Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω, δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία δεν υπάρχουν αλλά το σίγουρο είναι πως η εταιρεία τη φετινή χρονιά εκτός από το κόστος του πετρελαίου που ανέβασε κατακόρυφα το κόστος λειτουργίας της, πρέπει να υπέστη και μείωση εσόδων, συνδυασμός καταστροφικός για οποιαδήποτε εταιρεία.

Στη γραμμή της Σάμου-Ικαρίας προστέθηκαν το Νήσος Μύκονος και το Βέρα, ενώ στην Παροναξία πάνω στο βραδινό δρομολόγιο της εταιρείας, έβαλε δρομολόγιο η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μιας και γνωριζω για Παροναξια αρκετα καλα μπορω να πω με μεγαλη σιγουρια οτι δεν εκανε μεγαλη ζημια στο ΡΟΔΑΝΘΗ το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Σιγουρα αν ηταν μονο του θα ηταν καλυτερα για την G.A FERRIES.Ομως σε φορτηγα τα πηγε καλυτερα και σε επιβατες ηταν πανω κατω τα ιδια.Παντα ειχε πολυ καλη πληροτητα και δουλεψε πολυ την Ιο.

Link to comment
Share on other sites

1. Το καλοκαίρι οι επιβάτες παίζουν μεγαλύτερο ρόλο από τα φορτηγά, ειδικά με τις τιμές που υπήρχαν φέτος.

2. Κανένα πλοίο δεν είχε εκπληκτικές πληρότητες αλλά το Πρέβελης είχε σαφώς περισσότερο κόσμο.

3. Το σημαντικότερο όμως (μια και μιλάμε για τη GA) δεν είναι η σύγκριση μεταξύ των πλοίων αλλά το γεγονός πως επειδή η αγορά είναι δεδομένη, όταν τη μια χρονιά παίζεις μόνος σου στη βραδινή ζώνη και την επόμενη τη μοιράζεσαι με ένα επιπλέον πλοίο, αυτό είναι καταστροφικό για τα έσοδα σου.

Γιατί μπορεί λοιπόν όπως λες να είχαν πάνω – κάτω τους ίδιους επιβάτες, αλλά όταν κάνεις ταμείο δεν συγκρίνεις πόσους είχες εσύ σε σχέση με τον ανταγωνιστή σου, αλλά πόσους είχες φέτος σε σύγκριση με πέρσι που δεν υπήρχε ο ανταγωνιστής.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω εδώ με τον Ορέστη αφού πέρυσι 'επαιζε μόνος του με διπλάσιες τιμές στα φορτηγά ,από το κανονικό, και σε ορισμένα νησιά μεγαλύτερη τιμή σε επιβάτη το Ρομίλντα από τα ταχύπλοα.:eek::eek::eek:Νομίζω πως τα είχαμε θίξει αυτά πέρυσι....

Link to comment
Share on other sites

Εγω εκανα αναφορα στο ΡΟΔΑΝΘΗ για τη γραμμη του στην Παροναξια.Το Πρεβελης δεν πηγε καλυτερα απο το ΡΟΔΑΝΘΗ σε επιβατες γιατι οπως λεω και πιο πανω το ΡΟΔΑΝΘΗ δουλεψε πολυ την Ιο αλλα και Σαντορινη(λιγο πιο πολυ το Πρεβελης),ενω το Πρεβελης μονο Σαντορινη.Αυτα οσο αφορα την κοντρα για τα 2 πλοια.Για περσυ δεν γνωριζω τι εγινε γιατι δεν υπηρχε καποιο πλοιο της G.A FERRIES σταθερο στην γραμμη Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη.Τωρα αν μπηκε μεσα η εταιρια δεν μπορω να το ξερω αλλα δεν γινεται να μπαινει μονο η G.A FERRIES μεσα(αφου δεν ειναι πουθενα μονη της) και οι αλλες να ειναι κερδοφορες.....Καμια εταιρια ετσι και αλλιως δεν ειναι μονοπωλιο πουθενα...(εκτος Κρητης)

