Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

Πρωινη βολτα σημερα στο λιμανι, κατα συνεπεια απο κινηση μπορω να αναφερθω μονο στο Ροδανθη με αφιξη 1225 απο Ροδο, Τηλο, Νισυρο, Κω, Καλυμνο, Λερο και Πατμο. Γκαραζ γεματο κατα τα 4/5 και καμια 40αρια ΙΧ. Λιγα πραγματα απο επιβατες, ουτε 200 δεν πρεπει να ηταν. Κατα τα αλλα με τετοια αφιξη και αναχωρηση στις 1800, το πληρωμα προλαβαινει να κανει και 2 τσιγαρα... Ηθελα να' ξερα αν ηταν τα παιδια του Τζωαννου και του Κεφαλογιαννη στο πληρωμα του Ροδανθη, θα ενεκριναν αυτα τα δρομολογια? :mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χθες μεσημέρι μου μύρισε καλοκαίρι!!! Αναχώρηση στις 16:00 SpeedRunner 1 με γύρω στους 600 επιβάτες, 65 ΙΧ και 20 ΔΚ, δηλαδή λίγα ακόμα ήθελε για να γεμίσει!! Το Εξπρές Αφροδίτη με γκαράζ αρκετά γεμάτο χώραγε καμία 15 ΙΧ χωρίς να είχε κατεβάσει καθόλου τα πατάρια και με κόσμο αρκετό!!! Το Δημητρουλα γεμάτο το γκαράζ (χώραγε 1 Φ/Γ). Αναχώρηση στις 16:30 HighSpeed 3 με γύρω στους 600 επιβάτες και γκαράζ γεμάτο χώραγε ένα ΔΚ ακόμα!! Ένας εκ των επιβατών ήταν και ο Κώστας Αγαπητός για Πάρο!! Αναχώρηση στις 17:00 HighSpeed 2 με γύρω στους 600 επιβάτες και γκαράζ σχεδόν γεμάτο χώραγε 4 ΙΧ, Ένας εκ των επιβατών ήταν και ο Τονυ Αγαπητός για Μύκονο!! Το Blue Star Naxos στις 17:30 με 1350 επιβάτες και γεμάτο γκαράζ γύρω στα 95 ΙΧ και καμία 17 Φ/Γ!!!

Link to comment
Share on other sites

Μια συντομη αναφορα στο Σαββατοκυριακο γιατι δεν ειχα προσβαση απο το Σαββατο το απογευμα. Σαββατο βραδι το Εξπρες Πηγασος αφιχθη 1940 και εφυγε τελικα στις 2045(αντι για 2000) λογω θαλασσοταραχης που το ταλαιπωρησε και το καθυστερησε. Περιπου 700-800 ατομα απο κοσμο και γεματο το κατω γκαραζ κυριως απο ΙΧ ενω ελαχιστα ΙΧ ειχε και στο παταρι.

Εξπρες Απολλων κανονικα αναχωρηση στις 2200 αλλα απο κινηση "τρεις κι ο κουκος". 6-7 φορτηγα στο γκαραζ, μονοψηφιος αριθμος ΙΧ, οσο δε απο επιβατες δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να ειχε πανω απο 150.

Η Ρομιλντα αφιχθη στις 2305 επισης λογω θαλασσοταραχης και εφυγε με 45 λεπτα καθυστερηση. Γυρω στις 2250 την περιμεναν καμια 10αρια ΙΧ και αλλα τοσα φορτηγα. Τα υπολοιπα στην ωρα τους.

Χθες Κυριακη στα αξιοσημειωτα περνουν η μεγαλη καθυστερηση του Παναγια Θαλασσινη που εφυγε τελικα στις 1905 αντι για 1530(!!), υποθετω λογω του ασχημου καιρου που πρεπει να το ταλαιπωρησε και να το αναγκασε να καταφυγει σε μεγαλες λοξοδρομιες και προσπαθειες για απαγγιασμα.

Τελος αφιξη του Ανθη Μαρινα στις 2255 απο Κω, Λερο, Πατμο, Μυκονο, Τηνο και Συρο με τουλαχιστον 1300 ατομα αλλα σχεδον αδειο γκαραζ. Το περιμεναν καμια 20αρια ΙΧ και λιγα φορτηγα για την αναχωρηση του στις 2355 για Πατμο, Λερο, Κω, Ροδο.

