pathfinder Posted April 14, 2018 Posted April 14, 2018 Για μένα είναι πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία της εταιρείας ιδιαίτερα από την δεκαετία του 70 και μετά λόγω των εξαγορών (αλλά και πωλήσεων) εταιρειών και του μετασχηματισμού της. Στην πολύχρονη διαδρομή της δεν θα μπορούσε παρά να έχει παρουσία και στην Μεσόγειο (στην περιοχή μας νομίζω κυρίως μέσω της Nordana όσο την είχε υπό τον έλεγχό της). Πέρασε μια τεράστια κρίση -στα όρια του αφανισμού- κάπου στις αρχές-μέσα του '80, μεταλλάχθηκε σε ένα σημαντικό Logistics Provider -παρά τις αναταραξεις λόγω των προβλημάτων της ΤΕΑΜ- την δεκαετία του 90, επέλεξε στην συνέχεια να απεμπλακεί από το διαμεταφορικό της έργο και γιγαντώθηκε ξανά στόν τομέα των RoRo. Οι εξαγορές πωλήσεις και joint ventures του ομίλου χρειάζονται βιβλίο για να καταγραφούν με μια σύντομη περιγραφή. Φαντάζομαι ότι στόχος -ασχέτως ονόματος- θα είναι η U.N. να εξελιχθεί από RoRo operator σε transport provider. Όσο για το modus operanti της U.N. αξίζει ίσως να αναφέρουμε ότι σε ιδιαίτερα απλοϊκή μορφή -λόγω συνθηκών- έχει επιχειρηθεί και στην Ελλάδα πριν πολλά χρόνια.
.voyager Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 (edited) Ένα από τα 4 κινεζικά της Stena θα πάει στη DFDS και στο channel για 10 χρόνια, στο οποίο channel στοχεύει να αντικαταστήσει τον στόλο μέχρι το 2031. Έχουμε δει πως άλλο ένα θα πάει στη Brittany Ferries. On 4/12/2018 at 4:59 PM, .voyager said: Να δούμε τι άλλο μας επιφυλάσσει ο όμιλος από ενδεχόμενες νέες παραγγελίες πλοίων ή εξαγορές στο επόμενο διάστημα. Edited April 24, 2018 by .voyager
Nick the Greek Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Παλιά και καινούρια σινιάλα της DFDS στην ίδια εικόνα, την περασμένη Κυριακή στο Rotterdam. Μπορούμε να τα συγκρίνουμε δίπλα-δίπλα και στις ίδιες συνθήκες φωτισμού. Το Tulipa Seaways προχωράει πρός το Vlaardingen ερχόμενο από το Immingham, ενώ το Anglia Seaways μόλις έχει αναχωρήσει για τον ίδιο προορισμό. Οι γνώμες δικές σας, προσωπική μου άποψη είναι πως τα γαλάζια σινιάλα είναι χωρίς συναγωνισμό καλύτερα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2018 Posted June 13, 2018 On 6/16/2017 at 4:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η DFDS παρήγγειλε αλλά δυο Ro-Ro πλοία στη Κίνα με παράδοση του 2020 ενώ τα πρώτα θα παραδοθούν το 2019 (δηλαδή συνολικά 4 Ro-Ro). Η DFDS παράγγειλε ακόμα ένα Ro-Ro στο ναυπηγείο Jinling στη Κίνα με παράδοση το 2021. Οπότε με αυτή παραγγελία φτάνουν πέντε τα υπό ναυπήγηση Ro-Ro.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2018 Posted June 22, 2018 On 3/20/2017 at 12:51 AM, Nick the Greek said: Στο δυναμικό της DFDS ανήκουν επίσης και τα Kaunas Seaways και Vilnius Seaways τα οποία εδώ και 1.5-2 χρόνια είναι στη Μαύρη Θάλασσα, ναυλωμένα στην UKRFerry και η γραμμή στην οποία απασχολούνται, δεν αναφέρεται στο site της DFDS. Για την ιστορία η γραμμή είναι βασικά ILYCHEVSK (Ουκρανία) - POTI (Γεωργία), με προσεγγίσεις ενίοτε σε Batumi (Γεωργία) αλλά και Τραπεζούντα - Κωνσταντινούπολη (Haydarpasha terminal) Η DFDS προχώρησε στη πώληση του Kaunas Seaways και Vilnius Seaways στη UKRferry
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Το πρώτο από τα νέα μεγάλα Ro-Ro πλοία της DFDS από τα ναυπηγεία Jinling στην Κίνα βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή στη δεξαμενή. Ωστόσο, τώρα μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το πλοίο που έχει σχεδιαστεί από την Knud E. Hansen για λογαριασμό του ναυπηγείου.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2018 Posted July 13, 2018 Η DFDS αναγκάστηκε να ακυρώσει κάποια δρομολόγια μεταξύ Newhaven και Dieppe τη Δευτέρα 9 Ιουλίου και την Τρίτη 10 Ιουλίου. Ο λόγος ήταν ένα πρόβλημα με τη ράμπα στο λιμάνι του Newhaven τη Κυριακή 8 Ιουλίου
