Jump to content
Shipfriends
polmyt

Φοίβος (ΙΜΟ 7825978)

Recommended Posts


Phivos Main Particulars / Φοιβος Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Phivos
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Punta Europa(1980-2004)
IMO Number: 7825978
LOA / Μέγιστο Μήκος: 99.50 m
Breadth / Πλάτος: 17.00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 5287 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1980
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Barreras S.A,SPAIN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2X Deutz 6432KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 2005

Operator/Διαχειριστής: Nova Ferries

_______________________________________________________________

(1980, ex-Punta Europa)

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρακτικά σκέφτηκαν στο ΦΟΙΒΟ!!! Επειδή δε έχουν γραμμένο το όνομα στα πλαϊνά του πλοίου!! Το έγραψαν σε ένα χαρτόνι και το κρέμασαν στο ρεμετζο!!! Οι άνθρωποι έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Φοιβος αρχισε να βαφεται στα καινουρια του χρωματα. Ερυθρολευκα!! :(:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα στο Νέο μόλο το ΠΑΤΜΟΣ κοπάνησε πάνω στο ΦΟΙΒΟΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή όλα οκ.Εντάξει γιατί μετασκευάζεται τόσο καιρό...ας μην έχουν και άλλες εργασίες τώρα στο τέλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έπαθε τίποτα και τώρα πήρανε προφυλάξεις.Κρεμάσανε μία ρόδα αυτοκινήτου στην πλώρη και βάλανε άλλες 2 στην βαρδιόλα.Ευρωπαικών προδιαγραφών με 30.000 χλμ από DATSUN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O γαυρο-ΦΟΙΒΟΣ κοντευει τουλαχιστον εξωτερικά και η κόκκινη μπογιά είναι επιπεδου superfast (=άψογη).

Επισης στο πλάι βάφεται μαύρη η σειρά των παραθύρων (οπως στα blue star, superfast) και το βαποράκι γίνεται πανέμορφο ;)

Αντιθέτως η ΑΘΗΝΑ σαν κλασική γυναίκα καθυστερεί να ετοιμαστεί :D ενω δεν φαινεται να τη βιαζονται κιολας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα παντως ο Φοιβος μου αρεσει πολυ σαν βαπορακι. Και μεσα εχει γινει πολυ καλη δουλεια. Ελπιζω μονο να αφαιρεθηκε πληρως ο αμυαντος. Κατα τα αλλα πολυ καλη δουλεια και αρκετα καλα πλοια για το Σαρωνικο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα. Και δεν πιστευα οτι θα γινει και τοσο καλη δουλεια. Αλλα πραγματικα τα βαπορακια μεινανε κουφαρια και ξαναχτιστηκαν εξολοκληρου στο ξενοδοχειακο τους. Αλλα σαν σκαρια παντα μ αρεσαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα έγιναν αγνώριστα και απο κει που ηταν για σκραπ η κατάσταση τους τώρα είναι μια χαρά

Αν δεν ήταν οι μηχανές τους και τουμπαριστές θα ήταν ιδανικότατα για Σαρωνικό.

Αλλά τώρα με τις τουμπαριστές μπορεί να έχουν κάποια προβληματάκια στα λιμάνια.

Για να δουμε

Μακάρι να πάνε καλά.

Το κυριότερο είναι αυτό που λέει ο Ντίνος.Να έχει αφαιρεθεί από παντού ο αμύαντος. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρ όλο το "όμορφο" κόκκινο χρώμα, μπορεί να διακρίνει κανείς ότι πρόκειτε για ένα βαπόρι πολυ μεταχειρισμένο που αν το δεις πλευρικά οι λαμαρίνες του είναι χιλιοστραπατσαρισμένες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς πλάκα εμένα μου φαίνεται στραπατσαρισμένο παραπάνω από το φυσιολογικό και η μαύρη ρίγα στα παράθυρα ευτυχώς βελτιώνει σαφώς την όλη εικόνα του καραβιού.

Τωρα αν έχει και τουμπαριστές μηχανές αυτό δεν αποτελεί αναβάθμιση το 2005!!

Μόνο σε χώρους και εκτόπισμα ξεχωρίζει για τον Σαρωνικό.

Και για να πειράξω λίγο τον φίλο μας Ηλία εκτός θέματος, το Ολυμπία όταν είχε πρωτοέρθει το 90 μου είχε κάνει εντύπωση για τις βαθειές γραμμές-χτυπήματα που είχε στα πλευρά του..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sas stelnw photo toy Fivou konta sthn Perla! Siga siga pernei thn telikh morfh h opoia einai fa - nta - sti - kh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω, εξωτερικα δειχνει παρα πολυ ομορφο(ερυθρολευκο γαρ :eek: ) και ειδικα με τις σειρες των παραθυρων που βαφτηκαν μαυρα σε στιλ Σουπερφαστ. Χωρις να εχω μπει μεσα, ελπιζω οτι για να ξοδευτουν τοσος πολυ χρονος και λεφτα σε αυτην τη μετασκευη(μην πω ανακατασκευη), θα εχουμε και την αναλογη επενδυση οσον αφορα τους χωρους των επιβατων σε σημειο που να ξεχωριζει φανερα απο τα υπολοιπα της γραμμης. Μεγαλο ερωτηματικο βεβαια παραμενει κατα ποσο θα το εμποδισουν οι τουμπαριστες του μηχανες να ανταπεξελθει στις απαιτησεις της γραμμης. Ειδικα στον Πειραια και με τον περιορισμενο χωρο στις προβλητες, τα ρεμετζα θα ειναι με κομμενη την ανασα μου φαινεται. Οπως και να' χει το πραγμα, ενα ταξιδι με το πλοιο οταν ξεκινησει πρεπει να γινει οπωσδηποτε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρος πλοίαρχος είναι έχει κλείσει η θέση. :eek:

Προέρχεται από την επιτυχημένη πλοιαρχία στο ΕΥΤΥΧΙΑ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...