Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

Μαγικες στιγμες, τρελες βραδιες:P:P. Πραγματικα σημερα στο Ανθη Μαρινα η γνωστη εκφραση για το κιγκλιδωμα της επιδιδομενης γυναικος, δεν χωρα για να περιγραψει τι εγινε. Το πλοιο αφιχθη στις 1540 οπως ειπα και σε αλλο ποστ με συνεπεια γυρω στις 1900 να φορτωνει ακομα φορτηγα. Αριστερα και δεξια του καταπελτη υπηρχαν παραλληλα με το ντοκο 7-8 σειρες με νταλικες με ουρα 3 νταλικες η καθε σειρα. Διαπληκτισμοι, κορναρισματα, φωνες, τσακωμοι, ενταση, λογομαχιες, ενας πανικος ανευ προηγουμενου με λιγα λογια, με παροντες τον καπτα-Μακη, τον καπτα-Θαναση το Μπατζιο(αρχιπλοιαρχος της εταιρειας), τον καπτα-Θοδωρο Μαθιουδη(πλοιαρχος του πλοιου), 2 υψηλοβαθμους λιμενικους, 2-3 σαρδελες και 2-3 ακομα λιμενικους των ειδικων δυναμεων(!!).

Καθε νταλικα που εμπαινε, εμπαινε εν μεσω διαμαρτυριων προς το πλοιο και τους λιμενικους και γενικοτερης χαβρας. Οι δε φορτηγατζηδες προσπαθουσαν τοσο απεγνωσμενα να μπουν μεσα στο πλοιο που ειχε γινει το αδιαχωρητο και οι τρακτορες που εβγαιναν απο το πλοιο, μπλοκαριζονταν και αυτοι. Τελικα κατα τις 1930 ο εμφανως αδυνατισμενος καπτα-Μακης ξεσπα μαινομενος και φωναζει "σηκωσε το"! Οχι ομως το τιμημενο, αλλα τον καταπελτη του πλοιου, διωχνοντας το ενω χωρουσε ακομα 7-8 νταλικες, αγανακτισμενος απο το χαμο που γινοταν. Το ιδιο τον παροτρυναν να κανει και οι λιμενικοι λεγοντας οτι υπαρχει κοσμος που ταλαιπωρειται πανω στο πλοιο, ομως αυτο θα επρεπε να το θυμουνταν οι ανωτεροι τους οταν ενεκριναν τις προσεγγισεις και τα ωραρια του πλοιου. Τελικα το πλοιο λογω κινησης λιμενος εφυγε γυρω στις 1950 αφηνοντας εξω τουλαχιστον 30-35 νταλικες μιλωντας χωρις την παραμικρη υπερβολη. Το τι θα γινει αυριο στην αναχωρηση του Ροδανθη, το αφηνω στην οργιαζουσα σας φαντασια. Κατι τετοια βλεπει και ο Τσιρικος και ετοιμαζει αρον-αρον το Greenfield, μονο οσα αφηνει εξω ο Αγουδημος αν παιρνει, τα επιασε τα λεφτα του.

Την ιδια ωρα(1955) εφυγε και το Παναγια Παρου που ειχε αφιχθει στις 1915, με αλλα λογια με καθυστερηση σχεδον 2 ωρων. Ειδικα με το Παναγια Παρου, η ολη κατασταση εχει αρχισει να αγγιζει τα ορια του ανεκδοτου και πρεπει να επανεξεταστουν και να διορθωθουν τα ωραρια του αμεσα.

Επομενη σταση το Απτερα με αναχωρηση στις 2000 για Ρεθυμνο. Γυρω στις 2005 το πλοιο βαζει τα τελευταια 2 συρομενα με χορταρι και συγκεκριμενα τριφυλι(μπλιαχχχ... αυτο που τρωνε οι γαιδαροι, ξερετε :P). Σε εκεινο το σημειο επεμβαινουν 2 υψηλοβαθμοι λιμενικοι και ξεφορτωνουν το πρωτο συρομενο με δικαιολογια που δεν καταλαβα αλλα προφανως για παραβαση των κανονων ασφαλειας μια και καπως ετσι απαντησαν στον ιδιοκτητη του φορτηγου που διαμαρτυροταν. Ξεκινα λοιπον ενας κυκλος με διαμαρτυριες, φωνες, διαβουλευσεις κλπ και το πλοιο εν τω μεταξυ βρισκει καιρο να φορτωσει 5 νταλικες που περισσευουν απο το Λισσος για Χανια. Ολην αυτην την ωρα οι διαμαρτυριες συνεχιζονται, τηλεφωνα χτυπανε, αλλοι λιμενικοι καταφθανουν και το αποτελεσμα ειναι οτι τελικα στο πλοιο ξαναμπαινει το ιδιο συρομενο που ειχαν στην αρχη ειχαν απομακρυνει οι λιμενικοι για λογους ασφαλειας :eek:, σημειωνω χωρις να πειραξει κανεις το φορτιο.

Και πραγματικα καλοπιστα, εγω γι αυτο το φιασκο μπορω να σκεφτω τις εξης ερμηνειες:

- Αλλαξαν μεταξυ της εκφορτωσης και φορτωσης του φορτηγου οι κανονισμοι ασφαλειας.

- Επεσε τηλεφωνο απο ψηλα, οποτε η ασφαλεια πλοιου και επιβατων παει περιπατο. Εδω εχουμε καριερα να κοιταξουμε. Σας θυμιζει κατι?

- Οι εν λογω λιμενικοι δεν εχουν ιδεα απο τους σχετικους κανονισμους, οποτε αδικαιολογητα διεταξαν να εκφορτωθει το συρομενο εξ' αρχης. Σε μια τετοια εκδοχη, εχουμε μια απλη περιπτωση ανικανοτητας και αγνοιας.

Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω απο σας αν σκεφτεστε καμια αλλη εκδοχη...

Τελικα το πλοιο εφυγε στις 2055 με σχεδον μια ωρα καθυστερηση που προκληθηκε αδικαιολογητα(?) απο τα οργανα της ταξης οι οποιοι φευγοντας απ' οτι καταλαβα βεβαιωσαν καποια μικρη παραβαση και στο πλοιο. Η σκηνη της αποχωρησης των εν λογω οργανων με ολο το πληρωμα, φορτηγατζηδες, περιεργους, μπιντες και στρωματσες να γελανε με την τρυπα στο νερο που ανοιχθηκε, ηταν ολα τα λεφτα. Τελικα ο ιδιος σου ο εαυτος μπορει να σε γελοιοποιησει καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλον. Γενικα παντως η γνωμη μου ειναι οτι χορτα κλπ δεν πρεπει να μπαινουν σε επιβατηγα οχηματαγωγα, οι εταιρειες κοντεινερ που δεν τα δεχονται για φορτια, δεν ειναι χαζες. Το φορτιο αυτο εμπιπτει στον IMDG.

