ΟΡΙΩΝ Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 στο συστημα ειναι εκτος δρομολογιων απο 30/1 και ξαναβγαινει 23/2 Tελικά έδεσε σήμερα το βαπόρι. Στη θέση του το BS Naxos!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Το πλοίο είναι δεμένο στη γωνία στην Ε1 πύλη, στη θέση που ήταν δεμένα τα μεγάλα Blue Star
k2kotsokost Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Από ότι είδα το Delos όντως ξαναβγαίνει στις 23/2 στο γνωστό δρομολόγιο του, και το Naxos που εκτελεί τα δρομολόγια του Delos, από 23/2 παίρνει την θέση του Ithaki στην γραμμή Σύρο-Τήνο Μύκονο.
TASOSNAXOS Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Το Δηλος θα μπει στην γραμμη 24/02 αντι 22/02 που ηταν προγραμματισμενο και τα δρομολογια τις Δευτερες 05,12,19&26/03/2012 θα παραμενουν ανεκτελεστα.
k2kotsokost Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Άντε με το καλό να επιστρέψει η Δηλάρα μας
valencay Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 (edited) λογικοτατο...δρομολογια ξεκιναει στις 2 απριλιου.... Edited February 18, 2012 by proud_ionian
CptAris Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Ωραία Καινούριο βαπόρι, ακόμα δεν ήρθε και είναι σβηστό. Ζήτω η Ελληνική ακτοπλοία.....
MinuteMan Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Ενας απο το πληρωμα, μου ειπε πως τους εχουν απολυσει απο τον Ιανουαριο κ θα τους επαναπροσλυψουν τελη Μαρτιου. Αρα βασιμο να ξεκιναει Απριλιο.. Sent from my iPhone using Tapatalk
NHSOS XIOS Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Τα λεγαμε απο την πρωτη μερα της δρομολογησης του και ειμαι σιγουρος οτι τα πραγματα εχουν χειροτερεψει πολυ απο τοτε(απο πλευρας επιβατικης κινησης). Το θεμα ειναι τι θα γινει απο δω κ περα,θα δουλευει μονο Απριλιο-Σεπτεβριο? Μηπως υπαρχουν αλλες γραμμες που μπορει να βγαινει(με 2000 κοσμο και 130 κρεβατια)? Αρχιζω και πιστευω οτι εκανε λαθος η Blue Star,οχι που το παρελαβε αλλα που δεν αποφασισαν να το χτισουν κι αυτο με καμπινες μπας και το δουλευαν σε αλλες γραμμες σαν night ferry με μειωμενη ταχυτητα.(οπως και το ΜΥΚΟΝΟΣ) Δεν εβλεπαν που οδηγειται η κατασταση στην Ελλαδα? Ετσι που παει ουτε το καλοκαιρι δεν θα 'βγαινει' κανεις. ΥΓ.Δεν εννοω οτι εκαναν λαθος που δεν το παρηγγειλαν με περισσοτερες καμπινες αλλα οτι στην πορεια,ακομα και ενα μηνα πριν το παραδωσουν οι Κορεατες,θα μπορουσαν να τους πουν να κανουν τις εσωτερικες αλλαγες.
MANOS79 Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Βεβαια μιλαμε για μια γραμμη, οπου ουσιαστικα η BSF, ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. Σιγουρα υπαρχει η οικονομικη κριση, σιγουρα οι Κυκλαδες - οχι μονο οι κεντρικες και νοτιες - δεν εχουν την κινηση της Κρητης. αλλα και παλι επανερχομαι στο οτι η γραμμη ειναι σχεδον μονοπωλιακη, οπως και στα χανια. Ακομα και την θερινη περιοδο που μπαινουν τα καταμαραν, μιλαμε για εντελως διαφορετικα πλοια τα οποια εχουν συγκεκριμενο πελατολογιο.
