Nick the Greek Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Το ρεζουμέ της ιστορίας περικλείεται μάλλον στην εκφράση " Από τη Σκύλλα Στη Χάρυβδη".
NHSOS XIOS Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Η αληθεια ειναι οτι ουτε κ εγω εχω καταλαβει τι δουλευε και τι δεν δουλευε πριν την αφιξη στην Χιο.Το πλοιο 1.ειχε καθυστερηση - μονο εμας απασχολει αυτο? - 2.φαινονταν ακομα κ σε ενα περαστικο ασχετο με τα πλοια οτι εχει καποιες δυσκολιες να γυρισει/δεσει - αυτο ποιους πρεπει να απασχολει?- 3.ακουμπησε/προσεκρουσε/εξυσε τον ντοκο,ακολουθως υπηρχαν απονερα μονο απο την δεξια προπελα και καπνος μονο απο την δεξια τσιμινιερα - μονο εμεις το ειδαμε αυτο? - Πλεον για μενα εχουν αφεθει ολα στην τυχη τους σε αυτη την 'χωρα' Σαπιλα και καρκινος σε προχωρημενο σταδιο
Neptune Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Ειναι πολυ πιθανο οπως σε πολλα πλοια της δεκαετιας του 70 το προπελακι να ειναι κομπλαρισμενο πανω στην αριστερη μηχανη. Οποτε αν υπηρξε το ενδεχομενο για καποια στιγμη να εχασε τη μηχανη μαζι μ αυτη να πηρε και το προπελακι η μπαλα.. Μηπως ομως τη μηχανη τη σβησανε οταν ειδαν τα σκουρα (οτι πηγαιναν για το μωλο) για να μη βρει η προπελα και κανουν μεγαλυτερη ζημια αν θα εβρισκε η προπελα?
NHSOS XIOS Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Ειναι πολυ πιθανο οπως σε πολλα πλοια της δεκαετιας του 70 το προπελακι να ειναι κομπλαρισμενο πανω στην αριστερη μηχανη. Οποτε αν υπηρξε το ενδεχομενο για καποια στιγμη να εχασε τη μηχανη μαζι μ αυτη να πηρε και το προπελακι η μπαλα.. Αυτο ειναι κατι που εξηγει καπως το συμβαν.Και μια ερωτηση(ισως για να απαντηθει σε αλλο θεμα):'σβηνει' η μηχανη ενος πλοιου ετσι απλα οπως στα αυτοκινητα (πχ χαμηλες στροφες κινητηρα)? Μηπως ομως τη μηχανη τη σβησανε οταν ειδαν τα σκουρα (οτι πηγαιναν για το μωλο) για να μη βρει η προπελα και κανουν μεγαλυτερη ζημια αν θα εβρισκε η προπελα? Νομιζω οτι προπελακι(αυτο σιγουρα οπως εγραψα κ παραπανω)και μηχανη 'χαθηκαν' αρκετα πιο πριν-ετσι μου φανηκε τουλαχιστον απο τις αργες/ακανονιστες κινησεις του πλοιου.Στο παραπανω βιντεο μαλιστα,στα τελευταια 10 δευτερολεπτα,φαινεται σαν να μην βγαινει πολυ καπνος απο την αριστερη τσιμινιερα σε αντιθεση με την δεξια.(ενω εχει αρχισει να κανει αναποδα)
gpap2006 Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Δεδομένου πως δεν το βλέπουμε στο ais, μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει για την ταχύτητα με την οποία ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη?