Τελος, αφιξη στις 2105 του Εξπρες Απολλων με περιπου 800 επιβατες και σχεδον γεματο γκαραζ. Πολυ προσεκτικη η προσδεση και η αποβιβαση που αρχισε μονο οταν το πλοιο ειχε ακινητοποιηθει εντελως. Αυτο βεβαια προξενησε την αντιδραση επιβατιδος η οποια αγανακτησε με την αναμονη αυτη και εψεξε το πληρωμα για την αργοπορια του. Ειμαι σιγουρος οτι θα προτιμουσε η εν λογω κυρια να της ειχε παρει τα ποδια ο καταπελτης η να την αποκεφαλισει κανενας σπασμενος καβος. Πρεπει δε να ειχε μαζι της και φορητο gps μια και διαβεβαιωνε τους συνεπιβατες της οτι το πλοιο "κανει 11 ωρες οπως παλια" και οτι "μετα τον Καβο-Ντορο εκοψε πολυ την ταχυτητα του". Μαλιστα. Της ευχομαι το επομενο της ταξιδι να ειναι με το Μαρινα και να βιαζεται :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O Aπόλλωνας Θήρα - Ιο -Νάξο - Πάρο δεν έκανε?

Που κολλάει το Κάβο Ντόρο??? :eek:

Πάλι καλά που δεν είπε ότι έκοψε μετά τη... διώρυγα του Σουέζ....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί το Κρήτη ΙΙ για Ηράκλειο στο ημερήσιο δεν είχε πολλά πράγματα από επιβάτες και ΙΧ αλλά ούτε και πολλά Φ/Γ!!! Σε αντίθεση με το Λατώ που είχε γύρω στα 250ΙΧ, αλλά με ελάχιστα φορτηγά να περιμένουν!! Φαίνεται οι Χανιώτες προτιμάνε να ταξιδέψουν με τα ημερήσια δρομολόγια της ΑΝΕΚ σε αντίθεση με τους Ηρακλειωτες που προτιμάνε να φύγουν με κάποιο από τα παλάτια!!

Link to comment
Share on other sites

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ έφυγε από Εύδηλο χτες με τα 3/4 του γκαράζ γεμάτα και πιθανότατα να γέμιζε και το υπόλοιπο από Σύρο Μύκονο μιας και περίμεναν αρκετή κίνηση και στον Εύδηλο κατέβασαν το μικρό καταπελτάκι να γεμίσουν το πατάρι και το κατάμπαρο.

Link to comment
Share on other sites

Μπλου Σταρ 2 στις 1930 για Πατμο, Λερο, Κω, Ροδο με αυτοκινητα ως τον καταπελτη και πανικο στη φορτωση αναλογο με τον χτεσινο που περιεγραφα στο Ανθη Μαρινα αλλα σε πιο πολιτισμενα πλαισια. Στο δια ταυτα, παλι πανω απο 15 νταλικες εμειναν εξω και οι φορτηγατζηδες της Δωδεκανησου εχουν αγριεψει πολυ.

Ταξιαρχης στις 2000 για Χιο με λιγα πραγματα γενικα. 3/5 το κατω γκαραζ και λιγα πραγματα απο πανω οσο μπορεσα να διακρινω. Λογικο ομως γιατι σημερα για Χιο υπηρχαν και ο Θεοφιλος, και το Σαμοθρακη, και το Παναγια Κρημνιωτισσα. Μια και μιλαμε για Σαμοθρακη, γυρω στις 1940 ειχε τις γραμμες 2 και 3 γεματες με φορτηγα ενω φαινονταν και μερικα ΙΧ. Συνολικα υπολογιζω 16-18 φορτηγα και μερικα ΙΧ. Το Λισσος ηρθε με καθυστερηση απο το πρωινο δρομολογιο μια και απο δρομο δεν παμε καλα, και εφυγε τελικα στις 2145 αφου πρωτα ειχε κανει μια απιστευτη φορτωση και χωνεψε κυριολεκτικα αμετρητα φορτηγα και ΙΧ. Τελος ο Απολλωνας στις 2145 ηταν σχεδον γεματος και μαλιστα εδειχνε οτι θα αφησει εξω αρκετα φορτηγα.

Ακομη να πουμε οτι το Μπλου Σταρ Ιθακη εφυγε στις 2115 με τη συνηθη καθυστερηση των εκτακτων δρομολογιων του που εφτασε τη μιση ωρα, και επισης το Ετζιαν Γκλορυ αποψε για Χανια με 46 φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Χθες στο Blue Star Paros στις 16:50 είχε μια ουρά από αυτοκίνητα, που με ένα πρόχειρο υπολογισμό πρέπει να ήταν γύρω στα 110 ΙΧ!! Δε πρόσεξα τι είχε φορτώσει ήδη μέσα γιατί πέρναγα βιαστικά απέξω από το λιμάνι!

Link to comment
Share on other sites

Χθες στις 16:20 το Blue Star Paros είχε γύρω στα 100 ΙΧ σε δυο ντάνες, μια στην Ακτή Κονδύλη και την άλλη αριστερά του πλοίου και 10 Φ/Γ!! Αλλά τα αυτοκίνητα ερχόντουσαν με καταιγιστικό ρυθμό!! Το Παναγία Θαλασσινή ξεφόρτωσε σε λιγότερο από δέκα λεπτά και δεν πρόλαβα να δω τι έφερε!! Και τι κόσμο θα πήρε!! Αλλά από αυτοκίνητα εάν ξεχώρισα σωστά τις ντάνες, περίμεναν να μπούνε γύρω στα 40-50 ΙΧ!! Το HighSpeed 3 έφερε κόσμο πολύ αλλά και αυτοκίνητα!! Λογικά θα ήταν πρωτόκολλο και στα δυο λόγω της πραγματοποίησης του δρομολογίου του SpeedRunner 1, και ο κόσμος από τη Σίφνο, όσος χώραγε, θα ήρθε με αυτό!! Αλλά και για Πάρο Νάξο πρέπει να ήταν πίτα!! Πάνω από 500 άτομα ήταν σίγουρα και 50-60ΙΧ!! Μια από τα ίδια και στο HighSpeed 2!! Το Παναγία Πάρου είχε στιβασμενα 40-50 ΙΧ, από κόσμο δε μπορούσα να υπολογίσω γιατί δεν είχαν συγκεντρωθεί σε ένα σημείο για να κάνω μια εκτίμηση!! Το Άγιος Γεώργιος πρέπει να γέμισε από αυτοκίνητα!! Γιατί είδα είχαν κατεβάσει όλες τις ράμπες στις γραμμές φορτώσεως!! Τώρα γύρω στις 17:10 είδα ότι είχε γεμάτο τη ράμπα και κάτω στη γραμμή φόρτωσης 1 και σχεδόν γεμάτη στη γραμμή φόρτωσης 4, στη μεσαία ράμπα που πιάνει της γραμμές φορτώσεως 2-3 ήταν μισό γεμάτη και όπως και κάτω!! Συν ότι είχε έξω γύρω στα 40 αυτοκίνητα ακόμα!! Άρα καμία 160-170 ΙΧ θα τα πήρε τελικά!!

