Nick the Greek Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Εφαγα μια φλασια τωρα και ψαχνοντας λιγο το θεμα του πρωην Μυκονος ΙΙ, συνειδητοποιησα οτι φευγοντας απο την Ελλαδα ειχε μετονομαστει σε Sarmat. Απο και και περα κανει δρομολογια μεταξυ Τουρκιας και Ρουμανιας απ' οσο ξερω. Το παραδοξο ομως ειναι πως απ' οτι βρηκα μεταξυ του 2006 και του 2008 το πλοιο μετονομαστηκε σε Μυκονος ΙΙ και μετα παλι σε Sarmat με σημαια Μολδαβιας το οποιο ειναι και το τωρινο του ονομα. Να δουμε ποτε θα αξιωθω να σκαναρω και καμια φωτο να βαλω στο γκαλλερι.. Edited February 11, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Θα σε βγάλω από τον κόπο πολυάσχολο αγόρι παραθέτοντάς σας δύο φωτο του βαποριού όσο το είχαμε εδώ. Μία τον Αύγουστο του 1997 σε μανούβρα για τον μεγάλο μόλο του μέσα λιμανιού της Μυκόνου με φόντο έναν δέλφινα που περισσότερο παρεμποδίζει και μία Σεπτέμβρη του 2001 εν πλω προς Τήνο. Ένας από τους πλοιάρχους που το ταξίδεψαν είναι και ο εξαιρετικός Μανώλης Λούσσας σημερινός πλοίαρχος στην HSW. Edited July 8, 2019 by polmyt new link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ο καπτα Μανώλης έκανε σε αυτό τα πρώτα του πλοιαρχικά βήματα και τα είχε πάει περίφημα. Είχε πάει με αυτό σε προβλήτες πελάγους - πελάγους με πάμπολα βράχια να τις περιβάλουν όπως είναι το Καρκινάγρι στην Ικαρία για να πάρει βυτία, σε προβλήτες που ούτε καν έχει σκεφτεί να δέσει τέτοιο βαπόρι όπως ο Μαραθόκαμπος στην Σάμο όντας πλοίαρχος λίγων ημερών, και μην ξεχνάμε ότι καθημερινά μπαινόβγαινε στην Μύκονο ΄στο μέσα λιμάνι (τότε το έξω ούτε καν στα σχέδια δεν ήταν) με αυτό το βαπόρι που ούτε προπελάκι είχε ενώ η ιπποδύναμή του ήταν πολύ μικρή για το μέγεθός του και τα λιμάνια που εξυπηρετούσε. Άλλοι καπετανιοι που το ταξίδεψαν θυμάμαι τον καπτα Ανδρέα Νάζο (πλοηγός Μυκόνου), τον καπτα Σιδερή Μαμίδη, τον καπτα Σωκράτη Καφετζόπουλο (πλοηγός Σύρου) και τον καπτα Νίκο τον Θερμό λίγο πριν πουληθεί κι ο οποίος πρέπει να ήταν κι ο τελευταίος του πλοίαρχος στην Ελλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 μην ξεχνάμε ότι καθημερινά μπαινόβγαινε στην Μύκονο ΄στο μέσα λιμάνι Πολυ σωστα! Οπως και το πρωτο Μυκονος, στο παλιο λιμανι της Μυκονου εμπαιναν για πλαγιο-πρυμνοδετηση παντα με αφιξη (απο Ραφηνα τοτε η αναχωρηση) γυρω στα μεσανυχτα. Μιλαμε για ηρωικες εποχες και ηρωικες μανουβρες, σε ωρες που δεν υπηρχαν φωτα(κυριολεκτικα και μεταφορικα) για να φωτισουν τον καθημερινο αγωνα αυτων των ανθρωπων που εχουν δουλεψει σε αυτα τα πλοια.. ΥΓ: Ευγε George, αργα η γρηγορα θα συνεισφερω κι εγω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Το πλοιο συνεχίζει τα δρομολογια του στα νερα της Μαύρης -κι άραχνης- Θάλασσας. Τα λιμάνια των τελευταίων δυο μηνών περιλαμβάνουν το Illychevsk και τη Σεβαστούπολη της Ουκρανίας, το Bourgas της Βουλγαρίας, το Poti της Γεωργίας και την Κωνσταντινούπολη οπου το πληρωμα πνίγει τον πόνο του με κάτι guezel bebek:D! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Το πλοίο τις 2 τελευταίες ημέρες πέρασε από το Αιγαίο με προορισμό το Suez. Τελευταίο ταξίδι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Αυτά τα τρίγωνα στα μάγουλα γνωρίζει κανεις γιατί υπάρχουν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 τριγωνα καλαντα αν θυμαμαι καλα, τα ειχε και απο την εποχη που ηταν ro ro anglia και πρεπει να ειναι sponsonακια. (το θυμαμαι τελη του 86 δεμενο στην πατρα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Προσωπικά δεν τα βλέπω σαν sponsons, αφού είναι πολύ μικρά σε όγκο και δεν καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν για να τετραγωνίζεται τα γκαραζ, χωρις να είμαι απόλυτα σίγουρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 θεοφιλεστατε, αν δεν ειναι sponsons, τοτε μαλλον εχει να κανει με καποιον απο τους ντοκους που εδενε. αν δεις εδω, δεν φαινεται να τετραγωνιζει, αλλα να περισσευει Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 ...πελάγους - πελάγους με πάμπολα βράχια να τις περιβάλουν όπως είναι το Καρκινάγρι στην Ικαρία για να πάρει βυτία, σε προβλήτες που ούτε καν έχει σκεφτεί να δέσει τέτοιο βαπόρι όπως ο Μαραθόκαμπος στην Σάμο όντας πλοίαρχος λίγων ημερών... Με καθυστέρηση διετίας (λόγω προσωρινής απουσίας μου τότε εκτός Ελλάδος) παρατήρησα το σχόλιο του διακεκριμένου μέλους της Ικαριακής Κοινωνίας και απορώ: Τί πήγε να κάνει ένα Ro/Ro έστω και μεγέθους Μύκονος ΙΙ στον Όρμο Μαραθοκάμπου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Το πλοίο πουλήθηκε για διάλυση στην Τουρκία και ήδη περιμένει τη σειρά του στα ανοιχτά της Aliaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Μια φωτογραφία από τη προσάραξη του Sarmat (IMO No: 7211969) (πρώην Μύκονος ΙΙ) στη παραλία του Αλιαγα από το Captain Selim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 εχει καποιος φωτο του πλοιου απο το ατυχημα στην ραφηνα η οποιαδηποτε αλλη φωτο?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Εχει στην gallery και απο το ατυχημα και δυο τρεις ακομα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 11, 2022 Author Share Posted January 11, 2022 (edited) Δεμένο στο κεφάλι του Ηετίωνα, ο @stathis το έχει φωτογραφίσει απογευματινή ώρα. Πίσω του κάποιο πρώην Βουλγάρικο bulk carrier ξεφορτώνει στάρι στο σιλό. Edited January 12, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 11 Share Posted April 11 Και εν πλω ,μαλλον προς Ραφηνα, απο τον @marittimo To μπλε που εχουν βαψει το κατι σαν sponsons, μαλλον το δειχνουν πιο ασχημο σε σχεση με την λευκη του εκδοση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now