Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Για θέμα ασφάλειας του πλοίου γίνεται ρυμούλκηση
Superfast VI Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 To ploio efyge rymoulkoumeno gyro stis 12.20. Edo kare kare i stigmi. Ade perastika kai me to kalo na mas ksanarthei.
ΓιάννηςΑ340 Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 (edited) Να σημαίνει κάτι το ότι δεν πηγαίνει αυτοδύναμα, ή αυτό γίνεται άραγε μόνο για λόγους ασφαλείας ??? Μάλλον δεν μπορούσε να πάει αυτοδύναμα. Edited September 29, 2010 by polmyt
e_2 Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Εχουμε ξαναπει οτι το να καθομαστε στους υπολογιστες μας και να κριτικαρουμε τους ανθρωπους που μερα-νυχτα ρισκαρουν πολλά για να πιασουν τα βαπορια στα απαραδεκτα λιμανια (οπως αυτο της Τηνου) δεν ειναι πρεπον. Η πραγματικοτητα ειναι μια: το ατυχημα εγινε αλλα δεν επαθε κανεις τιποτα. Οι λαμαρινες φτιαχνονται .. Αλλωστε για αυτο υπαρχουν και τα P&I clubs...
proud_ionian Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 παντως εξω απο το λιμανι της συρου αφησε το ρυμουλκο και μπαινει μονο του. (ετσι λεει ο αει εις.) το CARIBBEAN FOS φευγει μακρυα και το aegis ειναι φουνταρισμενο
polmyt Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Χωρις να εχω πληροφοριες ειναι πολυ πιθανον να το εχουν παραλαβει τα ρυμουλκα του Νεωριου τα οποια δεν εχουν AIS. EDIT. Και κοιτοντας στο AIS βλεπουμε οτι το πλοιο ανεβηκε κατευθειαν στη δεξαμενη
proud_ionian Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 οντως οπως τα λεει ο polmyt εγιναν. συμφωνα με το ελληνικη ακτοπλοϊα (απο εκει και οι φωτο), εξω απο τη συρο το παρελαβαν τα ρυμουλκα του νεωρειου και πηρε και πλοηγο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Και βέβαια με την άνοδο του στην δεξαμενή, έφτασε πλέον, τέσσερις ημέρες μετά το ατύχημα, και η ώρα της αλήθειας για την κατάσταση του πλοίου. Και εννοώ φυσικά την εξακρίβωση από τους ειδικούς τεχνικούς και την εταιρεία του, της πραγματικής ζημιάς που έχει γίνει στο πλοίο από την πρόσκρουση. Κακά τα ψέμματα, όσοι έλεγχοι και να γίνουν από δύτες ή και μέσα από το πλοίο, η γυμνή αλήθεια σε τέτοιες περιπτώσεις έρχεται μόνο μέσω του δεξαμενισμού.
csst9728 Posted September 30, 2010 Posted September 30, 2010 (edited) Χωρίς να διαφωνώ με το σκεπτικό του Σείριου, σας αναφέρω τι μου μεταφέρθηκε για το πλοίο και τις ζημιές του στην Τήνο. Από το ατύχημα χτυπήθηκε και δεξαμενή πετρελαίου, όπου λόγω της άμεσης επέμβασης δεν είχαμε μεγάλη διαρροή και μόλυνση. Τα νερά δεν πήγαν στις μηχανές του πλοίου, παρά μόνο στη "ρεβέρσα" (έτσι μου το μετέφεραν - πιθανώς η πραγματική ονομασία να είναι διαφορετική), απ όπου φυσικά απαντλήθηκαν . Η ασφαλιστική έθεσε βέτο στην ρυμούλκηση του πλοίου (για να μην προκληθεί επιπλέον ζημιά), παρόλο που το πλήρωμα πίστευε πως μπορούσε να πλεύσει αυτοδύναμα στη Σύρο. Το σίγουρο όμως είναι πως η ζημιά επισκευάζεται. Ενδέχεται να χρειαστούν και ένα φρεσκάρισμα τα τιμόνια και οι προπέλες του (ειδικά στα αριστερά) μιας και είναι πολύ πιθανό να κάθησε στο βυθό από την κλίση. Αυτά μου μετέφεραν άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης μου - και μπορώ να εγγυηθώ πως διέρρευσαν μέσα από το πλοίο. Τώρα αν είναι απολύτως αλήθεια ή σκόπιμο "θόλωμα των νερών" εκ μέρους του "πλοίου" θα μας το δείξει ο καιρός. Τέλος, εδώ στο νησί όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες έχουν να λένε τα καλύτερα για την άμεση αντίδραση του πληρώματος και την εκκένωση, όπως και για τις τοπικές αρχές όπου η σχεδόν άμεση τοποθέτηση φραγμάτων γλίτωσε πιθανή οικολογική καταστροφή. Περί σεναρίων θα συνεχίσω στη "γωνιά του κουτσομπόλη" Edited September 30, 2010 by csst9728
gpap2006 Posted September 30, 2010 Posted September 30, 2010 Εφόσων η ζημιά επισκευάζεται όλα καλά. Δε μασάει αυτός ο βάπορας. Σε κανα μήνα θα χει γίνει κουφετάκι..