Link to comment
Share on other sites

Μαραθωνια βολτα στο λιμανι σημερα με την εκλεκτη παρεα συνταξιδιωτη μας. Σαν γενικο σχολιο να πουμε οτι μεσα στο λιμανι υπηρχε ενταση λογω των βλαβων και των καθυστερησεων, σημειωνοντας οτι εγω τουλαχιστον δε θυμαμαι ξανα 4 βλαβες μεσα σε 24 ωρες, σα ρεκορ μου ακουγεται. Επισης χωρις προφανως να εχω στοιχεια στα χερια μου η κινηση μου φαινεται γενικα πεσμενη σε συγκριση με αλλες χρονιες, δε γινοταν πια και ο πανικος αλλων ετων ενω στους δρομους γυρω απο το λιμανι κινουταν κανεις με σχετικη ευκολια με το αυτοκινητο, ασχετα αν μερικες προβλητες ειχαν μπλοκαρει λογω καθυστερησεων και ακυρωσεων.

Κυριως λογω καιρου ειχαμε πολλες καθυστερησεις και μιλωντας σε κοσμο που ξερει απο θαλασσα και βρισκεται στα νησια, η εντυπωση ειναι πως επρεπε να εχει βγει απαγορευτικο τουλαχιστον για τα τενεκεδια, ασχετα με το οτι κανεις δεν εχει τα κοτσια να το κανει. Αμα γινει καμια στραβη, εχει ο Θεος και ολο και καποιον πλοιαρχο θα βρουμε να του τα φορτωσουμε. Παρατηρωντας επισης τον κοσμο που εβγαινε απο τα πλοια, οι περισσοτεροι ειχαν την οψη εξαιρετικα ταλαιπωρημενων ανθρωπων που εδειχναν ανακουφισμενοι να πατουν το ποδι τους σε στερεο εδαφος.

Το Παναγια Θαλασσινη πρεπει να εφυγε με καμια ωριτσα καθυστερηση μια και γυρω στις 1630 ηταν ακομα εδω. Το Χαισπιντ 4 στις 1540 μολις ειχε φθασει και αποβιβαζε επιβατες οποτε και εδω ειχαμε τουλαχιστον μια ωρα καθυστερηση στην κανονικη αναχωρηση(1545). Τα μικρα Χαισπιντ εφυγαν με πρωτοκολλα σε επιβατες και οχηματα αλλα στις 1755 αντι 1645 το 3(1 ωρα και δεκα λεπτα καθυστερηση) και στις 1845 αντι 1700 το 2(δηλαδη με σχεδον 2 ωρες καθυστερηση). Εδω να σημειωσω την αναλγησια του πληρωματος του Χαισπιντ 2 που δεν εισηκουσε τα παραπονα κυριας που ταξιδευε με το BMW τζιπ της για Μυκονο και που την αναγκασε να περιμενει το τελος της φορτωσηε για να μπει. Quel horreur! Ολους οσους ταξιδεψαν με ταχυπλοα με αυτον τον καιρο σημερα, πραγματικα τους λυπαμαι.

Περνωντας στον Αργοσαρωνικο, μου εκανε εντυπωση πως η κινηση ηταν γενικα υποτονικη. Το Ποσειδων Ελλας στις 1830 για Αιγινα ειχε μολις τα 3/5 του γκαραζ γεματα ενω πολυ λιγα πραγματα και για το Αλμπι Ελλας στις 1945 γι Σουβαλα. Το μοναδικο με ικανοποιητικη κινηση ηταν το Φοιβος με αναχωρηση στις 1940(με 10 λεπτα καθυστερηση δηλαδη) και τουλαχιστον 80ΙΧ και 3 νταλικες, σχεδον γεματο γκαραζ δηλαδη. Εχω την εντυπωση με οσα εχω παρατηρησει τον τελευταιο καιρο, οτι ο Φοιβος εχει ξεκινησει πολυ επιτυχημενα και η HSW ηδη πρεπει να αισθανεται τα αποτελεσματα.

Μυρτιδιωτισσα με αναχωρηση 1750 αντι 1700 λογω κινησεως υποθετω.

Ο Βιτσεντζος Κορναρος με αναχωρηση στις 1850 εφυγε στις 1910 λογω κινησης, ενω παρα πολλα φορτηγα εμειναν εξω. Με δεδομενο οτι η επομενη αναχωρηση της ΛΑΝΕ ειναι την Τριτη, πολλα φορτηγα θα στραφουν αλλου.

15-λεπτη καθυστερηση και για το Θεοφιλο, κατι εξωπραγματικο για τη ΝΕΛ με την οποια(και ειδικα με το Μυτιληνη) ρυθμιζει κανεις το ρολοι του.

Αφιξη του Μπλου Σταρ Ιθακη στις 2020 με πρωτοκολλο σε επιβατες και οχηματα, ενω συμφωνα με δηλωσεις αμεσως μετα την αφιξη γνωστου shipfriend που ταξιδευε με το εν λογω πλοιο "τετοιο κουνημα δεν εχει ξαναφαει στη ζωη του¨. Και επειδη ο συγκεκριμενος ειναι ταξιδεμενος, τα λογια του εχουν βαρυτητα. Το Ιθακη φορτωσε αμεσως επιβατες και οχηματα ως το πρωτοκολλο του και δεν μπορεσε να παρει παρα ελαχιστα φορτηγα απο τα δεκαδες που περιμεναν καρτερικα, αναχωρησε δε στις 2145 περιπου(με μια ωρα καθυστερηση δηλαδη) και κατι μου λεει πως το πρωι θα εχουμε συνεχεια των καθυστερησεων του.

