Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

πιο συμπαθητικο με τα ολοκληρωμενα σινιαλα της ανεκ  σε σχεση με το αδερφακι του.

Asterion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ταξιδεψε κανεις να πει εντυπωσεις??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για δωσε αν μπορεις καμια λεπτομερια παραπανω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στενο πολυ , πιο μικρους χωρους απο το forza , αρκετες ζημιες κουβαλαει εντος (μαλλον το forza ηταν πολυ ανωτερο) ο κοσμος διαμαρτυρεται συνεχως και αρκετος κοσμος δεν θελει να ταξεδεψει ξανα με το βαπορι. Ο captain σιγα σιγα το εμπιστευεται παραπανω βλεπωντας το σε χειρισμους εντος του λιμανιου , μανουβρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σαs .Εναι η πρωτη φορα που γραφω,και λυπαμαι που αρχιζω με αυτον τον τροπο. Ταξιδευω πολυ συχνα ,ποτε για δουλεια,ποτε για διακοπεs ,περιπου 4-5 φορεs το χρονο.Εχω ταξιδεψει με ολα τα πλοια τηs Αδριατικηs ,απο το 2000 και μετα. Θα περιγραψω την προσωπικη μου εμπειρια απο το ΑΣΤΕΡΙΟΝ , αφου επεστρεψα με αυτο στισ 15/3 απο Ανκονα. Το πλοιο πιανει Ανκονα καθε Τριτη ,φευγονταs απο Βενετια. 
Αs αφησουμε την 2ωρη καθηστερηση ,ειναι λεπτομερεια,και συμβαινει με ολα τα πλοια τηs Αδριατικηs.Να αρχισω απο τουs κοινοχρηστουs χωρουs ,οι οποιοι ειναι σχεδον καρμπον με FORZA,SUPERFAST I και II κλπ. Η διαφορα ομωs ειναι οτι υπηρχαν το πολυ 100 καρεκλεs,ναι καρεκλεs,με τραπεζακια σαν καφενειο τηs δεκαετιαs του 60, με αποτελεσμα οι επιβατεs να καθονται και στο εστιατοριο,με το οποιο δεν υπηρχε κανεναs διαχωρισμοs . Οταν λοιπον ερχοταν η ωρα του φαγητου,επρεπε να εισαι πολυ τυχεροs να βρειs καπου να καθισειs,η να παρακαλεσειs καποιουs που ειχαν ΄΄καταλαβει΄΄ενα τραπεζι να καθισειs διπλα τουs για να φαs. Περιφεροσουν λοιπον αρκετη ωρα ,με τον δισκο στο χερι...Παμε τωρα στιs καμπινεs. Ατμοσφαιρα πλοιου δεκαετιαs 60 . Παντου φθορεs,τουλαχιστον στην δικη μαs .Και το κακο ηταν οτι επρεπε να εισαι εκει σε ολο το ταξιδι,μιαs και στο ΄΄σαλονι χα χα ΄΄ δεν υπηρχε περιπτωση.....Αυτο που θα τονισω ,ειναι οτι το πληρωμα ,με επικεφαληs τον αρχιθαλαμηπολο,εκαναν οτι μπορουσαν για να ασθανεται ο κοσμοs ανετα ,αλλα δεν τουs το επετρεπε το ιδιο το πλοιο. Το μονο που εγινε οταν το εφεραν ,ηταν να το βαψουν εξωτερικα . Μεσα το χαοs.
Δεν ειχε τιποτα θετικο ?? Ειχε.....ενα και μοναδικο.Πολυ καλη πλευση ,ακομη και σε καποια ΄΄πονηρα ΄΄ σημεια που το κουνημα εινα αναποφευκτο,για τετοιου ειδουs κατασκευη ( οσοι ειχατε ταξιδεψει με το FORZA ξερετε).
Τι μπορω να πω για το SPIRIT,το CHAMPION,και παλαιοτερα τον ΣΟΦΟΚΛΗ,τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ, αυτα τα αρχοντοκαραβα,ακομα,ακομα και για τα ΚΡΗΤΗ ?? Ισωs αν εκαναν μια γενικοτερη επισκευη του πλοιου ,τα πραγματα να ηταν πολυ καλυτερα. Και σιγουρα θελει ενα σαλονι οπωs τα SUPRFAST του Μπαρι... 
Συγχαρητηρια και παλι στο πληρωμα ,που προσπαθουσε για το καλυτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλωσήρθες καταρχήν. Από τον καιρό που μπήκε το πρώτο τέτοιου είδους πλοίο στις γραμμές της Αδριατικής τα είχαμε δει και συζητήσει στο φόρουμ οι..... "παλαιότεροι" αυτά που λες. Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτά τα πλοία είναι πλέον πιο συμφέροντα για αυτές τις γραμμές. Μια και ταξιδεύεις από το 2000 σίγουρα θα θυμάσαι τι πλοία υπήρχαν τότε (που πολύ σωστά τα αναφέρεις άλλωστε), τι αποπειράθηκαν να μπουν (πχ Προμηθέας, Ωκεανός κλπ) και τι πλοία ήρθαν τελικά στις μέρες μας, πάντα λόγω των συγκυριών. Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για τις δρομολογήσεις σαν σκαριά, όχι για τα παιχνίδια που έπαιξαν και παίζουν κατά καιρούς οι εταιρίες (χρηματιστήρια, πιέσεις ανταγωνισμού κλπ). Κατά τη γνώμη μου η γραμμή θα χρειαζόταν κάτι σαν τα "Κρήτη*" που πάνω κάτω τα Visentini τα προσεγγίζουν σε χαρακτηριστικά αν εξαιρέσει κανείς τους χώρους τους που είναι κάπως πιο λίγοι. Βέβαια τα παραπάνω δεν αποτελούν άλλοθι για τυχόν εγκατάλειψη (που απ ότι μας περιγράφεις από πλευράς πληρώματος ευτυχώς δεν υπάρχει).