Nick the Greek Posted September 30, 2010 Posted September 30, 2010 'Ολες οι ζημιές επισκευάζονται, και το Αλκυών ακόμα κουφέτο μπορεί να γίνει. Είναι απλά θέμα κόστους.
94867 Posted September 30, 2010 Posted September 30, 2010 Χωρίς να διαφωνώ με το σκεπτικό του Σείριου, σας αναφέρω τι μου μεταφέρθηκε για το πλοίο και τις ζημιές του στην Τήνο. Από το ατύχημα χτυπήθηκε και δεξαμενή πετρελαίου, όπου λόγω της άμεσης επέμβασης δεν είχαμε μεγάλη διαρροή και μόλυνση. Τα νερά δεν πήγαν στις μηχανές του πλοίου, παρά μόνο στη "ρεβέρσα" (έτσι μου το μετέφεραν - πιθανώς η πραγματική ονομασία να είναι διαφορετική), απ όπου φυσικά απαντλήθηκαν . Η ασφαλιστική έθεσε βέτο στην ρυμούλκηση του πλοίου (για να μην προκληθεί επιπλέον ζημιά), παρόλο που το πλήρωμα πίστευε πως μπορούσε να πλεύσει αυτοδύναμα στη Σύρο. Το σίγουρο όμως είναι πως η ζημιά επισκευάζεται. Ενδέχεται να χρειαστούν και ένα φρεσκάρισμα τα τιμόνια και οι προπέλες του (ειδικά στα αριστερά) μιας και είναι πολύ πιθανό να κάθησε στο βυθό από την κλίση. Αυτά μου μετέφεραν άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης μου - και μπορώ να εγγυηθώ πως διέρρευσαν μέσα από το πλοίο. Τώρα αν είναι απολύτως αλήθεια ή σκόπιμο "θόλωμα των νερών" εκ μέρους του "πλοίου" θα μας το δείξει ο καιρός. Τέλος, εδώ στο νησί όλοι οι αυτόπτες μάρτυρες έχουν να λένε τα καλύτερα για την άμεση αντίδραση του πληρώματος και την εκκένωση, όπως και για τις τοπικές αρχές όπου η σχεδόν άμεση τοποθέτηση φραγμάτων γλίτωσε πιθανή οικολογική καταστροφή. Περί σεναρίων θα συνεχίσω στη "γωνιά του κουτσομπόλη" Αγαπητέ csst9728 διαβάζοντας τα όσα αναφέρεις πιο πάνω εξοργίζομαι όταν βλέπω εισαγωγικά στη λέξη πλοίο και διακρίνω τέτοια σιγουριά για τις πηγές σου. Για τη διαρροή πληροφοριών και το "θόλωμα των νερών" που αναφέρεις καλό θα ήταν να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις. Αν έχεις τόσες ασφαλείς πληροφορίες πές μας πόσο καιρό θα πάρει και πόσο θα κοστίσει η ζημιά να τελειώνουμε. Όσο για την οικολογική καταστροφή...το λιμάνι από μόνο του είναι μια καταστροφή...οικολογική και μη !
