enas chiotis Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 (edited) Τελικά μετά τα ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ και ΘΑΛΗΣ του ΟΤΕ, πάνω που νομίζαμε ότι μας τελείωσαν τα καλωδιακά πλοία στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το πλοίο ΙΚΑΡΟΣ για να αναπληρώσει τα κενά. Ανήκει σε ελληνική ιδιωτική εταιρεία και εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί στις θάλασσές μας προσφέροντας τις υπηρεσίες του. Λογικά με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, αλλά από το ολότελα... Edited April 26, 2018 by polmyt
gioannis Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Τελικά μετά τα ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ και ΘΑΛΗΣ του ΟΤΕ, πάνω που νομίζαμε ότι μας τελείωσαν τα καλωδιακά πλοία στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το πλοίο ΙΚΑΡΟΣ για να αναπληρώσει τα κενά. Ανήκει σε ελληνική ιδιωτική εταιρεία και εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί στις θάλασσές μας προσφέροντας τις υπηρεσίες του. Λογικά με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, αλλά από το ολότελα... Ε οχι και καινουργιο το Ικαρος,τουλαχιστον 7-8 χρονια το ξερω εγω,μιας και μας ειχε βαλει καλωδια και στην κατασκευη της γεφυρας στο Ριο το 2003.
Earl Granville Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Το καλωδιακό ΙΚΑΡΟΣ είχα την τύχη μια φορά να το επισκεφτώ στην Ελευσίνα΄. Τώρα δεν ξέρω σε ποιόν ανήκει πάντως τότε άνηκε στον Θείο μου ο οποίος έχει την ναυτιλιακή Barou Kaha η οποία έχει στην κατοχή της δύο bulk carrier το VENETICO B (60αρι)που φέτος πέρασε το σπέσιαλ του στην Ελλάδα κι έμεινε πολλούς μήνες στο Πέραμα και στην Κυνόσουρα και το LUCKY B(40αρι). ΄Μάλιστα το όνομα ΙΚΑΡΟΣ το φέρει από τότε που περιήλθε στην ιδιοκτησία του θείου μου και λόγω καταγωγής το ονόμασε έτσι. Τώρα βεβαίως δεν ξέρω σε ποιον ανήκει αλλά με την πρώτη ευκαιρία μιας και το έφερε η κουβέντα θα τον ρωτήσω σε ποιον το είχε πουλήσει.
Earl Granville Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Αν και με λίγο καθυστέρηση θυμήθηκα και ρώτησα τον θείο μου.Πριν μια 5ετία περίπου το είχε πουλήσει σε μια εταιρία δυτών που έκανε παράλληλα και ναυαγιαιρέσεις ιδιοκτήτης της οποία ήταν ο κ.Πέτρος Κογιάμης.
giannisk88 Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Καλησπέρα σας, κάνοντας μία βόλτα στα θέματα της ποντοπόρου μου δημιουργήθηκε η απορία, μιάς και δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί καλωδιακό πλοίο, μήπως μπορείτε να μου πείτε ποιά/ποιές ακριβώς εργασίες εκτελούν αυτού του τύπου τα πλοία?
NHSOS XIOS Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Βαζουν,βγαζουν και συντηρουν υποθαλασσια καλωδια του ΟΤΕ κ της ΔΕΗ.Φανταζομαι γενικοτερα ασχολουνται και με τιποτα μικροαγωγους που περνανε κατω απο την θαλασσα.
giannisk88 Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 (edited) Μάλιστα, κάπως έτσι το είχα σκεφτεί και εγώ απλώς επειδή δεν είχα ξανακούσει για τα καλωδιακά ρώτησα να σιγουρευτώ. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Edited September 5, 2010 by proud_ionian quote
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Ίκαρος (IMO 7411820) (1975 - Καλωδιακό) Αυτό το πλοίο χρόνια τώρα το έβλεπα στο λιμανάκι της Ελευσίνας (πάντα και μόνο από πρύμα), και αναρωτιόμουν αν ταξιδεύει και ποτέ. Το συνάντησα σήμερα απροσδόκητα στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα όπου δεξαμενίζεται καλωπίζεται και ...αγωνίζεται να ξεφορτωθεί από τα ύφαλα του το θαλασσινό ζωικό βασίλειο που είχε μαζέψει. Μύδια και όστρακα με τα κιλά σωριασμένα τριγύρω , και όλο το ναυπηγείο του Παναγιωτάκη είχε την ευωδιά ιχθυοπωλείου .