 

 

*(εννοώ τα χαρακτηριστικά τους, όχι τα ίδια τα 37χρονα πλέον σκαριά) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άσχετη ερώτηση,ξέρουμε αν έχει ναυλωθεί μόνο για τη γραμμή που κάνει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Αστερίων προσεγγίζοντας το νέο της Πάτρας το καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου και λόγω της μεγάλης διάρκειας της ημέρας μπορεί κανείς να δει την άφιξή του υπό το φως της ημέρας. Στην Ηγουμενίτσα φτάνει μεσημέρι στον πλου του γυρισμού, πρωί στο "πήγαινε".

 

3a7f775b0c02768db86c4bab781e5629

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέπω τον Αστερίωνα να πλησιάζει την Κέρκυρα σήμερα με μεγάλη καθυστέρηση για την Κυριακάτική του άφιξη από τη Serenissima. επί τη ευκαιρία λοιπόν, να δούμε ένα ακόμη καμάρι της Visentini με τα χρώματα της ΑΝΕΚ να πλησιάζει την Ηγουμενίτσα. Θεωρώ πως τα σινιάλα του πάνε τρέλα, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια για το πως είναι το πλοίο εσωτερικά μάλλον δεν έχει και πολλή σημασία αν του πάνε τα σινιάλα. Στο συγκεκριμένο ταξίδι το πλοίο ήταν πίτα από garage όπως φαίνεται κι εδώ, παραδόξως όμως δεν βλέπω πολύ κόσμο έξω. Όπως και να το κάνεις σε ένα τέτοιο πλοίο, το πολύωρο ταξίδι από τη Βενετία πρέπει να είναι ιδιαίτερα βαρετό. Και μια άποψη της πρύμης κατά την αναχώρηση.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17/1/2016 at 10:07 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πιθανολογώ πως όχι για να βάλουν Ελληνικό πλήρωμα. Η ναύλωση μάλλον θα έχει διάρκεια 3 χρόνια 

Όταν ναυλώθηκε το Αστερίων είχα ακούσει ότι έχει ναυλωθεί για 3 χρόνια αλλά τελευταία ακούω ότι τον Ιανουάριο λήγει η ναύλωση του, αλλά γίνονται συζητήσεις για την παράταση της ναύλωσης του πλοίου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά θα πρέπει να περάσει και κάποιο survey να υποθέσω? λογικα το Intermediate. DD έχει το 2/19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσα ισα ψάχνουν κάτι άλλο εδώ και καιρό για να το παραδώσουν. Δεν  έχουν  μείνει και τόσο ευχαριστημένοι. Παίζει έως το τέλος της χρονιάς να μας αφήσει !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερχεται για την ΑΝΕΚ η για να ξαναπαραδωθεί στη stena ομως?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάει και έρχεται... Απο παράδοση του πλοίου, έως παραγγελία ανταλλακτικών και συνέχιση της ναύλωσης... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μένουν τα τυπικά για να υπογράφει η ανανέωση της ναύλωσης (να πέσουν οι υπογραφές), μιας και φαίνεται να έχουν συμφωνήσει προφορικά για τη παράταση της ναύλωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, .voyager said:

Για να δούμε ποιό θα πάει τελικά. Noμίζω θα είναι ανατροπή...

Ως Connemara, λοιπόν, στη Brittany, για το Santander-Cork από Απρίλη.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα μένει έως και το κλείσιμο του καλοκαιριού !!! Πολλά παίζουν !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...