Ξεχασα να αναφερω οτι χτες ειχαμε και Aegean Star στις 2000 για Κυθηρα και Χανια με 27 φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ έφυγε με λίγο κόσμο για Χίο..Καβάλα και με γκαράζ μάλον σχετικά άδειο.

Όλος ο κόσμος και τα φορτηγά στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ απέναντι που έφυγε φουλαρισμένο μιάμιση ώρα αργότερα.

Ελπίζω με τον ερχομό της θερινής περιόδου η κατάσταση να βελτιωθεί για το ταχύπλοο..

Link to comment
Share on other sites

Και στην επιστροφή χθες το βράδυ, ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ είχε μέτρια πράγματα από επιβάτες. (μου φάνηκαν καμιά 300-400 το πολύ) και από γκαράζ ελάχιστα.

Από θέμα και ταχύτητας και ακρίβειας δρομολογίου σχετικά καλά. Με αναχώρηση 16:00 από Μυτιλήνη, έδεσε 22:30 ενώ περίμενε και έξω από τη Χίο να φύγει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, και έξω από Πειραιά για να φύγουν PALACE και σία.

Link to comment
Share on other sites

Αν οσοι φορτηγατζηδες μενουν εξω απο τα πλοια του Αγουδημου εκαναν κομμα, θα παιρνανε τουλαχιστον παραπανω απο τον (πολιτικα)μακαριτη τον Αβραμοπουλο... Αυτο συνεβη χτες το βραδι και στο Ροδανθη, οπου γυρω στις 2145 που απεχωρησα διαμαρτυρομενος γιατι τελειωσαν τα πουρα του καπτα-Μακη, το πλοιο ειχε χωρο για 2-3 φορτηγα ακομα, αλλα απεξω βρισκονταν τουλαχιστον 8-9. Γενικα πρεπει να ειχε αρκετους επιβατες, περιπου καμια 700αρα(πολυ ρασο, παρα πολυ ρασο), το πανω γκαραζ ηταν γεματο με ΙΧ και για το κατω με τα φορτηγα τα ειπαμε. Στα αξιοσημειωτα οτι εθεαθη νεαρος σε ηλικια παπας με ΙΧ ο οποιος ειχε στο πισω καθισμα κρεμασμενο ενα ταγιερακι(tailleur) με γουνινα πετα. Ελπιζω να ανηκε στην αδελφη η τη μητερα του... B). Παρων και ο Γιωργος Ντραγκοβιτς(ξερετε εσεις οι αλλοθρησκοι, αυτος που εχουν πιαστει τα χερια του να σηκωνει κουπες στο βολει) :D .

Ο Αρχοντας της Ακτοπλοιας εσκασε μυτη στις 2120, δινοντας για μια ακομα φορα μαθηματα στιλ και φινετσας στους ομοεπαγγελματους του αλλα και σε εμας τους φτωχους στυλιστες. Μπλουζακι ανοιχτοχρωμο με ασσορτι παπουτσι, σκουροχρωμο παντελονι και βαθυ καφε πουρο. Η επιτομη του καλοκαιρινου βραδινου και αναλαφρου ντυσιματος, οτι πρεπει για κοσμικα happenings στο ντοκ 3! :D Περα απο την πλακα, ο ανθρωπος ηταν ντυμενος στην τριχα και μου εκανε οντως θετικοτατη εντυπωση. Αμεσως επενεβη στη φορτωση και καθαρισε για ενα-δυο φορτηγατζηδες που του εκαναν φωναχτα τα παραπονα τους. Ιδιαιτερη μνεια θα ηθελα να κανω στον Υπαρχο του Ροδανθη, τον καπτα-Φωτη(ξεκαθαριζω οτι δε τον ξερω προσωπικα τον ανθρωπο) ο οποιος μου εχει κανει τρομερη εντυπωση με την ηρεμια, τη μεθοδικοτητα και την ψυχραιμια που χειριζεται τη φορτωση και γενικα ολα τα παρατραγουδα που συμβαινουν κατα τη διαρκεια της. Μονο και μονο η(δικαιολογημενη) γκρινια των μεταφορεων/οδηγων για τα φορτηγα που μενουν καθημερινα απεξω, φτανει και περισσευει για να σε τρελανει αλλα το παλικαρι ειναι παντα ψυχραιμος και σοβαροτατος. Μπραβο του.

