Jump to content
Shipfriends

Eurovoyager (IMO 7613882)


Recommended Posts

Σήμερα που πέρασα απο λιμάνι το πλοίο έχει αλλάξει φορά..

Δηλαδή εκεί που κοιτούσε η πλώρη τα φανάρια τώρα έχει γυρίσει 180 μοίρες και κοιτάει το κούλε παραμένοντας στην ίδια θέση του προλημένα.

Οπότε μπορεί να θέλουν να κατεβάσουν και βαρελάκια απο την άλλη πλευρά.

Τι να πώ τα σενάρια είναι πολλά όμως κανείς εδώ δεν αναφέρει κάτι για το τι δουλειά έχει το πλοίο αυτό εδώ.
Link to comment
Share on other sites

Το καραβάκι φαίνεται να έχει ...μπερδέψει :P μέχρι και τις βάσεις δεδομένων πλοίων.

Στην "κατάσταση του πλοίου" στο equasis, αναφέρεται ως "To Be Broken Up (since 17-04-2012)".

Αν και έχω αφιερώσει αρκετές ώρες ψαξίματος στοιχείων στο συγκεκριμένο site, είναι η πρώτη φορά που πέφτω επάνω σε τέτοιον "όρο".

Link to comment
Share on other sites

Αὐτὸ τὸ αἶσχος θὰ ἦταν καλὸ νὰ πάῃ γιὰ διάλυση. Προσβάλλει βάναυσα τὴν αἰσθητική μας. Ἐπιπλέον, δὲν ξέρω κατὰ πόσο ἀσφαλὲς εἶναι ἕνα πλοῖο σὰν κι αὐτὸ μὲ ὑπερκατασκευὲς ποὺ ἐκτείνονται σὲ τόσο μεγάλο ὑψος. Τί νὰ σοῦ κάνουν κι οἱ πλωτῆρες (sponsons)…

Link to comment
Share on other sites

Τελικά θα μείνουμε με την ...λαχτάρα της ένταξης του στον ακτοπλοικό μας στόλο !!! :P

Το πλοίο φαίνεται να αναχωρεί αυτήν την ώρα από το Ηράκλειο, με νέο (και τελευταίο) όνομα το VOYAGER, σημαία Togo και αναγραφόμενο προορισμό το Aliaga.

Link to comment
Share on other sites

Την λαχτάρα θα την παθαίναμε άν εντασσόταν στον ακτοπλοϊκό μας στόλο.....

Προφανώς έμεινε τόσες μέρες στο Ηράκλειο γιά να αλλάξη τα χαρτιά κλπ.

Βέβαια συγκρίνοντας το πώς ήταν όταν ναυπηγήθηκε με το πώς το κατάντησαν,δέν μπορεί να μήν μελαγχολήση κανείς....

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα και πάλι κρίμα. :D Φαντάζομαι ότι θα άφησε και τα βαρελάκια, εκτός και εάν για να περάσει απέναντι να έγινε εξονυχιστικός έλεγχος σωστικών....προκειμένου να υψώσει την σημαία Τόγκο :lol: Και τώρα που άλλαξε σημαία συνειδητοποίησα ότι είχε Κυπριακή, που δεν μπορεί να πιάσει σε Τουρκικό λιμάνι...ή έστω να προσαράξει σε Τουρκική παραλία. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ἀγαπητοὶ φίλοι, τὸ ὅτι αὐτὸ τὸ κουτὶ ἀπέσπασε κάτι παραπάνω ἀπὸ 30 μηνύματα ἀλληλεγγύης στὸ φόρουμ εἶναι πράγματι τὸ καλλίτερο κατευόδιο ποὺ μποροῦσε νὰ εἶχε πρὶν τὸ ταξείδι χωρὶς ἐπιστροφή. Νὰ παρακαλέσουμε τὸν Μεγαλοδύναμο νὰ ἀναπαύσῃ τὴν τρόπιδά του καὶ νὰ τὸν εὐχαριστήσουμε ποὺ μᾶς γλίτωσε ἀπὸ μία ὀπτικὴ κακοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Κοιτάζοντας σε φωτογραφίες το πλοίο,όπως και τα άλλα δύο αδελφά που είχε,πρέπει να είναι σχεδιαστικά η εξέλιξη του Superferry ii και Παναγία Τήνου 2.Φυσικά τα κοιτάζω προ της αισχρής μετασκευής όπου τους προστέθηκε το άνω γκαράζ για τα φορτηγά.Τα χαρακτηριστηκά της σειράς αυτής ήταν καλύτερα όπως μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερο μέγεθος.Βλέπω πως είχαν καμπίνες κάτω από το γκαράζ ενώ το τελευταίο είχε αξιόλογη χωρητικότητα για το μέγεθος των πλοίων.

Ενδιαφέρον θα είχε να ερχόντουσαν στην Ελλάδα τη δεκαετία του 90.Πλοία γρήγορα,με μέγεθος ιδανικό με ανάλογη μετασκευή θα ήταν αξιόλογες μονάδες.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...