Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

Στο σημερινο δελτιο κινησεως ορισμενες μονο αξιοσημειωτες καθυστερησεις, πιο ειδικα το Εξπρες Πηγασος με αναχωρηση μετα τις 9 το βραδι(αντι για 2000), το Εξπρες Απολλων με αναχωρηση μετα τις 11 το βραδι(αντι 2200) και ο Αιολος Κεντερης με αναχωρηση 2030 αντι για 1900. Επισης ημιωρη καθυστερηση για το Απτερα(2030 αντι 2000). Στην ωρα του και ασφυκτικα γεματο απο φορτηγα αλλα και ΙΧ το Σαμοθρακη. Επισης ρο-ρο Μυκονος με 4ωρη καθυστερηση και αναχωρηση για Συρο και Μυκονο στις 0045.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Blue Star Naxos έφυγε στις 17:40 με γεμάτο γκαράζ γύρω στα 140 ΙΧ και καμιά 10 Φ/Γ!!

Το Άγιος Γεώργιος έφυγε στις 17:45 με το γκαράζ γεμάτο αλλά δε μπορώ να σας πω με ακρίβεια νούμερα γιατί δεν ήμουν στη φόρτωση παρών, έφτασα στο τέλος πριν φύγει!! Χθες το Παναγία Θαλασσινή έφυγε στις 17:55 με γύρω στα 100 ΙΧ και ένα φορτηγό!! Από τα οποία τα 10 για Ιό, 30 για Ηράκλειο και 60 για Σαντορίνη!! Όπως μου είχαν πει κάποτε κάποια άτομα από την εταιρεία, το πλοίο δουλεύει καλά μόνο από Πειραιά για Σαντορίνη (και πίσω) και μεταξύ Ηράκλειο Σαντορίνη!!

Αυτό που τη πλήρωσε ακόμα μια φορά ήταν το Σαμοθράκη που ήταν έξω στα φανάρια από τις 17:30 αλλά περίμενε να βγουν τα αλλά πλοία!! Προχθές που ήμουν απέξω από το πλοίο, είχε πει ένας πράκτορας, ότι γύρω στα 100 ΙΧ θα είχε το χθεσινό δρομολόγιο!!

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευη πριν της Παναγιας σημερα και ολοι φανταζεστε τι περιπου γινοταν μεσα στον Πειραια, οπου πολλοι οδηγοι, επιβατες, λιμενικοι, φορτηγατζηδες αλλα και ναυτικοι χρησιμοποιησαν το ονομα της Χαρης Της για να προσφωνησουνα αλληλους.

Πιο ειδικα να πουμε οτι το Speedrunner 1 αναχωρησε με ημιωρη καθυστερηση(1630 αντι 1600) λογω φορτωσης και πετρελευσης. Τελικα το γκαραζ δεν γεμισε αλλα ο κοσμος φαινοταν πολυς. Εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να λεει οτι το πλοιο καπνιζει σαν αραπης αλλα φυσικα και κανεις αρμοδιος δε συγκινειται. Αγιος Γεωργιος, Εξπρες Αφροδιτη και Δημητρουλα στην ωρα τους, χωρις να μπορεσω να δω κινηση.

Το Παναγια Θαλασσινη ειχε και αυτο ημιωρη καθυστερηση(1600 αντι 1530) αλλα αυτο ειναι πταισμα σε σχεση με το ομοσταυλο του Παναγια Παρου που αναχωρησε τελικα στις 2035 αντι για τις 1800, πανω απο δυομιση ωρες καθυστερηση δηλαδη. Το Παναγια Παρου ειχε ικανοποιητικο κοσμο και αυτοκινητα να το περιμενουν αλλα ειναι νομιζω προφανες πως το συγκεκριμενο πλοιο και δρομολογια ειναι απο τα μεγαλα φιασκα του φετινου καλοκαιριου.

Μυρτιδιωτισσα στις 1700 για Κυθηρα και Κισσαμο με πολυ κοσμο, γεματο ΙΧ το πανω γκαραζ αλλα με αρκετο χωρο στο κατω. Υποψιαζομαι πως καποιο απο τα ρο-ρο της ΑΝΕΚ πρεπει να πιανει και Κυθηρα σημερα η αυριο για να μη γεμισει φορτηγα το Μυρτιδιωτισσα.

Η Ρομιλνταρα η ατελειωτη κατεπλευσε στον Πειραια γυρω στις 1450 φευγοντας "στην ωρα της" στις 1800. Το πλοιο τελικα κατεπλευσε στο ντοκ 3 αναμεσα σε Μπλου Σταρ 2 και Ροδανθη, μια κινηση σωστη γιατι στου Τζελεπη θα επηζε το συστημα. Το πανω γκαραζ και οι γραμμες φορτωσης 1 και 4(με κατεβασμενες ραμπες) ηταν κατακλυσμενες απο ΙΧ και μηχανες ενω εχω την εντυπωση(χωρις να ειμαι σιγουρος) πως τα ΙΧ και μηχανες του Ροδανθη για Συρο μετατεθηκαν στο Ρομιλντα. Το πλοιο καταφερε να χωρεσει στις γραμμες φορτωσης 2 και 3 πολλα φορτηγα και να αφησε τελικα εξω μονο 2 απο αυτα. Η ατακα της ημερας στον (σχεδον φαλακρο)πλοιαρχο του Ρομιλντα(ας μας πει καποιος το ονομα του ανθρωπου, δεν το ξερω) ο οποιος απευθυνομενος σε αδηφαγο τηλεοπτικο συνεργειο που βιντεοσκοπουσε την αναχωρηση του Ρομιλντα, ειπε "ρε παιδια, να με ειδοποιειτε οταν με βγαζετε στην τηλεορασξ, ολο αχτενιστος βγαινω τελευταια" :D:DΕπισης καποιος απο τα αμεροληπτα και καθολου διαπλεκομενα ΜΜΕ, πρεπει εκτος απο την ταλαιπωρια των επιβατων, να αναφερει την ταλαιπωρια και την εξοντωση των ερμων των ναυτικων με αυτα τα απιστευτα δρομολογια ελεω " εσωτερικων πλοων". :mad::mad:

Γυρω στις 1800 στο Ροδανθη γινοταν χαμος απο κοσμο, μηχανες και ΙΧ, τα ιδια και στο Θεοφιλο. Αναχωρηση Κρητη ΙΙ στις 2100 για Ηρακλειο, αυτο το πλοιο ειναι πραγματικα χωνευτηρι φορτηγων και ΙΧ. Φορτωσε μια απιστευτη ποσοτητα και αναχωρησε στην ωρα του. Τα ιδια ισχυουν και για το Λατω. Ταξιαρχης και αυτος στην ωρα του(2100) για Χιο Μυτιληνη αν και κατεπλευσε στον Πειραια μετα την αναχωρηση του Θεοφιλος(1900). Το κατω γκαραζ ηταν γεματο απο φορτηγα και ΙΧ(χωραγε 2-4 εννιαμετρα φορτηγα ακομα) ενω υποψιαζομαι οτι και το πανω ηταν γεματο ΙΧ.