Panagia Ekatontapiliani Posted September 2, 2018 Posted September 2, 2018 Η DFDS προχώρησε στη παραγγελία έκτου Ro-Ro (6700 lame meters) στο ναυπηγείο Jinling στη Κίνα με παράδοση το 2020.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 Μετά το περιστατικό στο Regina Seaways, η DFDS αποφάσισε να κάνει κάποιες αλλαγές στα δρομολόγια της. Έτσι από τις 8 Οκτωβρίου το Regina Seaways θα πάει στη γραμμή Klaipeda-Karlshman, που χρειάζεται μικρότερη ταχύτητα. Το Athena Seaways πήγε από σήμερα στη γραμμή Klaipeda-Kiel. Και τα Patria Seaways & το Maestro Universe θα κάνουν δυο εβδομαδιαία δρομολόγια στη γραμμή Klaipeda-Karlshamn και ένα στη γραμμή Klaipeda-Kiel.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 Η πρώτη γυναίκα πλοίαρχος της DFDS είναι, η cpt Şima Demir στο UND Ege
Nick the Greek Posted October 29, 2018 Posted October 29, 2018 Για να μην τα γράφω και χαλάνε τα νύχια μου στο πληκτρολόγιο , να το πλήρες lineup της DFDS σε ro-pax και ro-ro αυτήν την εποχή.
Nick the Greek Posted November 13, 2018 Posted November 13, 2018 Έβγαλε αποτελέσματα για το Q3 η ΔΦΔΣ με το καθαρό κέρδος να πέφτει από τα 687 εκατομμύρια κορώνες, στα 602(περίπου 90 εκατομμύρια ντόλλαρς). Καλά πάνε τα παλλουκάρια, αυτό που ξεχωρίζει για μένα είναι πως είπε ο CEO τους ότι η ιστορία γύρω από το Brexit είχε αρκετή επίδραση στα αποτελέσματά τους, δείγμα του πλήγματος που επιφέρει στην οικονομία όλο αυτή η σαπουνόπερα.
.voyager Posted November 14, 2018 Posted November 14, 2018 Πλάκα έχει πως εκμεταλλεύτηκε η DFDS το λάθος του account manager της διαφημιστικής της P&O (απόλυση; 😢 ) σε insta story της τελευταίας...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2018 Posted December 11, 2018 Η DFDS συμπλήρωσε σήμερα 152 χρόνια από την ίδρυση της.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 Τα δυο πρώτα Ro-Ro της DFDS που ναυπηγούνται στο ναυπηγείο Jinling στη Κίνα, δηλαδή το Gothia Seaways και το Belgia Seaways αναμένονται να δουλέψουν στη γραμμή Κωνσταντινούπολη Τεργέστη, μετά την επέκταση της συνεργασίας της DFDS και της EKOL Logistics
proud_ionian Posted January 3, 2019 Posted January 3, 2019 (edited) Λεει και αλλα η συμφωνια συνεργασιας που υπεγραψαν η DFDS (δια της UN RoRO) και η EKOL, περα απο τη διακινηση εμπορευματων μεταξυ τουρκιας και ΕΕ, κυριως μεσω της γραμμης της Τεργεστης. H DFDS αναμενει μεγαλη αυξηση του διακινουμενου ογκου φορτιων (φορτηγα & ασυνοδευτα) και ηδη προετοιμαζεται (επιμηκυνσεις Πλοιων της UN και δυο απο τα πλοια της DFDS που ναυπηγουνται στην Κινα, θα πανε στις γραμμες της Τουρκιας, οπως ειδαμε παραπανω). Η DFDS θα χρησιμοποιει πλεον το καινουργιο roro terminal στη Yalova, που προσφερει πολυ περισσοτερες δυνατοτητες και μεταφορας και προσβασης. Quote I am very pleased to inform that we have signed a contract for the use of a recently built RoRo terminal in Yalova southeast of Istanbul. This is a very important move to effectively reduce constraints in terminal capacity so we can ensure a more frictionless flow for our customers. Adding calls to Yalova also provides a wider geographic coverage for our many customers in and around Istanbul,” says Peder Gellert, Executive Vice President and Head of DFDS’ Shipping Division. μενει να δουμε πως θα επηρρεασουν αυτα, τις προσεγγισεις της EKOL στο Λαυριο, τις ναυλωσεις... ημετερων πλοιων (Aegean Heaven), αλλα και την ηδη ανακοινωθεισα συνεργασια με τον Grimaldi Edited January 3, 2019 by proud_ionian