Κνωσσος Παλας γεματο(ειδηση ε?) ενω και ο Απολλωνας ειχε γεματο γκαραζ με φορτηγα(χωραγε ακομα 2-3 αλλα απο επιβατες λιγα πραματα.

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινό δελτίο επιβατικής κίνησης!! Αναχώρηση του Ύδρα Κατ για Αγ. Μαρίνα και Eurofast 1 για Πόρο Ύδρα Σπέτσες στις 14:00 με κίνηση απελπιστικά μικρή!! Ταίριαζε το τραγούδι «Εγώ και εσύ μόνο πάνω στη γη», η κίνηση μετριόταν στα δάκτυλα των δυο χεριών και άντε και των ποδιών!!! Αναχώρηση του HighSpeed 4 για Χανιά στις 15:45, με 150-200 επιβάτες και από γκαράζ ήταν πολύ άδειο για να δω από το ντόκο!! Αναχώρηση του Super Jet για Μήλο Φολέγανδρο Ιό Θήρα Κουφονησι Αμοργό, προγραμματισμένη για 16:15 έφυγε κατά τις 17:00 λόγω πετρελευσης!! Από κόσμο είχε αρκετό κοσμάκη είχε καμία 120 επιβάτες!! Άφιξη του Παναγία Θαλασσινή στις 15:05, ξεφορτώση και φόρτωση σε 5-7 λεπτά!! Έφερε καμία 70 επιβάτες 7 Δ/Κ 3 Ι/Χ και 1 Φ/Γ, πήρε 50 επιβάτες 3 Δ/Κ και 5-6 ΙΧ!! Καθυστέρησε να φύγει κανένα μισάωρο λόγω πετρελευσης!! Άφιξη του Blue Star Paros στις 15:20 από τα Πάρο Νάξο και Φώκλαντ, με καμία 750 επιβάτες 50ΙΧ και καμία 15 Φ/Γ!! Αλλά τόσα πρέπει να πήρε για όταν έφυγε για Σύρο Πάρο Νάξο Ιό Θήρα!! Το Εξπρές Σαντορίνη έφυγε στις 20:00 Πάρο Νάξο Ευδηλο Καρλοβασι Βαθύ, πρέπει να πήρε αρκετό κόσμο γιατί είχε κόσμο στα καταστρώματα αλλά και είδα να έχει κατεβάσει τα πλαϊνά πατάρια στο γκαράζ (θέσης 1 & 4)!!

Link to comment
Share on other sites

Χαισπιντ 4 αφιξη 1450 απο Συρο, Μυκονο, Τηνο με αρκετο κοσμο. Η αναχωρηση του θα γινει οπωσδηποτε με πρωτοκολλο σε γκαραζ μια και η ουρα των αυτοκινητων εφτανε απο τον καταπελτη του πλοιου εως την πλωρη του Θαλασσινη. Το Παναγια Θαλασσινη περιμεναν καμια 10αρια ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχην το Superfast VI απο Πατρα για Ανκονα με 330 επιβατες και 120 οχηματα. Στα του αυτονομου κρατιδιου του Πειραιως, Απτερα στις 2000 για Ρεθυμνο με αρκετο κοσμο και 4/5 γκαραζ. Κρητη ΙΙ στις 2100 με γεματο σχεδον γκαραζ για Ηρακλειο αλλα ετσι μια ενταση στη φορτωση με φωνες και αγχος χωρις κανενα προφανη λογο. Λισσος στις 2100 για Χανια επισης γεματο. Κατα τις 2120 που περασα απο τον Απολλωνα, ειχε γεμισει τα 2 και 3(αναμεσα στους μπουλμεδες δηλαδη) με φορτηγα αλλα στα πλαγια δε φαινοταν και τιποτα, μερικα ΙΧ περιμεναν απεξω, γενικα χαλαρα. Αυριο τα σπουδαια!