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα πλοια της εταιριας (εκτος του ΝΤΑΛΙΑΝΑ κ του ταχυπλοου) θα ειναι μαζεμενα σημερα στον Πειραια (το μεσημερι ερχεται κ το ΜΙΛΕΝΑ):). Θα φυγουν το ΡΟΔΑΝΘΗ στις 17.00 για Δωδεκανησα κ το ΡΟΜΙΛΝΤΑ στις 21.00 για Δυτικες Κυκλαδες κ αγονη μεχρι Αναφη.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι εγώ με τον Ορέστη.Το καλοκαίρι που είναι οι παχές οι μύγες τα φορτηγά είναι η γαρνιτούρα του γκαράζ κι όχι το κύριο πιάτο. Γεμίζεις ΙΧ κι έχεις αναμονη τα φορτηγά οπότε αν υπάρξει διαθέσιμος χώρος συμπληρώνεις. Έτσι βγαίνει το μεγαλύτερο ποσοστο κέρδους του καλοκαιριου.Στην Παροναξία τα είπατε στην Ικαρία Σάμο υπέστει μεγάλο ανταγωνισμό φέτος.Τα προηγούμενα χρόνιοα με τον ΠΗΓΑΣΟ στο φουλ της σεζόν περισευαν πολλά ΙΧ και τα περισσότερα φορτηγά μιας και το γκαράζ του ΠΗΓΑΣΟΥ δεν επαρκούσε οπότε μαζευε ο καπτα Μάκης μεγάλες πληρότητες κι αυτός.

Φέτος με το ΜΥΚΟΝΟΣ που έχει διπλάσιο γκαράζ από του ΠΗΓΑΣΟΥ και +500 περίπου επιβάτες πρωτόκολλο δεν περίσεψε ΙΧ απεναντίας κάλυψε αρκετά και τα φορτηγά ενώ τις ημέρες που ήταν το ΒΕΡΑ με τις πολύ χαμηλές τιμές στα φορτηγά τα μάζευε σχεδόν όλα με αποτέλεσμα ο καπτα Μάκης να μην πάει καλά στην γραμμή και γι αυτό μόλις αποδεσμευτηκε από τα δηλωμένα δρομολόγια να την παρατήσει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στα δικαστήρια ο καπτάν Μάκης δεν τα πήγε και άσχημα.....

Αποζημίωση 200.000 στην G.A. Ferries-Αγούδημος

Χρηματική αποζημίωση συνολικού ύψους 198.000 ευρώ διατάσσεται, με απόφαση που εξέδωσε χθες το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου, να καταβάλει τουριστικό γραφείο της Ρόδου στη ναυτιλιακή εταιρεία "GA FERRIES" αφού κρίθηκε ότι 4 μέλη του διοικητικού συμβουλίου του τουριστικού πρακτορείου υπεξαίρεσαν έσοδα από εισιτήρια.

Για το ίδιο θέμα έχει διαταχθεί με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Δωδεκανήσου η παραπομπή σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Δωδεκανήσου επί κακουργημάτων των 4 μελών του διοικητικού συμβουλίου τουριστικού πρακτορείου της Ρόδου που διώκονται για υπεξαίρεση από κοινού αντικειμένου ιδιαίτερα μεγάλης αξίας το οποίο τους είχαν εμπιστευθεί με την ιδιότητά τους ως διαχειριστών ξένης περιουσίας και εντολοδόχων.

Το δευτεροβάθμιο δικαστικό συμβούλιο απέρριψε ουσία την έφεση κατά του πρωτόδικου βουλεύματος των κατηγορουμένων λαμβάνοντας υπόψιν του στοιχεία που ανέκυψαν μετά την διενέργεια ελέγχου από εντεταλμένο πραγματογνώμονα που εκτίμησε ότι οι εκπρόσωποι του πρακτορείου δεν είχαν αποδώσει στην ναυτιλιακή εταιρεία περίπου 64,5 εκατ. δρχ. Αρχικώς είχαν κατηγορηθεί ότι υπεξαίρεσαν συνολικά το ποσό των 72.143.412 δραχμών από την εταιρεία του κ. Γεράσιμου Aγούδημου.

Οι εκπρόσωποι του τουριστικού πρακτορείου είχαν αναλάβει βάσει προφορικής συμφωνίας την πρακτόρευση για την πόλη της Pόδου των πλοίων E/Γ � O/Γ "POΔANΘH", "NTAΛIANA", "MIΛENA", "MAPINA", "POMIΛNTA", και "ΔHMHTPOYΛA" υποχρεούμενοι σε τακτά χρονικά διαστήματα 30 ημερών να αποδίδουν στην κοινοπραξία το σύνολο των οφειλόμενων χρηματικών ποσών σύμφωνα με το εκάστοτε λογιστικό Δελτίο.

Ωστόσο αν και στις 4 Ιουλίου 2001 η ναυτιλιακή εταιρεία ανεκάλεσε τη συμφωνία πρακτόρευσης των εν λόγω πλοίων καλώντας ταυτόχρονα τους κατηγορουμένους να καταβάλουν σε αυτήν το οφειλόμενο χρεωστικό υπόλοιπο εκ. δραχμών 72.143.412 δραχμών αυτοί αρνήθηκαν να το πράξουν κοινοποιώντας σχετικό εξώδικο προς αυτήν στις 16 Ιουλίου 2001.

Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του τουριστικού πρακτορείου με την έφεση τους κατά του πρωτόδικου βουλεύματος αντέκρουσαν τα στοιχεία που οδήγησαν στην παραπομπή τους.

Τόνισαν ειδικότερα ότι το πρακτορείο ξεκίνησε τη συνεργασία του με την "G.A FERRIES" το 1990 και όχι το 1999 όπως αποδέχεται το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Pόδου, κάτω από αντίξοες επιχειρηματικά και κοινωνικά συνθήκες, αφού η εκμετάλλευση των γραμμών Δωδ/νήσου γινόταν αποκλειστικά από τη ΔANE.

Υποστήριξαν ακόμη ότι για μεγάλο διάστημα η G.A. FERRIES δεν κατέβαλλε τη συμφωνηθείσα προμήθεια στο πρακτορείο και ότι για τη μεταφορά φορτηγών το πρακτορείο απέστειλε στην εταιρεία μεταχρονολογημένες επιταγές τις οποίες υποχρεώθηκαν να οπισθογραφούν με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ως συνοφειλέτες τρίτων. Επιπλέον ισχυρίζονται ότι η εταιρεία τους χρέωνε με ποσά ακυρωθέντων εισιτηρίων.

Τον Nοέμβριο του 1999 μετά την διαρροή φήμης ότι ο κ. Aγούδημος επροτίθετο να πωλήσει το σύνολο των πλοίων του στην "MINOAN", ύστερα από 9 χρόνια προφορικής συνεργασίας υπεγράφη ιδιωτικό συμφωνητικό πρακτόρευσης με ρήτρα 15 εκατ. δρχ. Οταν "έκλεισε" η αγοραπωλησία τον Aπρίλιο του 2000 το συμφωνητικό αυτό λύθηκε.

Εκτοτε όπως υποστηρίζουν τα μέλη του δ.σ. του πρακτορείου εμφανίστηκαν προβλήματα με αποτέλεσμα την κατάρρευση της συνεργασίας.

Τα μέλη του δ.σ. του πρακτορείου εκπροσωπεί ο δικηγόρος κ. Μ. Κουτσούκος και την εταιρεία GA Ferries o δικηγόρος κ. Γ. Μαυρομάτης.

πηγή: aegaioblogspot

Link to comment
Share on other sites

Ειναι γεγονος πως φετος η εταιρια μετα απο 20 χρονια λειτουργιας τα εχει βρει πολυ σκουρα. Η παραδοσιακη της υπεροχη στην Ικαροσαμια φετος εξαφανιστηκε ενω στα Δωδεκανησα η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ εχει το 70% της πιττας. Μενουν τα επιδοτουμενα των Κυκλαδων κ η Παροναξια που αντεχει ακομη για λιγο καιρο.Τα απολυμενα πληρωματα των δεμενων ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ,ΜΑΡΙΝΑ διαμαρτυρονται κ κανουν πορειες..Αργα η γρηγορα θα εχει σοβαρο προβλημα.Κατ εμε πρεπει να πουλησει τα υπεργηρα ΜΙΛΕΝΑ-ΝΤΑΛΙΑΝΑ κ ενδεχομενως κ μερος της ακινητης περιουσιας της. Η εταιρια μοιραια θα συρικνωθει αλλα τουλαχιστον πρεπει να αγωνιστει για να αντεξει οπως αντεξε στο μονοπωλειο Σφηνια το 99.Με λιγοτερα πλοια κ λιγοτερα λειτουργικα εξοδα θα μπορεσει ενδεχομενως να μεινει μια μικρη πλην υγιης εταιρια..ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ κ ΡοΔΑΝΘΗ να μεινουν Δωδεκανησα, ΡΟΜΙΛΝΤΑ στην αγονη Κυκλαδων, ταχυπλοο Σποραδες, και τα ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ, ΜΑΡΙΝΑ το χειμωνα να καλυπτουν τις ετησιες των αλλων ενω απο Μ.Εβδομαδα εως τελη Σεπτεμβρη το ενα να κανει Θεσσαλονικη-Ηρακλειο κ το αλλο Παροναξια.Αλλες λυσεις δε βλεπω.