enas chiotis Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 (edited) Στο ένα και μοναδικό στίγμα-αναφορά στο Αis χθες μετά τη Μυτιλήνη η ταχύτητα ήταν στα 14,8. Αλλά δεν πρέπει μας απασχολεί η ταχύτητα, γιατί ό,τι και να γίνει θα μας ενημερώσει η ΝΕΛ με δελτίο τύπου. Με την ευκαιρία, το πλοίο διαθέτει 5κλινες και 6κλινες καμπίνες; Πως θα μπορούσε να είναι η διαρρύθμιση σε μια τέτοιου είδους καμπίνα; Edited December 27, 2010 by enas chiotis
opelmanos Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 (edited) Όντως ακούγεται πολύ περίεργο.Εγω χτές ανέβηκα μια βόλτα στο εσωτερικό του αλλά δεν πρόλλαβα να κοιτάξω και πολλά πράγματα γιατί είχα το άγχος μην φύγει .Σκέφτομαι βέβαια να κάνω ένα ταξίδι πρός Χίο να το εξερευνήσω καλύτερα !!! Edited December 27, 2010 by opelmanos
gpap2006 Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Φτάνει σε λίγο Θεσσαλονίκη με 13,5 knots..
opelmanos Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 (edited) Τώρα λοιπόν εξηγήται γιατι κάνει ταξίδια με κλειστο το ΑΙΣ του !!!! Edited December 27, 2010 by opelmanos
Neptune Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 (edited) Μπα τι μας λες? Γιατι να το κλεισει δηλαδη επειδη παει με 13,5? Λεει πουθενα υποχρεωτικη κινηση με πανω απο 15 κομβους? ή για να μη δουνε οτι τρεχει μεσα στο λιμανι και φαει κληση? Μια πολυ λογικη εξηγηση ειναι οτι για καποιο λογο το ΑΙΣ του πλοιου δεν εκπεμπει σωστα (με ολη τη δυναμη του με απλα λογια) γι αυτο και πιανει μονο κοντα σε συγκεκριμενες περιοχες οπου υπαρχει σταθμος του marintraffic. Δεν ειναι ολα αποτελεσματα πονηρων συνομοσιων Edited December 27, 2010 by Neptune
kyr1 Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Εξάλλου όταν το βαπόρι βρίσκεται σε σημείο που πιανει το AIS αρκεί να δεις μέγιστη και μέση ταχύτητα για να πάρεις μια γεύση δεν είναι καν απαραίτητο να το παρακολουθεί κανείς μεσοπέλαγα. Μην κοιτάς κάποιοι πορωμένοι ( όνομα και μη χωριο ) που κοιτάνε κάθε πλεούμενο στο AIS...
polmyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 (edited) Μιας και το πλοιο ξαναρθε στα νερα του Β.Αιγαιου ας το δουμε σε καποιες παλιοτερες φωτογραφιες εξω απο τη Μυτιληνη Μολις εχει βγει απο το λιμανι,περναει διπλα μας και τραβαει πορεια για Χιο Edited December 27, 2010 by polmyt
gpap2006 Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Σίγουρα θα αρχίσει να μαζεύει και αυτό καθυστερήσεις όπως και ο ΤΕΟ καθώς έχουν υπολογίσει τα ωράρια με ταχύτητες περίπου 16 ενώ απ ότι είδα στο ais (όπου έπιανε) δεν πάει παρά με 14,6 - 14,8. Το καλό είναι πως έχει πολλές ώρες παραμονή σε Καβάλα και Θεσσαλονίκη οπότε θα ισιώνει η κατάσταση.
opelmanos Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 (edited) Το πλοίο έφτασε στο λιμάνι της Μυτιλήνης στις 12 και 20 το μεσημέρι πάνω κάτω 17 μιση ώρες ταξίδι !!Η κατάσταση απλά είναι η ίδια με τον Θεόφιλο πρίν χαλάσει,όσο χαλασμένος ήταν ο Θεόφιλος άλλο τόσο χαλασμένο είναι το Πηνελόπη απλα Edited December 28, 2010 by opelmanos
polmyt Posted December 28, 2010 Author Posted December 28, 2010 Οσο το πλοιο ταξιδευε απο Ηγουμενιτσα η ταχυτητα του ηταν περιπου15-16 μιλια. Για μενα ή που εχουν δωσει εντολη να ταξιδευει το πλοιο με ταχυτητες ΘΕΟΦΙΛΟΥ(δυσκολο εως αδυνατο το σεναριο μετα απο οσα εχουν ακουσει) ή που η ταχυτητα που εχει το πλοιο ειναι φυσικο αποτελεσμα της τριμηνης ακινησιας του.Το πλοιο ηταν δεμενο τοσο καιρο και ξαφνικα μεσα σε δυο μερες επρεπε να κανει κανονικα δρομολογια. Για μενα το δευτερο ειναι η πιο πιθανη εξηγηση της ταχυτητας του.
