Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • Replies 636
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αποριες:

 

α)


Το πλοίο από χθες έχει μεθορμισει στη γωνία της προβλήτας του Περάματος (εκεί που ήταν το Superferry)

 

που θα παει το superferry μετα το δεξαμενισμο του;

 

β) γιατι κανει μπιντε στου βασιλειαδη; οταν πρωτοπηρε η golden το sfII το ειχε παει ελευσινα, οπου ειχε γινει (αν δεν κανω λαθος) και αμμοβολη κλπ.

εδω δεν χρειαζοταν κατι τετοιο;

 

γ) σε τη φαση βρισκεται μεσα;

Link to comment
Share on other sites

1ον. Πιθανον Δραπετσωνα.Πιθανον... 2ον την δευτερη χρονια-2012-πηγε Ελευσινα για βολβο και πλαστικοποιηση.Η κατασταση στα υφαλα ειναι αψογη,λες και ειναι καθαρισμενο απο πριν. 3ον.μεσα θελει ακομη δουλιτσα

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινω την ανυπομονησία ώστε να μαθουμε το πληρωμα,αλλα καλυτερα να τα πουνε οσοι ξερουνε όταν το πληρωμα θα είναι ηδη μεσα

Πολλα εχουν δει τα ματια μας και πολλα εχουμε ακουσει οποτε ας μην φερουμε ανθρώπους σε δυσκολη θεση 

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο εχουν βγει οι αξονες κ τα φτερα τα εχουν στο ντοκο για καθαρισμα.παντως απο κατω ειναι πεντακαθαρο κ μετα την υδροβολη μονο σε καποια μικρα σημεια εσκασε το χρωμα!

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

απο φωτογραφιες που κυκλοφορουν (fb αρχιπελαγος), ειδα οτι βαφεται μαυρη γραμμη στην ισαλο, ενω βαφτηκαν μπλε τα οκια (δεν κολλαγε το μαυρο)

Link to comment
Share on other sites

 Ας δούμε το Superferry στο πρώτο δεξαμενισμό του στην Ελλάδα. 

Επιπλέον, η άσπρη ρίγα λίγο πιο πάνω από τα ίσαλα θα μείνει ή θα βαφτεί κι αυτή μπλε?? Γιατί το 2 δεν έχει άσπρη ρίγα. :)

 

Αυτή η ριγα λογικά θα την δούμε να αλλάζει κατά το δεξαμενισμό του στις αρχές Μαΐου.

 

Αυτή η ρίγα βάφτηκε γκρι και όχι μαύρη ενώ τα ύφαλα βάφτηκαν σε χρώμα κεραμίδι. 

 

Στο πλοιο εχουν βγει οι αξονες κ τα φτερα τα εχουν στο ντοκο για καθαρισμα.παντως απο κατω ειναι πεντακαθαρο κ μετα την υδροβολη μονο σε καποια μικρα σημεια εσκασε το χρωμα!

Είχαν ανοίξει τους προφυλακτήρες στα δυο bow thruster και στα δυο stern thruster.

Link to comment
Share on other sites

Τα stern thrusters θα το βοηθουν να γυριζει πολύ γρήγορα λογικα. Επίσης σε φωτό που είδα, μου φάνηκε μικρη η αποσταση μεταξυ των τιμονιών του.

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Για μένα δεν χρειάζονται τα Stern thruster να είναι σε λειτουργία για να μπορεί να δένει το πλοίο γρήγορα!! Τα χρησιμοποιούσαν στην Ιαπωνία λόγω των ιδιαιτεροτητων ενός λιμανιού (έντονα ρεύματα και στενοτητα χώρου στη μανουβρα).

Link to comment
Share on other sites

Για μένα δεν χρειάζονται τα Stern thruster να είναι σε λειτουργία για να μπορεί να δένει το πλοίο γρήγορα!!

αφου τα εχει, γιατι να μην τα χρησιμοποιει;
Link to comment
Share on other sites

Γιατί το πλοίο έχει αρκετά καλές ελικτικές ικανότητες και χωρίς τη χρήση των stern thrusters!! Γύρω στις 16:30 το Superferry εξερχόταν για πρώτη φορά από το λιμάνι του Πειραιά με τη συνοδεία των ρυμουλκών Μεγαλόχαρη VI και Μεγαλόχαρη Χ, για να πάει να δέσει ξανά στο Ν.Μ. Δραπετσώνας.

Link to comment
Share on other sites

απο τις φωτο που ανεβαζει ο π100 απο το εσωτερικο του, περα απο την πολη δουλεια που θελει ακομη, φαινεται να εχουν γινει εξεζητημενα πραγματα, οπως ξυλινες κουπαστες στα ρελια και μπρουτζινες στις σκαλες των decks.

 

εκτος απο το που θα φτασει η ταχυτητα του, η απορια ειναι και το που θα φτασει το κοστος του.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να αναμένουμε τις ταχύτητες του καλοκαιρινού δοκιμαστικού!!!

 

αποριες:

γ) σε τη φαση βρισκεται μεσα;

 

3ον.μεσα θελει ακομη δουλιτσα

 

Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου που έχω βγάλει πριν λίγες ημέρες. Εγώ πιστεύω ότι το εσωτερικό του θα έχει τελειώσει περίπου σε ένα μήνα μιας και πλέον δουλεύουν εντατικά τα συνεργεία που έχουν αναλάβει το ξενοδοχειακό κομμάτι)

Ο καθρέπτης του πλοίου με τα μπαλκόνια που δεν πιστεύω ότι θα είναι προσβάσιμα στα ταξίδια του!!

Το ανοικτό κατάστρωμα στο Νο: 7 κατάστρωμα

Ο χώρος του πρυμναίου σαλονιού στο κατάστρωμα Νο: 5 που θα συναντάμε μόλις θα ανεβαίνουμε τη σκάλα επιβίβασης

Ο χώρος του πλωριου σαλονιού στο κατάστρωμα Νο: 7 που λογικά θα είναι η Α’ θέση με το ωραίο αίθριο.

Το κατάστρωμα Νο 6 μια εξωτερική άποψη με τη σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 7

Τη Δεξιά κύρια μηχανή του πλοίου (Τύπος: Niigata PIELSTICK 9 PC2-6L)

 

Link to comment
Share on other sites

Παρακατω μερικες λεπτομερειες για τις κυριες μηχανες του.

 

post-2047-0-23574800-1463608042_thumb.jp

 

Οι περισσοτερες πηγες που αφορουν το πλοιο γραφουν για συνολικη ισχυ 13500 bhp.

 

Παραπανω γραφει (γενικα για τον τυπο της μηχανης) 4950*2 kW = 9900 kW = 13276 hp(I), δηλαδη μια ελαχιστη αποκλιση, οποτε καπου εκει βρισκεται η πραγματικη ισχυς στο MCR.

 

Ενδιαφερον ειναι πως λεει οτι μπορει να δουλεψει σε overload 10%, δηλαδη στο 110% της ισχυος = 14604 hp(I), για μια ωρα.

 

Φανταζομαι-ελπιζω οτι μετα τη μετασκευη θα πιανει στο 85% της ισχυος 20-20.4 κομβους, στο 100% ισχυος (MCR) 21-21.4 κομβους και στις extreme συνθηκες του 110% της ισχυος (overload) 21.6-22 κομβους.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...