Να σημειωσω επισης πως οπως καθε μερα οι καλυτεροι φιλοι του καραβολατρη την ειχαν στησει για ελεγχους στα φορτηγα, εξω απο την πλαστιγγα του Ηετιωνα. Ειναι οξυμωρο να ελεγχεις σαν κρατικος λειτουργος την αδεια και την ασφαλεια του αλλου, οταν ξερεις πως το δικο σου υπηρεσιακο οχημα(οπως και ολα τα κρατικα οχηματα) ειναι ανασφαλιστα, με λιγα λογια δηλαδη ο,τι ζημια και να κανεις την πληρωνει αυτος στον οποιο την εκανες, φταιει δε φταιει...

Link to comment
Share on other sites

Ε ρε πραμα που'χει ο μπαρμπας σημερα! Ξεκιναμε με Παναγια Θαλασσινη που εφτασε στις 1440 με εκφορτωση 200 επιβατες και 18 ΙΧ. Αμεσως φορτωσε περιπου 80 ατομα και 16ΙΧ αλλα δεν εκατσα μεχρι την αναχωρηση για να εχω πληρη εικονα. Διπλα, η Ρομιλντα ηταν ασφυκτικα γεματη και αφησε εξω και 6 φορτηγα που περιμεναν ματαια μηπως και χωρεσουν. Εφυγε στις 1520 με δεκαλεπτη καθυστερηση λογω φορτωσης και αλλα 10 λεπτα λογω τραφφικ.

Σπιντρανερ 1 με αφιξη στις 1455 απο το πρωινο δρομολογιο και γκαραζ κοντα στο πρωτοκολλο, εφυγε στην ωρα του αν και η θεση που δενει δε το βολευει πολυ και γινεται ενας χαμος με διερχομενα ΙΧ. Αγιος Γεωργιος στις 1545 με οχι παρα πολυ κοσμο και γκαραζ περιπου στα 3/5. Καπου στα ιδια με ισως λιγο περισσοτερο γκαραζ το Εξπρες Αφροδιτη στις 1600, νομιζω πως οπως ειπαμε και σε αυτο το φορουμ, πληρωνουν το οτι αφηνουν το απογευματινο δρομολογιο στο Σπιντρανερ και εχουν χασει κομματι της πιτας.

Δημητρουλα μου γεια σου στις 1600 με πληρες γκαραζ και παρα πολυ καλη κινηση και σε επιβατες. Χαισπιντ 3 στις 1630 με κοντα στα 60 ΙΧ(πρωτοκολλο δηλαδη) αλλα και τα τρια Χαισπιντ να προλαβαινουν οριακα τις ωρες αναχωρησης τους λογω καθυστερημενης αφιξης απο τα πρωινα δρομολογια. Το Χαισπιντ 4 ενδεικτικα εφτασε στις 1520 και καυαφερε να φυγει στις 1610 μετα απο πολυ "τρεχατα ποδαρακια μου να μην...κλπ".

Αιολος Κεντερης στις 1730 με 3/4 του γκαραζ γεματα αλλα με αδεια παταρια και οχι και παρα πολυ κοσμο. Γενικα εχω την εντυπωση πως αν και την Παρασκευη δεν γεμιζει το γκαραζ του συγκεκριμενου πλοιου, ειναι δυσκολα τα πραγματα. Παρελειψα να πω οτι το Μυρτιδιωτισσα δεν εφυγε τελικα στις 1700 αλλα θα φυγει στις 2200, σε μια αλλαγη ωρας της τελευταιας στιγμης. Δυστυχως ομως δεν το ηξεραν ολοι αυτο, και απο νωρις ειχαν μαζευτει αυτοκινητα και κοσμος απεξω. Νταξει μωρε, ας περιμενουνε και 5 ωρες στον ηλιο, τι εγινε να' ουμ... :(

Ροδανθη στις 1800 για Συρο, Μυκονο, Πατμο, Λερο, Καλυμνο, Κω, Νισυρο, Τηλο, Ροδο. Ελεος καπτα-Μακη, λυπησου τους! Πραγματικος χαμος στον καταπελτη, ειμαι σιγουρος οτι και οι ιδιοι δεν καταλαβαν με ποιο τροπο χωρεσαν 40ΙΧ και αλλα τοσα δικυκλα περιπου για τη Συρο τη στιγμη που το γκαραζ ηταν ηδη φισκα. Φορτωναν ΙΧ μεχρι και ο καπτα-Βασιλης ο Πασχαλης αλλα και ο αρχιπλοιαρχος της GA, καπτα-Θανασης Μπατζιος. Απο κοσμο πρεπει να ηταν επισης πρωτοκολλο ενω εμειναν τελικα απεξω τουλαχιστον 15 κομματια απο φορτηγα, νταλικες και κλουβες. Ειμαι σιγουρος οτι Μαρινα και Ανθη Μαρινα αυριο το μεσημερι θα ειναι γεματα. Η Ροδανθη εφυγε με 20 λεπτα καθυστερηση. Με 30 λεπτα καθυστερηση και το Σουπερτζετ.

