Nick the Greek Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 (edited) Τάδε έφη MILTIADIS για το Europalink: On 1/21/2017 at 8:26 PM, MILTIADIS said: Πιθανοτατα θα το δουμε και παλι στην Αδριατικη ως τριτο πλοιο στη Βενετια το ερχομενο καλοκαιρι. Καμιά ιδέα για το τι θα απογίνει η γραμμή στην οποία δραστηριοποιείται εδώ και 1 χρόνο, δηλαδή Livorno - Palermo? Θα υπάρξει αντικαταστάτης? Η θα κλείσει εντελώς με δεδομένο ότι υπάρχει πια roro σύνδεση? Edited October 12, 2022 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 Τελικά δεν το είδαμε στην Αδριατική, παραμένει στη γραμμή του. Και μάλιστα σήμερα ανακοινώθηκε η εξής τρελή προσφορά: Για κάθε κράτηση που θα γίνει μέχρι τις 12 Ιουνίου στη γραμμή Livorno - Palermo για αναχωρήσεις Ιουνίου και Ιουλίου, το αυτοκίνητο πηγαινοέρχεται δωρεάν. Εκτός από τις αναχωρήσεις της Παρασκευής από Livorno και Σαββάτου από Palermo, αν καταλαβαίνω καλά. Εντάξει, μου φαίνεται απλά τρελό αυτό που κάνουν, δεν μπορώ να καταλάβω αυτήν την επιθετική τιμολογιακή πολιτική στα όρια του υπερβολικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 25, 2018 Author Share Posted April 25, 2018 (edited) Κάτι άλλο αξιοσημείωτο ως πρός τις κινήσεις της Grimaldi, στις γραμμές της Σικελίας αυτήν τη φορά, είναι πως το Euroferry Olympia τελικά δεν αντικατέστησε τα Florencia και Cartour Gamma στη γραμμή Napoli - Catania. Η τελευταία αυτή γραμμή τη δεδομένη χρονική στιγμή απλά δεν εκτελείται, δεν φαίνεται καν στο σύστημα κρατήσεων. Αντίθετα το Euroferry Olympia βρέθηκε στο Salerno - Catania παρέα με τα Euroferry Malta και Eurocargo Napoli(που είναι roro). Είναι η πρώτη φορά που αυτή η γραμμή έχει στοιχείο επιβατικό αν θυμάμαι καλά και οι πλεύσιμες ώρες υπολογίζονται σε 13 με το Euroferry Olympia. Φαίνεται λοιπόν πως η Grimaldi εγκαταλείπει εντελώς τη Napoli πρός όφελος του Salerno(σκάρτη μια ώρα οδήγηση νοτίως της Napoli). Όσον αφορά την ΤΤΤ Lines, αυτή με ανακοίνωσή της στο web site της επιβεβαιώνει το κλείσιμο της γραμμής και δηλώνει πως για τα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια θα αποζημειωθούν οι κάτοχοι, ενώ εναλλακτικά μπορούν να μεταφερθούν στη γραμμή Messina - Salerno ή Milazzo - Napoli. Αξιοσημείωτο πως η κίνηση δεν πηγαίνει στο Catania - Salerno με το Euroferry Olympia. Πρός το παρόν η γραμμή Messina - Salerno με το Cartour Delta, παραμένει ανέπαφη. Εννοείται πως στο site της Grimaldi, πέραν της δυνατότητας κλεισίματος εισιτηρίων δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σε οτιδήποτε. Το επιβατικό κοινό είναι on a "need to know" basis Edited April 25, 2018 by Nick the Greek Links Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosa Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 (edited) Υπάρχει κακή ή δεν υπάρχει καθόλου επικοινωνία ,μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας...Όχι μόνο σε αυτό το θέμα... Σήμερα ο όμιλος Grimaldi στο booking του διαφημίζει τα νέα δρομολόγια.... Edited April 25, 2018 by proud_ionian 2σε1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 3, 2018 Author Share Posted May 3, 2018 Στα αξιοσημείωτα της γραμμής μετά την έλευση των Egnazia και Olympia είναι πως τα Euroferry Malta και Eurocargo Napoli, έχουν να κάνουν δρομολόγιο από τη Δευτέρα που μας πέρασε. Να γίνουν οι 2 γραμμές 1 και τα 4 πλοία 2 τελικά? Για να δούμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 22, 2018 Author Share Posted May 22, 2018 Το κενό της Grimaldi Lines από την γραμμή Napoli - Catania, έρχεται να καλύψει σούμπιτη η Moby Lines. Με την εμπορική επωνυμία New TT Lines λοιπόν, όπως αναφερόταν στον ηλεκτρονικό πίνακα δρομολογίων της Napoli, η Moby Lines επανεκκίνησε αν θυμάμαι καλά τη Δευτέρα 14 Μαίου τη γραμμή με 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία σε κάθε κατεύθυνση. Για να δούμε αν το άνοιγμα αυτής της πόρτας από την Grimaldi Lines, είναι κάτι που θα το μετανοιώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 10, 2018 Author Share Posted June 10, 2018 (edited) Το πράγμα πρέπει να έχει αρχίσει να πηγαίνει αρκετά καλά, όπως υποψιάζομαι. Τα δρομολόγια του Hartmut Puschmann συνεχίζονται απαρέκκλιτα, ενώ χτές Σάββατο είχαμε μια καινούρια εξέλιξη. Το Beniamino Carnevale που καλύπτει το Catania - Malta αυτή τη στιγμή, αντί να αναχωρήσει την Παρασκευή το βράδυ για Malta, αναχώρησε για Napoli και από εκεί πίσω για Catania το Σάββατο το βράδυ. Είχαμε δηλαδή ένα επιπλέον κυκλικό δρομολόγιο. EDIT: Να και η επιβεβαίωση, τελικά η παρουσία του Beniamino Carnevale θα είναι μόνιμη με την Moby/Tirrenia να πετυχαίνει ήδη πληρότητες 80% της χωρητικότητας στη γραμμή. Δεν ξέρω τι κάνουν τα Euroferry στο Salerno αλλά ίσως τελικά να μην ήταν και τόσο σοφή απόφαση η εγκατάλειψη της Napoli από τον Grimaldi. Επίσης διαβάζουμε πως η αύξηση της κίνησης το Μάιο του 2018 σε σύγκριση με το Μάιο του 2017 είναι της τάξεως του 113%. Αν είναι ακριβείς οι αριθμοί, πρόκειται για μεγάλη επιτυχία. Edited June 10, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 14, 2018 Author Share Posted July 14, 2018 On 7/9/2018 at 9:35 PM, MILTIADIS said: Eνισχυει τα δρομολογια της στη γραμμη Πατρα-Μπαρι-Βενετια η Grimaldi Lines καθως συντομα στη θεση των Eurocargo Patrasso κ Trieste θα μπουν το Eurocargo Alexandria κ το Eurocargo Livorno τα οποια ειναι μεγαλυτερης χωρητικοτητας,κατα 50 φορτηγα το καθενα,δεδομενου οτι καταγραφεται αυξηση της κινησης η οποια αγγιζει το 36% σε σχεση με περυσι. Το απερχόμενο Eurocargo Alexandria έκανε Palermo - Salerno - Genova ενώ το Eurocargo Livorno έκανε Genova - Livorno - Catania - Bar - Catania - Civtavecchia - Savona - Genova, και αυτό επί της ουσίας σε δρομολόγια από τη Σικελία. Μειώνεται αντίστοιχα δηλαδή η χωρητικότητα στις γραμμές της Σικελίας. Από εκεί έχεις εικόνα Μιλτιάδη τι γίνεται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 Η Bluferries ναύλωσε το Princess of Dubrovnik (ΙΜΟ Νο: 9111345) για τρεις μήνες, έτσι ώστε από την 1η Οκτωβρίου να συνδέσει τη Messina με τη Reggio Calabria, που σταμάτησε η Liberty Lines. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 6, 2018 Author Share Posted December 6, 2018 Η Tirrenia προσέθεσε στη βασική της γραμμή Genova - Livorno - Catania - (Malta) και 1 εβδομαδιαία προσέγγιση στη Napoli. Και πρός Βορρά και πρός Νότο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 18, 2019 Author Share Posted August 18, 2019 Η γραμμή Catania - Napoli ξαναγύρισε στο format του ενός πλοίου μόνο για τη Moby, το Pietro Manunta αυτήν την εποχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 8, 2020 Share Posted February 8, 2020 (edited) Αποχωρει η Tirrenia απο την ερχομενη βδομαδα απο το δρομολογιο(ro/ro) Napoli-Catania συμφωνα με επιστολη της προς τους μεταφορεις. Quote «Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι από την επόμενη εβδομάδα η Tirrenia θα υποχρεωθεί,να σταματήσει τη θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων μεταξύ Νάπολης και Κατάνια.Αυτή η γραμμή άνοιξε τον Ιούνιο του 2018 κατόπιν αιτήματος της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών και η Tirrenia την υποστήριξε έντονα με σημαντικές επενδύσεις. Σήμερα αναγκάζομαστε να σταματήσουμε την εκτέλεση των δρομολογίων υπό το φως της έλλειψης επαρκούς κυκλοφορίας για να στηρίξουμε οικονομικά τη γραμμή. Οι άλλες θαλάσσιες συνδέσεις θα συνεχιστούν όπως είχαν προγραμματιστεί » Edited February 8, 2020 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 9, 2020 Author Share Posted February 9, 2020 Πολύ ενδιαφέρον, ίσως έτσι εξηγείται και αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 11, 2020 Author Share Posted March 11, 2020 Τελικά παραμένουν οι προσεγγίσεις, όχι όμως σαν αποκλειστική γραμμή. Γίνονται προσεγγίσεις σαν τσόντα στη γραμμή Γένοβα - Λιβόρνο - Κατάνια με τα Maria Grazia Onorato και Alf Pollak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 4, 2021 Author Share Posted March 4, 2021 Just now, Nick the Greek said: Ετοιμάζονται οι Ιταλοί για την εξόδιο ακολουθία της Moby/Tirrenia η οποία μετά το Napoli - Catania και το Ravenna - Catania εξέρχεται ολοκληρωτικά από τη Σικελία αφήνοντας και το Genova - Livorno - Catania - Malta. Θα επικεντρωθούν στις γραμμές της Σαρδηνίας και στο Napoli - Palermo. Υποθέτω πως τα 2 μεγάλα roro(Alf Pollak και Maria Grazia Onorato) θα απασχοληθούν αποκλειστικά ανάμεσα στο Livorno και τη Σαρδηνία. Στο παραπάνω link πέρα από τα νέα που αφορούν τη Moby και την εγκατάλειψη της Σικελίας από μέρους της(εκτός από το Napoli - Palermo), αναφέρεται σαν φήμη το ότι η γραμμή της Σικελίας δεν πρόκειται να μείνει σαν μονοπώλιο του Grimaldi για πολύ καιρό. Μονοπώλιο εκτός από το Genova/Civitavecchia - Palermo της GNV εννοείται. Το άρθρο αναφέρει πως ήδη υπάρχει έντονη φημολογία ότι κάποια τρίτη εταιρεία από το εξωτερικό μπορεί να εισέλθει στις γραμμές τις Catania. Σαν πιθανοί νέοι παίχτες αναφέρεται η Κοινοπραξία ΑΝΕΚ/Attica(εδώ γελάνε φωναχτά) και η DFDS. Εδώ δε γελάνε αλλά ανασηκώνουν το δεξί τους φρύδι με ενδιαφέρον. Πάντως γενικότερα έχω την εντύπωση από διάφορα άρθρα που έχω κατά καιρούς διαβάσει, πως οι Ιταλοί μεταφορείς δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι τη γιγάντωση του Grimaldi και προκρίνουν την διατήρηση ενός παίχτη που θα αποτελεί το αντίπαλο δέος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kts Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 (edited) Στο συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται πως το κενό που θα αφήσει η Tirrenia στην Κατανια υπάρχει περίπτωση να καλυφθεί και από ξένους, όπως η Ανεκ - Αττικα που βρίσκονται σε διαρκή κόντρα με τον Grimaldi τόσο στην Αδριατική όσο και στο εσωτερικό. Να το δούμε κι αυτό... Edited March 4, 2021 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 5, 2021 Author Share Posted March 5, 2021 Μια και πιάσαμε τις γραμμές της Σικελίας, να δούμε εδώ ότι η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση της Σικελίας έχει διαθέσιμα χρήματα για την αναέωση του στόλου που εκτελεί ενδό-Σικελικά δρομολόγια, όπως το Sansovino κλπ. Οι λεπτομέρειες είναι στο άρθρο. Φυσικά αυτό που ενδιαφέρει πραγματικά εμάς είναι το ότι -όπως φωνάζουμε εδώ και χρόνια σε αυτόν τον ιστότοπο- πρέπει και μπορεί να βρεθεί λύση και για κτήση αλλά κυρίως για ναυπήγηση καινούριων μονάδων στόλου στην Ελλάδα. Ειδικά για μικρές και περιφερειακές εταιρείες που εξυπηρετούν γραμμές ζωής και δεν έχουν δεδομένα την απαραίτητη πρόσβαση σε χρηματοδότηση. Αλλά ας μην ενοχλούμε τον ΥΕΝ με τέτοια θέματα, έχει εκλογική πελατεία να ασχοληθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 Και τριτο πλοιο στη γραμμη Ραβεννα-Μπριντιζι-Κατανια απο τη Grimaldi Lines,απο τις 20 του μηνα το Eurocargo Valencia θα ειναι μαζι με τα Eurocargo Catania και Eurocargo Sicilia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 12, 2022 Author Share Posted October 12, 2022 Πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη για την οποία μας ενημερώνει το Shipping Italy. Η ναπολιτάνικη εταιρεία που αγαπάμε να μισούμε, βάζει το Cruise Ausonia στη γραμμή Napoli - Palermo. Για τους μη γνώστες, αυτή η κίνηση έρχεται σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με την Moby/Tirrenia που παίζει μπάλα στη γραμμή με Rafaele Rubattino και Vincenzo Florio, και τη GNV που παίζει μπάλα με τα GNV Antares και GNV Aries. Ακόμη πιο ενδιαφέρον το ότι θα υπάρχουν 3 δρομολόγια την εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με αναχώρηση 2030 και άφιξη 0630, με άλλα λόγια τουλάχιστον πρός το παρόν η Grimaldi δεν θα εκμεταλλευτεί την υπεροχή του πλοίου σε ταχύτητα απέναντι στον ανταγωνισμό. Πρώτη αναχώρηση τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 12, 2022 Share Posted October 12, 2022 2 hours ago, mlulurgas said: Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, μετά το άνοιγμα της γραμμής Νάπολη - Παλέρμο, χρειάζεται ένα πλοίο στον στόλο Grimaldi (Λιβόρνο - Παλέρμο), Kαπου πηρε το ματι μου οτι παει το Zeus Palace εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Το Cruise Ausonia ουσιαστικά αντικαθιστά στη γραμμή Napoli-Palermo το Eurocargo Salerno-το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο τις ίδιες ημέρες & ώρες το τελευταίο 