Ενας απο τους σταθερους καθυστερημενους του φετινου καλοκαιρου οταν εχει εκτακτα, το Μπλου Σταρ Ιθακη, απεπλευσε τελικα γεματο στις 2120 οποτε οσοι ταξιδευετε μαζι του αυριο το πρωι, οπλιστειτε με θαρρος και υπομονη. Καθυστερηση και απο το Εξπρες Πηγασος που απεπλευσε στις 2100 αντι στις 2000 και γεματο με ΙΧ. Τελος ο Απολλωνας στις 2145 μεθορμουσε στου Τζελεπη απο τα 200αρια οπου ειχε ξεφορτωσει και η αναχωρηση του δεν προβλεπεται νωριτερα απο τις 2330 αντι για 2200.

Link to comment
Share on other sites

Στο σημερινο δελτιο εχουμε σε περιοπτη θεση την Παναγια την Βραδυποριωτισσα(Θαλασσινη) και την Παναγια την Καθυστεριωτισσα(Παρου) :D . Αναχωρηση στις 1635 αντι για 1530 για την πρωτη(με κατι πανω απο μια ωρα καθυστερηση δηλαδη) και 1655 αντι για 1600 για την δευτερη(κατι λιγοτερο απο μια ωρα). Καθυστερηση και για το Speedrunner 1 που εφυγε στις 1630 αντι για 1600.

Κατα τα αλλα ειχαμε το Σουπερτζετ να φευγει γυρω στις 1940 αντι στις 1800 οποτε υπολογιστε τι ωρα θα ερθει Πειραια. Αυτο το πλοιαριο τωρα ειναι για νυχτερινους πλοες? Με τι συνθεση και με τι υποδομη? Μεγαλες καθυστερησεις επιπλεον απο τον Αγιο Γεωργιο που κατεπλευσε την ωρα αναχωρησης του(1830) και ανεχωρησε γυρω στις 2030 με διωρη καθυστερηση. Τα ιδια και για το Εξπρες Πηγασος που περασε τα φαναρια για μεσα στις 2035 και αναχωρησε τελικα στις 2245, κοντα στις 3 ωρες καθυστερηση δηλαδη. Την ομαδαρα συμπληρωσε και το Εξπρες Απολλων με αφιξη στις 2120, εκφορτωση στα Λεμοναδικα και μεθορμηση γυρω στις 2220 στου Τζελεπη απ' οπου την εκανε με ελαφριες προπελιες στις 2330 με μιαμιση ωρα καθυστερηση δηλαδη.

Οσο για τη Ρομιλνταρα την ατελειωτη ακομα και η νεα ωρα αναχωρησης 0600 της Κυριακης μου φαινεται λιγο δυσκολη, οποτε να πουμε στους υποψηφιους γαμπρους/νυφες οτι υπαρχει πολλη ωρα αναμονης μπροστα τους για επιτοπιο νταλαβερι :D:D. Σημειωνω ακομα αναχωρηση του Νικολας Α στις 2300 με φορτηγα για Δωδεκανησα.

Σημειωνω οτι οι ωρες αφιξης ειναι "στα φαναρια" ενω οι ωρες αναχωρησεις ειναι "μολα ολα".

EDIT

Συμφωνα με τις ειδησεις της ΝΕΤ, το Ρομιλντα εφυγε τελικα στις 0700 το πρωι αντι στις 0600. Συνολικη καθυστερηση δηλαδη απο το προγραμματισμενο δρομολογιο 7 ολοκληρες ωρες :(:D. Το ενδιαφερον ειναι οτι συμφωνα με τη ΝΕΤ "το Ρομιλντα ηταν η μοναδικη παραφωνια, μια και ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ πλοια αναχωρησαν στην ωρα τους". Προφανως λοιπον, ολες οι πολυωρες καθυστερησεις που σας ανεφερα παραπανω απο πλοια εκτος του Ρομιλντα, ειναι αποκυηματα της φαντασιας μου.

Ζητω ειλικρινα συγνωμη απο εσας, τις εταιρειες και το ΥΕΝ για τον κιτρινισμο στον οποιο σας υπεβαλλα και τα αισχρα ψευδη που μετεδωσα. Αλλα φορα θα καθυστερει ΜΟΝΟ Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ! :mad::mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Απο καθυστερησεις εν πρωτοις λιγα πραγματα. Παναγια Θαλασσινη καμια ωριτσα, Παναγια Παρου ενα 40 λεπτο και Εξπρες Απολλων μια ωριτσα η οποια θα μπορουσε να ειναι και λιγοτερη αν οι λιμενικοι δε βαριοντουσαν που ζουνε. Ειναι γελοιο πραγματικα να πηγαινουν 6-7 ατομα για ενα πλοιο και σε ενα αδειο Τζελεπη να μην ντανιαρουν τουλαχιστον τα αυτοκινητα ανα προορισμο ωστε να ελαττωθει και η ταλαιπωρια του κοσμου. Αντ' αυτου κανουν πηγαδακια και συζητανε μεταξυ τους να περνα η ωρα. Συνεπεια αυτου, το πληρωμα να προσπαθει να ξεχωρισει ποιο αυτοκινητο παει που και να προσπαθουν να λυσουν το γορδιο δεσμο. Ειναι επιτελους ντροπη.(Τι λεω εγω τωρα ε?) Εκτος κι αν πρεπει να μεριμνησει η εταιρεια να παραλαμβανει ελικοπτερο τον υπαρχο εξω απο τις Φλεβες και να τον προσγειωνει στου Τζελεπη ωστε να ντανιαρει και τα αυτοκινητα.