Κατα τις 1825 που περασα εξω απο τον Ταξιαρχη ηταν σχεδον γεματο το κατω γκαραζ και μισογεματο το πανω αλλα απο κοσμο λιγα πραγματα και λογικο ειναι απο τη στιγμη που υπαρχει ο Κεντερης και ο Θεοφιλος. Μια που ειπα Θεοφιλος, περιττο να πω οτι δημιουργηθηκε το αδιαχωρητο στη φορτωση. Βιτσεντζος Κορναρος στις 1850 για το σαλιγκαρο του Αιγαιου, αλλα το 1850 δεν τους καθεται μια και λογω της 5λεπτης καθυστερησης του Κορναρου, αναγκαστηκε να περιμενει μεχρι τις 1905 την αφιξη και το ρεμετζο του Εξπρες Πηγασος. Απο γκαραζ και κοσμο, ασφυκτικα γεματο.

Τελος, στον Αργοσαρωνικο η ουρα φτανει μεχρι του Τζελεπη και εξω απο τον Πηγασο γινοταν πανικος μια και ηρθε με αρκετη κινηση το πλοιο και το περιμενε παρα πολυς κοσμος και αυτοκινητα που μαλλον θα το γεμισουν. Παντως σα γενικο σχολιο, κινηση μεν εχει αλλα δε νομιζω οτι εχει τοσο οσο αλλες χρονιες. Ελπζω να μην βαρεθηκατε να διαβαζετε, αν σας πρηζω στο συγκεκριμενο κομματι του φορουμ(η και σε καποιο αλλο), πεστε μου να ειμαι πιο λακωνικος.

Link to comment
Share on other sites

Blue Star 2 αποψε στις 2355 με σχεδον γεματο γκαραζ και παρα πολυ κοσμο. Γυρω στις 2335 που περασα απεξω, το πλοιο φορτωνε με εντατικοτατους ρυθμους. Ρομιλντα την ιδια ωρα περιπου μολις ειχε ξεφορτωσει και αρχιζε τη φορτωση με λιγο κοσμο και αρκετα φορτηγα να την περιμενουν.

Link to comment
Share on other sites

"Ο πιο αναζωογονητικος ηλιος, ειναι αυτος που βγαινει μετα απο την καταιγιδα"( Nick the Greek, "Σοφες οι αηδιες σου", εκδοσεις Κεφαλογιαννης, 2005) :confused: . Με βαση το παραπανω θεσφατο λοιπον, απογευματινη βολτα στο πλημμυρισμενο λιμανι για να δω ακριβεστατη αφιξη του Μυτιληνη στις 1900 και εκφορτωση περιπου 150 επιβατες, 20ΙΧ και ενα μονακριβο φορτηγο-ψυγειο. Η φορτωση αρχισε αμεσως και ολοκληρωθηκε λογω του ογκου της περιπου δεκα λεπτα μετα της εννια, ενω το πλοιο επεπλευσε στις 2120 περιπου αφου αναγκαστηκε λογω της καθυστερησης αυτης να περιμενει τις εξοδους του Λισσος, του Κρητη ΙΙ και του Μπλου Σταρ Ιθακη. Ειναι πραγματικα σπανιο το φαινομενο να καθυστερει το συγκεκριμενο πλοιο με το οποιο συνηθως συγχρονιζει κανεις το ρολοι του. Αλλα δικαιολογημενα εν μερει θα ελεγα, μια και η φορτωση αριθμησε συμφωνα με αξιοπιστες πηγες 203ΙΧ, 13 νταλικες, πανω απο 50 μηχανες και τουλαχιστον 600-700 επιβατες! Το κιοσκι της ΝΕΛ εξεδιδε εισιτηρια μεχρι τελευταιας στιγμης και γενικα για να μενουν εξω απο το πλοιο Κυριακατικα μια νταλικα και μια μεγαλη κλουβα(τουλαχιστον), παιρνει κανεις μια ιδεα για την κινηση της συγκεκριμενης γραμμης τη δεδομενη χρονικη στιγμη. Να ρωτησω επισης αν ξερει κανεις πως θα δεσει το πλοιο στη Μυτιληνη γιατι ολα τα ΙΧ της Μυτιληνης μπηκαν με τη μουρη. Αυτο γινεται για συντομια φορτωσης, η μηπως στη Μυτιληνη θα ανοιξει ο πλωριος πλευρικος καταπελτης ωστε να βγουν τα ΙΧ με τη μουρη οπως μπηκαν?