csst9728 Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 (edited) Κύριε 94867, διακρίνω μία ιδιαίτερη προκατάληψη και επιθετικότητα σε ότι μεταφέρω. Ας το κάνουμε λοιπόν λιανά: Α. εξοργίζομαι όταν βλέπω εισαγωγικά στη λέξη πλοίο και διακρίνω τέτοια σιγουριά για τις πηγές σου. "πλοίο": Εννοείται πρόσωπα που έχουν σχέση με το πλοίο και το ατύχημα. Δηλαδή πιθανόν α) πλήρωμα, β)σωστικά συνεργεία γ) άτομα της εταιρείας δ) λιμενικοί ε) Delivery που παρέδωσε πίτσες στους δύτες στο ρήγμα. Όποιος τέλοσπάντων μπορεί να βρισκόταν/βρέθηκε μέσα στο πλοίο και να είδε την κατάσταση ιδίοις όμμασι. Β. Για τη διαρροή πληροφοριών και το "θόλωμα των νερών" που αναφέρεις καλό θα ήταν να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις. Από πότε απαγορεύεται η αμφιβολία; Και αν μίλησα με τον Χ μηχανικό ή τον Ψ καμαρώτο και μάθω το οτιδήποτε, εγώ είμαι υποχρεωμένος να το πιστέψω; Ή μήπως σε διάφορα θέματα πληρώματα/εταιρείες/οργανισμοί δεν διαρρέουν σκόπιμα πληροφορίες που απέχουν από την πραγματικότητα για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς; Εκτός αν εσύ πιστεύεις όλα όσα σου λένε (οπότε μεταξύ μας είμαι ο Steven Seagal και καλό θα ήταν εσύ "να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις" ) Γ. Αν έχεις τόσες ασφαλείς πληροφορίες πές μας πόσο καιρό θα πάρει και πόσο θα κοστίσει η ζημιά να τελειώνουμε. Μια πρόταση πριν με κράζεις επειδή κρατάω μικρές αμφιβολίες για αυτά που διαρρέονται. Κανένας άνθρωπος με σώας τα φρένας δεν θα με χαρακτήριζε "ξερόλα". Τουλάχιστον μάθε να ειρωνεύεσαι σωστά. Δ. Όσο για την οικολογική καταστροφή...το λιμάνι από μόνο του είναι μια καταστροφή...οικολογική και μη ! Όπως ανέφερα και πριν, τα πετρέλαια τα είδα ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ! Εσένα σε νοιάζει να μην θιχτεί η φήμη του πλοίου, του πληρώματος ή της εταιρείας (περιφραστικά το "πλοίο"). Αντιθέτως εμένα με νοιάζει περισσότερο η θάλασσα που κολυμπάνε τα παιδιά μου, ψαρεύω και μυρίζω καθημερινά. Αν εσένα σε καίει περισσότερο η κακοσχεδίαση ή η κακοτεχνία (όπου δεν διαφωνούμε πως το συγκεκριμένο λιμάνι έχει και τα δύο) τότε απλά αφήνω στον απλό αναγνώστη να χαρακτηρίσει και τους δυό μας. Edited October 1, 2010 by csst9728
proud_ionian Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Και βέβαια με την άνοδο του στην δεξαμενή, έφτασε πλέον, τέσσερις ημέρες μετά το ατύχημα, και η ώρα της αλήθειας για την κατάσταση του πλοίου. Και εννοώ φυσικά την εξακρίβωση από τους ειδικούς τεχνικούς και την εταιρεία του, της πραγματικής ζημιάς που έχει γίνει στο πλοίο από την πρόσκρουση. ακομη δεν εχει ξεκαθαρισει τπτ και βρισκεται σε εξελιξη η διαπραγματευση πλοιοκτητων/ασφαλιστικης.
valencay Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 πρωτα θα κοστολογηθουν οι ζημιες, και μετα θα αποφασιστει αν το πλοιο θα φταχτει η οχι.παντως αν φτιαχτει, κατι που ευχομαι, θα παρει αρκετο καιρο απο ο,τι μαθαινω....