opelmanos Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 (edited) Ε τότε γιατί μας το πασάραν αφού δεν ήταν έτοιμο??Αυτό το πράμα είναι εξωφρενικό έλεος δηλ να αποσύρουν ένα πλοίο που είναι χαλασμένο και να φέρουν άλλο εξίσου χαλασμένο στην ίδια ακριβώς κατάσταση αυτό δεν το χω ξαναδεί ποτέ μου . Δηλ τι πρέπει να γίνει για να καταλάβουν οτι δεν είμαστε πολίτες δευτερης κατηγορίας εμείς να μαζευτούμε στα λιμάνια και να μην το αφήνουμε να δέσει μέχρι να το διώξουμε? Edited December 28, 2010 by proud_ionian
gasim Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Μάνο, όπως κι εσύ, έτσι θα θέλαμε να τηρηθεί η συμφωνία. Δηλαδή, σε τρία χρόνια από τότε που υπογράφηκε η σύμβαση να αντικατασταθεί το πλοίο με δεκαετίας. Αυτή είναι η 'μεγάλη εικόνα'. Τώρα, σε ό,τι αφορά στη 'μικρή εικόνα', είναι δικαιολογημένος ο θυμός σου για το ότι ο αντικαταστάτης του λαβωμένου γερο-Θεόφιλου είναι η 'γριά' Πηνελόπη, η οποία, χωρίς να είναι λαβωμένη, κουτσαίνει όσο κι ο λαβωμένος γέρος. Αλλά δεν είναι αυτό το μείζον θέμα. Αυτό που σε βάθος χρόνου δεν γίνεται είναι ότι νιάτα δεν βλέπουμε στη γραμμή, παρά μόνο γηρατειά. Και μετά τους έξι μήνες, ή όσο κρατήσει η επισκευή των μηχανών του Θεόφιλου.
opelmanos Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Ρε παιδιά εντάξει ας μην μας φέρουν νέο βαπόρι αλλά ας πιάνει αυτό που κάνει το δρομολόγιο 17 κόμβους τουλαχιστον και όχι 17 μίση ώρες Μυτιλήνη -Θεσσαλονίκη !!Ε για όνομα του Θεού δηλ
gpap2006 Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Τη ΝΕΛ την ενδιαφέρει απλώς να υπάρχει κάποιο πλεούμενο στη γραμμή που να τσουλάει ώστε να πέφτει η επιδότηση. Όσο και να χτυπιόμαστε εμείς, αυτή είναι η αλήθεια. Πιστεύω πως ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα αναλάβει τη γραμμή σύντομα (προηγούνται οι ετήσιες ΜΥΤΙΛΗΝΗ/EUROPEAN/ΤΑΞΜΑΝ). Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ όταν είχε ξαναρθει στη γραμμή ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση τουλάχιστον όσον αφορά την ταχύτητα. Τώρα απλώς καλύπτει κενό προσωρινά. Με ξενερώνει που δεν λειτουργεί και το ais του .