Κατα τα αλλα Κρητη Ι στις 2100 για Ηρακλειο με 5-6 φορτηγα και μερικες δεκαδες ΙΧ στο πανω γκαραζ. Λισσος στις 2100 για Χανια με πολλη περισσοτερη κινηση ειδικα σε ΙΧ οπου χρειαστηκε να κατεβουν τα παταρια που εχει το Λισσος στις γραμμες φορτωσης 1-2 και 7-8. Κνωσος Παλας στις 2200 για Ηρακλειο με γκαραζ περιπου 1/4 αλλα αρκετο κοσμο. Μυτιληνη παντα στην ωρα του(2100) για Χιο και Μυτιληνη με γκαραζ σχεδον γεματο απο ΙΧ και 1 μονο φορτηγο, πρεπει να υπηρχαν τουλαχιστον 180 ΙΧ στο πλοιο ενω τα φορτηγα ειχαν φυγει στις 1800 με δρομολογιο του Ταξιαρχη.

Οσον αφορα τον Αργοσαρωνικο ειχαμε το Νεφελη απο Σπετσες, Υδρα, Πορο, Μεθανα, Αιγινα με 19 ΙΧ μερικα δικυκλα και περιπου 150 επιβατες στις 2130, στις 2135 το Αιας απο Σουβαλα με ουτε 40 ατομα και μολις 5 ΙΧ, 2145 το Απολλων Ελλας(του οποιου ο βομβος της μηχανης θυμιζει Νταλιανα πριν την αλλαγη μηχανων) απο Αιγινα με 21 ΙΧ και 100 ατομα και το Σαρωνικο απο Αγκιστρι και Αιγινα με καμια 50αρια ατομα και 17ΙΧ. Δυστυχως δεν προλαβα να δω και τον Φοιβο που ηλθε κατα τις 2300 για να εχουμε και ενα μετρο συγκρισης.

Επισης κατι πρεπει να γινει επιτελους και με το φαναρι στην εξοδο απο τα 200αρια. Ειναι τριτοκοσμικο να μην υπαρχει τουλαχιστον στις επιστροφες απο εξοδους ενας τροχο-λιμενικος που να αφηνει να περνουν παραπανω ΙΧ απο αυτο το φαναρι, που αναβει αφηνοντας ισα-ισα 5-6 ΙΧ καθε φορα. Σημερα το βραδι η ουρα των ΙΧ ξεκινουσε απο τον καταπελτη του Αγιου Γεωργιου μεχρι το φαναρι και ειχε πηξει το συστημα, αλλα δε βαριεσαι. Μετα τους φταιει το λιμανι οτι ειναι μικρο, μικρο ειναι οταν δεν κανεις τιποτα για να το εκμεταλλευθεις πληρως. Και η πλακα ειναι που εχουν παρει και "εκτακτα μετρα για την επιστροφη". Που να μην ειχαν παρει κιολας δηλαδη!

Link to comment
Share on other sites

Στη χθεσινή μου «Σαρωνιαδα», είδα πράγματα και θαύματα!!!

Έχουμε και λέμε το Εξπρές Σαντορίνη χθες το απόγευμα πήρε 110 ΙΧ, 75 Δ/Κ και 10 Φ/Γ (αυτή είναι κίνηση με ακριβές νούμερα), από κόσμο πρέπει να είχε 1200 άτομα!!

Το Άρτεμις ήρθε στις 18:10 με γύρω στα 300 άτομα, 60 ΙΧ και 25 Δ/Κ, 1 μικρό Φ/Γ (5μετρο). Έφυγε στις 18:30 με γύρω στα 100 άτομα, 25 ΙΧ, 10 Δ/Κ και τη 1 Φ/Γ (σκουπιδιάρα Δήμου Αίγινας).

Το Νεφέλη ήρθε στις 18:20 με γύρω στα 180 άτομα, 35 ΙΧ, 10 Δ/Κ και 5 Φ/Γ (τα πατάρια του ήταν άδεια).

Το Φοίβος ήρθε στις 19:10 με γύρω στα 400 άτομα, 105 ΙΧ, 20 Δ/Κ, και 1 Φ/Γ (6μετρο). Έφυγε 19:45 με 70 άτομα, 19 ΙΧ, 6 Δ/Κ. Το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας ήρθε μετά από κανένα διλεπτο από το Φοίβο, με γύρω στα 300 άτομα και 50 ΙΧ, 15 Δ/Κ, 1 Φ/Γ (5μετρο).

Στις 19:40 ήρθε ο Σαρωνικός με 180 άτομα, 70 ΙΧ και 20 Δ/Κ, αυτός ξεφόρτωνε και τα αυτοκίνητα φεύγανε από την Ακτή Μιαούλη.

Link to comment
Share on other sites

Την Τρίτη το βράδυ ο ΠΗΓΑΣΟΣ πήρε από Εύδηλο ΜΟΝΟ κοντά στα 1000 άτομα 100 Ιχ περίπου και 150 δικυκλα περίπου.

Σήμερα το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ πήρε από Εύδηλο 500 περίπου επιβάτες και καμιά 60αρια Ιχ.

Το γκαράζ ήταν κατά 90% γεμάτο και θα πέρναγε από Πάρο και Νάξο οπότε άφησε έξω εδώ ένα φορτηγό που ήταν λίστα αναμονής.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωί το Λισσος είχε μια ουρά με 200 ΙΧ, ενώ το Κρήτη ΙΙ με περίπου 100 ΙΧ. Το απόγευμα που ήρθε το Κρήτη Ι στα καταστρώματα είχε πολύ κόσμο!!

Περιττό να πω ότι στις 20:00 το βράδυ γινόταν ένας πανικός απέξω από το Κρήτη Ι & Λατώ!! Όποτε αναγκαστήκαμε να βγούμε απέξω από το λιμάνι με ένα ακόμα shipfriend!

Το Θεόφιλος είχε βάλει μέχρι τις 18:10 περίπου 80 ΙΧ για Μυτιλήνη και περίμεναν απέξω γύρω στα 35 ΙΧ για Χίο, σε μια ουρά από το πλοίο που έφτανε μέχρι μπροστά από το καταπέλτη του Σαμοθράκη!! Έτσι ώστε να μη μπορεί να φορτώσει και το Σαμοθράκη!!!!!

