Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από ότι είδα το Delos όντως ξαναβγαίνει στις 23/2 στο γνωστό δρομολόγιο του, και το Naxos που εκτελεί τα δρομολόγια του Delos, από 23/2 παίρνει την θέση του Ithaki στην γραμμή Σύρο-Τήνο Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενας απο το πληρωμα, μου ειπε πως τους εχουν απολυσει απο τον Ιανουαριο κ θα τους επαναπροσλυψουν τελη Μαρτιου. Αρα βασιμο να ξεκιναει Απριλιο..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα λεγαμε απο την πρωτη μερα της δρομολογησης του και ειμαι σιγουρος οτι τα πραγματα εχουν χειροτερεψει πολυ απο τοτε(απο πλευρας επιβατικης κινησης).

Το θεμα ειναι τι θα γινει απο δω κ περα,θα δουλευει μονο Απριλιο-Σεπτεβριο? :ph34r: Μηπως υπαρχουν αλλες γραμμες που μπορει να βγαινει(με 2000 κοσμο και 130 κρεβατια)?

Αρχιζω και πιστευω οτι εκανε λαθος η Blue Star,οχι που το παρελαβε αλλα που δεν αποφασισαν να το χτισουν κι αυτο με καμπινες μπας και το δουλευαν σε αλλες γραμμες σαν night ferry με μειωμενη ταχυτητα.(οπως και το ΜΥΚΟΝΟΣ) Δεν εβλεπαν που οδηγειται η κατασταση στην Ελλαδα? Ετσι που παει ουτε το καλοκαιρι δεν θα 'βγαινει' κανεις.

ΥΓ.Δεν εννοω οτι εκαναν λαθος που δεν το παρηγγειλαν με περισσοτερες καμπινες αλλα οτι στην πορεια,ακομα και ενα μηνα πριν το παραδωσουν οι Κορεατες,θα μπορουσαν να τους πουν να κανουν τις εσωτερικες αλλαγες.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια μιλαμε για μια γραμμη, οπου ουσιαστικα η BSF, ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. Σιγουρα υπαρχει η οικονομικη κριση, σιγουρα οι Κυκλαδες - οχι μονο οι κεντρικες και νοτιες - δεν εχουν την κινηση της Κρητης. αλλα και παλι επανερχομαι στο οτι η γραμμη ειναι σχεδον μονοπωλιακη, οπως και στα χανια. Ακομα και την θερινη περιοδο που μπαινουν τα καταμαραν, μιλαμε για εντελως διαφορετικα πλοια τα οποια εχουν συγκεκριμενο πελατολογιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τις πρώτες ημέρες που παροπλίστηκε το Blue Star Delos παρέμενε κατάφωτο (όπως όταν ταξίδευε).

το πλοιο σβηστο απο σημερα το βραδυ :ph34r:

Στη συνέχεια είχαν περιορίσει τα φώτα μέσα και έξω από το πλοίο και στο τέλος το πλοίο έμεινε θεοσκότεινο!!!

Ότι κάποιο πλοίο μένει εντελώς σβηστό δεν μου κάνει έκπληξη αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση έρχεται σε «σύγκρουση» με τα λεγόμενα του Α΄ μηχανικού του Blue Star Delos, κ. Επαμεινώνδα Λυμπεροπουλου στο αφιέρωμα του «Ε» στο τεύχους του Ιανουαρίου 2012. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι: το πλοίο θα μείνει αναμμένο σε όλη του τη ζωή, μιας και δεν επιτρέπεται ολικό σβήσιμο, παρά μόνο μερικό!!!! Στη περίπτωση που γίνει ένα τεχνητό black out, μετά θα θέλεις όλες τις κάρτες από την αρχή, πχ ψυκτική κάρτα για τα air condition, που το κόστος της κάθε μιας από αυτές κοστίζει 7, 8, 10 χιλιάδες δολάρια!!! Οπότε αναρωτιέμαι εγώ το κόστος των πετρελαίων για να μείνει το πλοίο να μείνει μερικός αναμμένο είναι μεγαλύτερο από τις κάρτες που πιθανόν θα αχρηστεύσει??

Το θεμα ειναι τι θα γινει απο δω κ περα,θα δουλευει μονο Απριλιο-Σεπτεβριο? :ph34r: Μηπως υπαρχουν αλλες γραμμες που μπορει να βγαινει(με 2000 κοσμο και 130 κρεβατια)?

Το πλοίο δεν νομίζω ότι έχει 2000 επιβάτες ως χειμερινό πρωτόκολλο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να ειναι ολη αληθεια αυτη!σιγουρα θα υπαρχει ασφαλεις τροπος σβησηματος του πλοιου...το θεμα ειναι ομως η επαναλειτουργεια του μετα απο καιρο για ολα καποιο χουη αποκτουν...ας πουμε το ΠΑΡΟΣ ειχε καποια θεματακια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εγώ έχω την απορία (βάσει τών λεγομένων τού μηχανικού) άν το πλοίο χρειαστή να κάνη εργασίες με οξυγόνα κλπ,που απαγορεύεται να λειτουργούν μηχανές εν γένει,τί θα γίνη;Προσωπικά πιστεύω πως ακόμα κι'άν πρέπη κάποια συστήματά του να μένουν standby (γιά να μήν σβηστούν τα δεδομένα απ'τις ψηφιακές κάρτες που αναφέρθηκαν πιό πάνω),αυτό μπορεί να γίνη με παροχές ρεύματος απ'τον "ντόκο" (όπως γίνεται με το ΠΜΠ που "εδρεύει" δίπλα στην προβλήτα τού Σαρωνικού και παίρνει ρεύμα από ένα καλώδιο που βγαίνει από μιά καταπακτή πλάϊ στο πλοίο),οπότε δέν θα είναι ανάγκη να λειτουργούν πάντα οι ηλεκτρομηχανές.

Πάντως το να χρειάζεται να δώση η εταιρία 80000 ευρά γιά να "πάρη μπρός" ένα πλοίο της μετά από σβήσιμο λόγω π.χ. ακινησίας,μού φαίνεται υπερβολικό.Τα πλοία τού Σαρωνικού κάθε βράδυ μόλις τελειώσουν τα δρομολόγια σβήνουν τελείως (το έχω δεί συχνά) και το πρωί που έρχονται οι μηχανικοί τα "ξαναβάζουν μπρός" στο πίτς-φυτίλι (κι'αυτό το έχω δεί καθώς όταν είναι να πάρω πρωινό δρομολόγιο κατεβαίνω στο λιμάνι πάρα πολύ νωρίς).Δέν νομίζω ότι σκάνε οι εταιρίες χιλιάδες ευρώ καθημερινά γι'αυτήν την δουλειά..

Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω τα πλοια της αιγινας να εχουν τοσα ηλεκτρονικα πανω οσα το δηλος.

μετά θα θέλεις όλες τις κάρτες από την αρχή, πχ ψυκτική κάρτα για τα air condition, που το κόστος της κάθε μιας από αυτές κοστίζει 7, 8, 10 χιλιάδες δολάρια!!!

οσο για το κοστος, ειπαν και τα παιδια παραπανω. ειναι το κοστος ενος κυκλικου ταξιδιου για ροδο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...