Μια και ο λογος για ΝΕΛ, να αναφερω κατι που ξεχασα να γραψω την Παρασκευη. Οτι δηλαδη στον ηλεκτρονικο πινακα του Αιολος Κεντερης εχει γραφει σε απταιστα ιταλο-γαλλο-αγγλικα η ευχη "Buon voyage". Αν ο ποιητης ηθελε να το γραψει στα Γαλλικα, θα επρεπε να γραψει "Bon" οπως και στα Αγγλικα(οπου η φραση αυτη χρησιμοποιειται, ασχετα αν ειναι γαλλικη). Αν ηθελε να το γραψει στα ιταλικα, η λεξη "voyage" θα επρεπε να εχει αντικατασταθει απο τη λεξη "viaggio". Επειδη φανταζομαι οτι η προθεση του ποιητη ειναι να γραψει στα αγγλικα, καλο θα ηταν να αφαιρεθει το γραμμα "u" απο τη λεξη "buon". Θα μου πει κανεις, "τι ψαχνεις να βρεις ρε Νικ, την ασπρη μυγα"? Ενταξει, λεπτομερεια μεν αλλα προσωπικα πιστευω οτι σε οποιοδηποτε επαγγελματικο επιπεδο(αλλα και στο σεξ :D), η λεπτομερεια κανει καποιον να ξεχωρισει. Επισης καλο θα ειναι στο Θεοφιλο να παραγγειλουν κανενα αναψυκτικο για το πληρωμα, ωστε να μην ψαχνουν απο γνωστη εταιρεια που μοιραζε δωρεαν αναψυκτικα εξω απο τα πλοια την Παρασκευη, ειναι λιγακι ακομψο.

Κατα τα αλλα αποψε ο γνωστος πανικος με τις αφιξεις στον Αργοσαρωνικο, το Φαιστος Παλλας ουτε καν μισογεματο απο γκαραζ γυρω στις 2115 ενω επισης σχεδον αδειος ο Απολλωνας στις 2120.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω επισης αν ξερει κανεις πως θα δεσει το πλοιο στη Μυτιληνη γιατι ολα τα ΙΧ της Μυτιληνης μπηκαν με τη μουρη. Αυτο γινεται για συντομια φορτωσης, η μηπως στη Μυτιληνη θα ανοιξει ο πλωριος πλευρικος καταπελτης ωστε να βγουν τα ΙΧ με τη μουρη οπως μπηκαν?

Το πιο πιθανο ειναι να ανοιξουν και τον πλευρικο καταπελτη.Το συνηθιζουν στην Μυτιληνη ειδικα στα εξπρες δρομολογια.Τα αυτοκινητα βγαινουν και απο τους δυο καταπελτες

