Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Με το ρυθμό που κόβουν Πρωτοχρονιάτικες πίτες στην Ελλάδα, εγώ τη δικιά μου θα την κόψω το 15-Αυγουστο στην Ψαρρου μαζί με το Λάκη Γαβαλα! Απόψε λοιπόν στο Φοίβος πάλι κάποιου είδους εκδήλωση είχαμε, μάλλον για κοπή πίτας θα πρόκειται. Σύμφωνα λοιπόν με φαιδρές-εγκάθετες πληροφορίες, πρόκειται για το Σύλλογο Πρώην Μεγαλομετόχων και Μεγαλοεπενδυτών στις Μινωικές Γραμμές και την Hellenic Seaways:D. Ήταν η κοπή της πίτας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Μόνο που το πλοίο δε δεξαμενίστηκε τώρα. Θα δεξαμενιστεί μάλλον την άνοιξη πριν το ξεκίνημα της καλοκαιρινής σεζόν. Το Φοίβος ήταν προγραμματισμένο να δεξαμενιστεί τη προηγούμενη Δευτέρα (09-06-08) στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, για αυτό τη Δευτέρα δεν εκτέλεσε το δεύτερο δρομολόγιο από Πειραιά (10:35) και από Αίγινα (12:00). Αλλά δεν ήταν γραφτό του να ανέβει τελικά. Γιατί υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τη δεξαμενή. Όποτε θα βγάλει τη σεζόν μάλλον χωρίς δεξαμενισμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Χθες ο Φοίβος δεν εκτέλεσε το προγραμματισμένο από την Αίγινα για Πειραιά στις 19:45, επειδή είχε μια ναύλωση από Αίγινα για Μέθανα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/B LISSOS Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Ταξιδεψα πριν απο 4 μερες με το Φοιβο. Ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στον Σαρονικο. Στολιδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Ο Φοίβος θα αλλάξει κατηγορία πλοών κατά την ετήσια ακινησία. Από Γ’ κατηγορία θα πάει στη Β’ κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι θα αφαιρέσει κάποιες σωσίβιες λέμβους και θα προσθέσει MES και Fast Rescue Boat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Το οποίον σημαίνει οτι θα πρέπη νά αφαιρεθούν καί τά αντίστοιχα καπόνια; Απ'ό,τι θυμάμαι,έχει τρείς λέμβους σέ κάθε πλευρά,οπότε πόσες θά αφαιρεθούν; Επίσης άν θυμάμαι καλά,τά Fast Rescue Boat είναι αυτά που βρίσκονται πάνω σέ κάτι κατασκευές σάν ράγες.Πού θά τοποθετηθούν αυτές οι κατασκευές; Καί τέλος,γιά ποιό σκοπό γίνεται αυτή η αλλαγή κατηγορίας;Μήπως η εταιρεία προσβλέπει σέ δρομολόγησή του σέ διαδρομές μεγαλύτερες τών Σαρωνικών; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Οχι απλα καταργειται η Γ κατηγορια. Τις ιδιες αλλαγες θα κανουν και τα υπολοιπα συμβατικα του Σαρωνικου. Οσο για το χωρο μη σε ανησυχει. Ολο και καπου θα τα στριμωξουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Απ'ό,τι θυμάμαι,έχει τρείς λέμβους σέ κάθε πλευρά,οπότε πόσες θά αφαιρεθούν;Επίσης άν θυμάμαι καλά,τά Fast Rescue Boat είναι αυτά που βρίσκονται πάνω σέ κάτι κατασκευές σάν ράγες.Πού θά τοποθετηθούν αυτές οι κατασκευές; Μάλλον δυο από κάθε πλευρά. Και θα μπουν δυο MES σε κάθε πλευρά. Λογικά στο χώρο πίσω από τις βαρδιολες. Και τέλος, για ποιό σκοπό γίνεται αυτή η αλλαγή κατηγορίας; Μήπως η εταιρεία προσβλέπει σε δρομολόγησή του σε διαδρομές μεγαλύτερες των Σαρωνικών; Ο λόγος είναι αυτό που λέει ο Neptune. Που να πάει το πρώτο βαπόρι σε κίνηση άρα και σε εισπράξεις στο Σαρωνικό (απο τα συμβατικά πλοία) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Επειδή έχω ψιλομπερδευτεί μέ τά ανωτέρω: 1.Αφού θά αφαιρεθούν δύο λέμβοι από κάθε πλευρά,θά αφαιρεθούν και τά αντίστοιχα καπόνια,έτσι δέν είναι; 2.Πώς θά τοποθετηθούν τά MES;Θά φτιάξουν ειδικές κατασκευές γι'αυτά; 3.