valencay Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 πριν απο λιγο μπηκα στα πλανα της εταιρειας.....το εχουν μεσα 15 μαρτιου.....δεν ξερω....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 (edited) Τις πρώτες ημέρες που παροπλίστηκε το Blue Star Delos παρέμενε κατάφωτο (όπως όταν ταξίδευε). το πλοιο σβηστο απο σημερα το βραδυ Στη συνέχεια είχαν περιορίσει τα φώτα μέσα και έξω από το πλοίο και στο τέλος το πλοίο έμεινε θεοσκότεινο!!! λογικοτατο...δρομολογια ξεκιναει στις 2 απριλιου.... Ότι κάποιο πλοίο μένει εντελώς σβηστό δεν μου κάνει έκπληξη αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση έρχεται σε «σύγκρουση» με τα λεγόμενα του Α΄ μηχανικού του Blue Star Delos, κ. Επαμεινώνδα Λυμπεροπουλου στο αφιέρωμα του «Ε» στο τεύχους του Ιανουαρίου 2012. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι: το πλοίο θα μείνει αναμμένο σε όλη του τη ζωή, μιας και δεν επιτρέπεται ολικό σβήσιμο, παρά μόνο μερικό!!!! Στη περίπτωση που γίνει ένα τεχνητό black out, μετά θα θέλεις όλες τις κάρτες από την αρχή, πχ ψυκτική κάρτα για τα air condition, που το κόστος της κάθε μιας από αυτές κοστίζει 7, 8, 10 χιλιάδες δολάρια!!! Οπότε αναρωτιέμαι εγώ το κόστος των πετρελαίων για να μείνει το πλοίο να μείνει μερικός αναμμένο είναι μεγαλύτερο από τις κάρτες που πιθανόν θα αχρηστεύσει?? Το θεμα ειναι τι θα γινει απο δω κ περα,θα δουλευει μονο Απριλιο-Σεπτεβριο? Μηπως υπαρχουν αλλες γραμμες που μπορει να βγαινει(με 2000 κοσμο και 130 κρεβατια)? Το πλοίο δεν νομίζω ότι έχει 2000 επιβάτες ως χειμερινό πρωτόκολλο Edited March 1, 2012 by proud_ionian
margaritis24 Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 δεν νομιζω να ειναι ολη αληθεια αυτη!σιγουρα θα υπαρχει ασφαλεις τροπος σβησηματος του πλοιου...το θεμα ειναι ομως η επαναλειτουργεια του μετα απο καιρο για ολα καποιο χουη αποκτουν...ας πουμε το ΠΑΡΟΣ ειχε καποια θεματακια
Jimmys Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 το BS 2 για να παρει μπροστα ακουσα ενα ποσο περιπου στις 80.000.....
TASOSNAXOS Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 οσο τα καυσιμα για ενα δρομολογιο του πηγαινε-ελα στην ροδο
margaritis24 Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 φανταζομαι πως θα "αναψει" το πλοιο αφου την αλλη βδομαδα ξεκιναει...παντως τα fender της πρυμνης θα τα φερει το ΠΑΤΜΟΣ ετσι οπως παει
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 (edited) Μέχρι και σήμερα το πρωί παντως,το πλοίο παρέμενε σβηστό! Edited March 26, 2012 by polmyt
Hastaroth Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Εγώ έχω την απορία (βάσει τών λεγομένων τού μηχανικού) άν το πλοίο χρειαστή να κάνη εργασίες με οξυγόνα κλπ,που απαγορεύεται να λειτουργούν μηχανές εν γένει,τί θα γίνη;Προσωπικά πιστεύω πως ακόμα κι'άν πρέπη κάποια συστήματά του να μένουν standby (γιά να μήν σβηστούν τα δεδομένα απ'τις ψηφιακές κάρτες που αναφέρθηκαν πιό πάνω),αυτό μπορεί να γίνη με παροχές ρεύματος απ'τον "ντόκο" (όπως γίνεται με το ΠΜΠ που "εδρεύει" δίπλα στην προβλήτα τού Σαρωνικού και παίρνει ρεύμα από ένα καλώδιο που βγαίνει από μιά καταπακτή πλάϊ στο πλοίο),οπότε δέν θα είναι ανάγκη να λειτουργούν πάντα οι ηλεκτρομηχανές. Πάντως το να χρειάζεται να δώση η εταιρία 80000 ευρά γιά να "πάρη μπρός" ένα πλοίο της μετά από σβήσιμο λόγω π.χ. ακινησίας,μού φαίνεται υπερβολικό.Τα πλοία τού Σαρωνικού κάθε βράδυ μόλις τελειώσουν τα δρομολόγια σβήνουν τελείως (το έχω δεί συχνά) και το πρωί που έρχονται οι μηχανικοί τα "ξαναβάζουν μπρός" στο πίτς-φυτίλι (κι'αυτό το έχω δεί καθώς όταν είναι να πάρω πρωινό δρομολόγιο κατεβαίνω στο λιμάνι πάρα πολύ νωρίς).Δέν νομίζω ότι σκάνε οι εταιρίες χιλιάδες ευρώ καθημερινά γι'αυτήν την δουλειά..
proud_ionian Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 δε νομιζω τα πλοια της αιγινας να εχουν τοσα ηλεκτρονικα πανω οσα το δηλος. μετά θα θέλεις όλες τις κάρτες από την αρχή, πχ ψυκτική κάρτα για τα air condition, που το κόστος της κάθε μιας από αυτές κοστίζει 7, 8, 10 χιλιάδες δολάρια!!! οσο για το κοστος, ειπαν και τα παιδια παραπανω. ειναι το κοστος ενος κυκλικου ταξιδιου για ροδο
Nikos_Chania Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Το πλοίο εμφανίσθη στο AIS. Μήπως μπήκε καμμία ηλεκτρογεννήτρια μπροστά;
Nikos_Chania Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 (edited) Το πλοίο όπως ανέφερα λοιπόν, από χθες είναι και πάλι σε λειτουργία. Πλήρως φωταγώγημενο σήμερα το ξημέρωμα στον Πειραιά. Edited March 29, 2012 by Nikos_Chania
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2012 Posted March 30, 2012 Και σήμερα το πρωί μεθόρμισε από το λιμάνι του Πειραιά στο Πέραμα
proud_ionian Posted March 30, 2012 Posted March 30, 2012 για πιο λογο πηγε περαμα; τι εργασιες θα κανει;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now