολλές γενιές δεν είσαι keen seller...


Το οτι ειναι σταματημενο το βαπορι τοσο καιρο , απλα μπορει πια να μη τα βρισκαν μεταξυ τους και απο το να τρωγονται συγγενεις και οδοιποροι προτιμησαν να το δεσουν..το οτι εφυγε το Κεφαλονια φθηνα σχετικα ηταν πιστευω πως απο τη στιγμη που πηγαινανε για ξεκουραση το θεμα της εταιρειας ,ειπαν ας το δωσουμε κατι παραπανω απο σκραπ.. ενα βαπόρι παλιό που ουτως η αλλως δεμένο το χαμε και προτιμουσαμε να δουλευουμε λιγο ακομα το πιο καινουριο

 

Προσωπικη εκτιμηση ολα αυτα βεβαίως βεβαίως

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου δίνεται η αίσθηση ότι η όλη προσέγγιση από την εταιρεία αμαυρώνει το βαρύ όνομα που κουβαλάει. Και αυτό θεωρώ αρκετά λυπηρό.

Θα έπρεπε το ειδικό βάρος του ονόματος να δράσει καταλυτικά σε μια αξιοπρεπή αποχώρηση από τα ακτοπλοϊκά δρώμενα, αν αυτό είναι το επιθυμητό.
Ή να ανοίξει ο δρόμος στη νεώτερη γενιά ώστε να συνεχιστεί το σινιάλο με το Σ.

Ζούμε βέβαια σε μια εποχή περισσότερο ωμή και λιγότερο ρομαντική αλλά στο σημείο που βρίσκονται οι μετέχοντες στην εταιρεία θα πρέπει να αναλογιστούν τι ρόλο έχει παίξει η ιστορία του ονόματος Στρίντζη.

Και βέβαια κάποια στιγμή θα πρέπει να απευθυνθούν και προς τον κόσμο των νησιών. Δεν μπορεί να βλέπουμε ξαφνικά (ακόμα και αν δεν έχει βάση) δήλωση τακτικής δρομολόγησης του Επτάνησος στη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

αν τους απασχολουσε το ονομα τους, θα ειχαν κινηθει αλλιως, ηδη απο την εποχη που η εταιρεια ηταν ακομη ζωντανη. ουτε βεβαια θεωρω οτι τους νοιαζει τι λεει ο κοσμος. δεν εχουν και κανενα λογο πλεον, απο τη στιγμη που ειναι εκτος αγορας κοντα τρια χρονια.

 

περα απο αυτο ομως, πιστευω οτι το ενδιαφερον που υπηρξε σε καποιες περιπτωσεις για το επτανησος απο τριτους, δεν ηταν πραγματικο, αλλα προς χαρη εντυπωσεων και σκοπιμοτητων.

 

(η υποτιθεμενη επαναδρομολογηση το 2013, το ενδιαφερον του θεοδοση το 2014 και το ενδιαφερον του παναγιωτακη προσφατα).

 

ετσι η δικαιολογια οτι αντερδρασε καποιος απο τους μετοχους, βολευει αρκετους. προσφορες του τυπου, αγοραζω τωρα πληρωνω του παραχρονου, ναυλωνω τωρα και σε πληρωνω τον οκτωβρη, λογικο ειναι να συναντουν αντιδρασεις και πιθανον να γινονται για να απορριφθουν

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

με την πωληση του επτανησος, μπαινει οριστικα η ταφοπλακα σε ενα ιστορικο σινιαλο της ακτοπλοϊας.

ενα σινιαλο που επι τρεις και πλεον δεκαετιες κυριαρχουσε σε αδριατικη, ιονιο και αιγαιο, ενα σινιαλο που εσβησε αποτομα, αλλα η προσπαθεια επαναδραστηριοποιησης του αμαυρωσε την ιστορια του.

 

οποιος ακουει στριντζης στην κεφαλονια και το θιακι, δεν θα θυμαται τα χρονια της strintzis lines και του μακη, αλλα τη strintzis ferries και το τελος της.

 

εφυγε νυχτα, χωρις να πει ενα ευχαριστω στους κατοικους των νησιων, χωρις να δωσει ουτε μια εξηγηση για την αποχωρηση και εν συνεχεια ενεπλακη σε παιχνιδια τριτων, κοροϊδευοντας αυτους που τους στηριξαν τοσα χρονια (με τον τροπο που πουληθηκε το κεφαλονια και συσταθηκε η kefalonian, με τις υποτιθεμενες επαναδρομολογησεις του επτανησος και γενικως οσα ειδαμε και ακουσαμε απο την 31.10.2012 που σηκωσαν λευκη πετσετα).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...