proud_ionian Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 (edited) για 3-4 μηνες ακουσα εγω (απο την ωρα που αρχισουν εργασιες), χωρις να κοβω και το χερι μου για αυτον που μου το ειπε. Edited October 4, 2010 by proud_ionian
94867 Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Κύριε 94867, διακρίνω μία ιδιαίτερη προκατάληψη και επιθετικότητα σε ότι μεταφέρω. Ας το κάνουμε λοιπόν λιανά: Α. "πλοίο": Εννοείται πρόσωπα που έχουν σχέση με το πλοίο και το ατύχημα. Δηλαδή πιθανόν α) πλήρωμα, β)σωστικά συνεργεία γ) άτομα της εταιρείας δ) λιμενικοί ε) Delivery που παρέδωσε πίτσες στους δύτες στο ρήγμα. Όποιος τέλοσπάντων μπορεί να βρισκόταν/βρέθηκε μέσα στο πλοίο και να είδε την κατάσταση ιδίοις όμμασι. Β. Από πότε απαγορεύεται η αμφιβολία; Και αν μίλησα με τον Χ μηχανικό ή τον Ψ καμαρώτο και μάθω το οτιδήποτε, εγώ είμαι υποχρεωμένος να το πιστέψω; Ή μήπως σε διάφορα θέματα πληρώματα/εταιρείες/οργανισμοί δεν διαρρέουν σκόπιμα πληροφορίες που απέχουν από την πραγματικότητα για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς; Εκτός αν εσύ πιστεύεις όλα όσα σου λένε (οπότε μεταξύ μας είμαι ο Steven Seagal και καλό θα ήταν εσύ "να προσέχεις τι γράφεις και πως το γράφεις" ) Γ. Μια πρόταση πριν με κράζεις επειδή κρατάω μικρές αμφιβολίες για αυτά που διαρρέονται. Κανένας άνθρωπος με σώας τα φρένας δεν θα με χαρακτήριζε "ξερόλα". Τουλάχιστον μάθε να ειρωνεύεσαι σωστά. Δ. Όπως ανέφερα και πριν, τα πετρέλαια τα είδα ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ! Εσένα σε νοιάζει να μην θιχτεί η φήμη του πλοίου, του πληρώματος ή της εταιρείας (περιφραστικά το "πλοίο"). Αντιθέτως εμένα με νοιάζει περισσότερο η θάλασσα που κολυμπάνε τα παιδιά μου, ψαρεύω και μυρίζω καθημερινά. Αν εσένα σε καίει περισσότερο η κακοσχεδίαση ή η κακοτεχνία (όπου δεν διαφωνούμε πως το συγκεκριμένο λιμάνι έχει και τα δύο) τότε απλά αφήνω στον απλό αναγνώστη να χαρακτηρίσει και τους δυό μας. Δεν θα σχολιάσω τα ασχολίαστα που αλφαβητικά παραθέτετε,πολύ απλά επειδή έχετε αφήσει στον απλό αναγνώστη τον χαρακτηρισμό και των δυό μας. Το μόνο που θέλω να πώ είναι πως αν τόσο πολύ σας νοιάζει το κολύμπι και το ψάρεμα,σκεφθείτε έναν τρόπο που μπορείτε να συμβάλετε (π.χ. εκλογές έρχονται) στη βελτίωση των συνθηκών και των λιμενικών υποδομών έτσι ώστε τα πλοία να μπορούν να προσεγγίζουν και να δένουν με ασφάλεια σε κάθε λιμάνι για να μπορούν τα νησιά να έχουν ζωή,λουόμενους και λάτρεις του ψαρέματος και της θαλασσινής μυρωδιάς !
gpap2006 Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 για 3-4 μηνες ακουσα εγω (απο την ωρα που αρχισουν εργασιες), χωρις να κοβω και το χερι μου για αυτον που μου το ειπε. Εφόσων πάει τόσο μακρυά η βαλίτσα, η εταιρία θα έχει θέμα με τις ετήσιες ακινησίες των υπολοίπων πλοίων του ομίλου και τις αντικαταστάσεις τους. Θα δούμε τις επόμενες ημέρες τί θα γίνει με το θέμα αυτό.