Το Ροδανθή ήρθε στις 18:00 περίπου, και γινόταν πανικός από ότι είχε μέσα και τι απέξω που περίμεναν να φορτωθούν!! Έφυγε στις 20:05 και απέξω έμειναν γύρω στα 10 Φ/Γ (2 Φ/Γ του Κασσουδακη, που μου φάνηκε περίεργο μιας και αυτή η μεταφορική εταιρεία είναι πολύ μεγάλη και σε κάθε βαπόρι του Αγουδημου βάζει 6-8 Φ/Γ)!!

Χθες το Αλμπι Ελλάς έφυγε στις 19:00 με 12 ΙΧ και 3 Φ/Γ (σκουπιδιάρικα), από επιβάτες γύρω στα 40-50 άτομα!!

Link to comment
Share on other sites

Μολις ακουσα το Μπακογιαννοπουλο να προλογιζει μια ταινια του γαλλικου κινηματογραφου στην ΕΤ1, και ειπα να γραψω για πλοια, μη τυχον παθω καμια ψυχολογια με αυτα που ακουσα. Τις καλτσες του λεει ο αθρωπας!

Γυρω στις 1630 στο Κερατσινι, το Παναγια Κρημνιωτισσα φορτωνε συνεχεια για Χιο Μυτιληνη. Εκεινη την ωρα ηταν πανω απο τη μεση γεματο και αν σκεφθει κανεις οτι τελικα αναχωρησε κατα τις 1830, πρεπει χωρις αμφιβολια να γεμισε τελικα. Διπλα της και ο Νικολας Α που απεπλευσε περιπου στις 1900 για Ροδο χωρις να μπορεσω να διακρινω τι γινοταν απο φορτωση. Παντως στο πανω γκαραζ δεν ειχε τιποτα, οποτε στην καλυτερη να ειχε γεμισει το κατω.

Πισω στο κεντρικο λιμανι τις μεσημεριανες ωρες τα μονα αξιοσημειωτα ηταν η ημιωρη καθυστερηση του Παναγια Θαλασσινη(ως συνηθως), η αφιξη του Ροδανθη στις 1645 περιπου για το δρομολογιο των 2000(το οποιο και εξετελεσθη κανονιικα) και η απογευματινη αφιξη του μικρου(αλλα θαυματουργου) κρουαζιεροπλοιου-γιωτ Seadream I. Αξιζει να πουμε οτι το συγκεκριμενο πλοιο ειναι κατηγοριας λουξ και παιρνει μαξιμουμ 95 επιβατες με 150 ατομα πληρωμα(αναλογια 1:1,5). Μονο και μονο το γεγονος πως οταν μπαινει κανεις στο κομοδεσιο παταει σε πανακριβα περσικα χαλια αρκει νομιζω για να σας δωσω την εικονα. Απο κινηση καταφερα να δω μονο το Ρομιλντα που εφυγε στην ωρα του με γκαραζ που χωραγε 3-4 φορτηγα ακομα.

Ο Ταξιαρχης γυρω στις 1740(με αναχωρηση 1800 για Μυτιληνη) δεν ειχε και πολλα πραγματα με το κατω γκαραζ να ειναι πολυ ανετο. Αντιθετα ο Θεοφιλος στος 1900 για Χιο, Μυτιληνη, Λημνο και Θεσσαλονικη ηταν σχεδον γεματος κυριως με ΙΧ ενω χωρουσε ακομα 4-5 φορτηγα για να γεμισει το γκαραζ.

Αφιξη του Κρητη ΙΙ στις 1840 στα φαναρια(αρκετη καθυστερηση δηλαδη) και ασφαλως δεμενο στις 1900 με κινηση περιπου 600 ατομα, 1 φορτηγο και περιπου 500ΙΧ, δειγμα οτι η προσφορα της ΑΝΕΚ δουλεψε καλα. Η φορτωση αρχισε αμεσα και το πλοιο καταφερε να αναχωρησει ακριβως στην ωρα του(2100) για Ηρακλειο με κινηση 102ΙΧ και 70 νταλικες. Παρ' ολ' αυτα το γκαραζ ειχε ακομα πολυ χωρο για φορτηγα αλλα και για ΙΧ στο πανω ντεκ, δειγμα του μεγεθους του. Στα αξιοσημειωτα και η συμπλοκη εξω απο τον καταπελτη δυο αγλαων φορτηγατζηδων που τελικα κατεληξαν στο 1ο Λιμενικο μετα απο παρεμβαση της Ομαδας Αμεσης Επεμβασης του ΛΣ.

Διπλα στο Λισσος και παρα το γεγονος πως το πλοιο ειχε αφιχθει στις 1820(νωριτερα απο το Κρητη ΙΙ δηλαδη), η φορτωση συνεχιζοταν και βρισκοταν στα τελευταια της σταδια. Σε καποιο σημειο και ορμωμενος απο το γεγονος οτι συνεβη 2-3 φορες φορτηγα να μπουν σε καποια γραμμη φορτωσης μονο για να ξαναβγουν και να μπουν σε αλλη, εξανεστη ο Μπαμπης ο Σαλβαρακης και στολισε το πληρωμα και ειδικα το λοστρομο και τον υπαρχο με οχετο καντηλιων και εξαπτερυγων για την καθυστερηση. Εφτασε δε σε σημειο να τους κατηγορησει οτι "το κανουν επιτηδες", αλλαλαζοντας μεσα στο γκαραζ(τον ακουσε ολος ο Ηετιωνας). Πρακτορες του Περικλη η κουβερτα του Λισσος? :P Σε υπερασπιση του πληρωματος το γεγονος οτι το Λισσος ειχε πολυ περισσοτερη κινηση σε σχεση με το Κρητη ΙΙ και ερχομενο αλλα και αναχωρον, μια και αναχωρησε τελικα στις 2130 ασφυκτικα γεματο. Εννοειται οτι ο συντεκνος ΚεφαλοΖιαννης, εχει ηδη αποστειλει το σχετικο προστιμο για την καθυστερηση στο προσωπικο φαξ του Βαρδινογιαννη :P:P

Κατα τα αλλα ο Απολλωνας λιγα πραγματα και αναχωρηση σχεδον στην ωρα του, ενω με καθυστερηση περαν της μιας ωρας αναχωρησε και ο Πηγασος. Καθυστερηση επισης(πανω απο ημιωρο) για το Σουπερτζετ.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνεχεία της ενημέρωσης που μας έδωσε ο Νίκος για τη Παρασκευή, αυτός πρέπει να ήταν στα φανάρια και εγώ στους ντοκους των πλοίων!!!