3μηνο- επεκτείνοντας έτσι τις δραστηριότητες του ομίλου και στο κομμάτι επιβατών. Μάλιστα, δεδομένης της παρουσίας του Cruise Smeralda στη γραμμή Salerno-Palermo-Rades με αναχωρήσεις κάθε Δευτέρα μεσημέρι και Παρασκευή βράδυ από Salerno, ο όμιλος προσφέρει πλέον 5 αναχωρήσεις την εβδομάδα από τα 2 αυτά λιμάνια του νότου προς Palermo και μάλιστα με ΕΓ/ΟΓ! Συνοπτικά τα δρομολόγια του ομίλου προς Παλέρμο: Zeus Palace: Livorno-Palermo κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή Cruise Ausonia: Napoli-Palermo κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή Cruise Smeralda: Salerno-Palermo-Rades κάθε Δευτέρα, Παρασκευή Eurocargo Ravenna/Eurocargo Palermo: συνολικά 2-3 δρομολόγια την εβδομάδα Genova-Palermo ή Genova-Salerno-Palermo Corfu: Cagliari-Palermo κάθε Σάββατο Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει η διαμόρφωση των δρομολογίων το καλοκαίρι όπου η Grimaldi Lines εκτιμώ πως στο σκέλος Napoli-Palermo θα πάει σε δρομολόγια όπως αυτά που εκτελεί το Cruise Bonaria στη γραμμή Civitavecchia-Olbia, δηλαδή μεσημβρινή αναχώρηση από Palermo και βραδινή από Napoli. Άλλωστε η ταχύτητα του Cruise Ausonia ενδείκνυται για κάτι τέτοιο. Απέναντί της-με βάση τα τωρινά δεδομένα-θα έχει μια GNV που με τα GNV Aries και GNV Antares λόγω ταχύτητας εκτελεί βραδινά και μόλις 3 ημερήσια δρομολόγια την εβδομάδα (πέρσι κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο) και μια Moby/Tirrenia που εκτελεί ακόμα και κατακαλόκαιρο σχεδόν μόνο βραδινά δρομολόγια. Να δούμε αν η συμμετοχή της GNV στη Moby/Tirrenia θα αλλάξει τα δεδομένα στη γραμμή έχοντας πλέον οι 2 εταιρίες να ανταγωνίζονται όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με τον Εμμανουέλε όπως σοφά αναφέρει ο @Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 17, 2022 Author Share Posted October 17, 2022 Εγκαινιάζεις την παρουσία σου στο forum με ένα πολύ ζουμερό πόστ αγαπητέ @Diagoras, καλώς ήλθες. Με τσιγκλάς για κουβέντα. Το τελευταίο τρίμηνο δεν έχω παρακολουθήσει σχεδόν καθόλου τα ro-ro τους, παρά μόνο αποσπασματικά. Εγώ είχα μείνει στο τριγωνικό που αναφέρεις πρός το τέλος, με τη Genova παρέα με το Salerno και το Palermo στην ίδια γραμμή. Το γεγονός ότι έκανε μόνο Palermo - Salerno, δείχνει πως υπάρχει μεταφορικό έργο. Αυτό που με ξεπερνά πραγματικά στη συγκεκριμένη γραμμή, έχει να κάνει με τους άλλους. Όταν ο Aponte πήρε το πακέτο μετοχών στην Moby/Tirrenia, περίμενα πως θα γινόταν κάποιος εξορθολογισμός που θα ξεκίναγε από τη συγκεκριμένη γραμμή. Δε γίνεται να έχεις 4 επιβατηγά/οχηματαγωγά από την ίδια εταιρεία(κατ' ουσίαν), στην ίδια γραμμή. Και όμως έμειναν ως είχαν. Και πιστεύω πως αυτό έχει να κάνει με την Tirrenia περισσότερο, πρέπει να έχουν κάποιο ειδικό καθεστώς. Αρκεί κανείς να σκεφτεί πως τα 2 πλοία της γραμμής από την Tirrenia, δε θυμάμαι ποτέ να έχουν πάει σε κάποια άλλη γραμμή, ούτε για χειμερινή σκάντζα. Το προφανές για μένα είναι πως μιλάμε για πλεονασμό. Με δύο μόνο από τα ταχύτερα πλοία της GNV στη γραμμή, πιστεύω και χρήματα θα έβγαιναν αλλά και θα