Εξπρες Απολλων με απιστευτο αριθμο ΙΧ, πρωτοκολλο στους επιβατες και δυσκολη φορτωση λογω των πολλων καραβαν, βαρκων και γενικα αυτοκινητων με υπερηψη φορτωση σε σχαρες. Η αφιξη του εγινε γυρω στις 2030 με 55ΙΧ και 3 φορτηγα και μοιραια εφυγε στις 2240 με καθυστερηση και εχοντας καταφερει να φορτωσει μολις 2 απο τα δεκαδες φορτηγα που το περιμεναν. Κατι αναλογο συνεβη και με το Εξπρες Πηγασος που αφιχθη στις 2015(με αναχωρηση 2000) και απεπλευσε στις 2220(με κοντα δυομιση ωρες καθυστερηση) και εχοντας φορτωσει ολο το γκαραζ με ΙΧ πλην 4 Ικαριωτικων φορτηγων, ενω δεν κατεστη δυνατον να παρει ουτε ενα φορτηγο για Σαμο που πανε για αυριο το πρωι στο Εξπρες Σαντορινη. Τελος το Λατω με αναχωρηση για Χανια στις 2140(αντι για 2100), το Κρητη ΙΙ με αναχωρηση για Ηρακλειο στις 2155(αντι για 2100) και ο Ταξιαρχης που ολοκληρωσε το χορο των καθυστερησεων με αναχωρηση στις 2255 αντι για 2100(σχεδον 2 ωρες καθυστερηση). Ελπιζω να μη θελει κανεις κι αλλο...

Link to comment
Share on other sites

Σε συνεχεια της παραπανω ιστοριας, να πουμε κατ' αρχην οτι τα ταχυπλοα με εξαιρεση το Χαισπιντ 1 που ειχε φυγει στην ωρα του, αρχισαν να καταπλεουν πισω στον Πειραια μετα τις 0230 τα ξημερωματα με πρωτο το Σπιντρανερ. Οδυσσεια πραγματικη. Σημερα το πρωι ομως δεν ειχαμε καθυστερηση στις αναχωρησεις τους, με εξαιρεση το Σουπερτζετ το οποιο αφιχθη γυρω στις 0820 το πρωι(!!) και απεπλευσε στις 0915 ασφυκτικα γεματο απο κοσμο που σημερα θα νιωσει οπως ο καφες και η ζαχαρη που χτυπιουνται στο ποτηρι του φραπογαλου :eek:.

Κατα τα αλλα ειχαμε μεγαλη καθυστερηση του Εξπρες Αφροδιτη το οποιο κατα τις 0750 μολις ειχε αρχισει να φορτωνει ουρες ατελειωτες απο ΙΧ που το περιμεναν στα 200αρια. Τελικα το πλοιο εφυγε στις 0910 με μιαμιση ωρα καθυστερηση. Καθυστερηση επισης οπως αναμενοταν και απο χτες το βραδι για το Μπλου Σταρ Ιθακη το οποιο ηταν με πρωτοκολλο και απεπλευσε στις 0820, με σχεδον μια ωρα καθυστερηση δηλαδη. Στην ωρα του το Σαντορινη και εννοειται γεματο. Τα παταρια του ηταν κατεβασμενα μεχρι τον καταπελτη και αμφιβαλλω αν τελικα καταφερε να παρει φορτηγα και ποσα. ο Φοιβος λιγο πριν την αναχωρηση των 0915 ηταν 3/4 γεματος σε γκαραζ και με πολυ κοσμο, οπως και ο Αγιος Νεκταριος στις 0800 που ηταν ασφυκτικα γεματος απο ΙΧ.

Αλλη καθυστερηση ειχαμε απο το Λισσος. Το πλοιο κατεπλευσε στον Πειραια στις 0750 με αναχωρηση 0900 και το περιμεναν με μετριοπαθεις υπολογισμους τουλαχιστον 400 ΙΧ που ειχαν δημιουργησει μεγαλες ουρες που εφταναν στα πλαγια του Παλλας. Κατα τις 0850(1 ωρα με τα τον καταπλου δηλαδη), το Λισσος ακομα ξεφορτωνε φορτηγα και υπηρχαν δεκαδες τρακτορες απεξω που περιμεναν να παρουν νταλικες. Η επιβιβαση των επιβατων τελειωνε αλλα ακομα υπηρχαν 100αδες ΙΧ να φορτωθουν. Το πλοιο δεν το βοηθα καθολου η μικρη του ταχυτητα(17 μιλια) και τωρα με την κινηση υποφερει. Το νωριτερο να φυγει κατα τις 1030. Αντιθετα στο Κρητη ΙΙ το οποιο ειχε φτασει απο νωρις το πρωι, η φορτωση γινοταν κανονικα παρα την αυξημενη κινηση και το πλοιο αναχωρησε κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρινησούλα, οταν αν λέτε ώρες άφιξης, μιλάμε για την είσοδο του λιμανιού; Γιατί πχ το superjet, "τερμάτισε" κατα τις 9 παρά...

Όπσ για την υποτονικότητα της HSW στον αργοσαρωνικό αυτό μαλλον είναι αλήθεια στα συμβατικά... Το Νεφελη πάντως στο οποίο βρισκόμουν είχε ελάχιστη κίνηση...Πάντως τα Catamarans και Dolphins ήταν ασφικτικά γεμάτα...

Το Π. Πάρου πρέπειν απλησίαζε προτόκολο, ενώ ένας ψιλοχαμός ανοργανωσιάς περισσότερο γινόταν στο Αγιος Γεώργιος....

post-122-128326955187_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σωστα, ωρα δεσιματος η μολα-ολα εννοω. Οταν αναφερομαι στην ωρα που περναει τα φαναρια, συνηθως το διευκρινιζω. Ενταξει προφανως καποιες ωρες τις βαζω στο περιπου, δεν κραταω και σημειωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του HighSpeed 3 στις 16:20 με γεμάτο γκαράζ και σε επιβάτες!! Όπως και στην αναχώρηση του στις 17:15. Το Highspeed 2 έφυγε στις 17:00, αλλά δε πρόσεξα τι πήρε γιατί ήμουν έξω από το Παναγία Πάρου εκείνη την ώρα!!