Το SpeedRunner 1 το πρωί είχε γύρω στα 260 άτομα και στην επιστροφή 560 άτομα!!

Το Blue Star Naxos είχε μια ουρά γύρω στα 75 ΙΧ και 15 Φ/Γ στις 16:10!

Το HighSpeed 5 δεν είδα κάποια ουρά απέξω γιατί είχε έρθει και ξεφορτώσει πριν κατεβώ εγώ στο λιμάνι όποτε, δεν μπορώ να σας δώσω νούμερα!! Αλλά σίγουρα στην αναχώρηση δε πρέπει να είχε πολλά πράγματα!!!

Άφιξη του HighSpeed 3 στις 16:20 με γύρω στα 600 άτομα και 60 ΙΧ, πήρε γύρω στα 200 άτομα 45 ΙΧ και 10 Δ/Κ.

Άφιξη του Κνωσός Παλλάς στις 18:00, με γύρω στα 1200 άτομα 450 ΙΧ και 20 Φ/Γ.

Άφιξη του Λισσος στις 18:30, με αρκετό κόσμο αλλά δεν έκατσα να ξεφορτώσει, αλλά είχε προβλήματα μιας και οι οδηγοί δεν είχαν κατεβεί εγκαίρως στα ΙΧ και η εκφόρτωση σταμάταγε σε τακτικά διαστήματα και άρχιζαν συχνά τις ανακοινώσεις για να κατεβεί ο οδηγός του τάδε ΙΧ!! Πάντως ήταν γεμάτο μέχρι το καταπέλτη και από ότι άκουσα από επιβάτες έφυγε στις 21:30 από Χανιά!!

Να σημειώσω ότι στην άφιξη ο λοστρόμος είχε ασπασμούς με μια γυναίκα που είχε στην αγκαλιά του ο Σαλβαρακης, Όποτε στην άφιξη ήταν όλα μέλι γάλα και στην αναχώρηση βγήκαν οι μαχαίρες!!

Όσο για το Κρήτη ΙΙ με κάλυψε ο Νίκος!!

Το Ιεράπετρα Λ έφυγε στις 19:00 με γεμάτο το γκαράζ, δε ξέρω αν χώραγε ένα Φ/Γ 8-9 μέτρων, στη μέση στο πλάτος του γιατί είχαν βάλει δυο Φ/Γ σε κάθε μπάντα και στη μέση είχαν αφήσει αυτό το κενό μέχρι το κολονάκι που έχει στη μέση του γκαράζ!!

Το Φοίβος άφιξη στις 18:55 με γύρω στα 50 ΙΧ και 1 Φ/Γ (δε το πρόλαβα στην αρχή της εκφόρτωσης!!) Έφυγε στην ώρα του με γύρω στα 150 άτομα και 40 ΙΧ!! Μεταξύ των επιβατών και ο Ιωάννης Λεφάκης!

Άφιξη του Άγιου Νεκτάριου Αίγινας στις 19:15 με γύρω στους 200 άτομα, 55-60 ΙΧ και 1 Φ/Γ, δηλαδή γεμάτο το γκαράζ να είναι η καλά η μισή τιμή στα εισιτήρια των ΙΧ αλλά και των Φ/Γ!!!

Το Αλμπι Ελλάς έφυγε με γύρω στα 85 άτομα και 25 ΙΧ!!

Αναχώρηση του Κεραυνός ΙΙ στις 19:30 με γύρω στα 50 άτομα, συμπεριλαμβανόμενου και του υφυπουργού κ. Μιχαλολιακου!!

Άφιξη του Πανάγια Πάρου στις 19:50 με περίπου 550 άτομα, 110 ΙΧ. Καθώς και μια φοβερή μανούβρα του καπτα Διαμαντή στη θέση που δένει το HighSpeed 1, σε λιγότερο από 2 λεπτά από το ξεκίνημα της στροφής μέχρι να αρχίσει να ξεφορτώνει!! Πήρε γύρω στα180 άτομα, 12 ΙΧ, 12 ΔΚ και 1 camper, έφυγε στις 20:10 αφού πήρε και λίγα πετρέλαια!!

Το Blue Star Ithaki ήρθε στις 19:45 με περίπου 1300 άτομα, 160 ΙΧ και 10 Φ/Γ. Πήρε 100 άτομα, 25 ΙΧ, 25 Δ/Κ, 16 Φ/Γ!! Μπορεί να προλάβαινε να έφυγε στην ώρα ή με καθυστέρηση μικρότερη των 15 λεπτών!! Διότι μέχρι της 20:30 είχε μείνει ακόμα έξω γύρω στα 10 Φ/Γ.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του Κνωσός Παλλάς στις 18:00, με γύρω στα 1200 άτομα 450 ΙΧ και 20 Φ/Γ.

Π100 μάλλον ΦΑΙΣΤΟΣ θες να πεις γιατί το ΚΝΩΣΟΣ αναχώρησε χθες το πρωι στις 11:00 από το λιμάνι. :P

Link to comment
Share on other sites

Το χθεσινό μενού είχε μόνο αναχώρησης καπτα-Μάκη!!

Το Ρομιλντα το μεσημέρι έφυγε με γύρω στα 250 άτομα, 18 Φ/Γ 25 ΙΧ.

Το Μαρίνα στις 18:00 έφυγε με γύρω στα 250 άτομα, 30 Φ/Γ, 1 Λεωφορείο(για Συρο) 25 ΙΧ και 7 ΔΚ.

Το Δημητρουλα στις 20:00 έφυγε με γύρω στα 215 άτομα, 23 Φ/Γ, 21 ΙΧ και 14 ΔΚ.

Από τα οποία δυο Φ/Γ ήταν για Αστυπάλαια, 1 για Αιγιαλη, 8 για Νάξο και 12 για Πάρο!!

Στα χθεσινά ωράρια ήταν εγγλέζος!! Ακριβώς έφευγε ή έως 5 λεπτά καθυστέρηση λόγω προτεραιότητας που έπαιρναν τα αλλά πλοία!!