Nick the Greek Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2018, είναι πολλές οι κορώνες, Άρη.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2019 Posted May 9, 2019 (edited) Η DFDS και η Stora Enso ήρθαν σε 5ετη συμφωνία για τη μεταφορά 700,000 tons χαρτιού και άλλων προϊόντων ετησίως στη γραμμή Gothenburg-Zeebrugge. Η DFDS θα ξεκινήσει τη γραμμή Gothenburg-Zeebrugge με τρία Ro-Ro. Τα δυο Ro-Ro είναι το Sligeborg και Schieborg που θα αγοραστούν με κόστος 270εκ DKK, που ήταν ναυλωμένα από την Stora Enso και δούλευαν για την SOL Continent Line από το Νοέμβριο του 2014. Το τρίτο πλοίο θα είναι ένα από τα 4 πλοία της γραμμής Gothenburg – Ghent. Η DFDS θα ξεκινήσει τη γραμμή στα μέσα Ιουνίου, μιας και η SOL Continent Line θα σταματήσει τα δρομολόγια της στις 17 Ιουνίου. Ενώ υπάρχει option για επέκταση της συμφωνίας για άλλα τρία χρόνια. Edited May 9, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Nick the Greek Posted May 18, 2019 Posted May 18, 2019 Κάπου πηρε το μάτι μου τα αποτελέσματα της DFDS για τους πρώτους μήνες του χρόνου, υπάρχει μεν κερδοφορία αλλά όχι αυτή που περίμεναν(το σχόλιο ήταν του αναλυτή που διάβαζα, όχι της DFDS). Φαίνεται πως η αγορά της UN έκρυβε κάποιες εκπλήξεις αλλά όπως και να έχει το πράγμα η εταιρεία είναι σε φάση μεγάλης ανάπτυξης.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 On 12/2/2015 at 11:36 AM, .voyager said: Αλλαγές έχουμε στην εμφάνιση των πλοίων της DFDS, με τον κύκλο να απομακρύνεται από τον Σταυρό της Μάλτας-λογότυπο της εταιρείας στα φουγάρα, Μάλλον θα δούμε να απομακρύνεται ο Σταυρός της Μάλτας από τα φουγάρα των πλοίων της DFDS και αντί αυτού να γράφεται το DFDS με μια θαλασσί πινελιά στη βάση της τσιμινιέρας εάν κρίνουμε από το Ark Germania
giorgos_249 Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 (edited) Γιατι λόγω πολιτικής ορθότητας ; Γιατί ο σταυρός της Μάλτας - ένα έμβλημα μερικών αιώνων τώρα δεν είναι "πολιτικά ορθό" σύμβολο ? Νομίζω και το παλιό σινιάλο και το νέο είναι εντελώς ουδέτερα..... Edited June 17, 2019 by giorgos_249
Ermenegildo Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Ο σταυρός στα πλοία της DFDS δεν είναι ο σταυρός της Μάλτας.. ο σταυρός της Μάλτας έχει 8 μύτες.. τις 8 αρετές... Πιο πολύ τίνει στον γερμανικό σταυρό...
Ssiap21 Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Αντιγράφω από το site της εταιρίας Quote Why does DFDS use the Maltese Cross as its logo? Ever since the company was founded, the DFDS logo has been a white cross on a blue background, alongside the company name. The logo was taken from Koch & Henderson's flag and may have been linked to national symbolism as there is also a white cross on the Danish flag. The first visible use of the white cross in use is in a painting from the artist Carl Neumann. This painting shows Koch & Henderson and the entire Danish Steamship Company fleet assembled in Copnehagen in 1862, four years before the founding of DFDS. In this painting, the white cross is on a blue background, much like the current logo. The current logo was designed and re-introduced this year.
Nick the Greek Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Σημερινή "συνέντευξη-δήλωση" του Torben Carlsen, CEO της ΔΦΔΣ στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds. Αναφέρει πως σε βάθος 5ετίας η εταιρεία προτίθεται να επεκταθεί ακόμη περισσότερο, τόσο οργανικά όσο και μέσω εξαγορών. Σε 750 εκατομμύρια δολλάρια υπολογίζονται τα διαθέσιμα κεφάλαια για οργανική επέκταση, χώρια το τι μπορεί να διατεθεί για εξαγορές. Υπενθυμίζω πως αναμένουν ακόμη 3 roro και 2 ropax nebuildings. Πολύ φιλόδοξη η εταιρεία κοιτώντας το μέλλον λοιπόν, αναρωτιέμαι αν ρίξει και καμιά μετά πρός τίποτε εν Ελλάδι αναξιοπαθούσες εταιρείες και τράπεζες. Το "συνέντευξη-δήλωση" πάει στο ότι αυτά δε βγαίνουν στον τύπο επειδή τυχαία κάποιος δαιμόνιος δημοσιογράφος πήρε τον Torben τηλέφωνο και του είπε "Βρέεεεε τον Torben! Που χάθηκες ρε παιδί, πώς πάει η DFDS?". Τα κείμενα αυτά εν πολλοίς είναι ήδη γραμμένα από τα τμήματα communications των μεγάλων εταιρειών και η εφημερίδα απλά τα αναδημοσιεύει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now