Το Παναγία Πάρου δε πρόλαβα τη έφερε ακριβώς επειδή είχε το ξεφόρτωμα την ώρα που έφτασα απέξω!! Αλλά πήρε χαλαρά 500 άτομα και 100 ΙΧ, και άφησε έξω μια βάρκα για Πάρο παρότι είχε εισιτήριο!! Διότι ήταν ψηλή η επίσημη δικαιολογία!! Η ανεπίσημη επειδή πήγαινε μόνη της θα καθυστερούσαν στη Πάρο αλλά και κακή φόρτωσης!! Διότι βάλανε στη δεξιά ράμπα ένα αυτοκίνητο με μια καρότσα πίσω να πιάνει όλη τη ράμπα αντί να τη πάρουν πάνω για να χωρέσει η βάρκα!!

Αφιξη του Blue Star Naxos στις 16:30, το περίμεναν απέξω γύρω στα 120 ΙΧ και 12 Φ/Γ εκείνη την ώρα!!

Που να ήσασταν χθες στην αναχώρηση του Μαρίνα!! Τρελά γλέντια από τους φορτηγατζήδες!!! Το πλοίο τελείωσε τη φόρτωση στις 18:00 ακριβώς αλλά περίμενε να βγει το Ρομιλντα και να μπει το Άγιος Γεώργιος!! Πήρε 8Φ/Γ (7 για Σάμο και 1 Ικαρία) το υπόλοιπο γκαράζ γεμάτο από αυτοκίνητα δηλαδή πρέπει να ήταν 200ΙΧ!! Απέξω έμειναν καμία 30 Φ/Γ της γραμμής που περιμένουν να ταξιδέψουν μερικοί από τη Πέμπτη, μερικά από αυτά ήταν ψυγεία και φορτηγά που μετάφεραν τρόφιμα!!! Όταν είπαν να φέρουν τα φορτηγά για να βάλουν μερικά μόνο που δε τρακάρανε μεταξύ τους τα φορτηγά που σκοτωνόντουσαν ποιο θα πρωτομπει!! Είχε κλείσει το λιμάνι και η φόρτωση για κανένα 15 λεπτό μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα!! Το μόνο που άκουγαν οι φορτηγατζήδες είναι ο αρχιλογιστής του πλοίου (Βασίλης Νταλαρης), ούτε ύπαρχο, ούτε καπετάνιο, ούτε πράκτορα μα ούτε ανώτερους λιμενικούς!!

Το Άγιος Γεώργιος έδεσε στις 18:15 και έφερε γύρω στα 900 άτομα, 100ΙΧ, 20 Δ/Κ και 3 Φ/Γ. Έφυγε στις 19:25 και πήρε γύρω 850 άτομα 45-50Δ/Κ, 8 Φ/Γ και 150ΙΧ, άφησε έξω 3 φορτηγά, που τουλάχιστον ένα από αυτά το χώραγε εάν είχαν φορτώσει τα τελευταία αυτοκίνητα κάτω από τη ράμπα στη γραμμή φόρτωσης 4, που είχε χώρο και περνάνε πάνω ένα κομμάτι της ράμπας πάνω!!

Το Αλμπι Ελλάς έφυγε στις 19:00 με γύρω 35 ΙΧ από ότι είδα!!

Το Εξπρές Πήγασος μέχρι της 19:30 είχε γεμίσει τις πλαϊνή ράμπα και το κυρίως γκαράζ μέχρι τα 3/5!!

Link to comment
Share on other sites

Χθες το HighSpeed 4 έφυγε στην ώρα του, στο γκαράζ δε φάνηκε ιδιαίτερα γεμάτο γιατί το αριστερό πατάρι δεν ήταν γεμάτο, καθώς χώραγε αυτοκίνητα και στη μέση και δεξιά κάτω!! Το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 16:00 με 4 ΙΧ στα πλαϊνά γκαράζ και το μισό γκαράζ αυτοκίνητα και 1 φορτηγό που το πρόλαβε στο παραπέντε!!

Το Speedrunner 1 χθες το πρωί που πήγαινε Κύθνο Σίφνο Πάρο ήταν πρωτόκολλο σε επιβάτες αλλά και ΙΧ!! Υπάρχουν άνθρωποι που πληρώνουν ταχύπλοο για να κάνουν κρουαζιέρα στο Αιγαίο!!! Γιατί πραγματικά είναι απορίας άξιο ότι 400 επιβάτες και 61 ΙΧ είχαν προορισμό τη Πάρο!! Που έφτασε την ίδια ώρα με το Blue Star Paros!! Δηλαδή περίπου στις 11:30!! Μόνο η δικαιολογία που μπορώ να βρω είναι ότι επειδή χθες το Εξπρές Σαντορίνη είχε ημέρευση δεν υπήρχαν θέσεις ούτε στο Blue Star Paros αλλά ούτε στο HighSpeed 2!! Το απόγευμα είχε γύρω στα 70 ΙΧ και κόσμο αρκετό!!

Link to comment
Share on other sites

Χθες δε είδα και πολλά πράγματα μιας και μας έφαγε το χρόνο μας, η παραλίγο ανατροπή του Άγιου Α(Ευ)σταθιου!! Το Δημητρουλα έφυγε ακριβώς στην ώρα του (18:00) με γεμάτο το γκαράζ που δε χώραγε ούτε ποδήλατο!!! Αφήνοντας ένα κάρο φορτηγά απέξω (αναμενόμενο αυτό)!! Στο Blue Star 2 εκείνη την ώρα το πάνω γκαράζ ήταν σχεδόν τα 3/5 γεμάτο και το κάτω είχε αρκετά ήδη αυτοκίνητα και φορτηγά, καθώς απέξω γινόταν της νταλίκας το κάγκελο!!

Link to comment
Share on other sites

Τετάρτη 3 Αυγούστου το HS4 είχε 600 άτομα περίπου μόνο για Μύκονο. Τόσα πολλά που μέχρι και οι λιμενικοί έλεγαν μεταξύ τους ότι ήταν πρωτοφανές τόσοι επιβάτες μόνο για το νησί με το HS. Στην επιστροφή ταξίδεψαν μαζί με εμένα περίπου τόσοι όσο είναι το πρωτόκολο του πλοίου μιας κοι οι κενές θέσεις σε Economy και Business ήταν σχεδόν ανύπαρκτες ενώ πάρα πολλοί ήταν αυτοί (πέραν του πληρώματος) που ανέβηκαν τις σκάλες της VIP. Μας αντάμοιψε όμως μιας και όπως ξανάπα και αλλού΄το πλοίο έπιασε μέχρι και 36,9 κόμβους. Επίσης το γκαράζ γεμάτο ενώ υπήρχε κι ένα μίνι φορτηγό. Τέλος όταν το πλοίο έφτασε Πειραιά υπήρχαν 3 σειρές αυτοκίνητα, ίσες με το μήκος του, που περίμεναν να επιβιβαστούν για Χανιά. Καθόλου άσχημα!!