Πού θά τοποθετηθή το Fast Rescue Boat;Οσα τέτοια έχω δεί,ήταν σέ φορτηγά στό πάνω κατάστρωμα τού accomodation,κοντά στην πρύμνη καί πάνω σέ κάτι ράμπες (από όπου γλιστράνε στη θάλασσα άν χρειαστή).Καί δέν είδα ποτέ πάνω από ένα τέτοιο πράγμα σέ κάθε βαπόρι. Καί βεβαίως,είναι ευχάριστο που ό ΦΟΙΒΟΣ παραμένει στην γραμμή τού Σαρωνικού,αλλά καλό θα ήταν να ξαναβάλη στο δρομολόγιό του και τον Πόρο (άν μή τι άλλο,γιά να υπάρχη και δυνατότητα επιλογής τών επιβατών αλλά και περισσότερα δρομολόγια από το νησί αυτό). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 1.Αφού θα αφαιρεθούν δύο λέμβοι από κάθε πλευρά, θα αφαιρεθούν και τά αντίστοιχα καπόνια,έτσι δέν είναι; Το φυσιολογικό είναι να αφαιρεθούν αφού δε θα χρειάζονται πια. 2.Πώς θά τοποθετηθούν τά MES;Θά φτιάξουν ειδικές κατασκευές γι'αυτά; Τοποθετώντας μια βάση στο κατάστρωμα και πάνω σε αυτή, το μηχανισμό της τσουλήθρας και κάπου δίπλα θα τοποθετηθούν τα βαρελάκια 3.Πού θά τοποθετηθή το Fast Rescue Boat;Οσα τέτοια έχω δεί,ήταν σέ φορτηγά στό πάνω κατάστρωμα τού accomodation,κοντά στην πρύμνη καί πάνω σέ κάτι ράμπες (από όπου γλιστράνε στη θάλασσα άν χρειαστή).Καί δέν είδα ποτέ πάνω από ένα τέτοιο πράγμα σέ κάθε βαπόρι. Τα Fast Rescue στα πλοία της ακτοπλοΐας, δεν έχουν καμία σχέση με τα φορτηγά. Στην ακτοπλοΐα τοποθετούνται στο κατάστρωμα και τα κατέβαζαν στη θάλασσα με το βίντσι (κρενι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 Eνδεχομένως να αφαιρεθούν κι όλες οι βάρκες όπως έγινε πρόσφατα και στο ΙΟΝΙΣ αφου δεν χρειάζονται για την κατηγορία πλόων Βή ν αφήσουν 1-2 όπως έγινε στο ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ. Θα αφαιρεθεί πολυ βάρος από ψηλά στο βαπόρι κι θα ανοίξει η ορατότητα από το όμορφο κατάστρωμα που είναι πίσω από την γέφυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Αν είναι ν'αφήσουν,θά αφήσουν μία από κάθε πλευρά (δέν γίνεται ν'αφήσης μόνο τη μιά λέμβο σέ μία μόνο πλευρά και στην άλλη τίποτε). Οτι θ'ανοίξη η ορατότητα (καί η φωτεινότητα) είναι σίγουρο.Οπως επίσης σίγουρο ειναι οτι θά μεταφερθή χαμηλότερα και το κέντρο βάρους και θ'αυξηθή κι'άλλο η ευστάθεια του πλοίου.Πλήν όμως θά χάση κάτι από το χαρακτήρα τού "καραβίσιου" καταστρώματος που μέ τίς βάρκες από πάνω του θύμιζε υπερωκεάνειο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Δεξαμενισμός 8-10/12 στην μεγάλη Βασιλειάδη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Αφού είπαμε πότε θα πάει στη δεξαμενή ο Φοίβος, ας πούμε και πότε θα δέσει. Η ακινησία του είναι προγραμματισμένη από τις 11-11-08 έως 19-12-08. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Από ότι άκουσα το ΦΟΙΒΟΣ θα δέσει λίγο νωρίτερα. Συγκεκριμένα η Τρίτη 28/10 , ανήμερα της εθνικής εορτής, θα είναι η τελευταία ημέρα δρομολογίων έπειτα από σχεδόν 13 μήνες συνεχούς εκτέλεσης δρομολογίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Τελικά αποδειχτήκαν πιο έγκυρες οι πληροφορίες μου. Το πλοίο δένει όπως είπα τη Δευτέρα βραδύ και από τη Τρίτη ξεκινάει την ετήσια του. Θα ήταν «χαζό» να δέσει πριν τη γιορτή του Αγίου Νεκταρίου (9/11/08), που θα είχε πολύ κίνηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Χθες το βράδυ που πέρναγα από το λιμάνι διαπίστωσα ότι ο Φοίβος αποχωρίστηκε τις 4 από τις 6 σωσίβιες λέμβους του. Έμειναν μόνο οι βάρκες πίσω από τις βαρδιολες. Από ότι έμαθα το πλοίο ανήμερα του Άγιου Νεκταρίου