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Άγιος Γεώργιος άφιξη στις 17:30, με γύρω στους 250 επιβάτες 15 ΙΧ, 15 Δ/Κ και 3 Φ/Γ!! Αναχώρηση του ίδιου πλοίου στις 18:30 με γύρω στα 100 άτομα 12-15 ΙΧ 6 ΔΚ και γύρω στα 12Φ/Γ!! Παρουσία του πλοιοκτήτη Ε. Βεντουρη, που φορούσε ένα μαύρο λίνο παντελόνι και ένα άσπρο μπλουζάκι Polo!!! Εθεάθη με ένα αυτοκίνητο Smart χρώματος μαύρου!! Το Μαρίνα προγραμματισμένοι αναχώρηση στις 19:00 ( έφυγε 19:15) αντί για 17:00 για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του Πήγασου!! Από επιβάτες το βαπόρι είχε πρωτοκολλώ 1052 (πόσοι μπήκαν ένας θεός ξέρει, μέχρι και στις βάρκες θα μπαίνανε), στο γκαράζ ήταν και αυτό αχόρταγο!!! Το τελευταίο αυτοκίνητο του Πήγασου μπήκε παράλληλα σχεδόν με το καταπέλτη!!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί το SpeedRunner 1 (07:00) για Κύθνο Σίφνο Πάρο με 113 επιβάτες!!! Είναι δυνατόν κανένας λογικώς άνθρωπος να πάει Πάρο με ταχύπλοο μέσω Κύθνου και Σίφνου από το Πειραιά??? Το απόγευμα πρέπει να είχε γύρω 250 επιβάτες και 35 ΙΧ!! Το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας με πολύ λίγο κόσμο και γύρω στα 10 ΙΧ!! Το HighSpeed 4 με γύρω στα 400 επιβάτες και γκαράζ στη μέση γεμάτο από φορτηγά (μικρού μεγέθους) και στα πλαϊνά όχι παρά πολλά ΙΧ (γύρω στα 50-60)!! Το SuperJet είχε καμία 90-100 άτομα!! Το Blue Star Paros πρέπει να έφερε καμία 1000 επιβάτες και είχε γεμάτο το γκαράζ αλλά δεν έκατσα να μετρήσω τι έβγαινε!!

Link to comment
Share on other sites

Χθες στο Blue Star Paros γινόταν της Καλλιόπης!!! Τέτοιο αυτοκίνητο ούτε τον Αύγουστο δε το βλέπεις στη γραμμή!! Χθες πήγαινε Πάρο Νάξο Φώκλαντ!! Είχε μια ουρά μέχρι το κιόσκι της εταιρείας με πέντε σειρές αυτοκίνητων!! Πρέπει να είχε πάνω από 120 ΙΧ πήρε 5-6 φορτηγά για Πάρο Νάξο (δε ξέρω ποσά πήρε για τα Φώκλαντ, αλλά συνήθως είναι 4 Αμοργιανα, 2-3 Κουφονησι, 2 Σχοινουσα και Ηράκλεια δεν έχει συχνά έως ποτέ φορτηγά), έμειναν απέξω γύρω στα 12 φορτηγά που μερικοί οδηγοί λέγανε να πάνε με τον Απόλλωνα, που από ότι λέγανε δεν είχε θέση, και άλλοι με το Μύκονος!! Από επιβάτες είχε χαλαρά τα 1100-1200 επιβάτες!!

Link to comment
Share on other sites

Αφιξη Ροδανθη χτες το μεσημερι ακριβως στις 12 με 300 επιβατες και 3/5 γκαραζ. Το βραδι, αναχωρηση του Ταξιαρχη μονο για Χιο και με γεματο το κατω γκαραζ. Απ' οσο μπορεσα να δω δεν υπηρχαν φορτηγα στο πανω γκαραζ, προφανως για συντομευση της φορτοεκφορτωσης ενεκα των συνεχομενων δρομολογιων του.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το βραδι το Κρητη ΙΙ στις 2100 για Ηρακλειο με πληροτητα γυρω στο 80% απο γκαραζ μια και ειχε αρκετο χωρο και επανω αλλα και κατω χωρουσε αρκετες νταλικες ακομα. Μην ξεχναμε οτι αποψε ειχαμε και το Ετζιαν Γκλορυ για Ηρακλειο. Το Εξπρες Απολλων στις 2200 για Παρο, Ναξο, Ιο, Σαντορινη με αρκετο κοσμο,και γεματο γκααζ, αφηνοντας εξω μερικα φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Flying Dolphin 19 για Αίγινα στις 17:00 με γύρω στους 30 επιβάτες, την ίδια ώρα Flying Dolphin 15 για Πόρο Ύδρα Σπέτσες με γύρω στους 90-100 επιβάτες. Το Απόλλων Ελλάς στις 17:00 και αυτό για Αίγινα με γύρω στα 12 ΙΧ, 1 Φ/Γ και από επιβάτες γύρω στα 100 άτομα!! Το HighSpeed 3 αντί για τις 16:30 έφυγε στις 17:30 για Πάρο Νάξο λόγω καθυστερημένης άφιξης από το πρωινό δρομολόγιο, με γύρω στα 45ΙΧ από επιβάτες δεν μου φάνηκαν πάνω από 250!! Το Blue Star Paros ήταν γεμάτο το γκαράζ και άφησε έξω 4 Φ/Γ!! Όπως και το Ανθή Μαρίνα άφησε έξω 7-8 φορτηγά!! Το Εξπρές Απόλλων το βράδυ είναι το κλασσικό Ro-Ro της γραμμής!! Από αυτοκίνητα μέχρι της 21:00 είχε γύρω 10-12ΙΧ (συμπεριλαμβανόμενα αυτά που περίμεναν έξω), ενώ από φορτηγά γινόταν της κακομοίρας απέξω σίγουρα θα γέμιζε από φορτηγά, από επιβάτες θα μου έκανε έκπληξη αν πήρε πάνω από 600 επιβάτες!!

