Jump to content
Shipfriends

Νικόλας Α (ΙΜΟ 7707853)


Recommended Posts

Δεν ξέρω πολλά από μηχανές αλλά δεν μου φάνηκαν για ανταλλακτικά. Η μία νταλικά ΄ήταν έξω με μια μεταχειρισμένη μηχανή που έπιανε όλο το ρυμουλκούμενο. Έξω από το καταπέλτη ήταν δύο -αν θυμάμαι καλά- καλυμένες με ένα ασημένιο υλικό σαν πυρίμαχο. Η δεύτερη νταλίκα έκανε ανάποδα στο καράβι άδεια.

Link to comment
Share on other sites

Εάν ήταν δυο καλυμμένες με ασημένιο πυρίμαχο υλικό που λες, θα ήταν οι προηγούμενες μηχανές που είχε το πλοίο, συνήθως τα block της μηχανής τα καλύπτουν με αυτό το υλικό!! Όσο για την άλλη που λες, που έβγαινε πρέπει να ήταν η τρίτη μηχανή που είχαν αγοράσει για spare ανταλλακτικά!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήγαινε Ρόδο από ότι έμαθα!!! Καλύτερα να μην αναφέρω τη ταχύτητα του, γιατί θα γελούσατε!!! Κανείς τόσα έξοδα για να πιάσει αυτή τη ταχύτητα!!! Ήμαρτον κύριε που θα έλεγε ο Γεωργίου!!

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ (ΝΟΜΙΖΩ ΗΤΑΝ 01/08) ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΕΠΑΘΕ BLACK OUT! ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕ ΩΣ ΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ (ΚΑΤΙ ΥΠΟΨΙΑΖΟΝΤΑΝ) ΕΤΡΕΞΕ ΠΡΟΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΙΣΕ ΩΣ ΤΟ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ. ΑΣ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΙΓΚΑ ΣΤΗΝ ΝΤΑΛΙΚΑ Κ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ (ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΤΟ AIS ΜΑΣ). ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ PIELSTIC ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΔΕΗ ΠΟΥ ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ! ΣΧΟΛΙΑ??? ΑΝΤΕ ΝΑ ΝΕ ΚΑΛΑ Ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΣ Κ Ο ΑΓ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ!!! ΛΕΣ Κ Η ΝΕΛ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΒΓΑΛΕ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΓ ΡΑΦΑΗΛ? ΚΑΚΟΜΥΡΕ ΛΑΕ ΟΛΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπήκε στο λιμάνι ο ΝΙΚΟΛΑΣ και τους σακάτεψε όλους! Μετά τον Ευστάθιο, διαβάζουμε από το ΥΕΝ :

Από τον Πλοίαρχο του Ο/Γ «ΜΥΚΟΝΟΣ» Ν.Π. 10899 ενημερώθηκε χθες αργά το βράδυ η Λιμενική Αρχή Κερατσινίου ότι όταν το πλοίο έβγαινε από τον λιμένα Ικονίου απεκόπη η αριστερή του άγκυρα εξαιτίας προηγουμένων κινήσεων απεμπλοκής αγκύρων, που είχαν μπλεχθεί με τις άγκυρες του Ο/Γ «ΝΙΚΟΛΑS A» Ν.Π. 10369.

Το παραπάνω πλοίο επέστρεψε στο Ικόνιο και μετά επιθεώρησης του από επιθεωρητή Κ.Ε.Ε.Π. επετράπη ο απόπλους του για την εκτέλεση του δρομολογίου του προς Σύρο – Τήνο - Μύκονο.

Επιπλέον, τι είδους αλλαγή μηχανών κάνει καποιος όταν δεν μεγαλώνει την ταχύτητα του πλοίου στο ελάχιστο? Κάπου στα 12- 13 πρέπει να πήγαινε παλιά, 12 μας γράφει ο Απόστολος πως πάει τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί με το ΙΘΑΚΗ προσπεράσαμε τον ΝΙΚΟΛΑΚΗ του οποίου το πάνω γκαράζ ήταν τελείως άδειο απ'όσο μπόρεσα να διακρίνω. Επίσης τον προσπέρασε και το ΚΑΛΥΨΩ της Louis που έπλεε παράλληλα. Ακόμα και όταν μπήκαμε στο separation και κόψαμε στα 15,5 η απόσταση εξακολουθούσε να αυξάνεται μεταξύ μας. :P

Link to comment
Share on other sites

Χθες καθόμουν κ παρακολούθαγα στο AIS για να δώ την ταχύτητα του. 5 μίλια απο την κιτρηνη πηγαινε με 13 τωρα παρακατω δέν ξέρω αν ανοιγει κι άλλο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παιδια την Τριτη το μεσημερι το πλοιο εκανε πετρελευση. Να πηρε πετρελαια για να παει στο Περαμα? Οσο για την πωληση εννοειται οτι ο Αγουδημος δεν θα ελεγε οχι σε μια καλη προσφορα. Το θεμα ειναι ποιος θα το αγοραζε...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ συνεργάτες του είχαν πει αν βρει κάποιον να το σκοτώσει το βαποράκι!! Αλλά αυτός ήταν ανένδοτος!! Τώρα από ότι μαθαίνω θα δέσει γιατί λήγει η προσωρινή άδεια που είχε πάρει για να κάνει δρομολόγια το καλοκαίρι από τον Ελληνικό νηογνώμονα!! Τώρα θα πρέπει να ετοιμάσει τα χαρτιά του για να συνεχίσει να ταξιδεύει!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...