Link to comment
Share on other sites

Ενα συντομο για να αναφερω αφιξη Αγιου Γεωργιου στα φαναρια για μεσα αποψε στις 0105 και του βραδινοτ Μπλου Σταρ στις 0145. Υποθετω οι καθυστερησεις οφειλονται στις καιρικες συνθηκες και την κινηση.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα επιστροφή με HS2 από Μύκονο για Ραφήνα 15:50 αντί 15:30, με γεμάτο γκαράζ και γεμάτη οικονομική.Εντύπωση τα αρκετά αυτοκίνητα που είχε από Νάξο-Πάρο για Ραφήνα που ήταν περίπου 50 σε σύνολο 80 που χωράει περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Highspeed 3 ειχε δεν ειχε 150 ατομα και 20 ΙΧ!! Το HighSpeed 5 με περίπου 200 άτομα και 30-40 ΙΧ (δεν έκατσα μέχρι τέλος). Το Blue Star Naxos με γύρω στα 40 ΙΧ και το υπόλοιπο γεμάτο από Φ/Γ!!

Το Απόλλων Ελλάς στις 17:00 για Αίγινα με 10-15 ΙΧ και 60 επιβάτες!!

Χθες να αναφέρω ότι το SpeedRunner 1 έφυγε στις 17:00 με γύρω στα 150 άτομα, 20 ΙΧ!! Καθυστέρησε λόγω πετρελευσης αλλά και για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του SuperJet!! Καθώς και επειδή έκατσε μια ώρα στη Πάρο το πρωί!!

Link to comment
Share on other sites

Χτες το βραδι, ο αποπλους του Κρητη ΙΙ καθυστερησε πολυ και το πλοιο απεπλευσε για Ηρακλειο στις 2255 αντι για 2100. Παρα το γεγονος οτι υπηρχε πρωινο δρομολογιο, δε νομιζω πως λογος της καθυστερησης ηταν η φορτωση. Και επειδη για καθυστερησεις πλην του Αγουδημου σαν ΥΕΝ κανουμε κο-κο-κο και τις αποκρυπτουμε, ξερει κανεις τον πραγματικο λογο του χτεσινου συμβαντος? Ειχαμε παλι κανενα καθισμα στο βυθο?

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη χθες το πρωί του Δημητρουλα με γύρω στα 1150 άτομα, 110 ΙΧ, 70 Δ/Κ και τα υπόλοιπο γκαράζ γεμάτο από φορτηγά!! Από την Αστυπάλαια πήρε 46 ΙΧ (ακούς Παναγιώτη Κ)!! Άφιξη του Blue Star 2 στις 07:40 με γεμάτο το γκαράζ μέχρι τα μπούνια και πάνω από 1500 άτομα!! Χθεσινή αναχώρηση του Αλμπι Ελλάς στις 13:00 με 1 Φ/Γ (σκουπιδιάρικο)και 10 ΙΧ!

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση Ανθη Μαρινα στην ωρα του με τουλαχιστον 70 φορτηγα και αρκετο κοσμο και ΙΧ. Παραδοξως δεν εμεινε τιποτε εξω, αξιοσημειωτη η απουσια του πλοιοκτητη που τα ΜΜΕ αγαπουν να μισουν. Περιπου 10 λεπτα πριν την αναχωρηση του πλοιου, εθεαθη και το Παναγια Θαλασσινη να περνα προς τα εξω. Με καθυστερηση δηλαδη πανω απο 2 ωρες.

Μυτιληνη στις 1900 νταν με γεματο ασφυκτικα γκαραζ και αφηνοντας και εξω φορτηγα μια και σημερα δεν ειχε ουτε Κρημνιωτισσα αλλα και ο Ταξιαρχης ειχε πρωινη αναχωρηση(0900) οποτε δεν πρεπει να προλαβε να παρει πολλα φορτηγα. Ακολουθως το Σαμοθρακη με ακριβη αναχωρηση στις 2030 για Χιο Μυτιληνη, Λημνο, Καβαλα. Το γκαραζ γεματο μεχρι τελευταιας πιθαμης με νταλικες. λιγα ΙΧ και ακομα λιγοτερους επιβατες. Μελανα σημεια οτι το πλοιο α) δεν εχει ενα πινακα με το δρομολογιο του και την ωρα αναχωρησης(ουτε καν με κιμωλια ρε αδερφε) β) Δεν υπαρχει κιοσκι με εισιτηρια εξω απο αυτο με συνεπεια πεζοι επιβατες να καθοδηγουνται απο το πληρωμα να επιστρεψουν στα πρακτορεια των Λεμοναδικων για να βγαλουν εισιτηρια και να ξαναρθουν και γ) εκτος απο 1-2 οικονομικους αξιωματικους, κανενας δεν φοραει στολη και δεν ξερεις αν αυτος που βλεπεις ειναι μπαρμαν η πλοιαρχος. Σε αυτο το κομματι δειχνει λιγο ρεμπετ-ασκερ το πλοιο.

Κατα τα αλλα το Λατω στις 2100 για Χανια με γεματο εννοειται γκαραζ, ενω το Κρητη Ι με πληροτητα γκαραζ γυρω στο 90% μια και σημερα ειχει δρομολογιο και το Aegean Glory. Εξπρες Πηγασος με καθυστερηση 45 λεπτα για το δρομολογιο του(2045) και γεματο γκαραζ ενω τον Απολλωνα που δεν ειχε ερθει γυρω στις 2045, περιμεναν πολυ λιγα φορτηγα και ΙΧ, ενω ελαχιστος ηταν και ο κοσμος.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα οι σαταναδες οι shipfriends ειχαν χωρισει το λιμανι σε δυο ζωνες για παρακολουθηση κινησης :P . Ενας για Λεμοναδικα, Τζελεπη 200αρια και ενας για ντοκ 3 και Ηετιωνα. Και ενω ο ετερος Καππαδοκης θα σας πει για το κομματι του τη Δευτερα, εγω θα σας τα ξερασω ολα τωρα.

Μπλου Σταρ 2 στις 1930 για Μυκονο, Κω, Ροδο με καμια 1000αρα ατομα τουλαχιστον και πληροτητα γκαραζ γυρω στο 95%. Δε χρειαστηκε ομως να ανεβει η ραμπα, χωρεσε μια χαρα η φορτωση. Τα ιδια και στο Λατω που εχοντας ερθει απο πρωινο δρομολογιο φορτωνε εντατικα και κατορθωσε να φυγει στην ωρα του(2100 για Χανια) παρα το γεγονος οτι φορτωσε περιπου 110 ΙΧ και 65 νταλικες. Γατονι(η μαλλον γατονατσι) ο λοστρομος του Λατω. Κρητη Ι με καθυστερηση μισης ωρας(2130 αντι 2100) για Ηρακλειο καιγκαραζ περιπου 70%, ειχε αλλωστε και Aegean Glory σημερα για Ηρακλειο. Φυρω στις 2135 στο Εξπρες Απολλων πολυ λιγα πραγματα απο κινηση και δεν θα μου κανει καθολου εντυπωση αν ο πρωην εφοπλιστης, νυν υπαλληλος το δεσει νωριτερα το πλοιο.