proud_ionian Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 (edited) η ζημια στα υφαλα του πλοιου ειναι εκτεταμενη (στο σημειο της προσκρουσης εννοειται). απο οτι μου ειπαν, το βαπορι εχει σκιστει, σαν αδειο χαρτοκιβωτιο, που του εδωσες κλωτσια με μποτα. αλλα τα ποσα που ακουγονται παντως ειναι απαγορευτικα. ΥΓ: στο AIS το δειχνει πλεον διπλα απο τη μικρη δεξαμενη (ερμουπολη) Edited October 4, 2010 by proud_ionian ΥΓ
csst9728 Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 (edited) Πολύ κακά μαντάτα μας έστειλες proud. Ελπίζω να διαψευστείς.. Edited October 4, 2010 by proud_ionian
georgios express Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 ...η ζημια στα υφαλα του πλοιου ειναι εκτεταμενη (στο σημειο της προσκρουσης εννοειται). απο οτι μου ειπαν, το βαπορι εχει σκιστει, σαν αδειο χαρτοκιβωτιο... Καλά, με όλο του δρόμο έπεσε πάνω στα βράχια και έπαθε τόσο μεγάλη ζημιά;
Superfast VI Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 (edited) Asfalos kai den epese me olo to dromo kai fysika den epese se vraxia. Ousiastika skistike (opos akrivos ena konservokouti) pano sti gonia tou kokkinou limenovraxiona eno ekane ti gnosti deksia strofi stin eiso do tou sto limani. Prosopika milisa me atomo pou symeteixe ek ton eso se oli ti diadikasia apo to xtypima kai meta kai to syberasma einai oti to ploio itan poli tyxero. i foto afti einai travigmeni akrivos apo to simeio pou xtypise to ploio. Fainetai i kinisi pou kanei to ploio benontas erxomeno apo Mykono. I primnni pernaei elaxista metra apo ti gonia Edited October 4, 2010 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Εγώ δεν έχω καμιά επαφή με κανέναν που να είναι στα πέριξ του πλοίου ή της εταιρείας. Αλλά κάνω μια απλή σκέψη: Αν η ζημιά ήταν σχετικά μικρή και χωρίς μεγάλο κόστος, θεωρώς πως δεν θα το συζητούσαν καθόλου και θα είχε βγεί ήδη προς τα έξω πως όλα είναι καλά και ξεκινούν οσονούπω οι επισκευές. Για να υπάρχει δυστοκία στην τελική απόφαση, στα μάτια τα δικά μου σημαίνει πως όντως η ζημιά είναι σημαντική και συμφέρει-δε συμφέρει να την επισκευάσουν. Για ένα πλοίο αυτής της ηλικίας, δεν μου ακούγεται και πολύ ενθαρρυντικό αυτό.
proud_ionian Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 το βαπορι εχει σκιστει, σαν αδειο χαρτοκιβωτιο, που του εδωσες κλωτσια με μποτα. Ousiastika skistike (opos akrivos ena konservokouti) δεν εχει σκιστει απλα, η εικονα στα υφαλα του πλοιου, κατω απο το σκισιμο, ειναι οπως την περιεγραψα: αυτη ενος αδειου κουτιου που εχει φαει μια δυνατη κλωτσια, με οτι αυτο συνεπαγεται για οτι βρισκεται απο πισω. το βαπορι δεν σουρθηκε απλα στο κοκκινο, οπως μανουβραριζε κοπανισε η πρυμη και μετα εκανε γκελ και γυρισε με την πλωρη προς τις ραμπες. φαινεται λιγο και εδω το τι εγινε.
csst9728 Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Proud, φαντάσου πως οι αυτόπτες μάρτυρες (που είδαμε από μακρυά και απ έξω ότι βρισκόταν στα έξαλλα) το είδαμε απλά σαν σκίσιμο της λαμαρίνας. Εγώ δεν μπορούσα καν να διακρίνω αν έχουν πειραχτεί οι νομείς (παρόλο που φαίνονταν ορισμένοι), πράγμα που προφανώς συνέβη. Ακόμα και όσοι ανέβηκαν στο πλοίο για την απάντληση, δεν κατάφεραν να διακρίνουν κάτι ιδιαίτερο λόγω της πλημμύρας στα σημεία εκείνα. Προφανώς στη δεξαμενή είδαν τα πάντα (και μας έγινε η καρδιά περιβόλι). Και παρόλο που παρακαλούσα κατά καιρούς για έναν σύγχρονο αντικαταστάτη, θα είναι πολύ κρίμα για την ιστορία του να έχει τόσο άδοξο τέλος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now