Jump to content
Shipfriends
ELANTA05

Παναγία Πάρου (IMO 9108049)

Recommended Posts

ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ?

 

(1996, ex-NGV Asco, Red Sea II)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτησω και γω το ιδιο;;; ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ;;; ;):confused::confused: Και ταχυπλοο;;; :mad::)

Ποιανου ειναι αυτο;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τίποτα,

λέτε να βάψουν κανένα ΑΙΟΛΟ στα κόκκινα? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Αποστόλης ο Βεντούρης έχει αγοράσει το αδελφό του ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ το ASCO το οποίο και έχει ναυλώσει σε Γάλλους.

Λέτε να είναι αυτό και να ζητάει δρομολόγια προκειμένου να το φέρει? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως αν κρινω κι απο το δρομμολογιο γνωριμιας του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ στην Παρο μαλλον κατι μαγειρευεται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι το έχει αγοράσει εδώ και 2 μήνες περίπου απλά κάπου του ζήτησαν να το ναυλώσει εκεί για λίγο και ετσί δεν το έφερε αμέσως εδώ. :mad:

Δεν αποκλείεται τον προσεχή χειμώνα μάλιστα να φέρει και το LIAMONE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία. Μισοτιμής τα αγοράζει φαίνεται... Διαφορετικά μην μου πείτε ότι επενδύει εκατομύρια €...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αποκλείεται τον προσεχή χειμώνα μάλιστα να φέρει και το LIAMONE.

Ποιά λογική θα είχε ένας άνθρωπος αν είχε 2 corsaire να δουλεύουν το καλοκαίρι και άλλα 3 στην μητρική-θυγατρική (όπως θέλετε πείτε την) εταιρεία να κάθονται η να καίνε τα μαλλιοκέφαλά τους, και να φέρνει και έκτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή την απορία έχω κι εγώ από όταν αγόρασε το ASCO.ιατί και καλά το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ένα είναι κάπου θα το βόλευε αλλά τώρα με 2 και πιθαν΄'ον 3 συν τα άλλα της ΝΕΛ δεν μπορώ να καταλάβω πως θα τα εκμεταλλευτεί. 10 ταχύπλοα ΕΓ/ΟΓ στο Αιγαίο με αυτές τις καταναλώσεις και με την ακρίβειθα στα πετρέλαια είναι πάρα πολλά.

Η πίτα είναι μοιρασμένη και δεν ξέρω τι θα προλάβει να πάρει ο καθένας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι πιθανότερο είναι να πουλήσουν 2 ή και 3 ταχύπλοα, κατά πάσα πιθανότητα αυτά της ΝΕΛ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι πληροφορίες αναφέρουν οτι όντως τα πήρε μισοτιμής. Όλα τα γαλλικά ταχύπλοα έχουν κράκ παντού κ ιδικά το LIAMONE είναι κομμένο στις ενισχύσεις του στη μέση.

Έδω κ στα δικά μας λεγεται οτι κάθε βδομάδα έρχονταν ιδικα συνεργεία κ κολούσαν νομείς κ ενισχύσεις... Τι ψαχνετε τώρα? Όλα εδώ θα ρθουν κ κανένα δεν θα φύγει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ένα έρχεται το άλλο :D φεύγει. Ηρθε με τα χρώματα της FERRYTERANEE με πλοίαρχο τον Γιάννη Σκλαβούνο από το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα τα δρομολογια του θα ειναι αυτα πο ακουστηκαν?

Λαυριο-Παρο-Ναξο???

Δεν εχω ιδεα για την κινηση αυτης της γραμμης και κατα ποσο ειναι ορθη αυτη η δρομολογηση. Δεν εχω παντως και την καλυτερη προβλεψη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η C-LINK εχει αγαπη με το ΛΑΥΡΙΟ :P , αλλα γιατι ολα τα βαπορια ΠΑΡΟΝΑΞΙΑ B) και ΣΥΡΟΤΗΝΟΜΥΚΟΝΙΑ ;) ρε παιδια , αλλα νησια στο ΑΙΓΑΙΟ δεν υπαρχουν :mad::mad:

:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον λογω απελευθερωσης των τιμων των εισητηριων στο Λαυριο ,θα ξεκιναει καθε πρωι απο Λαυριο για Παρο-Ναξο και απο Ναξο για Παρο-Πειραια.Απο Πειραια καθε μεσημερι Παρο-Ναξο και απο Ναξο για Παρο -Λαυριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω επανερχομαστε (στο θεμα που με καιει B) ) για το ΛΑΥΡΙΟ , αρα θα χρησιμοποιηθει (θεωριτικα εφ΄οσον συμφερει) και απο αλλους !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι φαινεται!Εκτος ομως απο την απελευθερωση των τιμων των εισητηριων υπαρχει και μια αλλη παραμετρος...απο Λαυριο για κυκλαδες απαιτηται λιγοτερος χρονος ταξιδιου και ετσι μεγαλυτερη οικονομια καυσιμων!

Συγκεκριμενα απο:

ΑΠΟ ΠΡΟΣ

Πειραια Λαυριο Διαφορα ΣΕ ΜΙΛΙΑ

Παρο 93 68 25

Συρο 80 55 25

Χιο 150 120 30

Μυκονο 94 67 27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι μεγαλη η διαφορα οντως αλλα τι κινηση θα εχει απο Λαυριο αραγε;Γιατι ακομα κι αν υποθεσουμε πως εξυπηρετει το Αεροδρομιο,η Ραφηνα εχει διαφημηστει ως το πλησιεστερο λιμανι και βεβαια οι περισσοτεροι που ερχονται με οργανομενες τις διακοπες τους απο γραφεια (και οι οποιοι συνηθως ερχονται με αεροπλανο) εχουν ηδη κλεισμενα τα εισιτηρια τους απο Ραφηνα και Πειραια.Οσοι παλι ταξιδευουν απο Αθηνα θα προτιμισουν , λογω αποστασεων τη Ραφηνα και τον Πειραια αρα τι μας μενει;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω πιστευω οτι θα παθει τα καλα του Αγιος Γεωργιος περυσι απο Ραφηνα-Παροναξια. 100 ατομα το πολυ και απο Σεπτεμβρη μονιμα στο Λαυριο μαζι με τα αλλα Αιολακια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...