Villandry Posted May 20 Posted May 20 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Οι βασικές αλλαγές που έχουν γίνει στο Golden Princess είναι η σκάλα επιβίβασης πρύμα, η επέκταση των καταπελτών και η τοποθέτηση δεύτερης άγκυρας στη πλώρη. Επίσης γίνονται κάποιες μικρό εργασίες στο ξενοδοχειακό στα μπαρ του πλοίου. Ποιά σκάλα επιβίβασης?
Villandry Posted May 20 Posted May 20 (edited) Αυτό φτιάχτηκε τώρα ή υπήρχε? Για τις γραμμές της εταιρείας του (κι όχι μόνο) ψιλοάχρηστο είναι. Edited May 20 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 20 Posted May 20 Δεν νομίζω να υπήρχε,στην Ευρώπη η αποεπιβίβαση γίνεται από την πάντα Αλλά γιατί ψιλοάχρηστο αφού εδώ τα προσθέτουν.
Shippihs Posted May 20 Posted May 20 Το καταπελτάκι υπήρχε. Ο Π100 εννοεί λογικά εσωτερική σκάλα στο γκαράζ γιατί στα ξένα επιβιβαζόντουσαν με φυσούνα
Villandry Posted May 20 Posted May 20 7 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Δεν νομίζω να υπήρχε,στην Ευρώπη η αποεπιβίβαση γίνεται από την πάντα Αλλά γιατί ψιλοάχρηστο αφού εδώ τα προσθέτουν. Τί να πώ, πλην Πειραιώς πού αλλού θα μπορεί να γίνει η απο - επιβίβαση από εκεί? Αν υπάρχει κι από αριστερά θα βολεύει στη Ραφήνα. 8 minutes ago, Shippihs said: Το καταπελτάκι υπήρχε. Ο Π100 εννοεί λογικά εσωτερική σκάλα στο γκαράζ γιατί στα ξένα επιβιβαζόντουσαν με φυσούνα Ααα εσωτερική κλίμακα σύνδεσης, γιατί έτσι όπως το έγραψε δεν το αντιλήφθηκα.
aggelos_lask Posted May 30 Posted May 30 (edited) Εξωτερικές εργασίες στο Golden Princess συνεχίζονται Edited May 30 by aggelos_lask
observer Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago Πλησιάζουμε 2,5 χρόνια απ'την απόκτηση του πλοίου αλλά οι εργασίες "φορτσάραν" τους τελευταίους μήνες και σύμφωνα με εκτιμήσεις φίλων εδώ και στο φβ, το πλοίο θα'ναι έτοιμο προς το φθινόπωρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι εργασίες επιταχύνθηκαν σε ένα τάιμινγκ στο οποίο δεν θα προλάβαιναν τη σεζόν ούτως ή άλλως. Είναι σαν να μην υπάρχει σαφές πλάνο κι άρα να μη τους απασχολεί η απώλεια 1 σεζόν που θα μπορούσε να κερδηθεί εύκολα (αντίθετα για το Andros King δεν χάθηκε χρόνος, δεδομένης της έκτασης των εργασιών). Μήπως λοιπόν επιβεβαιώνονται όσοι λέγαν ότι η GSF "το πήρε για να μη το πάρει ο Ηλιόπουλος/μη το βρει μπροστά της" ή ότι αποκτήθηκε με την ελπίδα υψηλότερης μεταπώλησης; Απ΄την άλλη το πλοίο έχει έξοδα αυτά τα 2,5 χρόνια που "κάθεται" ενώ γράφει και χρόνια στην πλάτη του που μοιραία λίγο-λίγο τρώνε την αγοραία του αξία.
nomikos Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago (edited) Το έχω ξαναγράψει πιο πίσω. Το συγκεκριμένο ταχύπλοο είναι στρατηγική εφεδρεία της Golden Star. Μόνο που υπάρχει στην εταιρεία,φτάνει για να μη βάλει άλλος ανταγωνιστής πλοιο αναλογο στη Ραφήνα. Και πάθουν ότι έπαθαν με το Τερα. Edited 10 hours ago by nomikos
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now