έκανε ρεκόρ ημερήσιας διακίνησης επιβατών. Είδες που έλεγα Earl Granville θα ήταν «χαζό» να μην ταξίδευε μέχρι του Αγίου Νεκταρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Tο Φοίβος στη δεξαμενή εκτός από το καθιερωμένο καθάρισμα και βάψιμο των υφάλων, κάνουν κάποιες μικρό ελασματουργικες εργασίες στο ζωνάρι πρυμα αριστερά (κατάλοιπο από το παρθενικό του ταξίδι). Επιπλέον θα τοποθετηθούν τα νέα σωστικά του πλοίου (MES) για να αλλάξει κατηγορία πλοών από Γ’ σε Β’. Όπως έχω πει ήδη έχει αποχωριστεί τις βάρκες (Νο: 3,4,5,6) δηλαδή τις πρυμναίες, αλλά από χθες έβαλαν τις δυο εναπομείναντες στα μεσαία καπόνια (εκεί που ήταν οι βάρκες Νο: 3-4). Δε γινόντουσαν τόσο καιρό αυτές οι εργασίες επειδή εκεί που ήταν δεμένο δε μπορούσαν να κάνουν εργασίες με φλόγα, οπότε τις κάνουν στη δεξαμενή που επιτρέπεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Σήμερα το πλοίο θα πέσει από τη δεξαμενή (ήδη το πρωί η δεξαμενή έχει κατακλυστεί από νερό). Όπως έχω πει ήδη έχει αποχωριστεί τις βάρκες (Νο: 3,4,5,6) δηλαδή τις πρυμναίες, αλλά από χθες έβαλαν τις δυο εναπομείναντες στα μεσαία καπόνια (εκεί που ήταν οι βάρκες Νο: 3-4). Για να δείτε πως είναι πλέον το κατάστρωμα με τις σωστικές λέμβους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Το Φοίβος χθες το απόγευμα ήταν δεμένο στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού. Κατά τις 17:40 έφυγε μάλλον για κανένα δοκιμαστικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Τη προηγούμενη Παρασκευή το Φοίβος ξεκίνησε πάλι τα 4 καθημερινά δρομολόγια προς την Αίγινα (πριν το δρομολόγιο στις 18:00 πραγματοποιήθηκε και ο καθιερωμένος αγιασμός). Το πλοίο εξωτερικά άστραφτε μετά από την επισκευή. Μονπ που δεν είχαν ολοκληρώσει τις εργασίες (βαψίματα) στις δυο μπαντες που είναι οι σωστικοί λέμβοι (τέλειωσαν πλέον). Τελικά τα MES θα τα βάλει το Μάρτιο (έχουν ετοιμαστεί κάποιες βάσεις που θα τοποθετηθούν), επειδή το χειμερινό πρωτόκολλο καλύπτεται με τα υπάρχοντα σωστικά μέσα του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Το Φοίβος αναμένεται να δέσει για κανένα 10 ήμερο, λίγες ημέρες μετά τη Καθαρά Δευτέρα (02/03/09) για να τοποθετήσει τα MES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Το δέσιμο πάει για την εβδομάδα Νο: 11, δηλαδή που ξεκινάει στις 09/03/09. Αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να ξανά δέσει για κανένα 2 ήμερο το Μάιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Το Φοίβος τη Καθαρή Δευτέρα αντί για 4 δρομολόγια θα κάνει 5 δρομολόγια για Αίγινα.Πολύ φοβάμαι ότι εάν σε κάποιο δρομολόγιο καθυστέρηση θα τη κουβαλάει σε όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια. Πάντως στη πρώτη εφαρμογή των πέντε δρομολογίων, ήταν ακριβής στα ωράρια του. Βέβαια αυτό οφείλεται σε κάποιες παραπάνω στροφές που άνοιξαν στις μηχανές (έπιασε μέχρι 18 κόμβους) αλλά και δεν είχε καμία καθυστέρηση κατά τους κατάπλους και απόπλους από τα λιμάνια. Δε ξέρω το καλοκαίρι όμως που θα έχει περισσότερη κίνηση το λιμάνι του Πειραιά, τι θα γίνει τότε?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Ο Φοίβος αύριο δένει για 4 ήμερες (από Δευτέρα έως Πέμπτη), τη Παρασκευή θα επιστρέψει κανονικά τα δρομολόγια του. Εάν δεν έχουν τελειώσει όλες οι εργασίες εγκαίρως τότε αναμένετε να ξαναδέσει την άλλη Δευτέρα για 4 ήμερες ή λιγότερες μέχρι να ετοιμαστεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now