μπορούσαν να αποκρούσουν την απειλή της ταχύτητας των ro-pax της Grimaldi. Όσον αφορά την τελευταία, συμφωνώ απολύτως μαζί σου ως πρός το πως πιθανόν να εκμεταλλευτούν το Cruise Ausonia το καλοκαίρι. Αν τώρα είναι χειμώνας και το μεταφορικό έργο ίσως λιγότερο, το να έρθει καλοκαίρι να έχουν το Cruise Ausonia επάνω στα ωράρια της GNV/Tirrenia και να κάνει δρομολόγια με 18 μίλια, πάει ακριβώς αντίθετα στα προσόντα του και τις δυνατότητές του. Το άλλο ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η επιστροφή της Grimaldi Lines στη Napoli. Θα μου πεί κανείς πως το Corfu κάνει προσεγγίσεις στη Napoli εδώ και 2 χρόνια. Αυτές όμως ήταν κατ' ανάγκην, στα πλαίσια της επιδότησης που αν δεν κάνω λάθος λαμβάνει στη γραμμή πρός το Cagliari η εταιρεία. Τώρα οι προσεγγίσεις στη Napoli είναι κατ' επιλογήν. Υποπτεύομαι πως αυτό έχει να κάνει κυρίως με το Salerno και την χωρητικότητά του σαν λιμάνι, ή μάλλον την έλλειψη αυτής. Αν δεί κανείς το λιμάνι από τους λόγους που είναι γύρω του, ειδικά στο κομμάτι που πάνε τα ferries και τα ro-ro, είναι μια ασφυκτική πραγματικά εικόνα. Και πιστεύω πως κάπου έχει εξαντλήσει τις δυνατότητές του σα λιμάνι, σε σχέση με τον λιμενικό χώρο που είναι διαθέσιμος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Σωστές παρατηρήσεις στις οποίες έχω να προσθέσω πως: 1) μετά το μπάσιμο της GNV στη Moby βλέπουμε μια μετωπική Grimaldi-Aponte στον τομέα των ferries ίσως για 1η φορά (με εξαίρεση το δρομολόγιο Palermo-Rades όπου προϋπήρχε και Savona-Barcelona-Tanger Med παλαιότερα). Ο Grimaldi έβαλε το Zeus Palace στη γραμμή Λιγουρία-Porto Torres και πλέον το Cruise Ausonia στη γραμμή Napoli-Palermo, γραμμές που παραδοσιακά παίζουν μπάλα Tirrenia και GNV. Επίσης δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ήδη έχει βάλει τα 2 "δικά μας" Cruise στη γραμμή Livorno-Olbia με 17 δρομολόγια την εβδομάδα προς κάθε κατεύθυνση ακόμα και το καταχείμωνο! Από την άλλη η GNV μέσω των ναυλωμένων ro-ro πάτησε πόδι στη Μάλτα στην οποία πλέον ο Grimaldi στο καθιερωμένο σαββατιάτικο δρομολόγιο από Genova στέλνει ολόκληρο Eco Malta! Και φυσικά δεν ξεχνάμε τις Βαλεαρίδες... 2) Η γραμμή Napoli-Palermo είναι κλασική νυχτερινή γραμμή. Όντως τα 2 πλοία της Tirrenia έχουν ριζώσει εκεί και λογικά δουλεύουν κυρίως με φορτηγά γι' αυτό ακόμα και το καλοκαίρι σπάνια εκτελούν ημερήσια (κατά τη γνώμη μου έχουν τις δυνατότητες για περισσότερη εκμετάλλευση). Ίσως όντως να παίζεται και κάτι άλλο που δεν γνωρίζουμε. Από την άλλη η GNV πάντα είχε στη γραμμή πλοία πιο πολύ pax παρά ro, μεγάλης ηλικίας και μικρής ταχύτητας. Ίσως αυτό να την άφησε ανοχύρωτη. 3) Σίγουρα θα μπορούσε να γίνει μια "ενοποίηση" σε 1 πλοίο από κάθε λιμάνι. Ένα τέτοιο πλοίο σίγουρα θα χρειαζόταν πολύ μεγάλο γκαράζ, ικανό ξενοδοχειακό και ελαφρώς μεγαλύτερη ταχύτητα (και τα 21 μίλια αρκούν ώστε να εκτελείς και ημερήσια το καλοκαίρι χωρίς επιβάρυνση των αναχωρήσεων της επομένης όπως συμβαίνει τώρα με τα Aries/Antares). Όμως δε θεωρώ πως υπάρχει τέτοιο πλοίο στο στόλο. Τα δυνητικά υποψήφια Suprema, Superba χρειάζονται στη γραμμή Genova-Palermo λόγω ταχύτητας, τα Excellent-Excelsior-GNV Spirit δε νομίζω ότι έχουν κατά πολύ μεγαλύτερο γκαράζ ώστε να σηκώσουν το βάρος της ενοποίησης. Για να μην τα πολυλογώ, η δουλειά θα μπορούσε να γίνει μόνο με 2 πλοία τύπου Cruise Sardegna/Cruise Europa τα οποία όμως έχει μόνο ανταγωνιστής. Ίσως τα 2 νεότευκτα της Moby θα μπορούσαν να υλοποιήσουν ένα τέτοιο πλάνο... 