Κατι αλλο που ηθελα να πω ειναι οτι μεχρι πριν 3 μηνες και η Τροχαια αλλα και το ΛΣ εκαναν μπλοκα τοσο εξω απο το λιμανι, οσο και μεσα διπλα στις πλαστιγγες για να ελεγχουν τα φορτηγα ως προς την τηρηση των κανονων ασφαλειας. Αυτα οσο ηταν φρεσκα τα ατυχηματα στο Μαλιακο και στα Τεμπη. Τωρα βεβαια, **** ψηλα κι αγναντευε και η Τροχαια και το ΛΣ. Χτες στο Σαμοθρακη μπηκε νταλικα με σχεδον σκασμενο το ενα λαστιχο της μπροστα στα αγρυπνα ματια του ΛΣ, σε αλλη νταλικα ειχαν φθαρει τοσο τα ελαστικα που εβλεπε κανεις την εσωτερικη γομωση. Σημερα στο Λατω μπηκε νταλικα με 40αρι κοντεινερ η οποια ομως δεν ηταν ειδικευμενη στη μεταφορα κοντεινερ με συνεπεια αν και πισω το κοντεινερ ειχε μπει στις ειδικες υποδοχες(cornerpost), το μπροστινο μερος ηταν χωρις δεσιμο και ελευθερο να κουνηθει σε ενα βιαιο τρανταγμα της νταλικας(ειμαι σιγουρος γι αυτο που λεω ), μια και δεν υπηρχε πουθενα ουτε υποδοχη αλλα ουτε και καποιο αλλο εξωτερικο δεσιμο.

Αποδεικνυεται λοιπον για αλλη μια φορα οτι ΟΛΟΙ οι ελληνες πολιτικοι κοροιδευουν την πελατεια τους και οτι δεν υπαρχει πολιτικη βουληση να γινει απολυτως τιποτα για το θεμα :mad: . Απλως οσο ηταν στην επικαιροτητα, κανουμε κατι για τα ματια του κοσμου και βαζουμε μερικους να πληρωσουν τη νυφη. Κατα τα αλλα οι αρμοδιες υπηρεσιες, ξαναγυριζουν μετα απο λιγο καιρο στο σκοπο για τον οποιο ειναι ταγμενες, να υπηρετουν δηλαδη εαυτον εν πρωτοις και να κανουν προστασια υψηλων προσωπων εν δευτεροις. Ο απλος πολιτης που υποτιθεται οτι πρεπει να προστατευεται απο τετοια φαινομενα μπορει να υπαγει προς αναπαραγωγην του B) . Πραγματικα ηθελα να' ξερα δεν σκεφτονται οτι τα επομενα θυματα μπορει να ειναι τα ιδια τους τα παιδια? Εκτος κι αν τα' χουν κι αυτα γραμμενα εκει που δεν πιανει μελανι. Κατα τα αλλα οταν ξαναγινει(γιατι ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα ξαναγινει) παρομοιο περιστατικο, θα φτασει το μαχαιρι στο κοκκαλο. :P:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι απολυτα σχετικο με την ακτοπλοια και ισως να μην επρεπε να το εχω αναφερει καν, αλλα δε γινοταν να κρατηθω, με ανατριχιασαν κυριολεκτικα αυτα που ειδα τις δυο τελευταιες μερες. Τελος παντων, ας το ληξουμε εδω πριν καν το αρχισουμε Παναγιωτη, γιατι οντως θα ξεφυγουμε πολυ αν ξεκινησουμε τετοιο σχολιασμο!

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση της Παρασκευής από την Ακτή Τζελεπη και πέρα!!! Έχουμε και λέμε το Blue Star Naxos στις 17:00 είχε στα γύρω στα 40 ΙΧ και 15 Φ/Γ απέξω!! Από φορτηγά σίγουρα θα γέμιζε εκείνη την ώρα ήταν μέχρι τη μέση γεμάτο το γκαράζ!!

Το Νεφέλη στις 17:30 Αίγινα Μέθανα Πόρο είχε γύρω στα 50 ΙΧ και 200 άτομα!! Ταξίδευε και η Στέλλα Μπεζεντακου!! Δε μπορώ να μην σας αναφέρω τι δεν φόραγε!! Μια φούστα μίνι μέχρι τον αφαλό, μπορντό μπότες και ένα κολλητό μπουστάκι άνευ καλύψεως από μέσα!!

Άφιξη του Άρτεμις στις 17:15 με γύρω στα 55 ΙΧ, 10 Δ/Κ και 2Φ/Γ (ένα 9μετρο και ένα 5μετρο). Έφυγε στις 18:00 για Αίγινα με 35-40 ΙΧ!! Το Ποσειδών Ελλάς έφυγε στις 18:30 για Αίγινα με γύρω στα 35 ΙΧ!!

Άφιξη του Απόλλων Ελλάς στις 18:30 με γύρω στα 45 ΙΧ και 10 Δ/Κ. Αναχώρηση στις 19:05 (αντί για 19:00) για Αίγινα Μέθανα Πόρο με γύρω στα 50 ΙΧ και 150 άτομα.

Άφιξη του Φοίβος στις 19:00 με γύρω στα 45 ΙΧ και 150 άτομα. Έφυγε στις 19:40 με γύρω 40ΙΧ, 10ΔΚ και 150ατομα. Η δεκαλεπτη καθυστέρηση λόγω τις εισόδου του Σαρωνικός, Εξπρές Πήγασος και Παναγία Πάρου!!

Άφιξη του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 19:20 με γύρω στα 35 ΙΧ και 1 Φ/Γ.

Άφιξη του Παναγία Πάρου στις 19:35 με γύρω στα 500 άτομα και 100ΙΧ (μου έκανε εντύπωση που είχε 3 τρειλερ με βάρκες!!) Όσο για την αναχώρηση κλαυτά Χαράλαμπε από κίνηση!!! Με 3 ΙΧ, 2 Δ/Κ και 2 (1 Φ/Γ Ford Transit και 1 5μετρο από ένα ζαχαροπλαστείο), από κόσμο είχε γύρω στα 90 άτομα.