nik Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 Δελτία τύπου 29/12/2010 Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ από σήμερα 29/12/2010 θα εκτελεί τα παρακάτω δρομολόγια: ΔΕΥΤΕΡΑ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 01:30 αν 02:20) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αφ 11:45 αν 19:00) ΤΡΙΤΗ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 04:25 αν 05:15) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 11:55 αν 05:15) - ΧΙΟΣ (αφ 16:35 αν 17:15) - ΒΑΘΥ (αφ 21:00 αν 21:50) ΤΕΤΑΡΤΗ: ΧΙΟΣ (αφ 01:50 αν 02:25) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 06:15 αν 07:15) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 13:35 αν 14:35) - ΚΑΒΑΛΑ (αφ 19:35 αν 23:00) ΠΕΜΠΤΗ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 04:00 αν 04:40) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 11:20 αν 12:20) - ΧΙΟΣ (αφ 16:10 αν 16:50) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 19:50 αν 20:20) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (αφ 21:50 αν 22:30) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 23:59) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αν 00:30) - ΧΙΟΣ (αφ 03:30 αν 04:20) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 08:10 αν 09:00) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 15:40 αν 16:20) - ΚΑΒΑΛΑ (αφ 21:20 αν 23:00) ΣΑΒΒΑΤΟ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 04:00 αν 04:50) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 11:30 αν 12:30) - ΧΙΟΣ (αφ 16:20 αν 17:00) - ΒΑΘΥ (αφ 21:00) ΚΥΡΙΑΚΗ: ΒΑΘΥ (αν 10:00) - ΧΙΟΣ (αφ 14:00 αν 15:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 18:50) ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
polmyt Posted December 29, 2010 Author Posted December 29, 2010 Κρινοντας απο τις ωρες αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το πλοιο δεν προκειται να πηγαινει πανω απο 14-14.5 μιλια
opelmanos Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 (edited) Με τέτοιες ταχύτητες δεν κάνεις δρομολόγιο !!Θα προσπαθήσω πάντως να ξαναπαω το πρωί για καμιά φωτό θα είναι πεντακάθαρος ο καιρός και θα ευνοεί και αν καταφέρω να κανω πάλι μια βόλτα επάνω Edited December 29, 2010 by opelmanos
opelmanos Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 (edited) Mε 2 ώρες καθυστέρηση η άφιξη του πλοίου σήμερα στο λιμάνι της Μυτιλήνης από Καβάλα !Αντί για 11:20 πέρασε τα φανάρια του λιμανιού στις 13:10 Τελικά ισχυεί η παροιμία που λέει αν δεν δεις τα χειρότερα(ΠΗΝΕΛΟΠΗ) δεν εκτιμάς τα καλύτερα(ΘΕΟΦΙΛΟΣ) .Το πλοίο είναι με όλη την σημασία της λέξεως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και αυτή είναι η αλήθεια δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία!!!Η κατάσταση είναι τραγική φριχτή θα έλεγα, εγώ έχω πάντως μια απορία ρε παιδιά :Πως δεν του κόβουν πρόστιμα τα λιμεναρχεία για τις καθυστερήσεις γιατί δεν το σταματάνε για επιθεώρηση να δούν τι παίζει και πάει με ταχύτητες motorship ??εδώ δεν μιλάμε για μισή ώρα μόνο καθυστέρηση αλλά 2 ολόκληρες ώρες ,ας κόψουν τουλάχιστον την τιμή του εισητηρίου στο μισό (γιατί με αυτή την ταχύτητα μόνο το μισό εισητήριο αξίζει να πληρώνεις) να ξέρει και ο κόσμος πόσες ώρες κάνει να είναι προετοιμασμένος και να μην ταξιδεύει με μισή καρδιά. Edited December 30, 2010 by opelmanos
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Προφανώς για τον ίδιο λόγο που δε σταμάτησαν το Θεόφιλος τόσο καιρό που καθυστερούσε!!! Η εταιρεία έλεγε ότι το προηγούμενο πλοίο καθυστερούσε λογω αυξημένου μεταφορικού έργου και κακών καιρικών συνθηκών (κατά δεύτερον)
NHSOS XIOS Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ από σήμερα 29/12/2010 θα εκτελεί τα παρακάτω δρομολόγια: Πεμπτη - ΧΙΟΣ (αφ 16:10 αν 16:50) ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ 17.30 το ειδα εξω απο το λιμανι να φτανει με το πασο του... Στο επομενο δελτιο τυπου να πει η ΝΕΛ σε αυτους που ταξιδευουν,εναν ασφαλη τροπο που θα μπορουν να υπολογισουν ποτε θα φτανουν κ ποτε θα φευγουν σε καθε λιμανι.Το ais του πλοιου δεν δουλευει,τα δελτια της εταιριας ειναι εκτος τοπου κ χρονου μονιμως,τα τοπικα λιμεναρχεια δεν κανουν τιποτα αρα...,μηπως να πανε σε καποιο μεντιουμ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now