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπε και ο Ηλιας αλλου, το Χαισπιντ 1 στη θεση του Εξπρες Πηγασος, φορτωσε πρωτοκολλο σε οχηματα και ειχε και παρα πολλους επιβατες κανοντας το δρομολογιο του Πηγασου αλλα χωρις Συρο και Μυκονο φανταζομαι, αφου οι αντιστοιχοι επιβατες θα προωθηθηκαν με τα αλλα ταχυπλοα. Το πλοιο αναχωρησε στις 2000. Αρκετος κοσμος περιμενε το Εξπρες Απολλων που εφτασε λιγο πριν τις 2000, η οποια δειχνει καθιερωνεται σαν ωρα αφιξης. Νωριτερα μες στη σεζον ερχοταν 1930-1940 αλλα τωρα που αυξηθηκε η κινηση, ειναι αναμενομενο λιγο χασομερι.

Κρητη ΙΙ στις 2100 για Ηρακλειο σχεδον αδειο απο φορτηγα, αντε να ειχε 15(βαρεια-βαρεια) με λιγα ΙΧ και ικανοποιητικο κοσμο. Στα ιδια και το Λισσος για Χανια στις 2100 με λιγο περισσοτερο γκαραζ. Αναμενομενο λιγο ως πολυ αν αναλογιστει κανεις οτι Παρασκευη και Σαββατο η ΑΝΕΚ ειχε και πρωινα δρομολογια συν τα ρο-ρο.

Μπλου Σταρ 2 με αφιξη ακριβως στις 2100 ειχε μετα το μενου. Θα ηθελα να σταθω λιγο στο ρεμετζο του πλοιου για τη γωνια στα δεξια του καινουριου ΥΕΝ. Συγκριτικα με το Ανθη Μαρινα που ειναι ενα πλοιο αναλογου μεγεθους αλλα οχι τοσο ευελικτο(θεωρητικα) και με πολυ μικροτερη ιπποδυναμη αλλα και παλιοτερη τεχνολογια(πρακτικα), οσο κι αν φαινεται περιεργο το ρεμετζο του Μπλου Σταρ 2 ειναι πιο αργο(!) κατα τη γνωμη μου, εχοντας παρακολουθησει και τα δυο πλοια σε Πειραια και Μυκονο. Ισως επειδη το Μπλου Σταρ 2 δειχνει να κανει συνηθως ενα γυρισμα που το φερνει πολυ πιο πλαγια απο το σημειο προσδεσης και μετα να επαφιεται στα προπελακια και το δυνατο προσαναποδα για να το φερουν κοντα και να το εθυγραμμισουν. Τελος παντων, ναυτικος δεν ειμαι, μπορει να κανω λαθος. Απο κινηση θαυμασια, περιπου 500-600 επιβατες, 170 ΙΧ και 30 φορτηγα στην αφιξη, ενω ειμαι βεβαιος οτι θα γεμιζε και για την αναχωρηση του στις 2355 για Καταπολα, Πατμο, Λερο, Κω, Ροδο. Τελος το Ρομιλντα με αναχωρηση στις 0045(καθυστερηση δηλαδη 50 λεπτων), λογω καθυστερημενης αφιξης στις 2250.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...