Petros P Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Κουκλάκι έγινε τελικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 αποριες: α) Το πλοίο από χθες έχει μεθορμισει στη γωνία της προβλήτας του Περάματος (εκεί που ήταν το Superferry) που θα παει το superferry μετα το δεξαμενισμο του; β) γιατι κανει μπιντε στου βασιλειαδη; οταν πρωτοπηρε η golden το sfII το ειχε παει ελευσινα, οπου ειχε γινει (αν δεν κανω λαθος) και αμμοβολη κλπ. εδω δεν χρειαζοταν κατι τετοιο; γ) σε τη φαση βρισκεται μεσα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 (edited) 1ον. Πιθανον Δραπετσωνα.Πιθανον... 2ον την δευτερη χρονια-2012-πηγε Ελευσινα για βολβο και πλαστικοποιηση.Η κατασταση στα υφαλα ειναι αψογη,λες και ειναι καθαρισμενο απο πριν. 3ον.μεσα θελει ακομη δουλιτσα Edited May 11, 2016 by valencay Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis608 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Εχει ακουστει ποιος θα αναλαβει πλοιαρχος??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Έχει ακουστεί αλλά μόλις αναλάβει τα καθήκοντα του θα το αναφέρουμε στις ανακατατάξεις!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Καταλαβαινω την ανυπομονησία ώστε να μαθουμε το πληρωμα,αλλα καλυτερα να τα πουνε οσοι ξερουνε όταν το πληρωμα θα είναι ηδη μεσα Πολλα εχουν δει τα ματια μας και πολλα εχουμε ακουσει οποτε ας μην φερουμε ανθρώπους σε δυσκολη θεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 (edited) Στο πλοιο εχουν βγει οι αξονες κ τα φτερα τα εχουν στο ντοκο για καθαρισμα.παντως απο κατω ειναι πεντακαθαρο κ μετα την υδροβολη μονο σε καποια μικρα σημεια εσκασε το χρωμα! Edited May 12, 2016 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Θα πάρει μια ημέρα παράταση ο δεξαμενισμός του Superferry, όποτε θα μείνει και τη Δευτέρα 16/5/16 μέσα στη δεξαμενή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Απο οτι μαθαίνω μάλλον δεν θα δουμε το μαύρο καπέλο στην τσιμινιέρα που υπήρχε στο σχέδιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 απο φωτογραφιες που κυκλοφορουν (fb αρχιπελαγος), ειδα οτι βαφεται μαυρη γραμμη στην ισαλο, ενω βαφτηκαν μπλε τα οκια (δεν κολλαγε το μαυρο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Ας δούμε το Superferry στο πρώτο δεξαμενισμό του στην Ελλάδα. Επιπλέον, η άσπρη ρίγα λίγο πιο πάνω από τα ίσαλα θα μείνει ή θα βαφτεί κι αυτή μπλε?? Γιατί το 2 δεν έχει άσπρη ρίγα. Αυτή η ριγα λογικά θα την δούμε να αλλάζει κατά το δεξαμενισμό του στις αρχές Μαΐου. Αυτή η ρίγα βάφτηκε γκρι και όχι μαύρη ενώ τα ύφαλα βάφτηκαν σε χρώμα κεραμίδι. Στο πλοιο εχουν βγει οι αξονες κ τα φτερα τα εχουν στο ντοκο για καθαρισμα.παντως απο κατω ειναι πεντακαθαρο κ μετα την υδροβολη μονο σε καποια μικρα σημεια εσκασε το χρωμα! Είχαν ανοίξει τους προφυλακτήρες στα δυο bow thruster και στα δυο stern thruster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 (edited) Τα stern thrusters θα το βοηθουν να γυριζει πολύ γρήγορα λογικα. Επίσης σε φωτό που είδα, μου φάνηκε μικρη η αποσταση μεταξυ των τιμονιών του. Edited May 15, 2016 by Blue Star Delos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Για μένα δεν χρειάζονται τα Stern thruster να είναι σε λειτουργία για να μπορεί να δένει το πλοίο γρήγορα!! Τα χρησιμοποιούσαν στην Ιαπωνία λόγω των ιδιαιτεροτητων ενός λιμανιού (έντονα ρεύματα και στενοτητα χώρου στη μανουβρα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Το πλοίο αυτή την ώρα ετοιμάζεται να βγει από τη δεξαμενή και αναμένεται να πάει στο Ν.