Jump to content
Shipfriends
enas chiotis

Ikaros I (IMO 7411820)

Recommended Posts

Τελικά μετά τα ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ και ΘΑΛΗΣ του ΟΤΕ, πάνω που νομίζαμε ότι μας τελείωσαν τα καλωδιακά πλοία στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το πλοίο ΙΚΑΡΟΣ για να αναπληρώσει τα κενά.

Ανήκει σε ελληνική ιδιωτική εταιρεία και εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί στις θάλασσές μας προσφέροντας τις υπηρεσίες του. Λογικά με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, αλλά από το ολότελα...

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τελικά μετά τα ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ και ΘΑΛΗΣ του ΟΤΕ, πάνω που νομίζαμε ότι μας τελείωσαν τα καλωδιακά πλοία στην Ελλάδα, εμφανίστηκε το πλοίο ΙΚΑΡΟΣ για να αναπληρώσει τα κενά.

Ανήκει σε ελληνική ιδιωτική εταιρεία και εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί στις θάλασσές μας προσφέροντας τις υπηρεσίες του. Λογικά με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του, αλλά από το ολότελα...

Ε οχι και καινουργιο το Ικαρος,τουλαχιστον 7-8 χρονια το ξερω εγω,μιας και μας ειχε βαλει καλωδια και στην κατασκευη της γεφυρας στο Ριο το 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλωδιακό ΙΚΑΡΟΣ είχα την τύχη μια φορά να το επισκεφτώ στην Ελευσίνα΄. Τώρα δεν ξέρω σε ποιόν ανήκει πάντως τότε άνηκε στον Θείο μου ο οποίος έχει την ναυτιλιακή Barou Kaha η οποία έχει στην κατοχή της δύο bulk carrier το VENETICO B (60αρι)που φέτος πέρασε το σπέσιαλ του στην Ελλάδα κι έμεινε πολλούς μήνες στο Πέραμα και στην Κυνόσουρα και το LUCKY B(40αρι).

΄Μάλιστα το όνομα ΙΚΑΡΟΣ το φέρει από τότε που περιήλθε στην ιδιοκτησία του θείου μου και λόγω καταγωγής το ονόμασε έτσι.:)

Τώρα βεβαίως δεν ξέρω σε ποιον ανήκει αλλά με την πρώτη ευκαιρία μιας και το έφερε η κουβέντα θα τον ρωτήσω σε ποιον το είχε πουλήσει.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και με λίγο καθυστέρηση θυμήθηκα και ρώτησα τον θείο μου.Πριν μια 5ετία περίπου το είχε πουλήσει σε μια εταιρία δυτών που έκανε παράλληλα και ναυαγιαιρέσεις ιδιοκτήτης της οποία ήταν ο κ.Πέτρος Κογιάμης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

κάνοντας μία βόλτα στα θέματα της ποντοπόρου μου δημιουργήθηκε η απορία, μιάς και δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί καλωδιακό πλοίο, μήπως μπορείτε να μου πείτε ποιά/ποιές ακριβώς εργασίες εκτελούν αυτού του τύπου τα πλοία?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαζουν,βγαζουν και συντηρουν υποθαλασσια καλωδια του ΟΤΕ κ της ΔΕΗ.Φανταζομαι γενικοτερα ασχολουνται και με τιποτα μικροαγωγους που περνανε κατω απο την θαλασσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλιστα, κάπως έτσι το είχα σκεφτεί και εγώ απλώς επειδή δεν είχα ξανακούσει για τα καλωδιακά ρώτησα να σιγουρευτώ.

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίκαρος (IMO 7411820)

(1975 - Καλωδιακό)

Αυτό το πλοίο χρόνια τώρα το έβλεπα στο λιμανάκι της Ελευσίνας (πάντα και μόνο από πρύμα), και αναρωτιόμουν αν ταξιδεύει και ποτέ.

Το συνάντησα σήμερα απροσδόκητα στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα όπου δεξαμενίζεται καλωπίζεται και ...αγωνίζεται να ξεφορτωθεί από τα ύφαλα του το θαλασσινό ζωικό βασίλειο που είχε μαζέψει. Μύδια και όστρακα με τα κιλά σωριασμένα τριγύρω :D , και όλο το ναυπηγείο του Παναγιωτάκη είχε την ευωδιά ιχθυοπωλείου :P .

gallery_2102_2_16813.jpggallery_2102_2_287481.jpggallery_2102_2_161725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύο εβδομάδες μετά από το προηγούμενο ποστ και τις φωτογραφίες του πλοίου που είδαμε, το ΙΚΑΡΟΣ εξακολουθεί να βρίσκεται και να καλλωπίζεται στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας. Σε σαφώς καλύτερη κατάσταση, με τα ύφαλα του καθαρισμένα και φρεσκοβαμένα.

gallery_2102_2_181601.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο εμφανίζεται στο AIS με σημαία Comoros την οποία πρέπει να ύψωσε πρόσφατα. Στο τελευταίο update του πλοίου στο equasis (Ιούλιος 2010) φέρεται με Ελληνική σημαία από το 1994 μέχρι και σήμερα.

