proud_ionian Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 ...ergasies ginontai alla me argous rythmous. θα γινουν οι απαραιτητες επισκευες ωστε να μπορεσει να παρει αποπλου και η μετασκευη του θα ολοκληρωθει στη τουρκια. μα τι αλλο να μας πει ο ανθρωπος. τα ειπε. για να παρει αποπλου προφανως θα εχουν τελειωσει λαμαρινοδουλειες και θα εχει οργανα στη γεφυρα.τωρα τι θα βγει απο αυτην τη μετασκευη ρεφενε, ο θεος βοηθος
captain81 Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Απ'οτι εμαθα οι Κινεζοι κανουν πολλα κατασκευαστικα λαθη (δεν εχουν εμπειρια στα επιβατηγα) και αυτος ειναι ο λογος της καθυστερησης. Εξωτερικα το καραβι ειναι οπως το ξεραμε, δεν εχει αλλαξει κατι, απλως η πλωρη του ειναι σχεδον ολη μινιαρισμενη.
NHSOS XIOS Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Μπορεις μηπως να μας πεις πως λεγεται το ναυπηγειο μηπως και βρουμε τιποτις στο νετ?(επισης μηπως ακουσες και σε ποιο μερος της Τουρκιας θα συνεχισει η μετασκευη?)
Earl Granville Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Στην Τουρκία η εταιρεία του καπτα Βαγγέλη Τζανετάτου έχει στείλει και για επισκευές-μετασκευές όταν είχε πρωτοαγοράσει τα ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ-ΕΛΛΗ Τ στην Τούζλα.
NHSOS XIOS Posted March 22, 2009 Posted March 22, 2009 Ευχαριστουμε καπτενΟπως μας λενε τα ναυπηγεια(που πρεπει να ειναι καποιο παραρτημα των cosco zhousan) A Greece conversion passenger ferry "Princess" came to our shipyard on 14th May. The conversion time of this project will be last three months. The main repairs are: increase 60 rooms at the accommodation area, lengthen the bulbous bow, extension the passenger decks to the stern, etc. Βεβαια,οι 3 μηνες γινονται 1 χρονος στην καρτελα του πλοιου WORKING PERIOD:24TH MAY 2008 TO THE END OF MAY 2009. Καλα χριστουγεννα δηλαδη με ολες τις μετασκευες...
Neptune Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 Στο Περαμα τελικα και οχι στην Τουζλα το Πρινσες Τ για την ολοκληρωση της μετασκευης. (σπρινκλερ κτλ) Μεχρι τελος του μηνα ισως το χουμε κοντα μας. Και για να μην μπερδευτουμε ας δουμε πως θα μοιαζει. (κακη ποιοτητα γιατι ειναι απο ψηφιακο σχεδιο σε σμυκρινση)
NHSOS XIOS Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Σημερα το πρωι ηταν στην Σιγκαπουρη και μαλλον επαιρνε πετρελαια για να συνεχισει το ταξιδι προς τα εδω.(vesseltracker)
Neptune Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Με ταχυτητα σταθερα πανω απο 20.5 εχει περασει και τη Σρι Λανκα και μας ερχεται
NHSOS XIOS Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Σημερα το πρωι ηταν στην Τζεντα...μαλλον για ανεφοδιασμο παλι
Neptune Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Σημερα στη ραδα του Σουεζ, αναμονη για το κομβόι του ανεβασμου Πλησιαζει ο καιρος λοιπον...
NHSOS XIOS Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Περασε το Port Said και ανεβαινει....εδω τελειωνει και η αποστολη μου(αυτο ειναι το mmsi του πλοιου).
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Το Princess T έφτασε το πρωί της Παρασκευής (03/07/09) στο Πειραιά και έδεσε κατευθείαν στο Πέραμα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Να πω την μαύρη μου αλήθεια, από μία βόλτα που έκανα την Κυριακή στο Πέραμα, το πλοίο δεν με ...ενθουσίασε και πολύ. Το περίμενα πιό όμορφο (μιλάω πάντα για την εξωτερική του εμφάνιση), ενώ βρήκα την (νέα) του πλώρη κάπως ...εξεζητημένη. Περί ορέξεως βέβαια..... Τυχερό να 'ναι το βαποράκι και καλή σταδιοδρομία να έχει στις θάλασσες μας.
polmyt Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Καταφερα και εκανα σημερα μια βολτα και ειδα το βαπορι. Δεν μπορω να πω οτι με τρελαινει εξωτερικα και κυριως απο πλωρα.Πιστευω οτι θα ηθελε μια αλλη μετασκευη στην πλωρη οπως ειχε πει και στις αρχες του thread ο proud γιατι με αυτη που εχει μαλλον θα ζοριζεται με τον καιρο. Για το γενικο συνολο δεν μπορω να πω κατι μιας και ακομα δεν ειναι τελειωμενο.Μου κανει εντυπωση παντως που τοσο καιρο δεν ολοκληρωθηκε η λαμαρινοδουλεια. Ας το δουμε και σε δυο φωτο απο την πρυμνη.
