enas chiotis Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 (edited) Κρίμα όλα τα πλοία που φτιάχνονται στην Ελλάδα να πρέπει να περάσουν 5 και 10 χρόνια στις ντάνες για να αποπερατωθούν. Από το ναυπηγικό γραφείο shipinvestigation.gr όπου υπάρχει και ένα GA του υπό κατασκευή πλοίου, επιβεβαιώνουμε ότι το αρχικό όνομα που θα λάμβανε είναι το ΘΕΟΜΗΤΩΡ. Edited August 19, 2022 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 (edited) ...σε ασχημη κατασταση ειναι και το μικρο φερρυ που βρισκεται τοσο καιρο εκει.Το βαπορακι εχει παρει καμια 20αρια μοιρες κλιση οπως φαινεται και στις φωτο(1,2,3) ενώ το αγνώστου ονόματος ημιτελές Ε/Γ-Ο/Γ που έχει φτιαχτεί στου Σάββα και που πριν λίγο καιρό εδώ είχαμε διαβάσει κάποια νέα του, εξακολουθεί να παραμένει στα αζήτητα της Ελευσίνας. αφου μαθαμε και το ονομα του, ας το εχουμε σε ξεχωριστο θεμα να το παρακολουθουμε. μπορει καποτε να αποπερατωθει. (εδω και η γωνια του στο gallery) (η φωτο απο το shipinvestigation) Edited October 29, 2011 by proud_ionian link Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ; ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΗΜΙΤΕΛΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Νεο δεν υπαρχει.Ειναι στην ιδια ακριβως θεση και στην ιδια κατασταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 (edited) Το μόνο που ίσως μπορούμε να πούμε "νέο", είναι ότι το καραβάκι βρίσκεται ανάμεσα σε δύο "νάρκες". Στα αριστερά του, ανάμεσα σε αυτό και το ANNA MARU, βρίσκεται ημιβυθισμένο το ΚΑΜΕΛΙΑ και δεξιά του το επίσης ημιβυθισμένο ΒΙΟΛΕΤΤΑ. Kαι τα δύο "υπό γωνία" προς τα ύφαλα του, και έτσι και ξεσύρει λίγο δεξιά - λίγο αριστερά με κανέναν περίεργο άνεμο, το βλέπω να πηγαίνει κι αυτό να τους κάνει παρέα στα ραδίκια του βυθού της Ελευσίνας. Edited October 29, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted October 30, 2011 Author Share Posted October 30, 2011 Και από τη φωτογραφία του Σείριου διακρίνονται ήδη πάνω του αρκετά παράσημα από τους γείτονες. Κρίμα και πάλι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Συγκρίνοντας μια φωτογραφία από το 2010 και μια πρόσφατη, παρατήρησα κάποιες διαφορές στο Θεομήτωρ. Οι καταπέλτες και οι σκάλες που οδηγούν στα καταστρώματα έχουν βαφτεί μπλε πλέον. Ενώ στη δεξιά μπάντα παρατήρησα κάποιες μικρο διαφορες στις λαμαρίνες (προφανώς για να επισκευάσουν ζημιές που προκληθήκαν από το ημιβυθισμένο Βιολέτα δίπλα του) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Συνεπώς κάποιοι έκαναν κάποιες δουλειές πάνω στο πλοίο,πράγμα που σημαίνει ότι έστω και υποτυπωδώς,υπάρχει μέριμνα γι'αυτό. Ξέρουμε σε ποιόν/ποιούς ανήκει; Κρίμα πάντως να κάθεται έτσι ημιτελές,θα μπορούσε να έχη φτιαχτεί και δρομολογηθεί.Από το μέγεθός του βλέπω ότι θα ήταν κατάλληλο και γιά τον Σαρωνικό και γιά τα ενδοκυκλαδικά,ενδεχομένως και γιά το Ιόνιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 θεωρω οτι η οποια μεριμνα υπαρχει ειναι περισσοτερο για να μην το δει τελειως χαρβαλο ενας ενδιαφερομενος αγοραστης παρα γιατι προκειται να ολοκληρωθει η κατασκευη του συντομα Για Σαρωνικο και ενδοκυκλαδυτικα πιστευω οτι ειναι αρκετα μικρο.40 μετρα μηκος ειναι νομιζω Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Το μόνο που ίσως μπορούμε να πούμε "νέο", είναι ότι το καραβάκι βρίσκεται ανάμεσα σε δύο "νάρκες". Στα αριστερά του, ανάμεσα σε αυτό και το ANNA MARU, βρίσκεται ημιβυθισμένο το ΚΑΜΕΛΙΑ και δεξιά του το επίσης ημιβυθισμένο ΒΙΟΛΕΤΤΑ. Kαι τα δύο "υπό γωνία" προς τα ύφαλα του, και έτσι και ξεσύρει λίγο δεξιά - λίγο αριστερά με κανέναν περίεργο άνεμο, το βλέπω να πηγαίνει κι αυτό να τους κάνει παρέα στα ραδίκια του βυθού της Ελευσίνας. "Τα όμορφα καραβάκια ....