Το Εξπρές Πήγασος έφυγε στις 20:30 με γύρω στα 400 άτομα, 65 ΙΧ, 20 Δ/Κ και 4 Φ/Γ!! Στο πάνω γκαράζ δε μπήκε κανένα αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Μαρινα στις 1800 σημερα για Συρο, Μυκονο, Αγιο Κυρηκο, Φουρνους, Καρλοβασι, Βαθυ με αρκετο κοσμο και γκαραζ περιπου 3/5, πρεπει να ειχε γυρω στα 25 φορτηγα η κατι τετοιο. Αξιοσημειωτο γεγονος η παρουσια επτα(αριθμος 7) λιμενικων(!!) στη φορτωση του Μαρινα. Τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται, ουτε ο Ρωχαμης να επεβαινε στο πλοιο...

Αφιξη Ροδανθης στις 1830 απο Βαθυ, Αγιο Κυρηκο και Συρο με τουλαχιστον 1,300 επιβατες, 193 ΙΧ, 14 φορτηγα και καμια 30αρια δικυκλα. Καθολου ασχημα θα ελεγα. Διπλα το Μπλου Σταρ 2 στις 1910 φορτωνε ακομη φορτηγα και ΙΧ για Συρο(Συρος, Κως, Ροδος το σημερινο δρομολογιο) και πρεπει να εφυγε γεματο. Τα κρητικα φορτωναν χαλαρα και το Αγιος Γεωργιος αναχωρουσε στις 1930 με μια ωρα καθυστερηση αν δεν κανω λαθος.

Στου Τζελεπη το Δημητρουλα με αναχωρηση 2000 για Παρο, Ναξο, Δονουσα, Αιγιαλη, Καταπολα, Αστυπαλαια με λιγο κοσμο και γκαραζ αρκετα πανω απο τη μεση. Τελευταιο πλοιο αποψε το Εξπρες Πηγασος στις 2000 για Συρο, Μυκονο, Ευδηλο, Καρλοβασι, Βαθυ με αρκετο κοσμο και γεματο το κατω γκαραζ(χωραγε ακομα 3-4 φορτηγα).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο το Μαρίνα είχε 22 Φ/Γ μέσα!! Οι λιμενικοί κάνουν «νούμερα» για ένα Φ/Γ με σανό που πήγε να μπει με τη «πρύμη» του (όπισθεν)!! Και σύμφωνα με τους κανονισμούς απαγορεύεται!! Μόνο με τη μούρη επιτρέπεται και μόνο 2 ανά δρομολόγιο!! Τελικά αυτό δε μπήκε και μπήκαν αλλά δυο στο τέλος!! Στο τέλος ίαναν παρατηρήσεις-υπόδειξη στον ύπαρχο για το πώς να φορτώνεται το πλοίο (κατάλοιπα της 1 μοίρας κλίσης!!!). Έφυγε στην ώρα του και έκανε ένα 10 λεπτό να μαζέψει την αριστερή άγκυρα (ποιο αργό εργάτη δεν έχω ξαναδεί).

Το Blue Star Paros στις 16:45 είχε απέξω ακόμα καμιά 10 Φ/Γ και 15-20ΙΧ!! Ενώ μέσα ήταν 3/5 του γκαράζ γεμάτο, λογικά θα γέμισε!! Έφυγα από εκεί γιατί είδα κάμερες από το STAR CHANNEL και δεν ήθελα δημοσιότητες!!

Η αποκορύφωση της κίνησης ήταν του ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ!! Άφιξη του Παναγία Πάρου στις 17:00 με 500 επιβάτες και 110 ΙΧ!!! Έφυγε στις 17:30 με το τρελό νούμερο των 2 (ΔΥΟ) επιβατών!!!!! Κατευθείαν για Νάξο!!!

Το HighSpeed 5 στις 17:00 με γύρω στα 25 ΙΧ από ότι κατάφερα να δω στο γκαράζ του!!! Το περίεργο είναι ότι έδωσε μόλα όλα πρώτο, αλλά άφησε να βγει πρώτο το HS 3 από το λιμάνι και μετά να του ρίξει στα «αυτιά».

Το HighSpeed 3 στις 17:03 με γύρω στα 10-15 ΙΧ από ότι κατάφερα να δω στο γκαράζ του!!!

Το Απόλλων Ελλάς στις 17:05 για Αίγινα με γύρω στα 10 ΙΧ και 50-60 επιβάτες!!

Άφιξη του Άγιος Γεώργιος στις 18:40 με 1500 άτομα και γεμάτο γκαράζ από ΙΧ, αυτό σημαίνει γύρω στα 220 ΙΧ και 40 Δ/Κ. Έφυγε στις 19:35 με γύρω στα 150 άτομα, 6 Φ/Γ, 4 Δ/Κ και 20 ΙΧ!!

Το SpeedRunner 1 ήταν να φύγει στις 17:30 για το δρομολόγιο αντί για τις 16:00 λόγω της βλάβης. Και τελικά έφυγε στις 19:00 με γύρω στα 80-90 άτομα και 12 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Χθες ήταν μια βαρετή μέρα από θέμα κινήσεως!!

Το Blue Star Paros κατά τις 16:00 μόλις είχε τελειώσει την εκφόρτωση!! Πρέπει να είχε πάνω από 100 ΙΧ γιατί μια ουρά στην έξοδο του λιμανιού στην Ακτή Κονδύλη (Ε6??). Τώρα εκείνη την ώρα απέξω περίμεναν 80 άτομα, 20 ΙΧ και 18 Φ/Γ, ακόμα ήθελε πολύ ώρα μέχρι την αναχώρηση του!!

Το HighSpeed 5 στις 16:15 δεν φαινόντουσαν και πολλά πράγματα στο γκαράζ αλλά δεν είχε και καμία ουρά απέξω!!!

Το HighSpeed 3 στις 16:10 πρέπει να είχε στο γκαράζ γύρω στα 15-20 ΙΧ αν κατάφερα να κάνω μια εκτίμηση του γκαράζ του.

Το Παναγία Θαλασσινή μέχρι τις 16:30 έπαιρνε καύσιμα και δεν είχε φύγει!! Στην αριστερή πλευρά του γκαράζ δε φαινόταν και τίποτα!!!

Το SpeedRunner 1 έφυγε στις 16:30 με γύρω στα 80 άτομα και 15 ΙΧ!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...