Link to comment
Share on other sites

Στο Ανθή Μαρίνα είδα που είχαν κατεβάσει κάποιες ράμπες στο πάνω γκαράζ για να βάλουν τα αυτοκίνητα!!

Το Ταξιάρχης έδεσε στις 16:45 και έφυγε γύρω στις 18:45, με πάνω από 100 ΙΧ και 20 φορτηγά!!

Ο Αίολος Κεντερης έφυγε στην ώρα του με γύρω στα 1200 άτομα και από γκαράζ πήρε 2 Φ/Γ και ΙΧ γύρω στα 250 ΙΧ!! Είχε γεμίσει τη ράμπα πάνω στη στις γραμμές φορτώσεως 1, 3 & 4) και κάτω τις γραμμές 1 & 4.

Αναχώρηση του Μυτιλήνη στις 19:00 με γεμάτο γκαράζ και από επιβάτες πάνω από 1000 άτομα στα σίγουρα!! Άφιξη το πρωί στη Μυτιλήνη περίπου στις 09:00, επειδή περίμενε μια ώρα απέξω από λιμάνι!! Διότι ήταν δεμένα μέσα το Ταξιάρχης, Αίολος Κενότερης και ένα κρουαζιερόπλοιο!!

Άφιξη του Σαμοθράκη (στα φανάρια 17:10) μπήκε και έδεσε στις 17:40 με 15-20 επιβάτες (και πολλούς λέω) και 4 φορτηγά!!! Τώρα για την αναχώρηση πρέπει να είχε 18 ΙΧ για Χίο, 20 για Μυτιλήνη 30 για Λήμνο και 2 για Καβάλα, και από επιβάτες 300 άτομα, τώρα από φορτηγά δεν έκατσα μέχρι τέλους αλλά δε νομίζω να πήρε πάνω από 10-15!!

Το Φοίβος άφιξη στις 19:05 με γύρω 180 άτομα, 15 ΙΧ, 3 φορτηγά και 5 γύφτο αμάξια!!! Αναχώρηση στις 19:30 ακριβώς με γύρω στα 240 άτομα, 4 φορτηγά και 25 ΙΧ!!! Και έλλειψη καβοδετη με παρακάλεσαν να λύσω τους κάβους του πλοίου!!

Το Εξπρές Πήγασος αναχώρηση στις 20:05 γεμάτο μέχρι τα μπούνια από επιβάτες και αυτοκίνητα και πήρε 8 φορτηγά νομίζω!!

Το Εξπρές Απόλλων άφιξη στις 20:10 με περίπου 1300 άτομα και γκαράζ όχι υπερβολικά γεμάτο!!

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ενδεικτικα μερικες σημερινες καθυστερησεις ειναι το Παναγια Θαλασσινη με 3,5 ωρες οπως ειπωθηκε και σε αλλο τοπικ, το Χαισπιντ 3 που εφτασε στο λιμανι γυρω στις 1700 και δε νομιζω να εφυγε νωριτερα απο τις 1800, το Σουπερτζετ που αναχωρησε μετα τις 2000 αντι στις 1820, το Αγιος Γεωργιος με αναχωρηση 2030 αντι 1830(2 ωρες καθυστερηση δηλαδη), Εξπρες Πηγασος με καθυστερηση περαν της 1 ωρας, Εξπρες Απολλων με καθυστερηση περαν της 1 ωρας και 30 λεπτων, οπως και το Μπλου Σταρ 2 με πανω απο 40 λεπτα καθυστερηση.

Link to comment
Share on other sites

Ο γνωστος πανικος της επιστροφης σημερα Κυριακη. Γυρω στις 2300 εγινε πραγματικα χαμος με ταυτοχρονη η σχεδον ταυτοχρονη αφιξη των Εξπρες Σαντορινη(200αρια), Φοιβος, Ανθη Μαρινα, Albi Hellas, Αρτεμις, Αιολος Κεντερης, Flyingcat 2 και αναχωρηση του Εξπρες Απολλων με 1 ωρα και 20 λεπτα καθυστερηση. Λιγο πιο αργα τα Χαισπιντ 1 και 5 με αφιξη το ενα πισω απο το αλλο και πηξιμο στου Τζελεπη. Δεν μπορω πραγματικα να καταλαβω γιατι ολα τα ΙΧ πανε να βγουν απο τα φαναρια του Τζελεπη ενω αν προχωρησει κανεις προς Λεμοναδικα και βγει απο την εξοδο της Ακτης Κονδυλη, σε 2 λεπτα στην κυριολεξια εχει ξεμπλεξει. Το Ανθη Μαρινα περιμεναν καμια 1000αρα ατομα, περιπου 100-150ΙΧ και ενας στρατος απο νταλικες η ουρα των οποιων ξεκινουσε απο την πρυμνη του Διαγορα.

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή στο Μυρτιδιωτισσα κατά τις 16:00 είχε γεμάτο το πάνω γκαράζ και τα πλευρικά πατάρια από ΙΧ αλλά στη μέση ήταν άδειο, όμως θα γέμιζε μόνο από τα φορτηγά που περίμεναν απέξω!!

Στο Blue Star Naxos ήταν μια ουρά περίπου 190 ΙΧ στις 16:15, θα γέμισε μόνο από ΙΧ!!

Το HighSpeed 5 μέχρι τις 16:45 το γκαράζ του ήταν πολύ άδειο, μέχρι τη μέση γεμάτο!! Και σίγουρα δε θα γέμιζε γιατί δεν ήταν κανένα αυτοκίνητο στην ουρά!! Και μπορώ να πω ότι απογοητευτικά από τη κίνηση!!

Το Νεφέλη στις 16:55 (έφευγε 18:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο) είχε γεμάτο τις πλευρικές ράμπες πάνω και κάτω!!

Το Κεραυνός στις 17:00 έφυγε γεμάτος από κόσμο σε αντίθεση με κάποιο δελφίνι (το νούμερο το ξέχασα) της HSW που έφευγε την ώρα που να είχε 30 επιβάτες!!