βλακωδώς βυθίζονται" Πάμε για του λόγου το αληθές, να δούμε δύο φωτογραφίες από το περασμένο Σάββατο 14/4ου, με μπόλικο νοτιαδάκι στην Ελευσίνα. Σχόλια ή περιγραφή του τι βλέπουμε, νομίζω περιττεύουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 (edited) Ετσι οπως το βλεπω λογικα πρεπει να εχει ηδη ακουμπησει πανω στο βυθισμενο ΚΑΜΕΛΙΑ.Αν δεν το μαζεψουν πραγματικα δεν θελει και πολυ να γινει το κακο Edited April 17, 2012 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Το G.A του πλοίου, μιας που το λινκ του enas chiotis δεν δουλεύει πλέον. Πρέπει να είναι το μοναδικό ελληνικής κατασκευης, αυτου του μεγεθους, με βαπορισιες ναυπηγικες γραμμες που εχει φτιαχτει τα τελευταια 30 χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Ξερει κανεις για που προοριζοταν το βαπορακι ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Μιάς και θέλατε τα GA του.. είχαν πέσει στα χέρια μου πριν απο αρκετά χρόνια οταν ο ιδιοκτήτης του έψαχνε αγοραστή. Και ένα δεύτερο... (συγνώμη admins αλλά εδώ που είμαι τώρα δεν έχω πολλές επιλογές) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Κρίμα το καραβάκι! Με αυτές τις διαστάσεις και την πραγματικά βαπορίσια ναυπηγική γραμμή, ήταν ιδανικό για τους διαπόντιους νήσους, ειδικά το χειμώνα που ταλαιπωρούνται αρκετά οι λιγοστοί κάτοικοι αυτών των νησιών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Από τον οργανισμό λιμένος Ελευσίνας, και την κατάσταση οφειλών μέχρι 31/12/2013 που θα στείλει προς τις ΔΟΥ, μαθαίνουμε ότι το πλοίο δεν λέγεται πια Θεομήτωρ, αλλά Ευτυχία Π. Βέβαια η εταιρεία sandri είναι η ίδια που αναφέρεται στα σχέδια του πλοίου 2 post παραπάνω, και το γεγονός ότι η οφειλή οδεύει προς ΔΟΥ σημαίνει ότι δεν κινείται φύλλο στην περίπτωση. ... ΚΑΛΥΜΠΑΚΙ-ΚΡΟΝΟΣ 1. Η εταιρεία SANDRI ΕΝΕΡΓ/ΚΗ ΚΑΤΑΣΚ/ΚΗ ΕΡΓΩΝ (ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ, ΑΦΜ 099537500 , ΔΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ) , ιδιοκτήτρια του πλοίου “EYTYXIA Π” πρώην “ΘΕΟΜΗΤΩΡ” οφείλει το ποσό των τεσσάρων χιλιάδων εννιακοσίων εννέα ευρώ και δυο λεπτών (4.909,02 €),το οποίο απορρέει από τον ελλιμενισμό του στην περιοχή Καλυμπάκι Ελευσίνας, για το χρονικό διάστημα από 01/01/2013 έως και 31/12/2013 , και προσαυξήσεις έως και 31/05/2014. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Το Ευτυχία Π (πρώην Θεομήτωρ) δεν αναμένεται να έχει ευτυχές τέλος!! Ο καιρός το έχει διπλαρώσει με την αριστερή μπάντα στην ακτή στο λιμάνι της Ελευσίνας (Καλυμπακι) και με μια κλίση εμπλωρα και αριστερά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Χάρις στον Enas Chiotis μαθαίνουμε ότι το Ευτυχία έχει νηολόγιο Ζακύνθου Νο: 3 και σαν πλοιοκτήτες φαίνονται A) Ανδριόπουλος Σπυρίδων του Σπυρίδωνα σε ποσοστό 75% και Β) Shilova Nataliya του Genade σε ποσοστό 25% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Το πλοίο φαίνεται να έχει και ΙΜΟ, πρέπει να είναι το 8647816 αν δεν κάνω λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 IMO έχει το βαποράκι,αλλά θα ολοκληρωθή κάποια στιγμή γιά να ταξιδέψη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z lock Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Το IMO όμως δεν είναι πολύ παλιό σε σχέση με την έναρξη της ναυπήγησης του; Η τα χαρτιά του εκδόθηκαν πολύ πριν ξεκινήσει η κατασκευή του; Link to comment Share on other sites More sharing options...
christos kefalonia Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Κάποιο νέο σχετικά με το βαποράκι εχουμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axilleas Tzathas Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Ο συγκεκριμένος αριθμός IMO ανήκει στο αμφίπλωρο Θεομήτωρ και οχι στο Ευτυχία Π. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Έχεις δίκιο Αχιλλέα, culpa mia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now