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 Δύο εβδομάδες μετά από το προηγούμενο ποστ και τις φωτογραφίες του πλοίου που είδαμε, το ΙΚΑΡΟΣ εξακολουθεί να βρίσκεται και να καλλωπίζεται στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας. Σε σαφώς καλύτερη κατάσταση, με τα ύφαλα του καθαρισμένα και φρεσκοβαμένα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Το πλοίο εμφανίζεται στο AIS με σημαία Comoros την οποία πρέπει να ύψωσε πρόσφατα. Στο τελευταίο update του πλοίου στο equasis (Ιούλιος 2010) φέρεται με Ελληνική σημαία από το 1994 μέχρι και σήμερα. Πριν μια 5ετία περίπου το είχε πουλήσει σε μια εταιρία δυτών που έκανε παράλληλα και ναυαγιαιρέσεις ιδιοκτήτης της οποία ήταν ο κ.Πέτρος Κογιάμης. Η εταιρεία λεγόταν (και λέγεται ίσως ακόμα) Subwater Works Maritime Co με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1975 στην Δανία με πρώτο όνομα το HANS BOYE, από το 1985 έως το 1994 λεγόταν BATELCO ONE, και από το 1994 μέχρι τις μέρες μας ΙΚΑΡΟΣ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Το πλοίο μετά από τόν κάπως μεγάλο σε διάρκεια δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη (από όπου έχουμε δει φωτό σε πιό πάνω ποστ), βρίσκεται ακόμα στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, στο φυσικό του στοιχείο όμως πιά και πλαγιοδετημένο σε προβλήτα των ναυπηγείων Σαλαμίνας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Το ΙΚΑΡΟΣ μετά την μακροχρόνια παραμονή του στην Ελευσίνα και κατόπιν τον δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας (από όπου και το είδαμε σε αρκετές φωτό σε προηγούμενα ποστς), αναχώρησε από ότι φαίνεται για "ταξίδια μακρινά". Τελευταίο στίγμα του πλοίου στο AIS πριν πέντε ημέρες, στις 16/3ου, στο Port Said.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 Eπτά (+) μήνες μετά τήν επαναδραστηριοποίηση, τον καλλωπισμό, την αναχώρηση του από την Σαλαμίνα και το τελευταίο του στίγμα από το Port Said, το πλοίο έδωσε ξανά "σημεία ύπαρξης" στο AIS μόλις πριν τέσσερις ημέρες από τον Περσικό κόλπο και πιό συγκεκριμμένα από προσέγγιση του στο Κουβέιτ. Το πλοίο εμφανίζεται στο AIS με σημαία Comoros την οποία πρέπει να ύψωσε πρόσφατα. Στο τελευταίο update του πλοίου στο equasis (Ιούλιος 2010) φέρεται με Ελληνική σημαία από το 1994 μέχρι και σήμερα. Η εταιρεία λεγόταν (και λέγεται ίσως ακόμα) Subwater Works Maritime Co με έδρα τον Πειραιά. Το IKAROS φέρεται πλέον να ανήκει στην Marinetel Shipping SA με έδρα επίσης στην χώρα μας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 14, 2012 Posted April 14, 2012 Ένα χρόνο μετά την αναχώρηση του από την χώρα μας για τον Περσικό κόλπο, το ΙΚΑΡΟΣ επέστρεψε πριν λίγες ημέρες στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Το ΙΚΑΡΟΣ είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας για εργασίες συντήρησης και φρεσκάρισμα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Το ΙΚΑΡΟΣ αναχώρησε πριν λίγες ημέρες από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας όπου βρισκόταν το τελευταίο εξάμηνο, με προορισμό την Δυτική Αφρική. Τελευταίο του στίγμα στο AIS μόλις σήμερα, από το Ντακάρ της Σενεγάλης.
polmyt Posted September 24, 2015 Posted September 24, 2015 (edited) Το πλοιο βρισκεται στη Σαλαμινα προφανως για επισκευες.Εχει αλλαξει μαλιστα αλλαξει ονομα σε ΙΚΑΡΟΣ Ι και είναι βαμμενο μπλε.Στο marinetraffic εχει και φωτογραφιες του Edited September 24, 2015 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 Το πλοίο σήμερα αναχώρησε από το Λαύριο με προορισμό το Σουέζ ενώ όπως φαίνεται πλέον έχει σημαία Παναμά αντί για Comoros από την 01/11/2013 σύμφωνα με το Equasis. Ενώ πλέον σαν εταιρεία του φαίνεται η Amancio Shipping Corp από τις 09/03/15 με έδρα την Βούλα που έχει την ίδια διεύθυνση με τη προηγούμενη εταιρεία (Marinetal Shipping Co από τις 10/12/10).
polmyt Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 To πλοιο από αρχες Μαρτιου εχει επιστρεψει στην Ελλαδα και συγκεκριμένα στο Λαυριο
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2021 Posted July 13, 2021 Ας δούμε το Ίκαρος Ι δεμένο στο Λαύριο, παραπλεύρως του Mekong Spirit
polmyt Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 Στην ιδια θεση ειναι παροπλισμενο το πλοιο.Εχω μια αισθηση οτι εχει μια μικρη κλιση δεξια
Petros P Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 Ουτως η άλλως δε θα αργήσει και η ώρα που θα πάει απέναντι 😇
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now