Link to comment
Share on other sites

Γυρω στις 1830 μολις ειχε καταπλευσει το Αγιος Γεωργιος που το περιμενε κοσμος και κοσμακης ενω δεν φαινοταν πουθενα ουρα για το Μαρινα αρα πρεπει να εφυγε στην ωρα του. Ιεραπετρα Λ ακριβες στις 1850 και ασφυκτικα γεματο αφηνοντας εξω και μερικα φορτηγα, τα ιδια και ο Θεοφιλος στις 1900. Το Μπλου Σταρ 2 στις 1930 γεματο εννοειται και αφησε εξω και μερικες νταλικες. Αξιζει να σημειωθει επεισοδιο μεταξυ γνωστου για αδυναμια συγκρατησης νευρων επικελευστη λιμενικου και φορτηγατζη που εψαχνε καποιο πλοιο, που κατεληξε με την προσαγωγη του τελευταιου στο Α' Λιμενικο Τμημα. Δεν ξερω ποιος ειχε δικιο και ποιος αδικο τελικα.

Εξω απο το Κρητη ΙΙ γινοταν χαμος λογω κινησης και του πλοιου αλλα και διερχομενων αυτοκινητων/φορτηγων. Χαρακτηριστικη η απουσια του Λιμενικου μια και απο τις 1940 μεχρι την αναχωρηση του πλοιου υπηρχε μονο μια(αριθμος 1) λιμενικος που προσπαθουσε να συμμαζεψει τα ασυμμαζευτα και γυρω απο το πλοιο και στην παρακειμενη εξοδο. Σε παρατηρησεις παρευρισκομενων για την απουσια συναδελφων της, απαντησε οτι ειναι λιγοι και δεν υπαρχει κοσμος. Οι ερωτησαντες αναρωτηθηκαν τι εγιναν οι χιλιαδες προσληψεις που εχουν γινει χωρις να λαβουν απαντηση κι εγω αναρωτηθηκα γιατι στην αναχωρηση του Μπλου Σταρ 2 υπηρχαν εξι(αριθμος 6) λιμενικοι και στο Κρητη ΙΙ μονο ενας απο τη στιγμη που ειναι παραπλησιας χωρητικοτητας πλοια. Ενταξει ρε παιδια, δεν καθυστερει ο Παναγοπουλος... Τελικα το Κρητη ΙΙ εφυγε στην ωρα του αφηνοντας εξω μια νταλικα και 2 φορτηγα με χορτο( χορτο ζωοτροφης, οχι απο το αλλο). Τα ιδια και το Λατω με αναχωρηση στις 2110.

Αφιξη Εξπρες Απολλων στις 2130 με εκφορτωση στα 200αρια οπου γινοταν το σωσε. Το πλοιο ηταν ασφυκτικα γεματο με ΙΧ και ουτε ενα φορτηγο. Αμεσως μεθορμησε στου Τζελεπη για φορτωση απ' οπου αναχωρησε στις 2330 με καθυστερηση 90 λεπτων. Αναμενουμε απο το ΥΕΝ, το αναλογο προστιμο. Αφιξη Ροδανθη στις 2145, αφιξη Δημητρουλα στις 2205, που τελικα αναχωρησαν "στην ωρα τους" 0155. Αναχωρηση και του ρο-ρο Esprit στις 0230 για Αγιο Κυρηκο, Βαθυ με 84(!!) νταλικες.

Link to comment
Share on other sites

Το Blue Star Naxos τελείωσε τη φόρτωση στις 17:40 αλλά έφυγε στις 17:55 λόγω πετρελευσης. Το γκαράζ ασφυκτικά γεμάτο και άφησε έξω μόλις 8Φ/Γ!!

Το Μαρίνα έφυγε ακριβώς στην ώρα του (18:00), σήκωσε το καταπέλτη του αλλά μέχρι να μαζέψει την αριστερή άγκυρα του πέρασε ένα 10λεπτο!! Περιττό να πω ότι το γκαράζ ήταν γεμάτο μέχρι το καταπέλτη!! Άφησε έξω και 3 Φ/Γ!!

Το Άγιος Γεώργιος όντως έριξε καταπέλτη στις 18:30 γιατί ήμουν κάτω!! Έφερε γύρω στα 750 άτομα, 3 Φ/Γ καμία 70 ΙΧ και 30 ΔΚ!! Πρέπει να πήρε γύρω στα 400 άτομα, 65 ΙΧ, 8 Φ/Γ και 35 Δ/Κ!!

Το Εξπρές Πήγασος από ότι άκουσα θα είχε 1200 άτομα, δεν έκατσα μέχρι τέλους αλλά με το ρυθμό που ερχόντουσαν τα ΙΧ το πλοίο θα γέμιζε, σίγουρα μαζί με τα φορτηγά που περίμεναν γύρω στα 10 φορτηγά!!

Link to comment
Share on other sites

Αφιξη Ανθη Μαρινα στις 1640 με τη γνωστη καθυστερηση. Η εκφορτωση αρχισε αμεσως και κρατησε ως τις 1815 μια και το πλοιο ηταν πλημμυρισμενο απο φορτηγα τα οποια ηταν ολα πλην 4-5 ασυνοδευτα. Η φορτωση αρχισε αμεσως μια και το πλοιο περιμεναν γυρω στα 200 ΙΧ τουλαχιστον οπως επισης και πολλα φορτηγα. Εννοειται οτι ολη η GA πλην καπτα-Μακη που μετα τα τελευταια σουργελα δεν τον παιρνει, ηταν στο πλοιο το οποιο αναχωρησε στις 1940 τελικα.

Ταξιαρχης στις 1700 για Μυτιληνη με γεματο το πανω γκαραζ και με το κατω να χωρα ακομα 4-5 9μετρα φορτηγα. Γενικα και χωρις να θελω να το γρουσουζεψω, ο Ταξιαρχης ειναι γενικα ακριβης παρα τα εξοντωτικα δρομολογια και 6 αναχωρησεις την εβδομαδα απο Πειραια. Βεβαια εχει υπαρχο και λοστρομο που κανουν πολυ οργανωμενη φορτωση, ασχετα αν συνηθως παει σε ενα μονο λιμανι. Υπαρχουν κι αλλα πλοια στον Πειραια που πανε σε ενα μονο λιμανι και η φορτωση ειναι πιο αργη κι απ' την καθυστερηση.