Πριν μια 5ετία περίπου το είχε πουλήσει σε μια εταιρία δυτών που έκανε παράλληλα και ναυαγιαιρέσεις ιδιοκτήτης της οποία ήταν ο κ.Πέτρος Κογιάμης.

Η εταιρεία λεγόταν (και λέγεται ίσως ακόμα) Subwater Works Maritime Co με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1975 στην Δανία με πρώτο όνομα το HANS BOYE, από το 1985 έως το 1994 λεγόταν BATELCO ONE, και από το 1994 μέχρι τις μέρες μας ΙΚΑΡΟΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο μετά από τόν κάπως μεγάλο σε διάρκεια δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη (από όπου έχουμε δει φωτό σε πιό πάνω ποστ), βρίσκεται ακόμα στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, στο φυσικό του στοιχείο όμως πιά και πλαγιοδετημένο σε προβλήτα των ναυπηγείων Σαλαμίνας.

gallery_2102_2_269689.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΙΚΑΡΟΣ μετά την μακροχρόνια παραμονή του στην Ελευσίνα και κατόπιν τον δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας (από όπου και το είδαμε σε αρκετές φωτό σε προηγούμενα ποστς), αναχώρησε από ότι φαίνεται για "ταξίδια μακρινά". Τελευταίο στίγμα του πλοίου στο AIS πριν πέντε ημέρες, στις 16/3ου, στο Port Said.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eπτά (+) μήνες μετά τήν επαναδραστηριοποίηση, τον καλλωπισμό, την αναχώρηση του από την Σαλαμίνα και το τελευταίο του στίγμα από το Port Said, το πλοίο έδωσε ξανά "σημεία ύπαρξης" στο AIS μόλις πριν τέσσερις ημέρες από τον Περσικό κόλπο και πιό συγκεκριμμένα από προσέγγιση του στο Κουβέιτ.

Το πλοίο εμφανίζεται στο AIS με σημαία Comoros την οποία πρέπει να ύψωσε πρόσφατα. Στο τελευταίο update του πλοίου στο equasis (Ιούλιος 2010) φέρεται με Ελληνική σημαία από το 1994 μέχρι και σήμερα.

Η εταιρεία λεγόταν (και λέγεται ίσως ακόμα) Subwater Works Maritime Co με έδρα τον Πειραιά.

Το IKAROS φέρεται πλέον να ανήκει στην Marinetel Shipping SA με έδρα επίσης στην χώρα μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα χρόνο μετά την αναχώρηση του από την χώρα μας για τον Περσικό κόλπο, το ΙΚΑΡΟΣ επέστρεψε πριν λίγες ημέρες στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας.

gallery_2102_2_222489.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΙΚΑΡΟΣ είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας για εργασίες συντήρησης και φρεσκάρισμα.

gallery_2102_2_304714.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΙΚΑΡΟΣ αναχώρησε πριν λίγες ημέρες από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας όπου βρισκόταν το τελευταίο εξάμηνο, με προορισμό την Δυτική Αφρική. Τελευταίο του στίγμα στο AIS μόλις σήμερα, από το Ντακάρ της Σενεγάλης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο βρισκεται στη Σαλαμινα προφανως για επισκευες.Εχει αλλαξει μαλιστα αλλαξει ονομα σε ΙΚΑΡΟΣ Ι και είναι βαμμενο μπλε.Στο marinetraffic εχει και φωτογραφιες του

 

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο σήμερα αναχώρησε από το Λαύριο με προορισμό το Σουέζ ενώ όπως φαίνεται πλέον έχει σημαία Παναμά αντί για Comoros από την 01/11/2013 σύμφωνα με το Equasis. Ενώ πλέον σαν εταιρεία του φαίνεται η Amancio Shipping Corp από τις 09/03/15 με έδρα την Βούλα που έχει την ίδια διεύθυνση με τη προηγούμενη εταιρεία (Marinetal Shipping Co από τις 10/12/10).

Share this post


Link to post
Share on other sites

To πλοιο από αρχες Μαρτιου εχει επιστρεψει στην Ελλαδα και συγκεκριμένα στο Λαυριο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...