Earl Granville Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Πρόκειται για ένα κλασσικό γιαπωνέζικο σκαρί με τα μαγουλάκια του στην πλώρη και τα κουφά του στην πρύμη. Το παραπέτο είναι πολύ όμορφο στην πλώρη. stabilizers γνωρίζει κανείς αν διαθέτει?
NHSOS XIOS Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Τις ιδιες εντυπωσεις εχω και εγω βλεποντας τις φωτογραφιες.Μαλιστα αναρωτιεμαι μηπως τελικα η μετασκευη τις πλωρης ηταν για καλωπιστικους λογους και οχι για να το προστατευει απ τον καιροΔιοτι ετσι που εγινε,εχει να ριξει κατι κοπανηματα ολα δικα του Επισης δεν μου αρεσουν τα στρογγυλα ανοιγματα στο γκαραζ...,σουρωτηρι το εκαναν το προφιλ του,λιγοτερες 'τρυπες' δεν θα εβλεπταν!Τελος πρυμα,αν φαει χτισιμο(οπως φαινεται στο σχεδιο παραπανω)και δεν εχει κλιμακωση....θα εχουμε να λεμε για αλλη μια 'πετυχημενη' μετασκευη ΥΓ.Συμφωνω με τον ΣΕΙΡΙΟ παντως...περι ορεξεως...
polmyt Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Ξεχασα να γραψω οτι οπως φαινεται και στις φωτο δεν ειναι ανοιχτα ολες οι¨"τρυπες". Ξερει κανεις για ποιο λογο εγινε αυτο?Φανταζομαι οτι με την ολοκληρωση της μετασκευης οι κλειστες "τρυπες" στα σαλονια θα γινουν παραθυρα ενω στο γκαραζ θα τις ανοιξουν οπως στο BS1 και στο ΑΡΗΤΗ
Earl Granville Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 προφανώς κάποιες τις έκλεισαν προσωρινά με λαμαρινά (ίσως αυτές που προορίζονται για παράθυρα σαλονιών και δεν είχαν μπει ακόμη τα τζαμια)ώστε να πάρει πιστοποιητικά κι απόπλου για το ταξίδι του από την Κίνα στην Ελλάδα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Πάντως από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες του polmyt, έχει αρκετή δουλειά ακόμα για να ετοιμαστεί το πλοίο. Να πιθανολογήσουμε ότι θα βγάλει τον χειμώνα στο Πέραμα (μιας και την φετινή σεζόν -το πιθανότερο- δεν την προλαβαίνει), και εκτός του VOYAGER θα έχουμε και άλλη μία μετασκευή να ...κουτσομπολεύουμε τις κρύες νύχτες του χειμώνα ???
polmyt Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Μιας και εγινε τοσος λογος για την πλωρη του ας την δουμε απο λιγο πιο κοντα. Και μια ερωτηση.Το βολβο που εχει τον βαλανε με την αλλαγη της πλωρης ή υπηρχε απο την αρχη στο βαπορι?
proud_ionian Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 τωρα μπηκε. china made:p. η πλωρη γενικως μπορει να μην ειναι του σοφοκλη β, αλλα ειναι αρκετα βελτιωμενη σε σχεση με τις φωτο του πλοιου και του αδερφου του που εχουμε δει
Earl Granville Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Tέτοια μπάλα αποκλείεται να είχαν τοποθετήσει εξ αρχής οι γιαπωνέζοι οι οποίοι την εποχή της κατασκευή του πλοίου συνήθιζαν να βάζουν κατά περίσταση ένα δάκρυ αντί για μπάλα. Σαφώς και είναι πολύ πιο βελτιωμένη η πλώρη και πολύ πιο κομψή από ότι εκ κατασκευής. Δυδστυχώς τα κουφά δεν μπόρεσαν να φύγουν τελείως αλλά μειώθηκαν αισθητά. Η όλη φάση της αλλαγής της πλώρης και το αποτέλεσμα μου θυμίζει το εγχείρημα του ΜΑΡΙΝΑ.
Stefanos Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 ο βολβός είναι σύγχρονης προεξέχουσας μορφής παρόμοιος με αυτόν που διαθέτουν τα σύγχρονα πλοία μεγάλων ταχυτήτων,ελπίζω μόνο να ξέρουν γιατί τον έβαλαν,γιατί η φιλοσοφία του δεν τεριάζει με την υπόλοιπη γάστρα και τη ταχύτητα του πλοίου
Panagia Ekatontapiliani Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 Από ότι ακούγεται στο Princess T, οι μόνες που γίνονται είναι εσωτερικά και αφορούν κυρίως ξυλουργικές εργασίες. Η εταιρεία είναι διστακτική να ξεκινήσει τη λαμαρινοδουλεια που απομένει στο πλοίο. Αυτό με βάζει σε σκέψη μήπως τελικά δε τελειώσει η μετασκευή στην Ελλάδα Στο Περαμα τελικα και οχι στην Τουζλα το Πρινσες Τ για την ολοκληρωση της μετασκευης. (σπρινκλερ κτλ) αλλά σε ναυπηγεία άλλης χώρας όπως της Τουρκίας η μετασκευή του θα ολοκληρωθεί στη Τουρκία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now