4) Πλέον κάθε Παρασκευή από Palermo προς Napoli θα έχουμε 3 αναχωρήσεις συν 1 από Termini Imerese με το Forza...ούτε στην Αίγινα επί Λεβεντάκη δε γίνανε αυτά 5) Η επιλογή του λιμανιού αποτελεί όντως έκπληξη! Το Salerno έχεις αναδείξει και συ πως είναι ποντικότρυπα...Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος της αλλαγής πάντως ο όμιλος έχει μεγάλο hub εκεί (θα θελα πολύ να μάθω το γιατί). Θεωρητικά το λιμάνι έχει 3 θέσεις πρόσδεσης για ro-ro και ro-pax απ' όσο έχω καταλάβει οπότε δεδομένου ότι οι 2 πιάνονται καθημερινά από το Cartour Delta (Salerno-Messina) και Eurocargo Catania ή Eurocargo Savona (Salerno-Catania), μένει 1 θέση. Κάθε Δευτέρα-Παρασκευή δένει το Cruise Smeralda και τις υπόλοιπες τα ECO Mediterranea και Adriatica (χοντρικά όλα αυτά). Άρα με ολοήμερη παραμονή το Cruise Ausonia θα δημιουργούσε επιπλέον χάος. ΥΓ: στο car/container terminal η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 19, 2022 Author Share Posted October 19, 2022 Ως πρός το 1) νομίζω ο πραγματικός ανταγωνισμός με τον Aponte άρχισε με τις Βαλεαρίδες. Ο ανταγωνισμός στη γραμμή Livorno - Olbia είχε ήδη ξεκινήσει επί Onorato ενώ στη γραμμή της Ταγγέρης το ιταλικό λιμάνι αφετηρίας δεν ήταν ποτέ το ίδιο μια και η GNV έφευγε πάντα από Genova ενώ ο Grimaldi αρχικά από Livorno και μετά από Savona. Όπως και να έχει, ο Aponte είναι ο μοναδικός που μπορεί αν θέλει να ανταγωνιστεί πραγματικά τον Grimaldi. Κοινό σημείο και των δυό τους η Ναπολιτάνικη προέλευση οπότε κάτι μου λέει πως κάποια στιγμή θα τα βρούν. Όσον αφορά το 3) πολύ σωστά τα λες. Για το 5) αν δεν με απατά η μνήμη μου, είχε ζητήσει πρίν μερικά χρόνια να του παραχωρηθεί ένα κομμάτι του λιμανιού της Napoli και να μετονομασθεί σε Γκριμαλντέικα Νεαπόλεως, αλλά δεν του έκαναν τη χάρη. Οπότε πήρε τα κουβαδάκια του και πήγε στο Salerno που είναι μόλις 40 λεπτά της ώρας οδήγηση πρός το νότο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 On 10/17/2022 at 7:58 PM, Diagoras said: Cruise Ausonia: Napoli-Palermo κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή Τελικά το 3ο δρομολόγιο της εβδομάδας από Napoli δεν εκτελείται Κυριακή αλλά Σάββατο οπότε το πλοίο έχει διανυκτέρευση στο Palermo τις Κυριακές. On 10/18/2022 at 12:21 PM, Diagoras said: Πλέον κάθε Παρασκευή από Palermo προς Napoli θα έχουμε 3 αναχωρήσεις συν 1 από Termini Imerese με το Forza...ούτε στην Αίγινα επί Λεβεντάκη δε γίνανε αυτά Μάλλον είδαν(;;;) ότι είναι υπερβολικές οι αναχωρήσεις οπότε το Forza τελικά δεν εκτέλεσε το δρομολόγιο προς Napoli. Να δούμε αν πρόκειται για μόνιμη κατάργηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now