Jump to content
Shipfriends

Champion Jet 2 (IMO 9135896)


George

Recommended Posts

Αναρωτιέμαι γιατί τον Ιούλιο το Champion Jet 1 συνέχισε να ταξιδεύει αργά χωρίς αντικαταστάσεις και χωρίς να πάει να κάνει την επισκευή, ενώ το Champion Jet 2 στάλθηκε αμέσως στη Σαλαμίνα για επισκευή;
Μπορεί κανείς να μου το εξηγήσει;
Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ίσως γιατί είναι διαφορετική η βλάβη;

Ίσως γιατί είναι διαθέσιμο το ανταλλακτικό και μπορεί να επισκευαστεί άμεσα;

Όσον αφορά τη μη αντικατάσταση του CJ1, μπορεί να μην ήταν διαθέσιμο άλλο πλοίο την ίδια περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, George...f said:

Στα Αμπελακια πλέον το πλοίο προς αποκατάσταση της βλάβης. Στη θέση του το Superrunner Jet 2.

Αλλάζει στρόφαλο με ολοκαίνουριο κούτας. Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, η εταιρεία έχει χτίσει υποδομή και έχει αποκτήσει know how στην αντιμετώπιση αβαριών, όσο καμία άλλη εταιρεία. Από την Κυριακή που εμφανίστηκε η βλάβη, μέσα σε τέσσερις ημέρες και ενώ τις προηγούμενες τρεις έκανε δρομολόγια , τοποθετείται ήδη ο νέος στρόφαλος που υπήρχε αμοιβός.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση, έχετε απόλυτο δίκιο 😉
Ποιος ξέρει τότε τι είχε συμβεί στο Champion Jet 1, είδα ότι στο Champion Jet 2 το σφάλμα ήταν πολύ μεγάλο!

1 hour ago, Annivas said:

Αλλάζει στρόφαλο με ολοκαίνουριο κούτας. Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, η εταιρεία έχει χτίσει υποδομή και έχει αποκτήσει know how στην αντιμετώπιση αβαριών, όσο καμία άλλη εταιρεία. Από την Κυριακή που εμφανίστηκε η βλάβη, μέσα σε τέσσερις ημέρες και ενώ τις προηγούμενες τρεις έκανε δρομολόγια , τοποθετείται ήδη ο νέος στρόφαλος που υπήρχε αμοιβός.

 

Μερικές φορές βλέπεις σπασμένα πλοία να κάθονται ακίνητα για πολλούς μήνες. Ο Seajets ούτε σε μια εβδομάδα μετά τον χωρισμό έχει σχεδόν επισκευάσει το πλοίο του, πολύ καλό!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ σημαντικό να έχεις στοκ τα ανταλλακτικά οπου πονάει ένας κινητήρας οπως ο 20Rk270 που βγάζει όχι πολύ συχνά στρόφαλο αλλά βγάζει και όχι μόνο στα Πλοία της SEAJETS

Μπράβο στην εταιρεία που είχε στροφάλου “καβάτζα” Η τον βρήκε σε πέντε μέρες ,εδώ του βγάζω το καπέλο..!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Λένε πως έγινε αναρρόφηση αντικειμένου κάτι τέτοιο. Εγώ γυρνάω από Σέριφο τη Δευτέρα. Θα έχει επιστρέψει πιστεύετε το champion jet 2 ή με το superrunner jet 2; Βγάζει και καιρό. Και πάλι μπράβο στην εταιρία για την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο επέστρεψε στο πρωινό δρομολόγιο με μειωμένη ακομα ταχυτητα . Μαλλον οι υπολοιπες εργασίες θα γίνουν εν πλω η στον Πειραιά ; 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γενικά δεν επρεπε να βγει το WCJ γιατί και χθες που πήγαινε με νορμαλ ταχύτητα έκανε 1 ωρα καθυστέρηση και έφτασε 7 στον Πειραιά.. Γενικότερα μήπως θα έπρεπε να πηγαίνει με 36-38 για να βγει το δρομολόγιο αντί να πηγαίνει με 33… ίσως όμως γενικότερα εχει θέματα και χθες και το περίμεναν οτι θα βγει off η μια μηχανή 

Link to comment
Share on other sites

Έχει επανέλθει στη κανονική του ταχύτητα και θα συνεχίσει στη τωρινή γραμμή μέχρι 12 Νοεμβρίου. Προφανώς είναι οικονομικότερο του wcj και γι αυτό μπήκε τώρα που λογικά θα έχει μειωθεί η κίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ειναι πιο οικονομικό αλλα η πραγματική του ταχύτητα ειναι πολυ υψηλότερη σε σχέση με αυτή που το πηγαίνουν, Οποτε καλο θα ειναι να τηρούνται τα ωράρια του τωρα που ούτε γίνεται χαμός στο γκαράζ ούτε κανει πολυ ωρα στα λιμάνια.. δεν ειναι τιποτα να ανεβάσει 2-3 μιλακια ταχύτητα, αφού μπορει.. εν ολίγοις θα μπορούσαν αντί να πηγαίνει με 33/34 σήμερα που θα φτάσει με 2 ώρες καθυστέρηση στον Πειραιά να ανεβάσει ένα 37/38 ώστε να μειώσει την καθυστέρηση 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Τα δυο Champion όσο είναι στην Ελλάδα με 50% πληρότητα σε επιβάτες και 50% γκαράζ έχουν υπηρεσιακή 34,5-36,5 με  γεματο γκαράζ και 80-100% πληρότητα σε επιβάτες έχουν υπηρεσιακή 32,5-34,5.

Αυτά βλέποντας τα τόσα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Στο δρομολόγιο των δυτικών αλλα και στην κάθοδο απο ναξο για Σαντορίνη πολλές φορές εχει πιάσει 38.. τωρα προφανώς δεν ξέρω τι πληρότητα είχε αλλα γενικά μη νομίζετε οτι όσο το πάνε ειναι και η πραγματική τους μέγιστη.. ειναι και τα καύσιμα στη μεση και πολλοί παράγοντες 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Κάθε χρόνο, έστω και για λίγο το βλέπουμε στη Μύκονο το Πρωταθλητότζετο 2. Έτσι και φέτος αντικαθιστά το WC Jet. Στην θέση 3 του Τούρλου.

Edited by Nick the Greek
Αντικατάσταση
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει με βάσει τεχνικά και ισχύοντα χαρακτηριστικά.. το champion jet 1/2 σε σχέση με το super express ειναι πιο αργά σώστα; Το super εχει μέγιστη 42 και νομίζω μέσα στην προγγουμη χρονια σε δοκιμαστικά είχε πάει 40;

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

On 10/18/2023 at 5:00 PM, HIGHSPEED 6 said:

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει με βάσει τεχνικά και ισχύοντα χαρακτηριστικά.. το champion jet 1/2 σε σχέση με το super express ειναι πιο αργά σώστα; Το super εχει μέγιστη 42 και νομίζω μέσα στην προγγουμη χρονια σε δοκιμαστικά είχε πάει 40;

Με βάση τα ισχύοντα χαρακτηριστικά δεν το νομίζω.

Έμφορτα τα Τσάμπιονς είναι κατά τί πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...