Link to comment
Share on other sites

μπορει απλα πλεον να μη θελει να συνεχισει τοσο εντονα στην ακτοπλοϊα. ακινητη περιουσια εχει, αλλα για τον εαυτο του. η οικογενεια εχει και αλλες επικερδεστατες επιχειρηματικες δραστηριοτητες και ο καπτα μακης ισως κρινει οτι δεν εχει λογους να εμπλακει σε εναν ανταγωνισμο με τα αραβικα και κυπριακα (?) κεφαλαια που κυριαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που σίγουρα ψάχνει εναγωνίως να πουλήσει είναι το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ το οποίο θα σταματήσει έτσι κι αλλιώς λόγω eurosolas. Νομίζω έχει άλλη μία σεζόν. Δεν ξέρω αν βγάζει και το καλοκαίρι του 2010. Συν όλοις τοις άλλοις καιει και κάτι παραπάνω από τα άλλα Αγουδημοβάπορα. Το θέμα είναι κατά πόσο είναι εφικτό να πουληθεί. Από κει και πέρα τα έχουμε ξαναπεί. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το τοπίο, δεν βλέπω ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ να φεύγουν σύντομα γιατί δεν καίνε τίποτα. Γι'αυτό άλλωστε τα βλέπεις και αλλονίζουν ενώ δένουν τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ εκτός των άλλων που ειπώθηκαν έχει και μικρό γκαράζ για το μέγεθός του οπότε είναι αυτό που θέλει να διώξει.Από εκεί και πέρα ΜΙΛΕΝΑ/ΝΤΑΛΙΑΝΑ καίνε μισό κουβά πετρέλαιο, το ΡΟΜΙΛΝΤΑ είναι το μοναδικό της εταιρίας που έχει σταθερό ρόλο στην ακτοπλοία...

Όσο για την ακίνητη περιουσία αλοίμονο αν πουλούσε ο καπτα Μάκης ισόβια κερδοφόρα κεφάλαια να τα πετάξει στην ακτοπλοία.

Η ακτοπλοική δραστηριότητα είναι μία εκ των πολλών δραστηριοτήτων της οικογενείας οπότε αν δεν πάει καλά είναι προτιμότερο να την παρατήσεις παρά να προσπαθείς να την καλύψεις εκ των έσω γιατί από μόνη της μπορεί να συμπαρασύρει και τις υπόλοιπες στην κατηφόρα.

Επιπλέον τα μεγ'έθη έχουν γιγαντοποιηθεί κι ένας παραδοσιακός από μόνος του όποιος κι αν είναι δεν μπορεί να αντέξει εύκολα στον ανταγωνισμό.

ΑΝΕΚ και HSW κονταροχτυπήθηκαν στα Χάνια για 4 μήνες πριν αδελφοποιηθούν με σαφείς επιπτώσεις και για τις 2 εταιρίες.Αυτές άντεξαν ένας παραδοσιακός δεν θα είχε αντέξει και ή που θα είχε φυγει τον πρώτο μήνα ή που θα είχε φτάσει στο χείλος του γκρεμού.

Link to comment
Share on other sites

Τον ματιάξαμε ρε παιδιά τον άρχοντα με την ακίνητη περιουσία του.

Φωτιά άκουσα ότι προκλήθηκε στο ισόγειο των κεντρικών του γραφείων από βραχυκύκλωμα.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς έγινε George. Μικρής έκτασης φωτιάς προκλήθηκε χθες το πρωί στο ισόγειο του κτιρίου των γραφείων της εταιρείας. Στο χώρο που είναι ο φύλακας και οι κρατήσεις της εταιρείας. Η φωτιά περιορίστηκε χαρις την άμεση επέμβαση των εργαζομένων αλλά και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Καλο ξεκινημα λοιπον στον βαπόραρο στη νεα του γραμμή......

μόνο που απο τις 5/11 αλλάζει ο βαπόραρος:

17:00 ΘΗΡΑ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΚΑΣΟΣ, ΚΑΡΠΑΘΟΣ, ΧΑΛΚΗ, ΡΟΔΟΣ ΜΙΛΕΝΑ

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
ορθογραφικά λάθη του δημοτικού
Link to comment
Share on other sites

To Milena simera paraskeui 7/11 anti na afixthei sti rodo 22:40 tis pemptis kai na anaxwrisei 01:00 tis paraskeuis,afixthei 2:30.3 WRES & 50 leptakia.Sas orkizomai oti apo to spiti mou to opoio apexei 4 xiliometra apo to limani kai apo to opoio exw plires optiko pedio akouga tis mixanes tou ploiou.Sta autia mou itan san na fwnaze kapoios "den antexw allo!!"...

Link to comment
Share on other sites

Μιλενα-Νταλιανα ακουγονται κυριολεκτικα απο μιλια μακρυα χρονια τωρα, τα wartsillakia κελαϊδανε ασχετως ταχυτητας..μη δινεις σημασια, 3 ωρες για τοσες ωρες ταξιδι ειναι πταισμα :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...