Μ. Δραπετσώνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Για μένα δεν χρειάζονται τα Stern thruster να είναι σε λειτουργία για να μπορεί να δένει το πλοίο γρήγορα!!αφου τα εχει, γιατι να μην τα χρησιμοποιει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Γιατί το πλοίο έχει αρκετά καλές ελικτικές ικανότητες και χωρίς τη χρήση των stern thrusters!! Γύρω στις 16:30 το Superferry εξερχόταν για πρώτη φορά από το λιμάνι του Πειραιά με τη συνοδεία των ρυμουλκών Μεγαλόχαρη VI και Μεγαλόχαρη Χ, για να πάει να δέσει ξανά στο Ν.Μ. Δραπετσώνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Τώρα που βγήκε απο τη δεξαμενή , ξέρουμε σε πόσο καιρό θα είναι έτοιμο για δρομολόγια? Πάντως βλέποντας τα νέα γράμματα της GSF...κάτι μου θύμισε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Από ότι μαθαίνω το πλοίο τη Κυριακή αναμένεται να εκτελέσει δοκιμαστικό ταξίδι!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 για να δουμε τι ψαρια θα πιασει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superspeed 1 Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Πιθανολογώ όχι και πολλά. Πρώτο δοκιμαστικό ταξίδι είναι λογικά θα ακολουθήσει και άλλο / άλλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 (edited) απο τις φωτο που ανεβαζει ο π100 απο το εσωτερικο του, περα απο την πολη δουλεια που θελει ακομη, φαινεται να εχουν γινει εξεζητημενα πραγματα, οπως ξυλινες κουπαστες στα ρελια και μπρουτζινες στις σκαλες των decks. εκτος απο το που θα φτασει η ταχυτητα του, η απορια ειναι και το που θα φτασει το κοστος του. Edited May 18, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Proud , μη γελιόμαστε,ζωη να έχει οποιος (θα)το έχει ..είναι ένα πλοιο 20ετίας για μια 20ετία + ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να αναμένουμε τις ταχύτητες του καλοκαιρινού δοκιμαστικού!!! αποριες: γ) σε τη φαση βρισκεται μεσα; 3ον.μεσα θελει ακομη δουλιτσα Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου που έχω βγάλει πριν λίγες ημέρες. Εγώ πιστεύω ότι το εσωτερικό του θα έχει τελειώσει περίπου σε ένα μήνα μιας και πλέον δουλεύουν εντατικά τα συνεργεία που έχουν αναλάβει το ξενοδοχειακό κομμάτι) Ο καθρέπτης του πλοίου με τα μπαλκόνια που δεν πιστεύω ότι θα είναι προσβάσιμα στα ταξίδια του!! Το ανοικτό κατάστρωμα στο Νο: 7 κατάστρωμα Ο χώρος του πρυμναίου σαλονιού στο κατάστρωμα Νο: 5 που θα συναντάμε μόλις θα ανεβαίνουμε τη σκάλα επιβίβασης Ο χώρος του πλωριου σαλονιού στο κατάστρωμα Νο: 7 που λογικά θα είναι η Α’ θέση με το ωραίο αίθριο. Το κατάστρωμα Νο 6 μια εξωτερική άποψη με τη σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 7 Τη Δεξιά κύρια μηχανή του πλοίου (Τύπος: Niigata PIELSTICK 9 PC2-6L) Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Ισως τελικα βγει του Αγιου Πνευματος....θα το παλεψουν.Το ενα μπαλκονι θα ειναι προσβασιμο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 (edited) Παρακατω μερικες λεπτομερειες για τις κυριες μηχανες του. Οι περισσοτερες πηγες που αφορουν το πλοιο γραφουν για συνολικη ισχυ 13500 bhp. Παραπανω γραφει (γενικα για τον τυπο της μηχανης) 4950*2 kW = 9900 kW = 13276 hp(I), δηλαδη μια ελαχιστη αποκλιση, οποτε καπου εκει βρισκεται η πραγματικη ισχυς στο MCR. Ενδιαφερον ειναι πως λεει οτι μπορει να δουλεψει σε overload 10%, δηλαδη στο 110% της ισχυος = 14604 hp(I), για μια ωρα. Φανταζομαι-ελπιζω οτι μετα τη μετασκευη θα πιανει στο 85% της ισχυος 20-20.4 κομβους, στο 100% ισχυος (MCR) 21-21.4 κομβους και στις extreme συνθηκες του 110% της ισχυος (overload) 21.6-22 κομβους. Edited May 18, 2016 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now