Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στις εγκαταστάσεις του Νεωρίου βρίσκονται δεμένα τα δεξαμενόπλοια Happy Lady της Eastern Mediterranean του κ.Μαρτίνου και Sea Halcyone, ενώ εδώ και αρκετό καιρό δεξαμενίζεται το Aethra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την ανακατασκευή της λειτουργεί ξανά η μεγάλη δεξαμενή του Νεωρίου ''Βιολαντω Γουλανδρή'' , και σήμερα μπήκαν και οι τελευταίες ''πινελιές. Το πρώτο πλοίο που δέχθηκε ήταν το Seine, ενώ τώρα δεξαμενίζεται το Bulk Carrier Merituis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρκετή κουβέντα έγινε φέτος όσον αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σύρου με τον Πειραιά αυτές τις Άγιες Ημέρες. Είδαμε ανακοινώσεις όχι μόνο από τη Δημοτική Αρχή αλλά και απ όλους τους παράγοντες Σχεδόν το θέμα έφτασε στη Βουλή. Η Blue Star Ferries από την δική της πλευρά, έδωσε τις κατάλληλες εξηγήσεις και τι έμεινε; Η ουσία. Και οι αριθμοί. Κι αυτοί λένε: αύξηση της τάξης του 22% σε σχέση με πέρυσι όσον αφορά την επισκεψιμότητα στο νησί της Σύρου για το 2019.... Οχι, κι άσχημα ε; Ειδικά μάλιστα εάν σκεφτούμε ότι έσπασαν το φράγμα των 10.000 επιβατών και σχεδόν 1500 αυτοκίνητα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

μηπως η αυξημενη κινηση, δεν μπορουσε να εξυπηρετηθει απο την προσφερομενη χωρητικοτητα;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Εφόσον παρατηρήθηκε 22% πραγματική αύξηση στη κίνηση (έχουν ταξιδεψει), η χωρητικότητα ήταν αρκετή για την εξυπηρέτηση της!

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

μηπως η ζήτηση ηταν περισσότερη απο την αύξηση, γι'αυτο υπηρξε και γκρίνια;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γκρίνια υπήρξε για τις καθυστερήσεις του Νήσος Μύκονος εξαιτίας των βραδινών δρομολογίων προς τη Πάρο & Νάξο, μιας και οι Συριανοί είναι μαθημένοι να φεύγουν στην ώρα τους!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
12 minutes ago, proud_ionian said:

μηπως η ζήτηση ηταν περισσότερη απο την αύξηση, γι'αυτο υπηρξε και γκρίνια;

Θα μπορουσε να ειναι κι ετσι.Τετοιες μερες ομως, οπως και τον 15Αυγουστο, σχεδον παντα υπαρχει ελειψη θεσεων.

Περα απο αυτο ομως, καθενας που εχει μαθει σε μια κατασταση και ξεβολευεται γκρινιαζει ακομα και για το απλο.Αυτο γινεται σχεδον παντου και δεν βρισκω λογο οι Συριανοι να αποτελουν εξαιρεση σε αυτο

Επισης σκεφτειται οτι εχουμε εκλογες σε ενα μηνα, και καθε γκρινια που γινεται συνηθως ειναι υπερ του υποψηφιου δημαρχου κλπ ,οποτε ενας λογος παραπανω να υπαρχει γκρινια για να φαινεται στα ματια του κοσμου οτι καποιοι ασχολουνται

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίο να μπορεί κανείς να εμπλουτίζει το παρόν δελτίο με πλοία που δεξαμενίζονται στη Σύρο, ελπίζω να επιτύχει η τελευταία προσπάθεια αναγέννησης. Ώσπου όμως οι ένορκοι να πάρουν την τελική απόφαση, εμείς να δούμε το Αντιγόνη Β(ΙΜΟ 9588512) επάνω στη δεξαμενή. Είναι ένα supra των 56 χιλιάδων τόνων χτισμένο το 2011 στο ναυπηγείο Jiangsu New Hantong(074) με μηχανή Doosan. Πρώτο του όνομα το Rui Lee μέχρι που το 2015 αγοράστηκε από την ελληνική ΑΒ Maritime, συμφερόντων Βαμβακά, εξού και το Β σαν δεύτερο συνθετικό του ονόματος του πλοίου. Και μια πιο κοντινή όψη του πλοίου.

 

Αξίζει να μπεί κανείς στο site των πλοιοκτητών. Κλασσικό site ελληνικής "διαχειρίστριας" εταιρείας, μια γενικόλογη παρουσίαση της εταιρείας, ο στόλος, πλήν όμως καμία, μα καμία αναφορά στον πλοιοκτήτη:D. Η διαφάνεια σε όλο της το μεγαλείο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα θα δούμε ένα Δανέζικο platform supply ship/tug που βρέθηκε για special survey και αλλαγή ιδιοκτησίας στη Σύρο, είναι το Master Express(IMO 9255957). Δανοί και οι πλοιοκτήτες του, Δανοί και οι ναυλωτές/operators του. Χτισμένο το 2003 στο τώρα πια χρεοκοπημένο Appledore Shipyard(188) σαν Toisa Independent για την ομώνυμη εταιρεία -επίσης χρεοκοπημένη- του Καλλιμανόπουλου. Με το τωρινό του όνομα από τον Φεβρουάριο που μας πέρασε, φέρει 3 μηχανές MAK. Βρίσκεται ήδη στην Ολλανδία και το βλέπω να δραστηριοποιείται εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νεωρίου συνέχεια με το 13αράκι dwt, Sider Guyana(ΙΜΟ 9528720) που και αυτό απήλαυσε τις περιποιήσεις του ναυπηγείου. Είναι χτισμένο το 2009 σαν Greta C για την Carisbrooke Shipping, μόλις πέρυσι πέρασε στους τωρινούς πλοιοκτήτες. Στην Ιαπωνία χτίστηκε, από το Kyokuyo Shipyard(492). Κατά καιρούς έχουμε δεί στις οθόνες μας καο ομόσταυλα όπως το Sider Monica αλλά και το Sider Manzanillo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε λίγη ώρα όμορφη συνάντηση Νήσος Μύκονος και Νήσος Χίος στη Σύρο. Το πρώτο καθυστερημένο από Μύκονο και το δεύτερο από Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...