Φοιβος αφιξη στις 1900 απο Αιγινα με καμια 50αρια επιβατες, 2 φορτηγα και 21 ΙΧ, την ιδια ωρα αφιξη του Παναγια Παρου με περιπου 50 ΙΧ. Η φορτωση περιελεμβανε 60 περιπου ΙΧ και μερικα καμπερ και το πλοιο αναχωρησε στις 1930 για Παρο Ναξο. Μιαμιση ωρα καθυστερηση δηλαδη, και το βλεπω να φτανει Λαυριο κατα τις 3 το πρωι στην καλυτερη. Ημεροπλοιο κατα τα αλλα

Α, και μια και ο λογος για καθυστερησεις και προστιμα για ελλειψη ενημερωσης, πηγα κι εγω εξω απο το 1ο Λιμενικο Τμημα στου Τζελεπη να ενημερωθω για τις ωρες αφιξης των πλοιων απο τον εκει πινακα ανακοινωσεων ο οποιος ειναι αλλα λογια ν' αγαπιομαστε. Καμια ενημερωση για τις αλλαγες στις ωρες αναχωρησης/αφιξης, ειναι το ιδιο χαρτι που αναρτηθηκε και πριν μερικες εβδομαδες. Ελεγε λοιπον ο ΥΕΝ οτι θα πεσουν προστιμα σε οσους δεν ενημερωνουν τον κοσμο, το 1ο Λιμενικο λοιπον, ποσα ευρω προστιμο θα φαει για την προκλητικη ελλειψη ενημερωσης?? Εκτος αν λογω βαρεως και ανθυγιεινου δεν μπορουν τα παιδια να τυπωνουν καινουριες ανακοινωσεις, το καταλαβαινω, που να την παλεψουν? Πρωταθλητισμο στην υποκρισια εχουμε φετος...

EDIT

Τελικα το Ρομιλντα αναχωρησε "στην ωρα του" στις 0230 ενω το Μαρινα ειχε καθυστερηση στην καθυστερημενη ωρα αναχωρησης 0155 και εφυγε και αυτο στις 0230 αμεσως πριν το Ρομιλντα. Με τις υγειες τους.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Blue Star Naxos έφυγε ακριβώς στις 17:30 με γεμάτο το γκαράζ, αλλά με ένα κενό γύρω στα 5 μέτρα που προσπάθησαν ένα φορτηγό με ψαριά αλλά δε χώρεσε τελικά!!! Απέξω έμειναν και αλλά 6 φορτηγά (ένα εξ αυτών μετά πήγε στην ουρά του Εξπρές Σαντορίνη)!! Από κόσμο μέχρι και τελευταία στιγμή κόβανε εισιτήρια όποτε δεν είχε πρωτόκολλο!

Το Άρτεμις ήρθε στις 18:10 με περίπου 40 ΙΧ και 2 Φ/Γ, από κόσμο γύρω στα 180 άτομα. Έφυγε στις 18:30 με γύρω στα 30 ΙΧ, 1 Φ/Γ και από κόσμο γύρω στα 140 άτομα!! Το Νεφέλη στις 18:25 με περίπου 15 ΙΧ, 4 Φ/Γ και 60 άτομα.

Να διαφωνήσω με το Νίκο όσο αφορά το Φοίβο γιατί με 21 ΙΧ βγαίνουν περίπου 50 άτομα μόνο οδηγός και συνοδηγός!!

Το Εξπρές Σαντορίνη είχε γεμάτα τα πατάρια άρα γύρω στα 180 ΙΧ και άφησε λίγο χώρο μπροστά για κανένα 4-6 φορτηγά (ανάλογα το μέγεθος, έκατσα μέχρι 19:40), αλλά και από κόσμο πρέπει να είχε πάνω από 1400 άτομα γιατί από τις 18:40 κάνανε ανακοινώσεις για τους επιβάτες να μη βάζουν πράγματα σε καθίσματα ενώ συνεπιβάτες τους δεν έχουν κάθισμα!!

Link to comment
Share on other sites

Αφίξεις

Άφιξη του Κρήτη ΙΙ στις 17:30 με γύρω στα 300 ΙΧ, 4 ΔΚ, 3Φ/Γ και 850-900 άτομα. Το Κνωσός Παλλάς άφιξη στις 18:30 με γύρω στα 350 άτομα, 90 ΙΧ και 35 Φ/Γ. όπως βλέπετε η διαφορά στους επιβάτες και ΙΧ του Κρήτη ΙΙ με το Κνωσός Παλλάς στο ημερήσιο δρομολόγιο είναι τεραστία, και όλα αυτά λόγω της προσφοράς που έχει η ΑΝΕΚ σε αυτά τα δρομολόγια!!

Το Blue Star Ithaki ήρθε στις 20:00 και ξεφόρτωσε στις 20:40, γύρω στα 1200 άτομα, 150 ΙΧ και κάμποσα φορτηγά!

Το Αλμπι Ελλάς ήρθε 21:55 και ξεφόρτωσε δίπλα από το Εξπρές Απόλλων γύρω στα 50 άτομα και 19ΙΧ.

Το Φοίβος ήρθε στις 22:05 και έφερε 2 Φ/Γ και 30ΙΧ.

Αναχωρήσεις

Χθες το πρωί στο Λατώ είχε μια ουρά γύρω στα 200 ΙΧ!

Αναχώρηση του Θεόφιλος στις 19:10 με γκαράζ μέχρι το καταπέλτη γεμάτο και από κόσμο είχε παρά πολύ μιας και στα πρυμναία καταστρώματα ο κόσμος ήταν σαν το σταφύλι στα τσαμπιά.

Το Σαμοθράκη μέχρι τις 19:30 είχε ήδη σχεδόν γεμίσει με φορτηγά, να χώραγε εκείνη τη στιγμή αλλά 6 φορτηγά! Όποτε θα γέμιζε σίγουρα το γκαράζ, αλλά από κόσμο λίγα πράγματα!!

Το Λισσος μέχρι τις 19:50 είχε φορτώσει χαλαρά γύρω στα 200 ΙΧ, εκείνη την ξεκίναγε να βάζει και φορτηγά!!

Το Πρεβελης έφυγε στις 20:05 έφυγε με γεμάτο το γκαράζ, ένα αυτοκίνητο παραλίγο να μείνει απέξω, γιατί από ότι φαίνεται είχε ξεχαστεί ο οδηγός και περίμενε μέχρι τη τελευταία στιγμή να μπει για να βγει πρώτος στο Ρέθυμνο!!

Το Blue Star Ithaki έφυγε στις 21:10 με γύρω στα 600 άτομα, 65 ΙΧ, 35 ΔΚ και το κυρίως γκαράζ γεμάτο από φορτηγά (γύρω στα 25-30) εκτός από 3ΙΧ και μια βάρκα. Αλλά πάλι άφησε έξω 3 φορτηγά!!

Το Εξπρές Απόλλων έφυγε στις 22:05 με γύρω στα 1500 άτομα, 5Φ/Γ και 170 ΙΧ, τώρα ποσά φορτηγά μάταια περίμεναν να μπουν εδώ, δεν το συζητάμε!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...